Stracciatella?quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:17 schreef Alexxxxx het volgende:
* Alexxxxx pakt een bak ijs zodat DaD haar vinger daar in af kan laten koelen.
Hmm, wat?quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja. Maar die gesmolten chocolade die je nu op je vingers hebt heeft een andere reden
Ik vind jouw Friesismes echt geweldig af en toe... Heb nergens last meer van hoor. Cake nog niet geproefd, ik zit nog vol van het avondeten. Zo maar eens doen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:45 schreef Peterselieman het volgende:
Alweer bijgekomen van het ongemak?
Hoe smaakt de cake trouwens?
Koooolere, verdomd lekkere ook nog! Joehoe! Gelukt!quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hierbij beloof ik Alex plechtig dat ik een cake voor hem bak voor onze eerstvolgende ontmoeting. Nu heen en weer rijden is echt te gek..
Heb je er een goed voorbeeld van?quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik vind jouw Friesismes echt geweldig af en toe...
Dat heb je bij een warme cake. Als de cake iets is afgekoeld, zal deze waarschijnlijk minder snel verkruimelen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het feit dat ie zo ongeveer uit elkaar valt mag de pret helemaal niet drukken.
Duct tape?quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het feit dat ie zo ongeveer uit elkaar valt mag de pret helemaal niet drukken.
Dan heb je niet goed gelezen, omdat er in dit topic maar weinig tagjes staan.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:57 schreef Sebasser het volgende:
Even lezen, ik heb alleen alex's tag gelezen
Ongemak? Ik zal eens gaan slapen? (Ik sil mar es op bêd gean.) Best veel.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Heb je er een goed voorbeeld van?
Het is namelijk voor het eerst dat iemand dit tegen me zegt. Weet ik gelijk waar ik op moet letten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |