Mathieu heeft toch al gewonnen vandaagquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:13 schreef -Vaduz- het volgende:
43 games voor de Fransjes, met Patience en Mathieu nog te gaan.
Ze mogen van mij nog 31 games pakken.
Minstens 40 is een beter idee.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:13 schreef -Vaduz- het volgende:
43 games voor de Fransjes, met Patience en Mathieu nog te gaan.
Ze mogen van mij nog 31 games pakken.
Laat ze maar lekker weinig sets spelenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:30 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Minstens 40 is een beter idee.![]()
Komop, veel sets spelen PH en Olivier!!
Bij een gelijkspel wint degene die het dichtste bij het juiste antwoord op schiftingsvraag zit.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:49 schreef Cavalier1 het volgende:
Om voor de schiftingsvraag een punt te halen moet je em toch gewoon goed hebben?
Dank je.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Bruce gefeliciteerd! Die iets is niet te vertrouwen. Alleen een opgave van Andreev redt me nog.
Thanks.quote:
Ergo: Patience mag 40 games scoren.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:41 schreef XL het volgende:
[..]
Mijn berekening:
Llodra 13 (10)
Monfils 20 (23)
Roger Vasellin 13 (10)
Patience 13
Mathieu 26 (9)
Totaal: 52
Eitje.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:07 schreef XL het volgende:
Dan moet hij de vijfde set 17 games scoren.
XL op schifting.quote:Op zondag 3 juni 2007 11:26 schreef Bruce117 het volgende:
Wie heeft nu eigenlijk de finale gehaald?
Cavalier1 of XL?
en anders ik welquote:Op maandag 4 juni 2007 00:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
7 uit 4 is geen onaardige score
Ik heb een waardige tegenstander
Lijkt mij een gevalletje te laat is te laat. Zeker omdat Andiyan wist dat hij nog moest inleveren. Ik had er een moord voor gedaan die partij een kwartier te kunnen zien. Het kon zo duidelijk 2 kanten op. Head-to-head 3-3, maar Volandri die de laatste 3 x won.quote:Op zondag 3 juni 2007 11:30 schreef Bruce117 het volgende:
Voorspelling van Andiyan ontvangen om 11:24
Robredo - Volandri was reeds begonnen, maar nog niet echt lang.
Ik ben voor mijn voorspelling om 11 uur uit bed gestapt met m'n brakke hoofd, ik heb dus werkelijk niets van die partij gezien, heb iets ingevuld aan de hand van Volandri's slopende vijfsetter en Robredo's sterke spel dit toernooi, en ben toen weer naar bed gegaan.quote:Op maandag 4 juni 2007 08:36 schreef XL het volgende:
Lijkt mij een gevalletje te laat is te laat. Zeker omdat Andiyan wist dat hij nog moest inleveren. Ik had er een moord voor gedaan die partij een kwartier te kunnen zien. Het kon zo duidelijk 2 kanten op. Head-to-head 3-3, maar Volandri die de laatste 3 x won.
Ik geloof je op je woord, maar als je tegen een ander speelt is te laat te laat hoor. Tegen mij maakt het niet zoveel uit, want zelfs met valsspelen moet ik van je kunnen winnenquote:Op maandag 4 juni 2007 13:56 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ik ben voor mijn voorspelling om 11 uur uit bed gestapt met m'n brakke hoofd, ik heb dus werkelijk niets van die partij gezien, heb iets ingevuld aan de hand van Volandri's slopende vijfsetter en Robredo's sterke spel dit toernooi, en ben toen weer naar bed gegaan.![]()
Da's aardig van jequote:Op maandag 4 juni 2007 14:26 schreef XL het volgende:
Ik geloof je op je woord, maar als je tegen een ander speelt is te laat te laat hoor. Tegen mij maakt het niet zoveel uit, want zelfs met valsspelen moet ik van je kunnen winnen![]()
Dank je intelquote:Op maandag 4 juni 2007 17:46 schreef InTrePidIvity het volgende:
Baghdatis heeft het niet voor me gedaan
Gefeliciteerd Bruce117!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |