Nee, want die is nog niet bekend. Nog niet alle partijen zijn beslist.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
Kan je het schema voor ronde 2 ook hier neerzetten dan?
10 verschillen dus, dat kan nog spannend gaan worden. Al verwacht ik niet te winnenquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:00 schreef XL het volgende:
Bos81 - XL
LAPENTTI - YOUZHNY
VOLANDRI - VASSALLO ARGUELLO
WAWRINKA - LJUBICIC
LLODRA - ALMAGRO
GINEPRI/HARTFIELD - BRACCIALI/FERRER
HAJEK - ULIHRACH
MASSU - ANDREEV
KARLOVIC - BJORKMAN
HEWITT - GAUDIO
MONTANES - GULBIS
Op basis van mijn vierde plek op de entry list mag je inderdaad de rol van underdog hebben. Al vind ik niet alle verschillen gelopen wedstrijden.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
10 verschillen dus, dat kan nog spannend gaan worden. Al verwacht ik niet te winnen
Waar heb je dat vandaan? Ik heb dat niet zo ingevuld hoor.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:17 schreef spruud het volgende:
Verschillen tussen mij en Andiyan:
Eén van die twee is genoeg voor mij, de schifting is in mijn voordeel.quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:52 schreef dndiek het volgende:
maar 2 verschillen met Ambrosius
Hajek - Ulihrach
Massu - Andreev
mijn schifting 13
zijn schifting 14
De rokende en zuipende held gaat het voor je doen!quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Eén van die twee is genoeg voor mij, de schifting is in mijn voordeel.
Oh nee, die speelt voor dndiek... dan zal het nog spannend worden.quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:16 schreef XL het volgende:
[..]
De rokende en zuipende held gaat het voor je doen!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |