Nee, want die is nog niet bekend. Nog niet alle partijen zijn beslist.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
Kan je het schema voor ronde 2 ook hier neerzetten dan?
10 verschillen dus, dat kan nog spannend gaan worden. Al verwacht ik niet te winnenquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:00 schreef XL het volgende:
Bos81 - XL
LAPENTTI - YOUZHNY
VOLANDRI - VASSALLO ARGUELLO
WAWRINKA - LJUBICIC
LLODRA - ALMAGRO
GINEPRI/HARTFIELD - BRACCIALI/FERRER
HAJEK - ULIHRACH
MASSU - ANDREEV
KARLOVIC - BJORKMAN
HEWITT - GAUDIO
MONTANES - GULBIS
Op basis van mijn vierde plek op de entry list mag je inderdaad de rol van underdog hebben. Al vind ik niet alle verschillen gelopen wedstrijden.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
10 verschillen dus, dat kan nog spannend gaan worden. Al verwacht ik niet te winnen
Waar heb je dat vandaan? Ik heb dat niet zo ingevuld hoor.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:17 schreef spruud het volgende:
Verschillen tussen mij en Andiyan:
Eén van die twee is genoeg voor mij, de schifting is in mijn voordeel.quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:52 schreef dndiek het volgende:
maar 2 verschillen met Ambrosius
Hajek - Ulihrach
Massu - Andreev
mijn schifting 13
zijn schifting 14
De rokende en zuipende held gaat het voor je doen!quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Eén van die twee is genoeg voor mij, de schifting is in mijn voordeel.
Oh nee, die speelt voor dndiek... dan zal het nog spannend worden.quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:16 schreef XL het volgende:
[..]
De rokende en zuipende held gaat het voor je doen!![]()
Inderdaad! Net nu er veel punten op het spel staan.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat is BVO er met een hoge score uitgevlogen.
Ik klaag er niet over.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik hoop dat dit geen slecht voorteken is voor die andere 2e geplaatste.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat wordt dus degraderenquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:26 schreef TheVulture het volgende:
zo tvp'tje... kon door Pinkpop en internet-problemen ivm verhuizen niet meedoen deze keer
volledig geschrapt door telfoutenquote:
Had je wat ingevuld dan stond ik nu niet tegen de makkelijke Bye.quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:30 schreef Falco het volgende:
Oei, ik sta wel erg onderaan...
Starace, Nieminen en Hajek hebben gewonnen...quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
De verschillen tussen WackyDuck en mij:
STARACE - BERLOCQ
PATIENCE - ZABALETA/CALLERI
TURSUNOV - VERDASCO
GINEPRI/HARTFIELD - BRACCIALI/FERRER
HAJEK - ULIHRACH
HEWITT - GAUDIO
MONTCOURT - NIEMINEN
MONTANES - GULBIS
Starace staat op dit moment 2-0 voor in sets en Ferrer heeft al gewonnen. Dus dat is gunstig. Voor mij.
eigenlijk zou ik de Ulihrach stemmers een compensatiepunt moeten geven omdat ze cool genoeg zijn om op Ulihrach te stemmen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:16 schreef Cavalier1 het volgende:
Ik geloof dat ik heb gewonnen door de overwinning van Hajek op Ulihrach!!!!
yep!quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:00 schreef XL het volgende:
Bos81 - XL
LAPENTTI - YOUZHNY![]()
VOLANDRI - VASSALLO ARGUELLO![]()
WAWRINKA - LJUBICIC
LLODRA - ALMAGRO![]()
HARTFIELD - FERRER
HAJEK - ULIHRACH![]()
MASSU - ANDREEV![]()
KARLOVIC - BJORKMAN
HEWITT - GAUDIO
MONTANES - GULBIS![]()
Bos81, jij hebt de schifting. Ik heb zonder bij jou te spieken hetzelfde geantwoord.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:58 schreef Andiyan het volgende:
Verschillen tussen mij en spruud:
Almagro - Llodra![]()
Verdasco - Tursunov
Hajek - Ulihrach![]()
Andreev - Massu
Hewitt - Gaudio![]()
Eens.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:17 schreef XL het volgende:
[..]
eigenlijk zou ik de Ulihrach stemmers een compensatiepunt moeten geven omdat ze cool genoeg zijn om op Ulihrach te stemmen.
Ik kan het helaas niet doen, want dan wil mitt ook compensatie voor al zijn gedrogeerde Argentijnen. Terwijl die niet openlijk voor hun drank- en tabaksproblemen uitkomen.quote:
Oke dan, ik heb vanavond toch geen tijd om de prono te maken.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:45 schreef InTrePidIvity het volgende:
Als ik me niet verteld heb, dan ben ik nu door op basis van de schiftingsvraag
Ik ookquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:16 schreef Cavalier1 het volgende:
Ik geloof dat ik heb gewonnen door de overwinning van Hajek op Ulihrach!!!!
quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:21 schreef mitt het volgende:
verschillen Federerj en Joris
Patience - Zabaleta
Montcourt - Nieminen
Brzickkiikcicikcki/Hernandez - Kohlschreiber
schiftingsvraag dus niet van belang.
Toch dat compensatiepuntje erbij gehad.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:05 schreef Cavalier1 het volgende:
Volgens mij is er maar één verschil tussen mij en Chriz2k, en dat is Hajek - Ulihrach. Hoe kan het dan gelijk staan?
Blijkbaarquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:36 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Toch dat compensatiepuntje erbij gehad.
congratsquote:
weet ik niet, maar het is nu weer opgelost.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:05 schreef Cavalier1 het volgende:
Volgens mij is er maar één verschil tussen mij en Chriz2k, en dat is Hajek - Ulihrach. Hoe kan het dan gelijk staan?
Waarom niet ?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik verwacht 1 of geen verschillen wat betreft de partijen.
Andiyan was ook te laat. In principe betekent dat dat het niet meetelt. Ik denk er nog even over na.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:32 schreef Cavalier1 het volgende:
Er was al een wedstrijd bezig zie ik net. Maar ik heb oprecht geen idee hoeveel het staat.
Misschien een Fransman te weinig?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:13 schreef InTrePidIvity het volgende:
5 verschillen maar liefst tussen Ambrosius en mij!
ROBREDO - TIPSAREVIC
VOLANDRI - LJUBICIC
MONFILS - NALBANDIAN
VLIEGEN - CANAS
KARLOVIC/BJORKMAN - HERNANDEZ
En de schifting is 68 - 59. Ik heb me blijkbaar wat verrekend, als ik al die andere schiftingsantwoorden zie
Het zijn iig niet veel verschillen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Twee verschillen dus tussen mij en Bruce:
MATHIEU/SIMON - MASSU/ANDREEV
BJORKMAN - HERNANDEZ
schifting: 71/ 78
Dat is nog te weinigquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:36 schreef -Vaduz- het volgende:
De gameteller van de Fransen staat op 10. (aantal games van Roger-Vasselin)
(4 Fransjes to go)
Mijn berekening:quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:36 schreef -Vaduz- het volgende:
De gameteller van de Fransen staat op 10. (aantal games van Roger-Vasselin)
(4 Fransjes to go)
Ik had Ferrero toch fout. Dus maakt mij niet meer uit.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:51 schreef XL het volgende:
[..]
Andiyan was ook te laat. In principe betekent dat dat het niet meetelt. Ik denk er nog even over na.
1-1 in de afwijkingen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:13 schreef InTrePidIvity het volgende:
5 verschillen maar liefst tussen Ambrosius en mij!
ROBREDO - TIPSAREVIC
VOLANDRI - LJUBICIC
MONFILS - NALBANDIAN
VLIEGEN - CANAS
KARLOVIC/BJORKMAN - HERNANDEZ
En de schifting is 68 - 59. Ik heb me blijkbaar wat verrekend, als ik al die andere schiftingsantwoorden zie
Jij mag hem ook wel intel noemen hoorquote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:57 schreef Ambrosius het volgende:
Feli InTrePidIvity!
Mathieu heeft toch al gewonnen vandaagquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:13 schreef -Vaduz- het volgende:
43 games voor de Fransjes, met Patience en Mathieu nog te gaan.
Ze mogen van mij nog 31 games pakken.
Minstens 40 is een beter idee.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:13 schreef -Vaduz- het volgende:
43 games voor de Fransjes, met Patience en Mathieu nog te gaan.
Ze mogen van mij nog 31 games pakken.
Laat ze maar lekker weinig sets spelenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:30 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Minstens 40 is een beter idee.![]()
Komop, veel sets spelen PH en Olivier!!
Bij een gelijkspel wint degene die het dichtste bij het juiste antwoord op schiftingsvraag zit.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:49 schreef Cavalier1 het volgende:
Om voor de schiftingsvraag een punt te halen moet je em toch gewoon goed hebben?
Dank je.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Bruce gefeliciteerd! Die iets is niet te vertrouwen. Alleen een opgave van Andreev redt me nog.
Thanks.quote:
Ergo: Patience mag 40 games scoren.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:41 schreef XL het volgende:
[..]
Mijn berekening:
Llodra 13 (10)
Monfils 20 (23)
Roger Vasellin 13 (10)
Patience 13
Mathieu 26 (9)
Totaal: 52
Eitje.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:07 schreef XL het volgende:
Dan moet hij de vijfde set 17 games scoren.
XL op schifting.quote:Op zondag 3 juni 2007 11:26 schreef Bruce117 het volgende:
Wie heeft nu eigenlijk de finale gehaald?
Cavalier1 of XL?
en anders ik welquote:Op maandag 4 juni 2007 00:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
7 uit 4 is geen onaardige score
Ik heb een waardige tegenstander
Lijkt mij een gevalletje te laat is te laat. Zeker omdat Andiyan wist dat hij nog moest inleveren. Ik had er een moord voor gedaan die partij een kwartier te kunnen zien. Het kon zo duidelijk 2 kanten op. Head-to-head 3-3, maar Volandri die de laatste 3 x won.quote:Op zondag 3 juni 2007 11:30 schreef Bruce117 het volgende:
Voorspelling van Andiyan ontvangen om 11:24
Robredo - Volandri was reeds begonnen, maar nog niet echt lang.
Ik ben voor mijn voorspelling om 11 uur uit bed gestapt met m'n brakke hoofd, ik heb dus werkelijk niets van die partij gezien, heb iets ingevuld aan de hand van Volandri's slopende vijfsetter en Robredo's sterke spel dit toernooi, en ben toen weer naar bed gegaan.quote:Op maandag 4 juni 2007 08:36 schreef XL het volgende:
Lijkt mij een gevalletje te laat is te laat. Zeker omdat Andiyan wist dat hij nog moest inleveren. Ik had er een moord voor gedaan die partij een kwartier te kunnen zien. Het kon zo duidelijk 2 kanten op. Head-to-head 3-3, maar Volandri die de laatste 3 x won.
Ik geloof je op je woord, maar als je tegen een ander speelt is te laat te laat hoor. Tegen mij maakt het niet zoveel uit, want zelfs met valsspelen moet ik van je kunnen winnenquote:Op maandag 4 juni 2007 13:56 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ik ben voor mijn voorspelling om 11 uur uit bed gestapt met m'n brakke hoofd, ik heb dus werkelijk niets van die partij gezien, heb iets ingevuld aan de hand van Volandri's slopende vijfsetter en Robredo's sterke spel dit toernooi, en ben toen weer naar bed gegaan.![]()
Da's aardig van jequote:Op maandag 4 juni 2007 14:26 schreef XL het volgende:
Ik geloof je op je woord, maar als je tegen een ander speelt is te laat te laat hoor. Tegen mij maakt het niet zoveel uit, want zelfs met valsspelen moet ik van je kunnen winnen![]()
Dank je intelquote:Op maandag 4 juni 2007 17:46 schreef InTrePidIvity het volgende:
Baghdatis heeft het niet voor me gedaan
Gefeliciteerd Bruce117!
De exacte stand weet ik niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:27 schreef XL het volgende:
Bruce117, jij hebt vast al uitgeteld hoeveel het bij jou en intel is geworden en ik zie dat je online bent![]()
Wat bedoel je met setstanden van de winnaar ?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 08:29 schreef XL het volgende:
Anyway... voorspellen van de kwartfinales met setstanden van de winnaar in mijn postvakje aub.
Aha, ik dacht even de complete setstanden.quote:
dat is wel safe.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:26 schreef Bruce117 het volgende:
Dus gewoon vier finales opsturen verschillende finales opsturen voor elke mogelijke combinatie 1
Middag.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:58 schreef Bruce117 het volgende:
Aha, ik dacht even de complete setstanden.
Verstuurd !!
Dat was de waardeloze router van mijn buurman hoor, in combinatie met zijnquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:01 schreef Elikian het volgende:
Datzelfde KPN is er al wekenlang de schuld van dat het zo'n puinhoop is
Die telfouten gingen ook over jou hoor. Je verloor in de eerste ronde van mij.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:09 schreef TheVulture het volgende:
Ik baal echt dat Hamburg niet meetelt, anders had ik dik in de top 10 gestaan
echt waarquote:Op donderdag 7 juni 2007 07:32 schreef XL het volgende:
[..]
Die telfouten gingen ook over jou hoor. Je verloor in de eerste ronde van mij.
Wimbledonquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
Toch weer vier plaatsen gestegen
Wat is het volgende toernooi?
Dat dacht ik al.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
Op gras presteer ik traditioneel goed.
Je hebt zelfs recht op de derde plek zie ik.quote:
Gefeliciteerd Bruce, terechte overwinning.quote:
podium zou natuurlijk helemaal mooi zijnquote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:02 schreef XL het volgende:
[..]
Je hebt zelfs recht op de derde plek zie ik.
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:20 schreef XL het volgende:
Ik zou overigens zelf de finale veel beter voorspeld hebben.
Ik had het graag gedaan, maar ben zelf ook een paar dagen weg.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:36 schreef XL het volgende:
Wie neemt halverwege de tweede week de regie een paar dagen van me over? Ik vertrek woensdag 27 juni naar Rock Werchter.
Ik regel wel een vervanger voor de halve finale en finalesquote:Op dinsdag 19 juni 2007 21:46 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ik had het graag gedaan, maar ben zelf ook een paar dagen weg.
Voordeel voor de rest is dat zij dan meer kans hebben in het toernooi
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Geeneens een PM meer voor aanvang van toernooi?.
Kun je alsnog zelf doen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Geeneens een PM meer voor aanvang van toernooi?.
Het wordt gewoon een marathonpartijquote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:15 schreef TheVulture het volgende:
32 games Komakie? hoe had je dat gedacht?
Uitstekend, regel ik, en leuk dat ik mee kan doen!quote:Op zondag 24 juni 2007 02:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, gewoon 1 of 2 invullen voor de partijen. De vorige keer moesten we met byes werken en gingen sommigen door omdat de tegenstander niet op kwam dagen. Dus wil je meedoen, heel graag. Er is fris bloed gewenst.
Weer zo'n spraakmakend figuur rijkerquote:Op zondag 24 juni 2007 11:35 schreef SCH het volgende:
Kan ik zomaar mee gaan doen?
En dat julie niet boos zijn als ik meteen win
Ik zeg welkom bij de club en doe je bestquote:Op zondag 24 juni 2007 11:35 schreef SCH het volgende:
Kan ik zomaar mee gaan doen?
En dat julie niet boos zijn als ik meteen win
En dan toch 8 invullen? Leuk hoor dat nepvertrouwen in Thiemo.quote:Op zondag 24 juni 2007 12:00 schreef SCH het volgende:
Ik snap die schifting niet, De Bakker wint gewoon met 3 x 6-3 en haalt 18 games, dat weet toch iedereen?
quote:Op zondag 24 juni 2007 13:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En dan toch 8 invullen? Leuk hoor dat nepvertrouwen in Thiemo.
Nee!quote:Op zondag 24 juni 2007 20:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Moet je de hele lijst opnieuw plaatsen als je Murray wil vervangen?
Het lijkt me beter om deze wedstrijd maar te schrappen. Vast niet iedereen leest dit voor morgen 12:00, wanneer de wedstrijd Lapentti - Kim (de vervanger van Murray) begint.quote:Op zondag 24 juni 2007 22:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Je kunt nog aanpassen.
Volgens mij is dat niet gebruikelijk?quote:Op zondag 24 juni 2007 23:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Mja, het was bij de volgers al bekend dat hij wel eens af kon gaan zeggen. Maar schrappen lijkt me ook geen probleem.
Daar heeft de wedstrijdleiding nog geen uitspraak over gedaan tijdens het doorgeven van de lotingquote:
Lijkt me wel suf. Ik had juist een 1 neergezet omdat ik dacht dat Murray zou cancelen of niet zou uitspelen. Een beetje inlezen etc hoort er toch wel een beetje bij?quote:
In voorgaande polls werden deze wedstrijden geschrapt. Lijkt me ook juist. Als Haas straks ook nog afzegt dan krijgen we voor Nadal ook een andere tegenstander.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:00 schreef Colplay het volgende:
Ik vind ook dat die wedstrijd kan blijven staan. Als het resultaat van Kim natuurlijk voor Murray geldt, want denk neit dat Lapentti deze partij wint.
Dit snap ik niet helemaal. Als Haas afzegt komt toch lucky loser in zijn plaats? Dat was met Murray ook het geval. Waarom zou Fish nu wel ineens geplaatst worden dan?quote:Op maandag 25 juni 2007 14:20 schreef Juan Zueco het volgende:
[..]
In voorgaande polls werden deze wedstrijden geschrapt. Lijkt me ook juist. Als Haas straks ook nog afzegt dan krijgen we voor Nadal ook een andere tegenstander.
J.
Nee, ik moest even wachten tot ik weer thuis wasquote:Op maandag 25 juni 2007 14:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Kim is ook niet bepaald in vorm, we zien het wel.
Gooi de loting er maar in Bruce! (of wacht je op misschien nog een nieuwe deelnemer)
Neem aan van wel.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Goede loting!
Alle ingelote mensen hebben voorspeld? Dat zou in ieder geval leuker zijn.
Weet dat het OT is, maar ik had gedacht dat Fish al op plek van Murray zou komen en Nadal LL zou krijgen. Waarom toen niet en bij Haas eventueel wel dan?quote:Op maandag 25 juni 2007 15:10 schreef Juan Zueco het volgende:
Als Haas afzegt wordt Fish de volgende geplaatste speler en speelt Nadal tegen een LL.
J.
Eigenlijk zou Bruce117 derde geplaatst moeten zijn. Foutje langs mijn kant. De score is gelijk, maar Bruce speelde beter op het laatste toernooi. Dat betekent dus dat Bruce117 en Vaduz omdraaien. Bruce staat op de plek van nummer 3 en Vaduz op de plek van nummer 4.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Oke, ik moet me dus concentreren op ronde 2.
Intel, reken ook de verschillen tussen mij en mitt eens uit?quote:Op maandag 25 juni 2007 17:13 schreef InTrePidIvity het volgende:
BERRER - MONTANES
MULLER - HERNANDEZ
HAJEK - FERRERO
KOHLSCHREIBER - SERRA
GINEPRI - GONZALEZ
GICQUEL - HERNYCH
CLEMENT - MAHUT
GOODALL - LOPEZ
LAPENTTI - MURRAY
GARCIA-LOPEZ - BOLELLI
NAVARRO PASTOR - CANAS
HORNA - CALLERI
MARRAY - GROSJEAN
ESCHAUER - RAMIREZ HIDALGO
14 verschillen tussen BS en mij.
De schifting is 21 - 15.
Is oke.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:08 schreef XL het volgende:
[..]
Eigenlijk zou Bruce117 derde geplaatst moeten zijn. Foutje langs mijn kant. De score is gelijk, maar Bruce speelde beter op het laatste toernooi. Dat betekent dus dat Bruce117 en Vaduz omdraaien. Bruce staat op de plek van nummer 3 en Vaduz op de plek van nummer 4.
Mooi, merciquote:
Geef dan op z'n minst een linkje naar mitts en jouw voorspellingquote:Op maandag 25 juni 2007 17:15 schreef XL het volgende:
[..]
Intel, reken ook de verschillen tussen mij en mitt eens uit?
[Tournament] De fok!-spt tennisgamequote:Op maandag 25 juni 2007 17:21 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Geef dan op z'n minst een linkje naar mitts en jouw voorspelling
Dankjewel.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:22 schreef XL het volgende:
[..]
[Tournament] De fok!-spt tennisgame
[Tournament] De fok!-spt tennisgame
Whehehe, had ik op die kabouter gestemdquote:Op maandag 25 juni 2007 17:28 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dankjewel.
GINEPRI - GONZALEZ
BAKER - ROGER-VASSELIN
LAPENTTI - KIM
GARCIA-LOPEZ - BOLELLI
NAVARRO PASTOR - CANAS
ARTHURS - DE BAKKER
CILIC - SIMON
SODERLING - ROCHUS
FISH - NADAL
9 verschillen tussen XL en mitt.
De schifting is 20 - 14
Walk in the park my dear.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:29 schreef XL het volgende:
Whehehe, had ik op die kabouter gestemd
Je ziet mijn vertrouwen in Soderling al Juan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |