abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41257710

Website Christijan Albers

Wie is Christijan Albers
Christijan Albers is geboren in Nederland op 16 april 1979. Hij is op jonge leeftijd begonnen met autoracen in de vorm van karten. In 1997 werd hij Nederlands kart kampioen (ICA 100cc). In datzelfde jaar won hij ook nog diverse andere prijzen waaronder kampioen in de Renault Megane Marlboro Masters en hij werd ook kampioen in de Formule Ford 1800 in Nederland en België.

Christijan heeft in 1999 de Duitse Formule 3 gewonnen. Hij is in 2000 begonnen met de DTM. In 2004 werd hij derde in de DTM en haalde hij zes podiumplaatsen. In 2005 maakte Christijan zijn debut in de Formule 1 bij Minardi. In 2006 rijdt Christijan bij Midland F1 racing.

Carriere:

1997:
Champion - Dutch National Kart (ICA 100cc)
Champion - Formula Ford 1800 (Holland)
Champion - Formula Ford 1800 (Belgium)
Champion - Renault Megane Marlboro Masters

1998:
Entry German F3 (5th place, 2 wins, 5 podiums)

1999:
Champion - German F3 (6 wins, 10 poles)

2000:
International F3000 (European Arrows)

2001:
DTM Mercedes in Team Persson
(best result 3rd in training, 2nd in race)
FIA Formula One Test and
Reserve driver-European Minardi F1

2002:
DTM Mercedes in Team Rosberg (5 points)
Test driver KL Minardi F1 Team

2003:
DTM Mercedes in Team HWA.
1st win Adria, 2nd win, NürburgrinG,
3rd win Norisring, 4th win Zandvoort,
Vizemeister DTM championship 2003
with most victories

2004:
DTM Mercedes in HWA works team
1st win, 6 podiums, 3rd in dtm championship

2005:
Christijan Albers First Driver Minardi F1 Team

2006:
CHRISTIJAN ALBERS FIRST DRIVER MIDLAND TOYOTA F1 TEAM

Team: Midland
Nationality: Dutch
DOB: 16/04/1979
Place: Eindhoven
Grand Prix entered: 33
World Championships: 0
Highest race finish: 5 (x1)
Highest grid position: 13 (x1)
Podiums: 0

Al het nieuws omtrent Christijan Albers
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  maandag 28 augustus 2006 @ 15:26:02 #2
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_41257841
Als hij echt een blijvertje wil zijn, dan moet hij toch snel bij Midland weg, want eigenlijk is een tweede jaar bij zo'n kneusjesteam al een jaar te veel.

Ofwel ben je daar meteen terug weg en op naar betere dingen, anders blijf je maar wat in de achtergrond aanmodderen om terug in de obscuriteit te verdwijnen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_41257926
Een jaar extra bij Midland/Spyker is geen ramp, zolang je maar kunt blijven racen, dan komt dat topteam vanzelf. Kijk maar naar Fisico, die heeft de gehele linie gehad.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  maandag 28 augustus 2006 @ 15:32:51 #4
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_41258077
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 15:28 schreef Spooky4u het volgende:
Een jaar extra bij Midland/Spyker is geen ramp, zolang je maar kunt blijven racen, dan komt dat topteam vanzelf. Kijk maar naar Fisico, die heeft de gehele linie gehad.
Of Heidfeld in een Jordan (voorloper van MF1).
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_41258431
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 15:32 schreef sanger het volgende:

[..]

Of Heidfeld in een Jordan (voorloper van MF1).
Teon was Jordan nog een team dat races kon winnen

Maar goed, Alonso is ook begonnen bij Minardi, dus er is nog hoop. Er wordt in ieder geval genoeg geld in Midland F1 gepompt Hopelijk krijgen ze volgend seizoen wel een nieuwe naam, want Midland zal nooit cool gaan klinken..
Big dick.
pi_41258815
Spyker F1
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_41258842
Spyker F1
'Als je Jip en Janneke leest, weet je beter hoe onze samenleving in elkaar zit. De Grondwet is verworden tot een marginaal product.'
  maandag 28 augustus 2006 @ 15:57:48 #8
65960 sanger
pi_41258912
Spyker Squadron
  maandag 28 augustus 2006 @ 16:03:47 #9
64051 MPmad
Geen commentaar
pi_41259099
Zeker een blijvertje. Hij doet het erg goed. Alleen krijgt hij naar mijn mening niet het respect wat hij verdient. De meesten lijken maar voor die gladde Doornbos te zijn met z'n gezwam over hoe hij zit te genieten achter het stuur en hoe leuk het laatste feestje van Red Bull wel niet was. Maar die rijdt volgend jaar geen races.
  maandag 28 augustus 2006 @ 16:04:23 #10
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_41259114
Ja, dat bedoelde ik net, Alonso, Webber, Trulli en Fisichella zijn daar ook begonnen en waren daar na 1 (half) seizoen al terug weg om naar een beter team te verhuizen.

Alleen types als Badoer en Gene bleven daar langer hangen om terug te verdwijnen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_41259177
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 16:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ja, dat bedoelde ik net, Alonso, Webber, Trulli en Fisichella zijn daar ook begonnen en waren daar na 1 (half) seizoen al terug weg om naar een beter team te verhuizen.

Alleen types als Badoer en Gene bleven daar langer hangen om terug te verdwijnen.
Leuk dat ze alle4 als manager Dhr. Briatore hebben of hadden. Dat zal er ook wel mee te maken hebben.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_41259265
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 16:06 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

Leuk dat ze alle4 als manager Dhr. Briatore hebben of hadden. Dat zal er ook wel mee te maken hebben.
deze gaf ook Jos een kans !
If you can't fix it, fuck it
  maandag 28 augustus 2006 @ 16:10:23 #13
65960 sanger
pi_41259295
quote:

Er moeten natuurlijk wel plaatsen zijn.......
pi_41260148
Haai! *Zwaai*

*tevens lekkere vette TVP*

Edit:
On topic: Altijd leuk om de achtergrond achter een coureur te lezen!

Enne: Spooky4u:
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  maandag 28 augustus 2006 @ 16:50:36 #15
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_41260781
we kunnen net zo goed een autosport subforum erbij hebben hier op fok.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  maandag 28 augustus 2006 @ 17:59:09 #16
65960 sanger
pi_41262949
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 16:50 schreef WEST het volgende:
we kunnen net zo goed een autosport subforum erbij hebben hier op fok.
Toevallig van het weekend aangekaart bij 1 van de FA's tijdens een gezellige K&W meet.

De reden dat er geen subforum komt is dat de postaantallen te laag zijn vergeleken bij andere subfora. De algemene opvatting is dat het nu prima loopt zo binnen SPT.
pi_41263192
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 17:59 schreef sanger het volgende:

[..]

Toevallig van het weekend aangekaart bij 1 van de FA's tijdens een gezellige K&W meet.

De reden dat er geen subforum komt is dat de postaantallen te laag zijn vergeleken bij andere subfora. De algemene opvatting is dat het nu prima loopt zo binnen SPT.
Gewoon zorgen dat er genoeg centrale topics zijn.
Al is het ontopic blijven soms moeilijk genoeg, al probeer ik het vaak niet eens meer.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  maandag 28 augustus 2006 @ 18:17:33 #18
65960 sanger
pi_41263362
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 18:08 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

Gewoon zorgen dat er genoeg centrale topics zijn.
Al is het ontopic blijven soms moeilijk genoeg, al probeer ik het vaak niet eens meer.
Er worden bijna geen nieuwe centrale topics meer gemaakt.

Andere tips was: iedereen uti je MSN lijst een topic laten openen over auto/motor sport, misschien dan een kansje?
pi_41263384
ik heb alleen jouw sanger
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_41263570
quote:

Chris heeft z'n leeftijd tegen. Bovengenoemden waren veel jonger toen ze bij de mindere teams reden. En daarnaast is het tegenwoordig bijna een pre om een manager als Briatore of een Willie Weber te hebben. Die hebben de echte macht. Kijk maar naar zo'n matig rijder als een Webber of een R. Schumacher. Altijd krijgen zij wel weer een contract bij een team dat punten kan pakken.
Met Rothengattertjes of Varrisou(of hoe je dat ook schrijft) kun je het wel vergeten.
pi_41263648
Nog 1 die het snapt, al ben ik ik het niet eens met het leeftijd gebeuren.
Chris is in de F1 nog echt niet oud.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_41263756
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 18:27 schreef Spooky4u het volgende:
Nog 1 die het snapt, al ben ik ik het niet eens met het leeftijd gebeuren.
Chris is in de F1 nog echt niet oud.
Niet oud, maar hij heeft een "gearriveerde" leeftijd. Daarnaast is de concurrentie vanuit de GP2 erg groot en die gasten zijn splinterjong en hebben de toekomst. Chris zou nu de overstap moeten maken naar een beter team. Dit beseft hij zelf ook en dringt aan op een test bij een beter team. Puur om te kunnen laten zien dat hij mee kan met de grote jongens.

Albers aast op testdag bij McLaren

©xpb.cc
Daar waar Giedo van Garde zojuist in het tv-programma SBS Autosport liet weten eind dit jaar de toezegging te hebben om een testdag te mogen rijden bij het team van McLaren, is ook Albers ontzettend gewillig zo’n test bij een topteam af te dwingen.

“Chris aast op een testdag bij een van de topteams, dat is zijn vurige wens”, verklapte Varossieau tegenover de Telegraaf. „Hij wil zich per se een keer meten met een echte topper en dat kan alleen wanneer je in een van de topauto’s kunt rijden.”

Na vandaag zouden die kansen behoorlijk zijn toegenomen. Albers heeft het hele weekend laten zien met de ‘groten’ mee te kunnen rijen. Het is logisch dat Albers en Varossieau daarbij vooral denken aan een testmogelijkheid bij Mercedes, gezien de goede banden die Albers dankzij zijn DTM-verleden met dat merk heeft. „Geloof me, Chris zeurt iedere dag om een test bij een fabrieksteam en daar zijn we dan ook heel hard mee aan de gang”, aldus Varossieau. „We gaan daar overigens geen cent voor betalen, we hopen dat een van de fabrieksteams van mening is dat Chris zo’n kans verdient en hem de mogelijkheid ook daadwerkelijk biedt.”
pi_41266999
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 17:59 schreef sanger het volgende:

[..]

Boehoe... Voetbal heeft WEL een eigen subforum.....

[.. zelfcensuur: te ver Off topic...]

[ Bericht 7% gewijzigd door Sally op 28-08-2006 21:06:42 ]
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  maandag 28 augustus 2006 @ 20:12:42 #24
65960 sanger
pi_41267379
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 20:04 schreef Sally het volgende:

[..]

Boehoe... Voetbal heeft WEL een eigen subforum.....

Haai! Weer terug van de sport!(school)

* Sally gaat even verder met haar avondeten eten...
lekker gesport dan.....?

Pasta was het toch?
pi_41267553
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 20:12 schreef sanger het volgende:

[..]

lekker gesport dan.....?

Pasta was het toch?
Joh, voeg mekaar ff lekker toe op MSN, lekker boeiend dat ge'sc in elk F1 topic.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')