Of Heidfeld in een Jordan (voorloper van MF1).quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:28 schreef Spooky4u het volgende:
Een jaar extra bij Midland/Spyker is geen ramp, zolang je maar kunt blijven racen, dan komt dat topteam vanzelf. Kijk maar naar Fisico, die heeft de gehele linie gehad.
Teon was Jordan nog een team dat races kon winnenquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:32 schreef sanger het volgende:
[..]
Of Heidfeld in een Jordan (voorloper van MF1).
Leuk dat ze alle4 als manager Dhr. Briatore hebben of hadden. Dat zal er ook wel mee te maken hebben.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ja, dat bedoelde ik net, Alonso, Webber, Trulli en Fisichella zijn daar ook begonnen en waren daar na 1 (half) seizoen al terug weg om naar een beter team te verhuizen.
Alleen types als Badoer en Gene bleven daar langer hangen om terug te verdwijnen.
deze gaf ook Jos een kans !quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:06 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Leuk dat ze alle4 als manager Dhr. Briatore hebben of hadden. Dat zal er ook wel mee te maken hebben.
Er moeten natuurlijk wel plaatsen zijn.......quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ja, dat bedoelde ik net, Alonso, Webber, Trulli en Fisichella zijn daar ook begonnen en waren daar na 1 (half) seizoen al terug weg om naar een beter team te verhuizen.
Alleen types als Badoer en Gene bleven daar langer hangen om terug te verdwijnen.
Toevallig van het weekend aangekaart bij 1 van de FA's tijdens een gezellige K&W meet.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:50 schreef WEST het volgende:
we kunnen net zo goed een autosport subforum erbij hebben hier op fok.
Gewoon zorgen dat er genoeg centrale topics zijn.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:59 schreef sanger het volgende:
[..]
Toevallig van het weekend aangekaart bij 1 van de FA's tijdens een gezellige K&W meet.
De reden dat er geen subforum komt is dat de postaantallen te laag zijn vergeleken bij andere subfora. De algemene opvatting is dat het nu prima loopt zo binnen SPT.
Er worden bijna geen nieuwe centrale topics meer gemaakt.quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:08 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat er genoeg centrale topics zijn.
Al is het ontopic blijven soms moeilijk genoeg, al probeer ik het vaak niet eens meer.![]()
Chris heeft z'n leeftijd tegen. Bovengenoemden waren veel jonger toen ze bij de mindere teams reden. En daarnaast is het tegenwoordig bijna een pre om een manager als Briatore of een Willie Weber te hebben. Die hebben de echte macht. Kijk maar naar zo'n matig rijder als een Webber of een R. Schumacher. Altijd krijgen zij wel weer een contract bij een team dat punten kan pakken.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Niet oud, maar hij heeft een "gearriveerde" leeftijd. Daarnaast is de concurrentie vanuit de GP2 erg groot en die gasten zijn splinterjong en hebben de toekomst. Chris zou nu de overstap moeten maken naar een beter team. Dit beseft hij zelf ook en dringt aan op een test bij een beter team. Puur om te kunnen laten zien dat hij mee kan met de grote jongens.quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:27 schreef Spooky4u het volgende:
Nog 1 die het snapt, al ben ik ik het niet eens met het leeftijd gebeuren.
Chris is in de F1 nog echt niet oud.
Boehoe... Voetbal heeft WEL een eigen subforum.....quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:59 schreef sanger het volgende:
[..]
Toevallig van het weekend aangekaart bij 1 van de FA's tijdens een gezellige K&W meet.
De reden dat er geen subforum komt is dat de postaantallen te laag zijn vergeleken bij andere subfora. De algemene opvatting is dat het nu prima loopt zo binnen SPT.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Boehoe... Voetbal heeft WEL een eigen subforum.....![]()
Haai!Weer terug van de sport!(school)
* Sally gaat even verder met haar avondeten eten...
Joh, voeg mekaar ff lekker toe op MSN, lekker boeiend dat ge'sc in elk F1 topic.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:12 schreef sanger het volgende:
[..]
lekker gesport dan.....?
Pasta was het toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |