Nee, want die is nog niet bekend. Nog niet alle partijen zijn beslist.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
Kan je het schema voor ronde 2 ook hier neerzetten dan?
10 verschillen dus, dat kan nog spannend gaan worden. Al verwacht ik niet te winnenquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:00 schreef XL het volgende:
Bos81 - XL
LAPENTTI - YOUZHNY
VOLANDRI - VASSALLO ARGUELLO
WAWRINKA - LJUBICIC
LLODRA - ALMAGRO
GINEPRI/HARTFIELD - BRACCIALI/FERRER
HAJEK - ULIHRACH
MASSU - ANDREEV
KARLOVIC - BJORKMAN
HEWITT - GAUDIO
MONTANES - GULBIS
Op basis van mijn vierde plek op de entry list mag je inderdaad de rol van underdog hebben. Al vind ik niet alle verschillen gelopen wedstrijden.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
10 verschillen dus, dat kan nog spannend gaan worden. Al verwacht ik niet te winnen
Waar heb je dat vandaan? Ik heb dat niet zo ingevuld hoor.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:17 schreef spruud het volgende:
Verschillen tussen mij en Andiyan:
Eén van die twee is genoeg voor mij, de schifting is in mijn voordeel.quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:52 schreef dndiek het volgende:
maar 2 verschillen met Ambrosius
Hajek - Ulihrach
Massu - Andreev
mijn schifting 13
zijn schifting 14
De rokende en zuipende held gaat het voor je doen!quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Eén van die twee is genoeg voor mij, de schifting is in mijn voordeel.
Oh nee, die speelt voor dndiek... dan zal het nog spannend worden.quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:16 schreef XL het volgende:
[..]
De rokende en zuipende held gaat het voor je doen!![]()
Inderdaad! Net nu er veel punten op het spel staan.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat is BVO er met een hoge score uitgevlogen.
Ik klaag er niet over.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik hoop dat dit geen slecht voorteken is voor die andere 2e geplaatste.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat wordt dus degraderenquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:26 schreef TheVulture het volgende:
zo tvp'tje... kon door Pinkpop en internet-problemen ivm verhuizen niet meedoen deze keer
volledig geschrapt door telfoutenquote:
Had je wat ingevuld dan stond ik nu niet tegen de makkelijke Bye.quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:30 schreef Falco het volgende:
Oei, ik sta wel erg onderaan...
Starace, Nieminen en Hajek hebben gewonnen...quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
De verschillen tussen WackyDuck en mij:
STARACE - BERLOCQ
PATIENCE - ZABALETA/CALLERI
TURSUNOV - VERDASCO
GINEPRI/HARTFIELD - BRACCIALI/FERRER
HAJEK - ULIHRACH
HEWITT - GAUDIO
MONTCOURT - NIEMINEN
MONTANES - GULBIS
Starace staat op dit moment 2-0 voor in sets en Ferrer heeft al gewonnen. Dus dat is gunstig. Voor mij.
eigenlijk zou ik de Ulihrach stemmers een compensatiepunt moeten geven omdat ze cool genoeg zijn om op Ulihrach te stemmen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:16 schreef Cavalier1 het volgende:
Ik geloof dat ik heb gewonnen door de overwinning van Hajek op Ulihrach!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |