Het lijkt me beter om deze wedstrijd maar te schrappen. Vast niet iedereen leest dit voor morgen 12:00, wanneer de wedstrijd Lapentti - Kim (de vervanger van Murray) begint.quote:Op zondag 24 juni 2007 22:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Je kunt nog aanpassen.
Volgens mij is dat niet gebruikelijk?quote:Op zondag 24 juni 2007 23:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Mja, het was bij de volgers al bekend dat hij wel eens af kon gaan zeggen. Maar schrappen lijkt me ook geen probleem.
Daar heeft de wedstrijdleiding nog geen uitspraak over gedaan tijdens het doorgeven van de lotingquote:
Lijkt me wel suf. Ik had juist een 1 neergezet omdat ik dacht dat Murray zou cancelen of niet zou uitspelen. Een beetje inlezen etc hoort er toch wel een beetje bij?quote:
In voorgaande polls werden deze wedstrijden geschrapt. Lijkt me ook juist. Als Haas straks ook nog afzegt dan krijgen we voor Nadal ook een andere tegenstander.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:00 schreef Colplay het volgende:
Ik vind ook dat die wedstrijd kan blijven staan. Als het resultaat van Kim natuurlijk voor Murray geldt, want denk neit dat Lapentti deze partij wint.
Dit snap ik niet helemaal. Als Haas afzegt komt toch lucky loser in zijn plaats? Dat was met Murray ook het geval. Waarom zou Fish nu wel ineens geplaatst worden dan?quote:Op maandag 25 juni 2007 14:20 schreef Juan Zueco het volgende:
[..]
In voorgaande polls werden deze wedstrijden geschrapt. Lijkt me ook juist. Als Haas straks ook nog afzegt dan krijgen we voor Nadal ook een andere tegenstander.
J.
Nee, ik moest even wachten tot ik weer thuis wasquote:Op maandag 25 juni 2007 14:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Kim is ook niet bepaald in vorm, we zien het wel.
Gooi de loting er maar in Bruce! (of wacht je op misschien nog een nieuwe deelnemer)
Neem aan van wel.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Goede loting!
Alle ingelote mensen hebben voorspeld? Dat zou in ieder geval leuker zijn.
Weet dat het OT is, maar ik had gedacht dat Fish al op plek van Murray zou komen en Nadal LL zou krijgen. Waarom toen niet en bij Haas eventueel wel dan?quote:Op maandag 25 juni 2007 15:10 schreef Juan Zueco het volgende:
Als Haas afzegt wordt Fish de volgende geplaatste speler en speelt Nadal tegen een LL.
J.
Eigenlijk zou Bruce117 derde geplaatst moeten zijn. Foutje langs mijn kant. De score is gelijk, maar Bruce speelde beter op het laatste toernooi. Dat betekent dus dat Bruce117 en Vaduz omdraaien. Bruce staat op de plek van nummer 3 en Vaduz op de plek van nummer 4.quote:Op maandag 25 juni 2007 16:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Oke, ik moet me dus concentreren op ronde 2.
Intel, reken ook de verschillen tussen mij en mitt eens uit?quote:Op maandag 25 juni 2007 17:13 schreef InTrePidIvity het volgende:
BERRER - MONTANES
MULLER - HERNANDEZ
HAJEK - FERRERO
KOHLSCHREIBER - SERRA
GINEPRI - GONZALEZ
GICQUEL - HERNYCH
CLEMENT - MAHUT
GOODALL - LOPEZ
LAPENTTI - MURRAY
GARCIA-LOPEZ - BOLELLI
NAVARRO PASTOR - CANAS
HORNA - CALLERI
MARRAY - GROSJEAN
ESCHAUER - RAMIREZ HIDALGO
14 verschillen tussen BS en mij.
De schifting is 21 - 15.
Is oke.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:08 schreef XL het volgende:
[..]
Eigenlijk zou Bruce117 derde geplaatst moeten zijn. Foutje langs mijn kant. De score is gelijk, maar Bruce speelde beter op het laatste toernooi. Dat betekent dus dat Bruce117 en Vaduz omdraaien. Bruce staat op de plek van nummer 3 en Vaduz op de plek van nummer 4.
Mooi, merciquote:
Geef dan op z'n minst een linkje naar mitts en jouw voorspellingquote:Op maandag 25 juni 2007 17:15 schreef XL het volgende:
[..]
Intel, reken ook de verschillen tussen mij en mitt eens uit?
[Tournament] De fok!-spt tennisgamequote:Op maandag 25 juni 2007 17:21 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Geef dan op z'n minst een linkje naar mitts en jouw voorspelling
Dankjewel.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:22 schreef XL het volgende:
[..]
[Tournament] De fok!-spt tennisgame
[Tournament] De fok!-spt tennisgame
Whehehe, had ik op die kabouter gestemdquote:Op maandag 25 juni 2007 17:28 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dankjewel.
GINEPRI - GONZALEZ
BAKER - ROGER-VASSELIN
LAPENTTI - KIM
GARCIA-LOPEZ - BOLELLI
NAVARRO PASTOR - CANAS
ARTHURS - DE BAKKER
CILIC - SIMON
SODERLING - ROCHUS
FISH - NADAL
9 verschillen tussen XL en mitt.