Hahaquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:48 schreef maok het volgende:
Ik zie ineens dat ik het bovenstukje binnenste buiten aan heb![]()
Nou, doe dat eerst maar, zijn we samen beauty and the beast.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja hoi, toe nou maar, anders post ik die van mij nog een keer.
Ach je doet het toch niet, je zult wel iets gephotoshopt posten ofzo.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Durven jullie nog?
Nou, klik maar....quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:53 schreef maok het volgende:
[..]
Ach je doet het toch niet, je zult wel iets gephotoshopt posten ofzo.
Jij niet voor 100% in ieder geval.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Durven jullie nog?
al gedaanquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Klik maok, klik!
Ik vind het méér dan genoeg, zo.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Jij niet voor 100% in ieder geval.
Ow, ik dacht al dat je meer wilde zienquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:58 schreef Peterselieman het volgende:
Ik had het meer over het geven van de link ipv de foto in het topic zelf, al is het zo ook denk ik beter.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:56 schreef teigan het volgende:
Ik heb het erop gewaagd!!
En ik moest er heel hard om lachen, leuke censuur zo...
En ziet er verder ook niet slecht uit hoor...
Ik heb een zelfontspanner.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:58 schreef maok het volgende:
Wie heeft hem gemaakt? Er was nog iemand bij.
Euh, dank je, denk ik?quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
Je bent een geile donder, Alex.
Ik was ook niet he-le-maal serieus, hoor.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Euh, dank je, denk ik?Weinig erotisch aan dacht ik?
Wees eens eerlijk manquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:08 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, dat klopt.
Dat heb ik ook gehoord.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wees eens eerlijk man!! Je zei vanmiddag nog wat anders
!
Er zijn vrouwen en mannen die als ze 40 gaan nog eens gaan scheiden (met hun 3 kinderen Piet Janetje en Timothy) omdat hij/zij een andere vrouw/man vinden.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:11 schreef De-oneven-2 het volgende:
DaD weet wel beter, Renesite.
Op mijn foto heb ik er ook al een, niet erg goed te zien door het slechte licht overigens.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tangarine heeft ook van die buikstrepen die ik ook heb!.
Succes!quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:19 schreef teigan het volgende:
die strepen vielen mij ook op ja..
Ga een nieuwe zwembroek kopen Tangarine!!!
Ik ga pitten, morgen vroeg weer op, en 's middags op sollicitatie..
Trusten!
Ik welquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:25 schreef Aryon het volgende:
Ik heb nog andere strepen. (op me rug)
Iig gehad, groeide te hard ofzo. Weet niet of ze er nog steeds zitten. Kan niet op me rug kijken.
Ze maken iemand vaak nog mooier.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Afwijkingen horen erbij, heb ik me laten vertellen.
Nee, IK!quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:42 schreef Grulez het volgende:
Moi.
Je mag mij noemen wat je wilt.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:44 schreef Grulez het volgende:
Als ik je dan dad mag noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |