Een van de belangrijkste redenen waarom ik je zo übertof vind.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik snap je Alex.
We wachten vol smart op je mooiequote:Op woensdag 6 juni 2007 20:46 schreef Mik_infra het volgende:
Hulp nodig?quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:49 schreef Mik_infra het volgende:
ik dacht dat ik de foto er zo op kon zetten
Mooi.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:54 schreef teigan het volgende:
Ok, klikken op eigen risico..
Ik waarschuw jullie, deze beelden kunnen schokkend zijn voor kijkers boven de 6 jaar...
Weet je het zeker?
Weet je het heel heel zeker?
Dan mag je kijken...
[[url=
[afbeelding]]afbeelding[/url]]
disclaimer: Ik kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor opgelopen psychische schade
Dat is gaaf, eigen ontwerpquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:08 schreef maok het volgende:
Ik durf het ook niet zo, maar ik heb nog wel een foto van een van mijn bikini's op mijn paspop (die nu een lamp is trouwens)
Ik heb hem zelf ontworpen en hij is gehaakt door mijn moeder
[afbeelding]
Als dat zo is, maak ik mn bijl alvast scherpquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:10 schreef teigan het volgende:
Ik vind het ook best eng hoor..
Ergens zit ik te wachten op het topic in klaagbaak met als titel: Vadsige wijven die een bikinifoto op fok! posten..
of hij duikt op in fokster sexy en gewaagdquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:10 schreef teigan het volgende:
Ik vind het ook best eng hoor..
Ergens zit ik te wachten op het topic in klaagbaak met als titel: Vadsige wijven die een bikinifoto op fok! posten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |