waarom is dat dan?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:44 schreef WEST het volgende:
let wel op mensen de race wordt op RTL4 uitgezonden
Dank voor de extra aandacht voor dit gegeven!!!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:44 schreef WEST het volgende:
let wel op mensen de race wordt op RTL4 uitgezonden
Ik zal het onthouden.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:44 schreef WEST het volgende:
let wel op mensen de race wordt op RTL4 uitgezonden
Zonde.....quote:
En sanger niet te vergeten!quote:Op woensdag 6 juni 2007 07:51 schreef vingerplant het volgende:
Nette OP weer WEST![]()
Ben benieuwd hoe de verhoudingen dit weekend gaan liggen.
Zet je gevoelens in dit topic neer!quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:05 schreef Schunckelstar het volgende:
ik heb er zin in![]()
ik vind dit altijd een van de leukste van het jaar,geen idee waarom eigenlijk![]()
(tvp)
quote:
zoals eerder is aangegeven komt dat omdat de race nagenoeg op prime time wordt uitgezonden en dan trekken ze meer kijkers op RTL4quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:42 schreef vosss het volgende:
Weet iemand waarom het op RTL4 is dit weekend?![]()
Het is een besluit van de FIA geweest om vanaf 1996 de nummers te laten bepalen door de eindstand van de constructeurs in het voorafgaande jaar.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:21 schreef vingerplant het volgende:
[..]
![]()
Was het eigenlijk een besluit van Schumacher om de nummers 27 en 28 niet meer te gebruiken als het team geen 1 en 2 had? Sinds hij daar is gaan rijden zijn die nummers verdwenen. Erg jammer, het had wel wat.
Inderdaad, ik ga 'm toch kijken (na de afgelopen 2 gelukkig gemist te hebben)..quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:18 schreef Dos37 het volgende:
Canada is meestal wel leuk. Maar tegenwoordig.
Ah ja da's waar ookquote:Op woensdag 6 juni 2007 18:00 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Het is een besluit van de FIA geweest om vanaf 1996 de nummers te laten bepalen door de eindstand van de constructeurs in het voorafgaande jaar.
ondanks dat ik weinig heb met verstappen, vond ik de 2000 editie ook mooi. vooral de regenquote:Op woensdag 6 juni 2007 18:01 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ga 'm toch kijken (na de afgelopen 2 gelukkig gemist te hebben)..
1998 was de leukste race in Canada![]()
met natuurlijk die crash van Wurz.
Ineens overal plaggen gras op de baan, Trulli boven op de auto van alesi, een kamikaze-Villeneuve en Schumacher die Frentzen de baan afdrukte.
Die crash van Villeneuve vorig jaar was ook wel lachen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:01 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ga 'm toch kijken (na de afgelopen 2 gelukkig gemist te hebben)..
1998 was de leukste race in Canada![]()
met natuurlijk die crash van Wurz.
Ineens overal plaggen gras op de baan, Trulli boven op de auto van alesi, een kamikaze-Villeneuve en Schumacher die Frentzen de baan afdrukte.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:05 schreef WEST het volgende:
[..]
ondanks dat ik weinig heb met verstappen, vond ik de 2000 editie ook mooi. vooral de regen![]()
En Schumacher nam natuurlijk de nr. 1 mee, en heeft sindsdien nooit meer op een veel hogere plek gestaan.quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:00 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Het is een besluit van de FIA geweest om vanaf 1996 de nummers te laten bepalen door de eindstand van de constructeurs in het voorafgaande jaar.
Da's natuurlijk onzin. Hij nam wel nummer 1 mee maar raakte het daarna wel 4 jaar kwijtquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:13 schreef sanger het volgende:
[..]
En Schumacher nam natuurlijk de nr. 1 mee, en heeft sindsdien nooit meer op een veel hogere plek gestaan.
Hij raakte het kwijt indd, maar kwam nooit zover naar achteren dat ze weer met nr. 27 zouden gaan rijdenquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:27 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Da's natuurlijk onzin. Hij nam wel nummer 1 mee maar raakte het daarna wel 4 jaar kwijt
Ah je bedoelt het zo, ik nam de zin te letterlijkquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:36 schreef sanger het volgende:
[..]
Hij raakte het kwijt indd, maar kwam nooit zover naar achteren dat ze weer met nr. 27 zouden gaan rijden
Kovalainen op het podium zou leuk zijnquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:51 schreef HPoi het volgende:
Ik hoop toch zo dat er weer eens wat verrassende mensen op het podium staan.
Beetje realistisch verrassend verfrissend podium:
1. Heikki Kovalainen
2. Mark Webber
3. Jarno Trulli/Ralf Schumacher
........................................
8. Albers
Een renault op het podium is mogelijk maar dan wel met Fisichella denk ik.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:51 schreef HPoi het volgende:
Ik hoop toch zo dat er weer eens wat verrassende mensen op het podium staan.
Beetje realistisch verrassend verfrissend podium:
1. Heikki Kovalainen
2. Mark Webber
3. Jarno Trulli/Ralf Schumacher
........................................
8. Albers
mja, Kovalainen was in Monaco best snel, maar werd door DC opgehouden in de Qualifing. Ik hoop dat hij eindelijk op stoom begint te komen. Hoop ook dat Fisichella voor vuurwerk kan gaan zorgen. Pole en de race controleren!quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:09 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Kovalainen op het podium zou leuk zijn![]()
maar denk dat dat nog niet echt realistisch is...zeker niet eerste![]()
Die muur is een meter naar achter geplaatst.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:23 schreef Xaobotnik het volgende:
1. Massa
2. Kimi
3. Alonso
Ben verder benieuwd in hoeverre de Honda's verbeterd zijn en wat de Renaults kunnen laten zien. De laatste partij is namelijk opvallend afwezig in de aanloop naar deze GP, maar dat hoeft natuurlijk niets te zeggen. verder is het interessant om te zien hoe het gevecht in de middenmoot zich zal ontwikkelen op dit circuit. Dit is namelijk een circuit waar het complete pakket in orde moet zijn. Ben benieuwd hoeveel coureurs dit jaar in de befaamde muur knallen. De laatste jaren is dat namelijk een beetje minder. Hebben ze daar iets met de curbstones gedaan? Platter misschien, waardoor je niet tijdelijk de controle over je auto kwijt bent in de lucht en je daardoor de muur kust?
Kan, maar in de Williams was Ralf altijd wel goed in Montreal. (Sowieso kon ie voor redelijk wat vuurwerk zorgen in de Williams-BMW)quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:27 schreef Marks het volgende:
En met Ralf op 3 ben ik het ook niet eens.....
Zoveel uitvallers?quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:51 schreef HPoi het volgende:
Ik hoop toch zo dat er weer eens wat verrassende mensen op het podium staan.
Beetje realistisch verrassend verfrissend podium:
1. Heikki Kovalainen
2. Mark Webber
3. Jarno Trulli/Ralf Schumacher
........................................
8. Albers
Nou ik denk niet dat Alonso de uitgemaakte number one driver is hoor. Als je kijkt naar Monaco hadden ze Hamilton ook statistisch gezien vooraf de betere strategie gegeven. Alleen hun aanpak was sowieso één rijder winnen wat dit keer tijdens de gp uitpakte dat Alonso de beter strategie had.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:06 schreef HPoi het volgende:
Ach, die Hamilton moet ik voor dit seizoen toch opgeven als WK 2007 denk ik. Zolang ze Alonso als number one driver zien.
Ja, Sutil, tuurlijk, want Albers zn auto is niet helemaal goed (ookal ging hij maximum attack!!!)quote:en om Spyker een puntje te gunnen ...
8. Sutil
Gelukkig is ook deze mooie bocht alweer deels verneukt.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:47 schreef HPoi het volgende:
[..]
Die muur is een meter naar achter geplaatst.
Eerst die hobbel in de laatste bocht in Australie, nu weer de Wall of Champions. Welk uitdagend circuit blijft er nog over?quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:28 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Gelukkig is ook deze mooie bocht alweer deels verneukt.
Maleisiëquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:44 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Eerst die hobbel in de laatste bocht in Australie, nu weer de Wall of Champions. Welk uitdagend circuit blijft er nog over?
hij heeft last van verkeerquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja, Sutil, tuurlijk, want Albers zn auto is niet helemaal goed (ookal ging hij maximum attack!!!)
Dat hem op een ronde zet ja. Schandalig dat iemand die op een ronde gezet word zoiets zegt.quote:
Wanneer ze 'm geen nieuwe update van z'n opgevoerde rolstoel meer geven?quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:53 schreef Niek. het volgende:
Hoe lang zou het nog duren voordat Alberts weg is bij Spyker?
Volgens mij moet hij er zelfs nog beginnenquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:53 schreef Niek. het volgende:
Hoe lang zou het nog duren voordat Alberts weg is bij Spyker?
De keren dat hij daarover klaagde was in de kwali, en daar kan zelfs een Spyker last hebben van verkeer (in een out- of inlap).quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:43 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat hem op een ronde zet ja. Schandalig dat iemand die op een ronde gezet word zoiets zegt.
Hij heeft het volgens mij niet helemaal in de gaten, maar de mensen die hem inhalen hebben last van het verkeer. HIJ IS GEWOON ZELF HET VERKEER!!!!![]()
Laat al die mensen maar zeiken die geen verstand hebben van Albers zijn rijkunsten, laat staan de Formule 1.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:53 schreef sanger het volgende:
[..]
De keren dat hij daarover klaagde was in de kwali, en daar kan zelfs een Spyker last hebben van verkeer (in een out- of inlap).
Ik vind het knap van je dat je na 5 races al zo'n waardeoordeel kan geven over Albers ivm Sutil. Albers is vaker boven Sutil geeindigd na races, alleen met kwali staat die achter, kan die niks aan doen, denk bv. aan de pech in Monaco. Maargoed, dat vergeten mensen klaarblijkelijk heel vaak.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:07 schreef vosss het volgende:
Ik zeik niet. Ik constateer alleen dat Albers om de oren gereden word door een rookie.
En dattie altijd wel een excuss heeft waarom het net niet lekker ging.
En het licht nooit aan hemzelf.
Als ie nou zn starts nog wat oefent dan hebben we Jos Verstappen de 2de zou ik zeggen![]()
Als je het goed gaat bekijken staat Albers in races voor.....quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:07 schreef vosss het volgende:
Ik zeik niet. Ik constateer alleen dat Albers om de oren gereden word door een rookie.
En dattie altijd wel een excuss heeft waarom het net niet lekker ging.
En het licht nooit aan hemzelf.
Als ie nou zn starts nog wat oefent dan hebben we Jos Verstappen de 2de zou ik zeggen![]()
Het staat 4-1. Maar als Albers inderdaad een normale kwalificatie had gehad in Monaco had het 3-2 kunnen staan, en dat is helemaal niet slecht. Ik denk dat Albers in Canada en Amerika beter zal zijn dan Sutil.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:35 schreef sanger het volgende:
[..]
Als je het goed gaat bekijken staat Albers in races voor.....
In de kwali staat het 1-3, maar kende Albers een technisch probleem de laatste keer, wardoor hij helemaal niet reed. Wie weet had hij toen wel 2-2 van gemaakt.
Ik vind het dan toch vreemd dat Albers het wél mag, maar dat Verstappen daar destijds keihard op afgerekend werd door een groot aantal mensen. Die zeiden op een gegeven moment ook allemaal jaja, Verstappen, het ligt weer eens niet aan jou, uhuh, tuurlijk jongenquote:Albers MAG altijd een excuus hebben, hij rijdt in de langzaamste auto van het veld.
Dat zijn velen niet met je eens, waaronder ik. Ik denk dat Albers technisch een heel goede coureur is. Ook als je zijn vaardigheden een auto te ontwikkelen in ogenschouw neemt. Dat hij geen indruk weet te maken ben ik ook niet met je eens.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:42 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Albers is niet slim. Blijft gewoon een over het paard getilde coureur met een beetje talent, een tamelijk slim management en een grote bek. Hij doet al jaren zijn best om indruk te maken in de F1 en dat lukt niet.
Als ie slim was, ging ie terug naar de DTM. En dan hoeft ie zich niet meer zo op een Jordan-testrit te richten, waardoor ie grotendeels het DTM kampioenschap destijds verloor.
Kan ie ook weer lekker met 150+km/u over de Ginnekenweg in Breda raggen.
Maar hij rijd nog altijd bij het slechtste team.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:51 schreef sanger het volgende:
[..]
Dat zijn velen niet met je eens, waaronder ik. Ik denk dat Albers technisch een heel goede coureur is. Ook als je zijn vaardigheden een auto te ontwikkelen in ogenschouw neemt. Dat hij geen indruk weet te maken ben ik ook niet met je eens.
Zowel bij Minardi als bij Midland versloeg hij AL zijn teamgenoten. Ook werd de auto in de loop van het seizoen steeds sneller, als gevolg van ontwikkeling. Bij beide teams gaf de technische staff hoog op van zijn manier van werken, zijn manier van feedback geven en helpen ontwikkelen van een bolide. Op die manier heeft hij wel degelijk indruk weten te maken.
He! Het is een discussieforum hierquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:49 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Dus..als je Albers niet afkraakt en/of je het met je eens is, heb je veel kennis en langetermijnvisie...? Beetje rare definitie. Wellicht getuigt het van weinig bereidheid tot discussie en kennis van jouw kant. So be it.
Ik heb Jos Verstappen ook altijd een topcoureur gevonden, inderdaad raar dat iedereen hem afkraakte. Nog raarder is dat Nederlanders altijd Nederlandse inbreng in de F1 af gaan lopen zeiken, daar wordt ik zo moe van.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik vind het dan toch vreemd dat Albers het wél mag, maar dat Verstappen daar destijds keihard op afgerekend werd door een groot aantal mensen. Die zeiden op een gegeven moment ook allemaal jaja, Verstappen, het ligt weer eens niet aan jou, uhuh, tuurlijk jongen
Ik vind het sneu om Albers (en Spyker) op zo'n korte termijn al gelijk af te kraken. Ik weet waar ik over praat, want ik volg de Formule 1 heel nauw en ik heb de carriere van Albers van 2000 ook heel nauw gevolgd. Ik weet dus wel waar ik over praat. Ik ben geen lid van de CA-fanclub, laat dat duidelijk zijn, maar ik vind hem wel goed. Mijn definitie van een F1-coureur is een natural talent dat goed kan racen, en dan kan je nog zoveel zeiken over geld enz., hij doet het toch maar even, en daar mogen Nederlanders trots op zijn.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:49 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Dus..als je Albers niet afkraakt en/of je het met je eens is, heb je veel kennis en langetermijnvisie...? Beetje rare definitie. Wellicht getuigt het van weinig bereidheid tot discussie en kennis van jouw kant. So be it.
Oke, dit jaar is het knudde. MAAR nu komt Albers met die feiten na de race in Monaco over tekortkomingen in zijn auto, en hij belooft beterschap, en dan is het nog niet goed. Dan is het nog een grote klootzak omdat hij altijd maar smoesjes zou hebben enz.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:57 schreef Automatic_Rock het volgende:
Albers heeft het bij Minardi en Midland zeker wel goed gedaan. Alleen dit jaar is het gewoon knudde, en wordt hij om z'n oren gereden door een rookie.
Dat kunnen jullie (Sanger en Bernard0s) wel recht proberen te lullen, maar het is gewoon kut als je eerlijk bent. Sutil rijd in dezelfde auto en met dezelfde banden en met een stuk minder ervaring. Toch is hij meestal sneller dan Albers.
En Spyker zelf. Tja, ze zijn pas 5 races echt bezig. En ze maken echt vooruitgang. Iedereen zal wel sneller vooruitgang willen zien, maar met de middelen die ze hebben doet Spyker het goed wat mij betreft.
Ja idd, Key zei: "Bandenproblemen Albers verleden tijd". Dus ik hoop echt voor Albers dat hij sneller is dit weekend..........quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:54 schreef sanger het volgende:
[..]
He! Het is een discussieforum hier
Toch zit er wel een kern van waarheid in. Spyker, en Albers, worden keihard afgekraakt op internet. Dat is jammer in mijn ogen, want beiden hebben groot potentieel. Spyker, met de nieuwe windtunnel, Gascoyne en twee goede coureurs. Albers, nu hij zegt het lek boven te hebben en zijn kwaliteiten.
Omdat hij daar al reed voordat het een Nederlands team werd, en zijn contract al grotendeels rond was voordat die deal beklonken werd (misschien). Buiten dat kon hij wel degelijk elders terecht, volgens de vele geruchten (ook op betrouwbare sites)quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:54 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Goh, en waarom rijdt ie dan nog steeds in een Nederlands team, gekocht door de grote financieerder (Mol) van het bedrijf van zijn manager (TCC van Lodewijk)? Wellicht omdat geen ander team hem wilde hebben....?
Maar goed, als eerste in het seizoen de baan afvliegen omdat je een stekker in je helm wil pluggen zal ook wel indruk maken op sommigen. Niet op mij. Net als dat continu gezeur naar excuus: daar doet een nieuwsbericht van Herbert over de vermeende kwaliteiten van Albers niets aan af. Norbert Haug heeft Albers in zijn DTM-tijd ook het eea verweten.
Ja, dat is wel zo, maar Verstappen presteerde bij Bennetton goed of Arrows. Dat waren geen teams zoals Spyker natuurlijk. Onvergelijkbare situatie. De concurrentie is nu ook veel groter door de kleine verschillen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:58 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik heb Jos nooit afgezeken: ik keek liever een kwart rondje naar Jos dan een hele race naar Albers. Maar het feit dat we nu een Nederlander in de F1 hebben, maakt mij niet per definitie een fan van die Nederlander. Bij Jos was het vaak op het puntje van je stoel zitten: soms ging het goed, soms niet. Maar 'a fighter every inch of the way', zoals Murray het al zei in Sepang 2001.
So...? Ik volg de F1 al sinds 1991 en Albers volg ik al sinds ie F3 reed samen met Webber. En ik ken mensen die hem persoonlijk kennen: een vervelend ventje dat stampvoetend TCC kwam binnenlopen, ruzie ging maken met zijn manager, en daarna met 150km/u (waar je 30 mag) wegscheurde in zijn Mercedes of Porsche. En daarnaast tijdens een bedrijfsuitje op de kartbaan wordt weggereden door een klein Indisch mannetje. Dat is geen natuurtalent; dat is iemand met wat talent, een grote bek en een slim management.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:57 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Ik vind het sneu om Albers (en Spyker) op zo'n korte termijn al gelijk af te kraken. Ik weet waar ik over praat, want ik volg de Formule 1 heel nauw en ik heb de carriere van Albers van 2000 ook heel nauw gevolgd. Ik weet dus wel waar ik over praat. Ik ben geen lid van de CA-fanclub, laat dat duidelijk zijn, maar ik vind hem wel goed. Mijn definitie van een F1-coureur is een natural talent dat goed kan racen, en dan kan je nog zoveel zeiken over geld enz., hij doet het toch maar even, en daar mogen Nederlanders trots op zijn.
Ik heb al heel veel discussies proberen op te zetten over Albers, maar niemand (op enkelen na) wil normaal en relativerend ingaan op de coureur Albers. De meeste mensen hier verwachten maar 1 ding van hem: punten. Ja, dat is nogal onrealistisch. Maarja, dat zal je zelf ook wel snappen.
Als ze het financieel uithouden komen ze er idd wel bovenop denk ikquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:59 schreef Bernard0s het volgende:
Spyker komt er heus wel bovenop, en ik geloof dat Albers daar een heel groot aandeel in zal hebben of al heeft gehad.
Bij Benetton deed Jos het helemaal niet goed. Ik weet nog dat ie in Hockenheim zowel zijn eigen wagen, als de reservewagen van Schumacher naast de baan zette. Het is dat zijn Benetton in de brand vloog, want anders had ie vrijwel zeker zijn koffers kunnen pakken. Dat ie in de races in Hongarij en Belgie daarna op het podium staat (in Hongarij op een ronde achterstand van Schumacher) heeft hem toen wat gered. De eerste races van 1996 was ie briljant, alsmede die race in Argentinie 1997. Daarna nog een paar prachtige races inderdaad bij Arrows.quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:01 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Ja, dat is wel zo, maar Verstappen presteerde bij Bennetton goed of Arrows. Dat waren geen teams zoals Spyker natuurlijk. Onvergelijkbare situatie. De concurrentie is nu ook veel groter door de kleine verschillen.
Albers kan ook vechten. Die kwalificatie van hem in 2005 op Montreal was fantastisch. Hij kan echt wel stampen. Buiten de F1 om heeft hij het ook bewezen. Bijvoorbeeld Estoril 2003 (?) dat hij Ekstrom en Paffet volgens mij, in 1 maneouvre inhaalde. Hij kan het heus wel, vooral als hij bij een beter team zou zitten.
Maar naarmate het seizoen zal vorderen komt Spyker dichterbij en dichterbij. Dan kan Albers gaan vechten en zal je ook om hem op het puntje van je stoel zitten..
In zijn eerste jaar F3 werd Albers kapotgereden, geef ik toe. Het volgend jaar won hij bijna iedere race als ik het me goed herinner. Dat is WEL goed in mijn ogen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
So...? Ik volg de F1 al sinds 1991 en Albers volg ik al sinds ie F3 reed samen met Webber. En ik ken mensen die hem persoonlijk kennen: een vervelend ventje dat stampvoetend TCC kwam binnenlopen, ruzie ging maken met zijn manager, en daarna met 150km/u (waar je 30 mag) wegscheurde in zijn Mercedes of Porsche. En daarnaast tijdens een bedrijfsuitje op de kartbaan wordt weggereden door een klein Indisch mannetje. Dat is geen natuurtalent; dat is iemand met wat talent, een grote bek en een slim management.
Ik heb ooit het genoegen gehad om tegen Jan Lammers te karten: klein ventje dat in no-time over de kartbaan vloog waar ie nooit eerder was geweest. Dan sta ik vol bewondering te kijken. Die bal uit Laren doet dat niet bij mij.
En juist omdat hij minder ervaring heeft kn dat in zijn voordeel werken mbt de nieuwe bandenquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:57 schreef Automatic_Rock het volgende:
Albers heeft het bij Minardi en Midland zeker wel goed gedaan. Alleen dit jaar is het gewoon knudde, en wordt hij om z'n oren gereden door een rookie.
Dat kunnen jullie (Sanger en Bernard0s) wel recht proberen te lullen, maar het is gewoon kut als je eerlijk bent. Sutil rijd in dezelfde auto en met dezelfde banden en met een stuk minder ervaring. Toch is hij meestal sneller dan Albers.
Misschien omdat zijn Spyker slechter is (in verhouding) dan de Arrows destijds wasquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:53 schreef vosss het volgende:
Maar rondenlang een snellere auto achter hem weten te houden heb ik hem nog niet zien doen.
Ook in de regen heb ik hem nog nooit echt spectaculaire inhaalacties zien maken of iets van die geest.
Als we het over coureur op zich hebben dan ben ik persoonlijk van mening dat Verstappen de betere van de 2 was / is
Daarom hopen we dat het team ook naar voren komt.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:54 schreef Niek. het volgende:
[..]
Maar hij rijd nog altijd bij het slechtste team.
Ik heb daar eerlijk gezegd een hard hoofd inquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:59 schreef Bernard0s het volgende:
Spyker komt er heus wel bovenop,
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:06 schreef sanger het volgende:
[..]
En juist omdat hij minder ervaring heeft kn dat in zijn voordeel werken mbt de nieuwe banden
Want stel nou eens, dat Albers gewon gelijk heeft. Dat zijn rijstijl echt niet bij de banden passen, en de auto zoals die nu is. Het is echt niet de eerste keer dat een coureur daarmee te maken heeft, kijk naar Ralf dit seizoen / Kubica begin van seizoen.
Buiten dat heeft Albers relatief weinig kilometers gereden, door diverse (kleine) technische probleempjes. Dus weinig kans te wennen aan de banden.
Ik vertrouw erop dat hij het later in het seizoen een stuk beter voor de dag zal komen.
Ik probeer overigens niet recht te lullen dat het momenteel klote gaat. Ik geloof alleen (gedeeltelijk) in zijn verklaring.
Dus... een goede kwalificatie maakt hem een natuurtalent? Een zegen voor de F1..? En welke teamgenoten versloeg ie dan..? Een Doornbos die halverwege het seizoen instapte..? Die was toch redelijk op pace met Albers vanaf het moment 'go'. Een Sutil, die net komt kijken?quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:05 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
In zijn eerste jaar F3 werd Albers kapotgereden, geef ik toe. Het volgend jaar won hij bijna iedere race als ik het me goed herinner. Dat is WEL goed in mijn ogen.
Dat ruzie maken heeft niks te maken met zijn rijderskwaliteiten.
Tijdens een bedrijfsuitje zou ik me ook niet uit de naad rijden om te winnen hoor. Bovendien; was dat Indische mannetje niet heel soms Karthikeyan toevallig?
![]()
Als jij met Albers had gekart had je ook wel bewondering gehad hoor, heus wel. Alleen heb je nog nooit met hem gekart en kun je dus niks zeggen over hem.
Maar vertel mij eens; wat voor gevoel riep Albers bij je op tijdens zijn kwalificatie op Montreal in 2005? Of wat voor gevoel roept Albers bij jou op als het gaat om het verslaan van teamgenoten de afgelopen 2 seizoenen.. Waarom wil je de positieve kanten van hem niet inzien?
Waarom zou het niet lukken?quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb daar eerlijk gezegd een hard hoofd in
Ja nouja, misschien wel, maar laten we elkaar geen mietje noemen...... het waren natuurlijk allebei grafbakken eerste klas hequote:Op donderdag 7 juni 2007 20:07 schreef sanger het volgende:
[..]
Misschien omdat zijn Spyker slechter is (in verhouding) dan de Arrows destijds was
Haha. Alonso werd bij zijn goeie kwalificatie in 2001 op Indy ook de hemel ingeprezen, zijn race was vervolgens ook niet veel bijzonder. Ik bedoel maarquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:08 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Dus... een goede kwalificatie maakt hem een natuurtalent? Een zegen voor de F1..? En welke teamgenoten versloeg ie dan..? Een Doornbos die halverwege het seizoen instapte..? Die was toch redelijk op pace met Albers vanaf het moment 'go'. Een Sutil, die net komt kijken?
Sorry, maar met de beste wil van de wereld kan ik hier niets bijzonder in zien. Leuk gedaan van hem; meer niet. Precies wat hoort bij een beetje talent.
Die arrows is vergelijkbaar wat nu STR is. Niet heel slecht en in staat voor verrassingen soms.quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja nouja, misschien wel, maar laten we elkaar geen mietje noemen...... het waren natuurlijk allebei grafbakken eerste klas he
Zo'n gevoel heb ik. Ze zullen hendig hun best doen, dat geloof ik ook best wel.quote:
Nu heb ik ook een redelijke hekel aan Alonso, maar zijn rijderskwaliteiten zijn van een totaal andere orde dan die van Albers. Ik hoop toch dat je dat in ziet, want anders is dit een van de meest lachwekkende argumenten die ik ooit heb gelezen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:11 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Haha. Alonso werd bij zijn goeie kwalificatie in 2001 op Indy ook de hemel ingeprezen, zijn race was vervolgens ook niet veel bijzonder. Ik bedoel maar.
Uhh teamgenoten. Hij heeft tot nu toe AL zijn teamgenoten verslagen in de F1. Na dit seizoen zal Sutil daar ook bij horen denk ik ( en dan kijk ik verder dan kwalificatiduels).
Zeker. Maar onder dat zinnetje van mij stonden nog een aantal punten waarom het beter zou gaan hequote:Op donderdag 7 juni 2007 20:13 schreef vosss het volgende:
[..]
Zo'n gevoel heb ik. Ze zullen hendig hun best doen, dat geloof ik ook best wel.
Ik denk gewoon dat SpykerF1 over 2 of 3 jaar weer van de hand gaat en dat er dan weer een nieuwe club het roer overneemt en dat het hele verhaal van ontwikkeling hier, windtunnel daar etc etc weer helemaal opnieuw begint.
Maargoed, misschien heb ik het gewoon helemaal mis. Ik hoop het iig wel.
Time will tell, nietwaar?
Je kan toch gewoon tegen je vriendin zeggen dat je even met belangrijkere zaken bezig bent?quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:14 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Heb niet al te lang tijd meer om te discussieren: mijn chick staat zodadelijk voor de deur![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon tegen je vriendin zeggen dat je even met belangrijkere zaken bezig bent?
Oke, heel snel dan even nog.quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:14 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Nu heb ik ook een redelijke hekel aan Alonso, maar zijn rijderskwaliteiten zijn van een totaal andere orde dan die van Albers. Ik hoop toch dat je dat in ziet, want anders is dit een van de meest lachwekkende argumenten die ik ooit heb gelezen.
Doornbos was er pas vanaf Hockenheim: m.i. minder dan de helft van het seizoen als teamgenoten. Me dunkt dat ie Doornbos dan mag verslaan. En Doornbos had ook zijn portie pech in de Minardi (Turkije bijv.)
En Sutil staat nu toch redelijk on par met Albers. Ik denk dat Sutil daar dus niet bij zal gaan horen. Maar zelfs als doet ie dat wel: Sutil is verdomme een F1-rookie. Dat is net zoiets als dat Huntelaar meer zal scoren in het eerste van Ajax dan ik. Sorry, maar je redenaties gaan een beetje aan me voorbij.
Heb niet al te lang tijd meer om te discussieren: mijn chick staat zodadelijk voor de deur![]()
Ik vind het moeilijk jou als kenner te bestempelen als je alleen in dit stukje al talloze fouten maakt. Je hebt je feiten niet op orde.quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:05 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Bij Benetton deed Jos het helemaal niet goed. Ik weet nog dat ie in Hockenheim zowel zijn eigen wagen, als de reservewagen van Schumacher naast de baan zette. Het is dat zijn Benetton in de brand vloog, want anders had ie vrijwel zeker zijn koffers kunnen pakken. Dat ie in de races in Hongarij en Belgie daarna op het podium staat (in Hongarij op een ronde achterstand van Schumacher) heeft hem toen wat gered. De eerste races van 1996 was ie briljant, alsmede die race in Argentinie 1997. Daarna nog een paar prachtige races inderdaad bij Arrows.
Albers werd ook in de F3 door Webber het stront in de ogen gereden. Toen ie een keertje in de regen op Silverstone op dreef leek, donderde ie er gelijk het rondje daarna vanaf. Het valt allemaal wel mee met die prestaties van Albers.
Laten we de discussie houden aan het einde van het seizoen, dan zijn de resultaten wat representatiever.quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:21 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk jou als kenner te bestempelen als je alleen in dit stukje al talloze fouten maakt. Je hebt je feiten niet op orde.
Verder lijkt het me handig dit topic niet te verzieken met Albers-gezeik. Ik vind hem ook een kwalletje (eigen ervaring) maar als coureur doet hij het redelijk. In plaats van hem nu af te rekenen op de 1e 5 races stel ik voor deze discussie over het weekend heen te tillen. Albers heeft gezegd dat de oorzaak is gevonden. Mocht hij dit weekend nog steeds om de oren gereden worden mag het Albers-bashen beginnen.
En nu gewoon over de GP van Canada graag.
Noem dan gevoeglijk ook even die fouten...? Waardeloze manier van replyen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:21 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk jou als kenner te bestempelen als je alleen in dit stukje al talloze fouten maakt. Je hebt je feiten niet op orde.
Verder lijkt het me handig dit topic niet te verzieken met Albers-gezeik. Ik vind hem ook een kwalletje (eigen ervaring) maar als coureur doet hij het redelijk. In plaats van hem nu af te rekenen op de 1e 5 races stel ik voor deze discussie over het weekend heen te tillen. Albers heeft gezegd dat de oorzaak is gevonden. Mocht hij dit weekend nog steeds om de oren gereden worden mag het Albers-bashen beginnen.
En nu gewoon over de GP van Canada graag.
Kan ook leuk zijn. Kun je goed in de gaten houden hoe de verhoudingen liggen en kun je zien of de coureurs een beetje met veel benzine rijden of niet enz.quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:26 schreef vingerplant het volgende:
Vrije training zaterdag zal weer op RTL Duitsland zijn denk ik, op vrijdag zullen we weer gebonden zijn aan de livetiming denk ik.
Laat ik voorop stellen dat ik normaal gesproken geen mierenneuker ben, maar de hele discussie irriteert me nogal omdat het het topic vervuilt. Als dan iemand zichzelf benoemd als kenner en alleen in 1 post al een stuk of 5 feiten mis heeft volgt daar een reactie op. Op jouw verzoek:quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:28 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Noem dan gevoeglijk ook even die fouten...? Waardeloze manier van replyen.
Ik zou de Arrows nou niet direct een grafbak noemen. Het was een auto met potentie als er goed management was geweest.quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja nouja, misschien wel, maar laten we elkaar geen mietje noemen...... het waren natuurlijk allebei grafbakken eerste klas he
Precies het feit dat hij als jonge reserverijder in moest vallen en toch 10 puntjes haalde waar zijn van zijn crash herstelde collega en de hooggeachte Herbert compleet faalden maakt het voor mij een redelijk geslaagd debuutseizoen. Hij heeft beginnersfouten gemaakt. Dat hij voor het einde van het seizoen weer vervangen werd zou ik niet eens als reden willen aanvoeren om het tegendeel aan te tonen aangezien zijn vervanger het een stuk slechter deed.quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:46 schreef Walter_Sobchak het volgende:
- Jos deed het bij Benetton beter dan zijn collega-2e rijders. Dat hij na Duitsland uit de auto zou worden gezet is correct.
** Lehto crashte hard in tests, waardoor ie mocht instappen. Herbert verving hem aan het einde van de rit en die viel uit, m.i. door een technisch probleem. Vreemd dat ie mocht instappen nadat de reguliere rijder crasht en voor het end van het seizoen alweer vervangen is.
Inderdaad, maar hij finishte dus niet op een ronde achterstand.quote:- Jos finishte in Hongarije niet op een ronde achterstand. Dat was notabene de reden dat hij 3e werd. Schumacher liet hem weer voorbijgaan, Brundle ging stuk en Jos werd 3e.
** Dat deed Schumacher m.i. pas twee ronden voor het end op het reche stuk: toen lag Jos al op een ronde achterstand.
Vrijdagen tellen niet. Wat betreft Brazilie heb je gelijk, maar ik vond de start van het '95 seizoen een stuk beter aangezien dat echt een gammele bak was.quote:- De eerste races van '95 was hij goed, niet '96
** Ik zou de vrije training van Albert Park 1996 erbij pakken: stond ie 4e na de vrijdag. Ik zou Brazilie 1996 erbij pakken. Reed ie in de regen de snelste ronden, totdat ie met een opgeblazen motor de pits in moest. Ik zou Argentinie 1996 erbij pakken: 7e in de kwali en 6e in de race.
Ik vergeef het je.quote:- Argentinie '96 was een geweldige race, niet '97
* Een typo: zie hierboven
Zeg dan ook gewoon niks kenner.quote:- Albers werd in de F3000 om z'n oren gereden door Webber, niet in de F3.
* Geen typo, maar die info is me niet altijd paraat.
Ik wilde alleen even aangeven dat het geen persoonlijke aanval was. Vreemd dat iemand die alles weet dat niet doorheeft.quote:In je andere posts zitten er overigens nog meer. Ik ben overigens niet tegen je hoor, alleen tegen de nutteloze discussie die nu gevoerd wordt
** in jouw reacties ook: je punt...?
Misschien een goed idee voor volgende week als Albers weer niet presteert. Nu geven we hem nog even het voordeel van de twijfelquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:49 schreef sanger het volgende:
Zullen we anders een apart topic openen?
Overigens ging die hooggeplaatste Herbert in een seizoen van Lotus naar Ligier naar Benetton: niet vreemd dat je in de drie of vier races in een Benetton niet bijster veel doet. Waarvan ie m.i. dus ook twee uitviel vanwege technische problemen. .Heb jij dat allemaal paraat, kenner..? Of moet je Wikipedia induiken..? Jos scoorde volgens mij ook de meeste punten door uitval van anderen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:01 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Precies het feit dat hij als jonge reserverijder in moest vallen en toch 10 puntjes haalde waar zijn van zijn crash herstelde collega en de hooggeachte Herbert compleet faalden maakt het voor mij een redelijk geslaagd debuutseizoen. Hij heeft beginnersfouten gemaakt. Dat hij voor het einde van het seizoen weer vervangen werd zou ik niet eens als reden willen aanvoeren om het tegendeel aan te tonen aangezien zijn vervanger het een stuk slechter deed.
[..]
Inderdaad, maar hij finishte dus niet op een ronde achterstand.
[..]
Vrijdagen tellen niet. Wat betreft Brazilie heb je gelijk, maar ik vond de start van het '95 seizoen een stuk beter aangezien dat echt een gammele bak was.
[..]
Ik vergeef het je.
[..]
Zeg dan ook gewoon niks kenner.
[..]
Ik wilde alleen even aangeven dat het geen persoonlijke aanval was. Vreemd dat iemand die alles weet dat niet doorheeft.
Ik baal er nu van dat ik zelf ook het topic loop te verkloten. Je wordt bedankt, blaaskaak.
Dat was een reactie op jouw 2e, hooghartige reply, schatje van me. Ik heb overigens wiki niet nodig voor dit soort zaken. Nu weer vriendjes?quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:14 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
En dan dat laatste: Praten over geen persoonlijk aanval, maar toch 'blaaskaak' in de mond nemen. Dwaas.
Wowquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik heb ooit het genoegen gehad om tegen Jan Lammers te karten: klein ventje dat in no-time over de kartbaan vloog waar ie nooit eerder was geweest. Dan sta ik vol bewondering te kijken. Die bal uit Laren doet dat niet bij mij.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:18 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Dat was een reactie op jouw 2e, hooghartige reply, schatje van me. Ik heb overigens wiki niet nodig voor dit soort zaken. Nu weer vriendjes?
Lol...dat is nog niet zo heel lang geleden. Lammers is een klein ventje: ik niet. Althans, niet vergeleken met Jan.quote:
Ik weet van niksquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:31 schreef 4-elements het volgende:
En ik maar denken dat het hier om de Grand Prix van Canada zou gaan![]()
Nee, want dan had ik hem gelijk gegevenquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:37 schreef Arcee het volgende:
Ik ben het met Walter eens dat Albers een lul is.
Althans, dat is wel zo'n beetje de strekking van zijn betoog, volgens mij.
Daar ga ik voor duimen. Als Sutil iets moois doet is het natuurlijk ook goed, chauvinistisch als ik maar kan zijn ben ik fan van Spyker, dus ja.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:14 schreef HPoi het volgende:
Als de Spyker het goed doet en de remmen het volhouden gaat Albers gewoon effe iedereen de mond snoeren met een fantastische finishplek!!
Inderdaad, een goed resultaat voor Spyker zou mooi zijn. Het maakt niet zoveel uit wie dat resultaat dan boekt.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:16 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Daar ga ik voor duimen. Als Sutil iets moois doet is het natuurlijk ook goed, chauvinistisch als ik maar kan zijn ben ik fan van Spyker, dus ja.
het leuke aan deze GP is dat ik maar een half uurtje van de 1e vrije training moet missen omdat ik dan onderweg van werk naar huis ben. Maar wel gewoon een keer de vrije trainingen kan zienquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:28 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Kan ook leuk zijn. Kun je goed in de gaten houden hoe de verhoudingen liggen en kun je zien of de coureurs een beetje met veel benzine rijden of niet enz.
Bron: formule1.nl weblogquote:Ralf Schumacher heeft het niet makkelijk. Staat hij eindelijk niet meer in de schaduw van zijn grote broer en weet hij de spotlights op zich gericht, rijdt hij achteraan. In Montréal was hij het gesprek van de dag. Het gerucht gaat namelijk dat hij na de twee Noord-Amerikaanse races gewipt wordt. Arme Ralf.
Ralf Schumacher zit op de wip.
Hoewel? Om eerlijk te zijn zou ik het helemaal niet erg vinden als hij eruit gebonjourd zou worden. Want wat een rare kwast is die Ralf zeg. Vanaf onze eerste ontmoeting, tijdens een wintertest in Barcelona zes jaar geleden, is het al mis. Eerst liet hij me twee en een half uur wachten op een interview om vervolgens doodleuk te zeggen dat hij er geen zin in had. ‘Vandaag niet, morgen niet, eigenlijk de rest van de week niet.’ Goed, die boodschap was duidelijk.
De keer daarop was het opnieuw raak. Meneer Schumacher, toen nog rijdend voor Williams, was op uitnodiging van een sponsor naar Amsterdam gekomen. Het leek de sponsor leuk om het werk met het aangename te combineren, dus stapten de genodigde journalisten samen met Ralf op, de bij Hotel Amstel aangemeerde, boot voor een tochtje door de grachten. Iedere journalist zou de gelegenheid krijgen om een paar minuten alleen met Ralf te kunnen spreken. Alleen dacht de Duitser daar anders over. In zijn nieuwe huis werd namelijk een jacuzzi geplaatst. En dat had zijn volledige aandacht. De temperatuur van het water moest namelijk exact 38 graden zijn. Een graadje meer of minder was niet tolereerbaar. Schumacher presteerde het om een uur lang, net zo lang als de boottocht duurde, aan de telefoon over de temperatuur van zijn jacuzzi te bakkeleien. Omdat de sponsor niet durfde in te grijpen, gingen alle journalisten onverrichte zaken naar huis. En bedankt!
Weer een paar jaar later was Schumacher in Rotterdam te gast, bij weer een andere sponsor. Het gesprek op zich was alleraardigst, tot gevraagd werd wat hij van Rotterdam vond. Nou, dat vond hij architectonisch best mooi, maar hij miste toch echt die altstad (de oude binnenstad). Een collega-journalist had de moed om Ralf de pijnlijke reden daarvan te vertellen. ‘Die altstad is zo’n vijftig jaar geleden gebombardeerd door de Duitsers.’ Met het schaamrood op de kaken verliet Ralf de persbijeenkomst.
Zal hij zo ook de Formule 1 verlaten?
Maar hij had daarover best na kunnen denken toen hij zich afvroeg waar de oude binnenstad was....quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:46 schreef vingerplant het volgende:
Haha mooi verhaal ja. Aan de andere kant wel lullig om het zo te brengen, Ralf kan er ook niks aan doen dat zijn opa fout was![]()
Mwa, als het mijn land was geweest dat half Europa had vernietigd had ik me er liever ook niet zo in verdiept denk ik. Ik zou niet in detail willen weten welke steden mijn land allemaal heeft vernietigd.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:43 schreef sanger het volgende:
[..]
Maar hij had daarover best na kunnen denken toen hij zich afvroeg waar de oude binnenstad was....
In t kloosterquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:36 schreef Googolplexian het volgende:
non
Zie daarvoor het [F1] Centraal: Christijan Albers, een blijvertje! topic.quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:21 schreef vingerplant het volgende:
[..]
[...]
Verder lijkt het me handig dit topic niet te verzieken met Albers-gezeik. Ik vind hem ook een kwalletje (eigen ervaring) maar als coureur doet hij het redelijk. In plaats van hem nu af te rekenen op de 1e 5 races stel ik voor deze discussie over het weekend heen te tillen. Albers heeft gezegd dat de oorzaak is gevonden. Mocht hij dit weekend nog steeds om de oren gereden worden mag het Albers-bashen beginnen.
En nu gewoon over de GP van Canada graag.
Zien? Waar???quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:29 schreef WEST het volgende:
[..]
het leuke aan deze GP is dat ik maar een half uurtje van de 1e vrije training moet missen omdat ik dan onderweg van werk naar huis ben. Maar wel gewoon een keer de vrije trainingen kan zien![]()
mmm,balen...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:15 schreef Vintendo het volgende:
op de duitse rtl volgus mijn
Kook nie... Zit trouwens opt werk...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:19 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
mmm,balen...
dat kan ik hier niet ontvangen volgens mij
ik heb een weekje vrijquote:
Ik kwam Ralf ooit tegen, terwijl ie uit zijn hand water uit een giftige poel zat te drinken.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:45 schreef vosss het volgende:
Ralf is echt een domme lul he
Volgens mij is Ralf die kerel waarop die mop gebaseerd is:
Een duitser is op 4 mei in Nederland en vraagt aan een Nederlander wat er allemaal toch aan de hand is?
Nederlander: Op 4 mei herdenken we alle slachtoffers van WO2
Duitser: Er zijn ook heel veel duitse slachtoffers gevallen hoor
Nederlander: Dat klopt, zegt de Nederlander, dat vieren we morgen!!
Het zou zomaar kunnen geloof ik
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:46 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik kwam Ralf ooit tegen, terwijl ie uit zijn hand water uit een giftige poel zat te drinken.
Ik gilde tegen hem: 'niet drinken!' Zegt hij:; Was sagen Sie..?'. Zeg ik weer: 'Mit zei Handen drinken, bitte'.
Tyfus, wat een hitte hier.
Probeer iets bij Yahoo... Er schijnen meer mensen hier de 'live timing' van yahoo te gebruiken. Ik weet niet wat het is en of je er iets aan hebt, maar proberen kan altijd.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:40 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik heb een weekje vrij![]()
is er nergens op internet iets te bekijken mischien ?
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:06 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Albers in de eerste 2 rondes vrije training duidelijk sneller dan SutilZou hij dan toch het probleem...
Doe's Googlequote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:16 schreef SimtekF1 het volgende:
Does livestream plaatsen iemand.. bitte.
Je kunt je toch gewoon even registreren op Formula 1.com en dan livetiming kijken...?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:16 schreef SimtekF1 het volgende:
Does livestream plaatsen iemand.. bitte.
Hier http://uk.eurosport.yahoo.com/formula1/livematch/172579.htmlquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:18 schreef Bernard0s het volgende:
Waar kan ik die live commentaar vinden op eurosport.com ???
Dankjewelquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:25 schreef voyeur het volgende:
[..]
Hier http://uk.eurosport.yahoo.com/formula1/livematch/172579.html
Ze hebben nog een uur. Komt vast wel goed.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:31 schreef sanger het volgende:
Valt me op dat Spyker niet rijdt.....hebben ze de mogelijkheid trackttime te gebruiken, doen ze het niet.
Maar ze hebben al een half uur weggegooid...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:32 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Ze hebben nog een uur. Komt vast wel goed.
nu niet meerquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:31 schreef Bernard0s het volgende:
Zelfs Kimi is langzamer dan de toyota's.
Gozah, laten we eerst afwachten hoe de training verloopt. Er zijn verder geen problemen. Maybe gooien ze die auto's wel vol voor een long-run ofzo.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:33 schreef sanger het volgende:
[..]
Maar ze hebben al een half uur weggegooid...
en maar zeuren dat er te weinig testmogelijkheden zijn.
Dan moet je het zonder beelden doen vrees ik.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:34 schreef vosss het volgende:
RTL is nu reclame, en op die onoverzichtelijke kutteletekst van RTL en met mijn handen-en-voeten-duits kan ik daar de tv gids niet vinden
Albers gaat nu de baan al op.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:33 schreef sanger het volgende:
[..]
Maar ze hebben al een half uur weggegooid...
en maar zeuren dat er te weinig testmogelijkheden zijn.
Als ik TVGids.nl mag geloven zenden ze daar nu rechtbankverslagen uit.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:34 schreef vosss het volgende:
RTL is nu reclame, en op die onoverzichtelijke kutteletekst van RTL en met mijn handen-en-voeten-duits kan ik daar de tv gids niet vinden
Nee, ik denk eerder de motor heel laten.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:47 schreef voyeur het volgende:
Alonso staat nog steeds binnen. Probleem?
lets hopequote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:47 schreef voyeur het volgende:
Alonso staat nog steeds binnen. Probleem?
op de vrijdag mogen ze een motor gebruiken die niet in weekend mee hoeft te gaanquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:48 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Nee, ik denk eerder de motor heel laten.
Oh ja, dat is waar ook. Dan weet ik het ook niet. Maar het komt vaker voor dat coureurs zo lang binnen blijven he.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:48 schreef ZUID-OOST het volgende:
[..]
op de vrijdag mogen ze een motor gebruiken die niet in weekend mee hoeft te gaan
Vind dat data verzamelen wel tegenvallen eigenlijk.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:44 schreef Bernard0s het volgende:
Spyker is lekker aan het data verzamelen en verbeteren.
19 rondjes in 50 minuten. Laat ik het zo zeggen; Spyker heeft tot nu toe geen problemen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:49 schreef sanger het volgende:
[..]
Vind dat data verzamelen wel tegenvallen eigenlijk.
Met Mozilla werkt het hierquote:
Ja het is jammer. Maar laten we de berichten afwachten van hoe of wat. Bovendien kunnen ze in VT2 en 3 ook nog rijden. En VT1 is nog een half uurtje.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:01 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Toch raar dat Spyker niet meer rondes rijdt.. Zo druk op de baan is het nu ook weer niet volgens mij en 'concurrenten' Super Aguri, STR, Toyota en BAR rijden totnogtoe veel meer rondes..
Sutil nu net weer de baan op overigens..
Laten we daar met zn allen maar op hopenquote:
Had Albers een lek dan? Ja dan vind ik het niks gek! Met lekke banden kan je niet keihard rijden!!!!!!!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:06 schreef Bernard0s het volgende:
Sutil nog maar op 1tiende van Albers. MAAR Albers nu al veel beter dan in alle vorige VT's van vorige grand prix'. Heeft hij het lek dan toch gevonden?
Het is ook best een goede coureur. Al is hij in mijn ogen geen WK-materiaal.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:09 schreef vosss het volgende:
Heidi kan toch eik dit seizoen verassend goed mee vind ik
Nee, maar dat is Albers ook nietquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:10 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Het is ook best een goede coureur. Al is hij in mijn ogen geen WK-materiaal.
Ik sc hat Heidi ergens rond P-5 en Albers ergens rond P-laatstequote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:12 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik schat Heidfeld toch wel wat hoger in dan Albers.
Heel flauwquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Had Albers een lek dan? Ja dan vind ik het niks gek! Met lekke banden kan je niet keihard rijden!!!!!!!![]()
Ik schat Heidfeld ook op P5 met een BMWquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:13 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik sc hat Heidi ergens rond P-5 en Albers ergens rond P-laatste
Al heeft Spyker voorlopig toch zowat een seconde achterstand op Sato. Toch wel te hopen dat ze dichterbij kunnen komen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:14 schreef Bernard0s het volgende:
Albers verbetert zich, mooi
Ja maar ze komen dichterbij de top. Die SA's en STR's komen ze dan vanzelf wel tegen. Ik verwacht niet dat Spyker over 5 races al sneller is dan STR, vooruitgang is op dit moment genoeg.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:16 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Al heeft Spyker voorlopig toch zowat een seconde achterstand op Sato. Toch wel te hopen dat ze dichterbij kunnen komen.
It's only friday.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:15 schreef vosss het volgende:
Beide McLarens in de 17.... en Massa maar roepen dat komende 2 races voor de Ferrar's waren
Vooralsnog iig niet meneer Massa
Waar zie je dat als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:24 schreef MaximusF1 het volgende:
Net gezien...
quote:Team Nederland op zoek naar nieuw teamlid
Team Nederland is op zoek naar een nieuw teamlid. In samenwerking met OTTO Work Force zoekt de renstal een 'gofor', een algemeen team-assistent die het team kan ondersteunen in al haar activiteiten.
Rol
Van het schoonmaken van de pitbox, garage en raceauto, het helpen opbouwen en afbreken van de pits, stickeren, helpen met de banden, inpakken en uitpakken, helpen met de voorraad en onderdelen maar ook monteurs werk, sleutelen en daadwerkelijk een belangrijke rol bij de pitstop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |