yep!quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:00 schreef XL het volgende:
Bos81 - XL
LAPENTTI - YOUZHNY![]()
VOLANDRI - VASSALLO ARGUELLO![]()
WAWRINKA - LJUBICIC
LLODRA - ALMAGRO![]()
HARTFIELD - FERRER
HAJEK - ULIHRACH![]()
MASSU - ANDREEV![]()
KARLOVIC - BJORKMAN
HEWITT - GAUDIO
MONTANES - GULBIS![]()
Bos81, jij hebt de schifting. Ik heb zonder bij jou te spieken hetzelfde geantwoord.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:58 schreef Andiyan het volgende:
Verschillen tussen mij en spruud:
Almagro - Llodra![]()
Verdasco - Tursunov
Hajek - Ulihrach![]()
Andreev - Massu
Hewitt - Gaudio![]()
Eens.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:17 schreef XL het volgende:
[..]
eigenlijk zou ik de Ulihrach stemmers een compensatiepunt moeten geven omdat ze cool genoeg zijn om op Ulihrach te stemmen.
Ik kan het helaas niet doen, want dan wil mitt ook compensatie voor al zijn gedrogeerde Argentijnen. Terwijl die niet openlijk voor hun drank- en tabaksproblemen uitkomen.quote:
Oke dan, ik heb vanavond toch geen tijd om de prono te maken.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:45 schreef InTrePidIvity het volgende:
Als ik me niet verteld heb, dan ben ik nu door op basis van de schiftingsvraag
Ik ookquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:16 schreef Cavalier1 het volgende:
Ik geloof dat ik heb gewonnen door de overwinning van Hajek op Ulihrach!!!!
quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:21 schreef mitt het volgende:
verschillen Federerj en Joris
Patience - Zabaleta
Montcourt - Nieminen
Brzickkiikcicikcki/Hernandez - Kohlschreiber
schiftingsvraag dus niet van belang.
Toch dat compensatiepuntje erbij gehad.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:05 schreef Cavalier1 het volgende:
Volgens mij is er maar één verschil tussen mij en Chriz2k, en dat is Hajek - Ulihrach. Hoe kan het dan gelijk staan?
Blijkbaarquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:36 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Toch dat compensatiepuntje erbij gehad.
congratsquote:
weet ik niet, maar het is nu weer opgelost.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:05 schreef Cavalier1 het volgende:
Volgens mij is er maar één verschil tussen mij en Chriz2k, en dat is Hajek - Ulihrach. Hoe kan het dan gelijk staan?
Waarom niet ?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik verwacht 1 of geen verschillen wat betreft de partijen.
Andiyan was ook te laat. In principe betekent dat dat het niet meetelt. Ik denk er nog even over na.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:32 schreef Cavalier1 het volgende:
Er was al een wedstrijd bezig zie ik net. Maar ik heb oprecht geen idee hoeveel het staat.
Misschien een Fransman te weinig?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:13 schreef InTrePidIvity het volgende:
5 verschillen maar liefst tussen Ambrosius en mij!
ROBREDO - TIPSAREVIC
VOLANDRI - LJUBICIC
MONFILS - NALBANDIAN
VLIEGEN - CANAS
KARLOVIC/BJORKMAN - HERNANDEZ
En de schifting is 68 - 59. Ik heb me blijkbaar wat verrekend, als ik al die andere schiftingsantwoorden zie
Het zijn iig niet veel verschillen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Twee verschillen dus tussen mij en Bruce:
MATHIEU/SIMON - MASSU/ANDREEV
BJORKMAN - HERNANDEZ
schifting: 71/ 78
Dat is nog te weinigquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:36 schreef -Vaduz- het volgende:
De gameteller van de Fransen staat op 10. (aantal games van Roger-Vasselin)
(4 Fransjes to go)
Mijn berekening:quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:36 schreef -Vaduz- het volgende:
De gameteller van de Fransen staat op 10. (aantal games van Roger-Vasselin)
(4 Fransjes to go)
Ik had Ferrero toch fout. Dus maakt mij niet meer uit.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:51 schreef XL het volgende:
[..]
Andiyan was ook te laat. In principe betekent dat dat het niet meetelt. Ik denk er nog even over na.
1-1 in de afwijkingen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:13 schreef InTrePidIvity het volgende:
5 verschillen maar liefst tussen Ambrosius en mij!
ROBREDO - TIPSAREVIC
VOLANDRI - LJUBICIC
MONFILS - NALBANDIAN
VLIEGEN - CANAS
KARLOVIC/BJORKMAN - HERNANDEZ
En de schifting is 68 - 59. Ik heb me blijkbaar wat verrekend, als ik al die andere schiftingsantwoorden zie
Jij mag hem ook wel intel noemen hoorquote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:57 schreef Ambrosius het volgende:
Feli InTrePidIvity!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |