Ja 't maakt ook niet uit, ik vind het wel grappig.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:01 schreef Peterselieman het volgende:
Het gebruik van ongemak was bewust.De rest, tsja dat wordt er door mij op de automatische piloot neergezet.
Voor zwemmen en bikini's en alles wat daarmee te maken heeft ben je al een dag te laat.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:01 schreef Sebasser het volgende:
Of was dat gister ofzo?
Nee, ik wou alleen weten hoe het was.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Voor zwemmen en bikini's en alles wat daarmee te maken heeft ben je al een dag te laat.
Volgens mij vonden ze het leuk. Lees het anders even na.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee, ik wou alleen weten hoe het was.
Nat een naakt.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee, ik wou alleen weten hoe het was.
Could be.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Peterselieman, jij bent Mr Darcy!
Jij was er niet bij?quote:
Ik kijk zo wel ff.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Volgens mij vonden ze het leuk. Lees het anders even na.
Het was te vroeg voor mij.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:14 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jij was er niet bij?
[..]
Ik kijk zo wel ff.
he verdorie, heb ik net een bikini gekocht, hoef ik hem hier niet meer te showen..quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Voor zwemmen en bikini's en alles wat daarmee te maken heeft ben je al een dag te laat.
Showen! Nu!quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:22 schreef teigan het volgende:
[..]
he verdorie, heb ik net een bikini gekocht, hoef ik hem hier niet meer te showen..
Wat vervelend toch zeg..![]()
en het zwemmen was leuk ja!
quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Voor zwemmen en bikini's en alles wat daarmee te maken heeft ben je vandaag precies goed.
je gaat foto's posten met je bikini aan en uit?quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:29 schreef teigan het volgende:
aan of uit?
quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je gaat foto's posten met je bikini aan en uit?
nee, dat nog net niet... Ik wil geen mensen traumatiseren...quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je gaat foto's posten met je bikini aan en uit?
dat weet niemandquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik snap niemand meer hier. Word ik nog wel gesnapt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |