quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:21 schreef mitt het volgende:
verschillen Federerj en Joris
Patience - Zabaleta
Montcourt - Nieminen
Brzickkiikcicikcki/Hernandez - Kohlschreiber
schiftingsvraag dus niet van belang.
Toch dat compensatiepuntje erbij gehad.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:05 schreef Cavalier1 het volgende:
Volgens mij is er maar één verschil tussen mij en Chriz2k, en dat is Hajek - Ulihrach. Hoe kan het dan gelijk staan?
Blijkbaarquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:36 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Toch dat compensatiepuntje erbij gehad.
congratsquote:
weet ik niet, maar het is nu weer opgelost.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:05 schreef Cavalier1 het volgende:
Volgens mij is er maar één verschil tussen mij en Chriz2k, en dat is Hajek - Ulihrach. Hoe kan het dan gelijk staan?
Waarom niet ?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik verwacht 1 of geen verschillen wat betreft de partijen.
Andiyan was ook te laat. In principe betekent dat dat het niet meetelt. Ik denk er nog even over na.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:32 schreef Cavalier1 het volgende:
Er was al een wedstrijd bezig zie ik net. Maar ik heb oprecht geen idee hoeveel het staat.
Misschien een Fransman te weinig?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:13 schreef InTrePidIvity het volgende:
5 verschillen maar liefst tussen Ambrosius en mij!
ROBREDO - TIPSAREVIC
VOLANDRI - LJUBICIC
MONFILS - NALBANDIAN
VLIEGEN - CANAS
KARLOVIC/BJORKMAN - HERNANDEZ
En de schifting is 68 - 59. Ik heb me blijkbaar wat verrekend, als ik al die andere schiftingsantwoorden zie
Het zijn iig niet veel verschillen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Twee verschillen dus tussen mij en Bruce:
MATHIEU/SIMON - MASSU/ANDREEV
BJORKMAN - HERNANDEZ
schifting: 71/ 78
Dat is nog te weinigquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:36 schreef -Vaduz- het volgende:
De gameteller van de Fransen staat op 10. (aantal games van Roger-Vasselin)
(4 Fransjes to go)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |