Waar is hier? Moet je eens hier bij mij komen wonen, soms heb ik er voor het ontbijt al 5 gehoord.quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:58 schreef Aryon het volgende:
En niet de oven opendoen anders zakt ie in. Tenminste dat had ik gehoord. Weet niet of het waar is.Of het was bij iets anders.
Iig er gaat hier geen week voorbij of ik hoor wel een sirene. Net weer. Wordt gek van die dingen, maar gelukkig zijn ze er wel.
Ik hoor er vrijwel dagelijks wel enkele. Heeft er weer iemand een taxi besteld.quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:58 schreef Aryon het volgende:
En niet de oven opendoen anders zakt ie in. Tenminste dat had ik gehoord. Weet niet of het waar is.Of het was bij iets anders.
Iig er gaat hier geen week voorbij of ik hoor wel een sirene. Net weer. Wordt gek van die dingen, maar gelukkig zijn ze er wel.
Ja ambulances of die traumahelie die over m'n dak vliegt, die maakt nog meer herriequote:Op woensdag 6 juni 2007 18:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik hoor er vrijwel dagelijks wel enkele. Heeft er weer iemand een taxi besteld.
Soufflé.quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:58 schreef Aryon het volgende:
Volgens mij Duindoornstraat. Er kwam namelijk wat met sirenes aan over de noordelijke rondweg voorbij kachelen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Waar is hier? Moet je eens hier bij mij komen wonen, soms heb ik er voor het ontbijt al 5 gehoord.
Bedankt!quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:33 schreef Tangarine het volgende:
Als dit was waar je niet uitkomt, wellicht kom je dan zo iets verder (ff uit m'n hoofd, aangezien m'n oude spss niet loopt icm windoos vista):
1 De grootte van de respons of non-respons wordt berekend.
das het totaal aantal verstuurde vragenlijsten -het aantal dat je niet hebt teruggekregen, of niet bruikbaar hebt teruggekregen
2 De belangrijkste karakteristieken (centrummaat, spreidingsmaat, outliers) van de afzonderlijke indicatoren worden bepaald.
Ehh... Analyse-Discriptives iirc, en dan in de opties aanvinken wat je precies wilt weten
3 Indien meerdere indicatoren samen één concept vormen, wordt bekeken (ahv de samenhang tussen de indicatoren) of ze samengevoegd kunnen worden naar een nieuwe variabele. Indien de samenhang voldoende hoog is, wordt een nieuwe variabele berekend. Indien de samenhang niet voldoende hoog is, wordt vastgesteld met welke indicator(en) verder wordt gewerkt en wordt verteld waarom met deze.
Betrouwbaarheidsanalyse. - analyse-scale-reliability, en dan ff 'scale if item deleted' enzo aanvinken bij opties
4 Per propositie wordt een statistische toets uitgevoerd; bepaald worden de nul- en alternatieve (statistische) hypothese, de waarde op de toetsingsgrootheid, het aantal vrijheidsgraden, en de overschrijdingskans (de p-waarde). Het significantieniveau wordt gekozen, en vastgesteld wordt of de nul-hypothese al dan niet verworpen wordt.
ehhh... hangt af van wat je precies wilt toetsen
5 Zijn de proposities gefalsificeerd of niet?
als de Sig. > .05 is in SPSS, dan kun je hier ja op antwoorden
Klopt. Ben blij dat ze nooit langskomen als ik slaap, wordt al wakker als me luxaflex klappert.quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Volgens mij Duindoornstraat. Er kwam namelijk wat met sirenes aan over de noordelijke rondweg voorbij kachelen.
Ik heb vandaag toch zeker ieder kwartier wel een sirene gehoord....quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:58 schreef Aryon het volgende:
uitleg?quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik veins het! Ik moet leren voor een tentamen
Ik ben niet blij, ongeconcentreerd als een stressballetje, ik heb een dom tentamen over de overheid en zijn bestuurslagen.quote:
Verrassend, als je bij Visser werkt.quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb vandaag toch zeker ieder kwartier wel een sirene gehoord....
Dat kan ook nogquote:Op woensdag 6 juni 2007 18:23 schreef Tangarine het volgende:
ooo zo, ik las dat je moest leren blij te zijn voor een tentamen
Ja, apart he? Heb ook wel 40 ambulances gezien vandaag! En dan heb ik het nog neit eens over brandweerwagens, doketrswachtauto's, enzovoort...quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Verrassend, als je bij Visser werkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |