TT's hoeven niet per sé een half verhaal te hebbenquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:51 schreef Peterselieman het volgende:
Niet echt interessante TT dit keer.
Wat mij betreft niet, en ik heb 'em aangemaaktquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:54 schreef Peterselieman het volgende:
Wat mij betreft wel![]()
Ik zal weer eens gaan leren.![]()
Ik was het nietquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Flirtende jongen in UB blijkt Fries te zijn.
en tussen de rondvliegende kogels?quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:08 schreef engessa het volgende:
Leuk is dat, naast een surinaams afhaalrestaurant wonen en tegenover een terras
Sterkte. Wanneer is je tentamen?quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga weer even verder studeren. Of iig boven m'n boek hangen.
Ik heb helemaal niets meegekregenquote:
Ik woon hier nu bijna een jaar, 3x brand, 1x schietpartij en 1x politie in kogelvrije vesten in de keuken omdat een huisgenote dacht dat er geschoten werd.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:19 schreef Tangarine het volgende:
dan kun je niet zeggen dat er nooit iets gebeurt in je buurt
Vooruitziend blik?quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:45 schreef engessa het volgende:
[..]
Ik woon hier nu bijna een jaar, 3x brand, 1x schietpartij en 1x politie in kogelvrije vesten in de keuken omdat een huisgenote dacht dat er geschoten werd.
Er is altijd wel wat in de binnenstad van Groningen. Had ik ook toen ik nog aan de Tuinbouwstraat woonde. Was het niet een beschadiging aan de auto, lekke band, kapotte antenne, gejatte radio, of whatever.quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:45 schreef engessa het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets meegekregenHuisgenoot belde me op, die kon niet naar binnen omdat alles afgezet was. Ik zat wat te studeren op mijn kamer.
[..]
Ik woon hier nu bijna een jaar, 3x brand, 1x schietpartij en 1x politie in kogelvrije vesten in de keuken omdat een huisgenote dacht dat er geschoten werd.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:09 schreef nietzman het volgende:
IK BEN ZOOOOO VERLIEFD OP JULLIE!!!!
het zal vast wel goedkomen.. Jammer dat ik er eerst een eind voor moet fietsen, dan kom je zo enorm bezweet aan daar...quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:07 schreef Tangarine het volgende:
oooo spannend TeiganJe gaat het vast goed doen, gewoon jezelf zijn
Gaat verder alles wel goed?quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:09 schreef nietzman het volgende:
IK BEN ZOOOOO VERLIEFD OP JULLIE!!!!
Stage?quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:21 schreef nietzman het volgende:
Mijn plaatje klopt ook niet meer, ik woon een kilometertje of honderd Oostelijker..
Relatie stuk, kamerzoekende.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:23 schreef Xebrozius het volgende:
Stage?
Ja, dat hoor ik vaker. En ik ze allemaal maar banglullen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:24 schreef Xebrozius het volgende:
Bizar... ik ga nu samenwonen.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:20 schreef Xebrozius het volgende:
M'n plaatje klopt niet meer... Ik woon nu PAL in het centrum. Zo ongeveer tegenover de C&A.
Is het niet tijd voor een nieuwe OP?!quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:21 schreef nietzman het volgende:
Mijn plaatje klopt ook niet meer, ik woon een kilometertje of honderd Oostelijker..
Mooie foto!quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:47 schreef Tangarine het volgende:
kijk, de reiger uit het Noordeplantsoen
[afbeelding]
Nu ga ik weer ff iets zinnigs doen, sheets uitprinten op de faculteit
Zeer mooie plaatquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:47 schreef Tangarine het volgende:
kijk, de reiger uit het Noordeplantsoen
[afbeelding]
Nu ga ik weer ff iets zinnigs doen, sheets uitprinten op de faculteit
Is dat Soulshaker, daar binnen in?quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:37 schreef nietzman het volgende:
En m'n helmen zijn nog toffer.
[afbeelding]
Ja, die.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:26 schreef nietzman het volgende:
Nee, Willem.
25 juni, ik kom er nu net achter dat ik het tentamen wat ik als laatste heb, als eerste zit te leren.quote:
Wou wat een lange zin!quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:31 schreef Mik_infra het volgende:
dan heb je die alvast geleert daar kom je later tog niet meer aan toe
Moet je niet doen. Een beetje meepraten in dit topic kan helemaal geen kwaad.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:37 schreef Mik_infra het volgende:
oke in vervolg ga ik wel weer verder met een hoi
Ik wilde je niet laten schrikken, sorry.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:37 schreef Mik_infra het volgende:
oke in vervolg ga ik wel weer verder met een hoi
helemaal niet.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:40 schreef Mik_infra het volgende:
ja maar alles wat ik typ is het weer van
Vooral de skate meetsquote:
Nope. Me broer heeft nog steeds mijn skates in Zwolle liggen, dus ik kan niet mee. En heb het al een tijd niet meer gedaan. Het lijkt me wel leuk btw.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:50 schreef maok het volgende:
[..]
Vooral de skate meets. Zijn hier eigenlijk nog meer skaters? (niet stunt maar gewoon een stuk rijden)
Moet nog ergens een handleiding hebben liggen van SPSS. Heb wel eens SPSS gebruikt, maar het is ook niet mijn ding.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:57 schreef Bullet-tooth het volgende:
Wie is er goed met SPSS?
Enquête vragen daarin verwerken is niet mijn ding.
Ik snap er geen kut van.
De handleiding ligt naast me, maar als ze hiermee aankomen:quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Moet nog ergens een handleiding hebben liggen van SPSS. Heb wel eens SPSS gebruikt, maar het is ook niet mijn ding.
Nou ja, het is niet alleen het leukste vak, maar ook het meeste werk.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:29 schreef Peterselieman het volgende:
jij bent lekker slim bezig.
Ideaal.quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:19 schreef teigan het volgende:
ik ben een rauwkostsalade aan het eten..is zijn contract tekenen, en die zou straks koken, ik heb geen zin...
Exclusief ontbijt is dat nog hè.quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:32 schreef teigan het volgende:
wow, ik heb er 3 gehad, plus een broodje gezond..
Zo liefquote:Op woensdag 6 juni 2007 16:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, nu zie ik Tangarine's foto ook, mooi zeg..
En ik moest even de groetjes doen van Alex.
Hou ons op de hoogtequote:Op woensdag 6 juni 2007 17:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wish me luck, ik ga een cake bakken.
Waar is hier? Moet je eens hier bij mij komen wonen, soms heb ik er voor het ontbijt al 5 gehoord.quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:58 schreef Aryon het volgende:
En niet de oven opendoen anders zakt ie in. Tenminste dat had ik gehoord. Weet niet of het waar is.Of het was bij iets anders.
Iig er gaat hier geen week voorbij of ik hoor wel een sirene. Net weer. Wordt gek van die dingen, maar gelukkig zijn ze er wel.
Ik hoor er vrijwel dagelijks wel enkele. Heeft er weer iemand een taxi besteld.quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:58 schreef Aryon het volgende:
En niet de oven opendoen anders zakt ie in. Tenminste dat had ik gehoord. Weet niet of het waar is.Of het was bij iets anders.
Iig er gaat hier geen week voorbij of ik hoor wel een sirene. Net weer. Wordt gek van die dingen, maar gelukkig zijn ze er wel.
Ja ambulances of die traumahelie die over m'n dak vliegt, die maakt nog meer herriequote:Op woensdag 6 juni 2007 18:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik hoor er vrijwel dagelijks wel enkele. Heeft er weer iemand een taxi besteld.
Soufflé.quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:58 schreef Aryon het volgende:
Volgens mij Duindoornstraat. Er kwam namelijk wat met sirenes aan over de noordelijke rondweg voorbij kachelen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Waar is hier? Moet je eens hier bij mij komen wonen, soms heb ik er voor het ontbijt al 5 gehoord.
Bedankt!quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:33 schreef Tangarine het volgende:
Als dit was waar je niet uitkomt, wellicht kom je dan zo iets verder (ff uit m'n hoofd, aangezien m'n oude spss niet loopt icm windoos vista):
1 De grootte van de respons of non-respons wordt berekend.
das het totaal aantal verstuurde vragenlijsten -het aantal dat je niet hebt teruggekregen, of niet bruikbaar hebt teruggekregen
2 De belangrijkste karakteristieken (centrummaat, spreidingsmaat, outliers) van de afzonderlijke indicatoren worden bepaald.
Ehh... Analyse-Discriptives iirc, en dan in de opties aanvinken wat je precies wilt weten
3 Indien meerdere indicatoren samen één concept vormen, wordt bekeken (ahv de samenhang tussen de indicatoren) of ze samengevoegd kunnen worden naar een nieuwe variabele. Indien de samenhang voldoende hoog is, wordt een nieuwe variabele berekend. Indien de samenhang niet voldoende hoog is, wordt vastgesteld met welke indicator(en) verder wordt gewerkt en wordt verteld waarom met deze.
Betrouwbaarheidsanalyse. - analyse-scale-reliability, en dan ff 'scale if item deleted' enzo aanvinken bij opties
4 Per propositie wordt een statistische toets uitgevoerd; bepaald worden de nul- en alternatieve (statistische) hypothese, de waarde op de toetsingsgrootheid, het aantal vrijheidsgraden, en de overschrijdingskans (de p-waarde). Het significantieniveau wordt gekozen, en vastgesteld wordt of de nul-hypothese al dan niet verworpen wordt.
ehhh... hangt af van wat je precies wilt toetsen
5 Zijn de proposities gefalsificeerd of niet?
als de Sig. > .05 is in SPSS, dan kun je hier ja op antwoorden
Klopt. Ben blij dat ze nooit langskomen als ik slaap, wordt al wakker als me luxaflex klappert.quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Volgens mij Duindoornstraat. Er kwam namelijk wat met sirenes aan over de noordelijke rondweg voorbij kachelen.
Ik heb vandaag toch zeker ieder kwartier wel een sirene gehoord....quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:58 schreef Aryon het volgende:
uitleg?quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik veins het! Ik moet leren voor een tentamen
Ik ben niet blij, ongeconcentreerd als een stressballetje, ik heb een dom tentamen over de overheid en zijn bestuurslagen.quote:
Verrassend, als je bij Visser werkt.quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb vandaag toch zeker ieder kwartier wel een sirene gehoord....
Dat kan ook nogquote:Op woensdag 6 juni 2007 18:23 schreef Tangarine het volgende:
ooo zo, ik las dat je moest leren blij te zijn voor een tentamen
Ja, apart he? Heb ook wel 40 ambulances gezien vandaag! En dan heb ik het nog neit eens over brandweerwagens, doketrswachtauto's, enzovoort...quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Verrassend, als je bij Visser werkt.
Stracciatella?quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:17 schreef Alexxxxx het volgende:
* Alexxxxx pakt een bak ijs zodat DaD haar vinger daar in af kan laten koelen.
Hmm, wat?quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja. Maar die gesmolten chocolade die je nu op je vingers hebt heeft een andere reden
Ik vind jouw Friesismes echt geweldig af en toe... Heb nergens last meer van hoor. Cake nog niet geproefd, ik zit nog vol van het avondeten. Zo maar eens doen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:45 schreef Peterselieman het volgende:
Alweer bijgekomen van het ongemak?
Hoe smaakt de cake trouwens?
Koooolere, verdomd lekkere ook nog! Joehoe! Gelukt!quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hierbij beloof ik Alex plechtig dat ik een cake voor hem bak voor onze eerstvolgende ontmoeting. Nu heen en weer rijden is echt te gek..
Heb je er een goed voorbeeld van?quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik vind jouw Friesismes echt geweldig af en toe...
Dat heb je bij een warme cake. Als de cake iets is afgekoeld, zal deze waarschijnlijk minder snel verkruimelen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het feit dat ie zo ongeveer uit elkaar valt mag de pret helemaal niet drukken.
Duct tape?quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het feit dat ie zo ongeveer uit elkaar valt mag de pret helemaal niet drukken.
Dan heb je niet goed gelezen, omdat er in dit topic maar weinig tagjes staan.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:57 schreef Sebasser het volgende:
Even lezen, ik heb alleen alex's tag gelezen
Ongemak? Ik zal eens gaan slapen? (Ik sil mar es op bêd gean.) Best veel.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Heb je er een goed voorbeeld van?
Het is namelijk voor het eerst dat iemand dit tegen me zegt. Weet ik gelijk waar ik op moet letten![]()
Ja 't maakt ook niet uit, ik vind het wel grappig.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:01 schreef Peterselieman het volgende:
Het gebruik van ongemak was bewust.De rest, tsja dat wordt er door mij op de automatische piloot neergezet.
Voor zwemmen en bikini's en alles wat daarmee te maken heeft ben je al een dag te laat.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:01 schreef Sebasser het volgende:
Of was dat gister ofzo?
Nee, ik wou alleen weten hoe het was.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Voor zwemmen en bikini's en alles wat daarmee te maken heeft ben je al een dag te laat.
Volgens mij vonden ze het leuk. Lees het anders even na.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee, ik wou alleen weten hoe het was.
Nat een naakt.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee, ik wou alleen weten hoe het was.
Could be.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Peterselieman, jij bent Mr Darcy!
Jij was er niet bij?quote:
Ik kijk zo wel ff.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Volgens mij vonden ze het leuk. Lees het anders even na.
Het was te vroeg voor mij.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:14 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jij was er niet bij?
[..]
Ik kijk zo wel ff.
he verdorie, heb ik net een bikini gekocht, hoef ik hem hier niet meer te showen..quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Voor zwemmen en bikini's en alles wat daarmee te maken heeft ben je al een dag te laat.
Showen! Nu!quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:22 schreef teigan het volgende:
[..]
he verdorie, heb ik net een bikini gekocht, hoef ik hem hier niet meer te showen..
Wat vervelend toch zeg..![]()
en het zwemmen was leuk ja!
quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Voor zwemmen en bikini's en alles wat daarmee te maken heeft ben je vandaag precies goed.
je gaat foto's posten met je bikini aan en uit?quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:29 schreef teigan het volgende:
aan of uit?
quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je gaat foto's posten met je bikini aan en uit?
nee, dat nog net niet... Ik wil geen mensen traumatiseren...quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je gaat foto's posten met je bikini aan en uit?
dat weet niemandquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik snap niemand meer hier. Word ik nog wel gesnapt?
Een van de belangrijkste redenen waarom ik je zo übertof vind.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik snap je Alex.
We wachten vol smart op je mooiequote:Op woensdag 6 juni 2007 20:46 schreef Mik_infra het volgende:
Hulp nodig?quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:49 schreef Mik_infra het volgende:
ik dacht dat ik de foto er zo op kon zetten
Mooi.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:54 schreef teigan het volgende:
Ok, klikken op eigen risico..
Ik waarschuw jullie, deze beelden kunnen schokkend zijn voor kijkers boven de 6 jaar...
Weet je het zeker?
Weet je het heel heel zeker?
Dan mag je kijken...
[[url=
[afbeelding]]afbeelding[/url]]
disclaimer: Ik kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor opgelopen psychische schade
Dat is gaaf, eigen ontwerpquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:08 schreef maok het volgende:
Ik durf het ook niet zo, maar ik heb nog wel een foto van een van mijn bikini's op mijn paspop (die nu een lamp is trouwens)
Ik heb hem zelf ontworpen en hij is gehaakt door mijn moeder
[afbeelding]
Als dat zo is, maak ik mn bijl alvast scherpquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:10 schreef teigan het volgende:
Ik vind het ook best eng hoor..
Ergens zit ik te wachten op het topic in klaagbaak met als titel: Vadsige wijven die een bikinifoto op fok! posten..
of hij duikt op in fokster sexy en gewaagdquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:10 schreef teigan het volgende:
Ik vind het ook best eng hoor..
Ergens zit ik te wachten op het topic in klaagbaak met als titel: Vadsige wijven die een bikinifoto op fok! posten..
Dan moet teigan hem zelf posten, op andermans foto posten staat een ban geloof ikquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:13 schreef maok het volgende:
[..]
of hij duikt op in fokster sexy en gewaagd![]()
Daar staat die van mij iig wel, en ik heb weinig tot geen reacties gekregen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:13 schreef maok het volgende:
[..]
Hier heb je ook al reacties gekregen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Daar staat die van mij iig wel, en ik heb weinig tot geen reacties gekregen..
.
sexy:quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:13 schreef maok het volgende:
[..]
Hahaquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:48 schreef maok het volgende:
Ik zie ineens dat ik het bovenstukje binnenste buiten aan heb![]()
Nou, doe dat eerst maar, zijn we samen beauty and the beast.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja hoi, toe nou maar, anders post ik die van mij nog een keer.
Ach je doet het toch niet, je zult wel iets gephotoshopt posten ofzo.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Durven jullie nog?
Nou, klik maar....quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:53 schreef maok het volgende:
[..]
Ach je doet het toch niet, je zult wel iets gephotoshopt posten ofzo.
Jij niet voor 100% in ieder geval.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Durven jullie nog?
al gedaanquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Klik maok, klik!
Ik vind het méér dan genoeg, zo.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Jij niet voor 100% in ieder geval.
Ow, ik dacht al dat je meer wilde zienquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:58 schreef Peterselieman het volgende:
Ik had het meer over het geven van de link ipv de foto in het topic zelf, al is het zo ook denk ik beter.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:56 schreef teigan het volgende:
Ik heb het erop gewaagd!!
En ik moest er heel hard om lachen, leuke censuur zo...
En ziet er verder ook niet slecht uit hoor...
Ik heb een zelfontspanner.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:58 schreef maok het volgende:
Wie heeft hem gemaakt? Er was nog iemand bij.
Euh, dank je, denk ik?quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
Je bent een geile donder, Alex.
Ik was ook niet he-le-maal serieus, hoor.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Euh, dank je, denk ik?Weinig erotisch aan dacht ik?
Wees eens eerlijk manquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:08 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, dat klopt.
Dat heb ik ook gehoord.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wees eens eerlijk man!! Je zei vanmiddag nog wat anders
!
Er zijn vrouwen en mannen die als ze 40 gaan nog eens gaan scheiden (met hun 3 kinderen Piet Janetje en Timothy) omdat hij/zij een andere vrouw/man vinden.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:11 schreef De-oneven-2 het volgende:
DaD weet wel beter, Renesite.
Op mijn foto heb ik er ook al een, niet erg goed te zien door het slechte licht overigens.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tangarine heeft ook van die buikstrepen die ik ook heb!.
Succes!quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:19 schreef teigan het volgende:
die strepen vielen mij ook op ja..
Ga een nieuwe zwembroek kopen Tangarine!!!
Ik ga pitten, morgen vroeg weer op, en 's middags op sollicitatie..
Trusten!
Ik welquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:25 schreef Aryon het volgende:
Ik heb nog andere strepen. (op me rug)
Iig gehad, groeide te hard ofzo. Weet niet of ze er nog steeds zitten. Kan niet op me rug kijken.
Ze maken iemand vaak nog mooier.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Afwijkingen horen erbij, heb ik me laten vertellen.
Nee, IK!quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:42 schreef Grulez het volgende:
Moi.
Je mag mij noemen wat je wilt.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:44 schreef Grulez het volgende:
Als ik je dan dad mag noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |