Of Heidfeld in een Jordan (voorloper van MF1).quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:28 schreef Spooky4u het volgende:
Een jaar extra bij Midland/Spyker is geen ramp, zolang je maar kunt blijven racen, dan komt dat topteam vanzelf. Kijk maar naar Fisico, die heeft de gehele linie gehad.
Teon was Jordan nog een team dat races kon winnenquote:Op maandag 28 augustus 2006 15:32 schreef sanger het volgende:
[..]
Of Heidfeld in een Jordan (voorloper van MF1).
Leuk dat ze alle4 als manager Dhr. Briatore hebben of hadden. Dat zal er ook wel mee te maken hebben.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ja, dat bedoelde ik net, Alonso, Webber, Trulli en Fisichella zijn daar ook begonnen en waren daar na 1 (half) seizoen al terug weg om naar een beter team te verhuizen.
Alleen types als Badoer en Gene bleven daar langer hangen om terug te verdwijnen.
deze gaf ook Jos een kans !quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:06 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Leuk dat ze alle4 als manager Dhr. Briatore hebben of hadden. Dat zal er ook wel mee te maken hebben.
Er moeten natuurlijk wel plaatsen zijn.......quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ja, dat bedoelde ik net, Alonso, Webber, Trulli en Fisichella zijn daar ook begonnen en waren daar na 1 (half) seizoen al terug weg om naar een beter team te verhuizen.
Alleen types als Badoer en Gene bleven daar langer hangen om terug te verdwijnen.
Toevallig van het weekend aangekaart bij 1 van de FA's tijdens een gezellige K&W meet.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:50 schreef WEST het volgende:
we kunnen net zo goed een autosport subforum erbij hebben hier op fok.
Gewoon zorgen dat er genoeg centrale topics zijn.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:59 schreef sanger het volgende:
[..]
Toevallig van het weekend aangekaart bij 1 van de FA's tijdens een gezellige K&W meet.
De reden dat er geen subforum komt is dat de postaantallen te laag zijn vergeleken bij andere subfora. De algemene opvatting is dat het nu prima loopt zo binnen SPT.
Er worden bijna geen nieuwe centrale topics meer gemaakt.quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:08 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat er genoeg centrale topics zijn.
Al is het ontopic blijven soms moeilijk genoeg, al probeer ik het vaak niet eens meer.![]()
Chris heeft z'n leeftijd tegen. Bovengenoemden waren veel jonger toen ze bij de mindere teams reden. En daarnaast is het tegenwoordig bijna een pre om een manager als Briatore of een Willie Weber te hebben. Die hebben de echte macht. Kijk maar naar zo'n matig rijder als een Webber of een R. Schumacher. Altijd krijgen zij wel weer een contract bij een team dat punten kan pakken.quote:Op maandag 28 augustus 2006 16:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Niet oud, maar hij heeft een "gearriveerde" leeftijd. Daarnaast is de concurrentie vanuit de GP2 erg groot en die gasten zijn splinterjong en hebben de toekomst. Chris zou nu de overstap moeten maken naar een beter team. Dit beseft hij zelf ook en dringt aan op een test bij een beter team. Puur om te kunnen laten zien dat hij mee kan met de grote jongens.quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:27 schreef Spooky4u het volgende:
Nog 1 die het snapt, al ben ik ik het niet eens met het leeftijd gebeuren.
Chris is in de F1 nog echt niet oud.
Boehoe... Voetbal heeft WEL een eigen subforum.....quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:59 schreef sanger het volgende:
[..]
Toevallig van het weekend aangekaart bij 1 van de FA's tijdens een gezellige K&W meet.
De reden dat er geen subforum komt is dat de postaantallen te laag zijn vergeleken bij andere subfora. De algemene opvatting is dat het nu prima loopt zo binnen SPT.
quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Boehoe... Voetbal heeft WEL een eigen subforum.....![]()
Haai!Weer terug van de sport!(school)
* Sally gaat even verder met haar avondeten eten...
Joh, voeg mekaar ff lekker toe op MSN, lekker boeiend dat ge'sc in elk F1 topic.quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:12 schreef sanger het volgende:
[..]
lekker gesport dan.....?
Pasta was het toch?
quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:17 schreef ixio het volgende:
[..]
Joh, voeg mekaar ff lekker toe op MSN, lekker boeiend dat ge'sc in elk F1 topic.
Lees er dan overheen...quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:17 schreef ixio het volgende:
[..]
Joh, voeg mekaar ff lekker toe op MSN, lekker boeiend dat ge'sc in elk F1 topic.
Verstappen heeft echter in zijn gehele F1 Carierre niet 1 keer mogen spreken van het feit dat hij naar een beter team ging.quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:04 schreef Evil_Jur het volgende:
Voegt niet zoveel toe vrees ik, Verstappen was in zijn beginfase succesvoller.
ik heb het ook al eens aangekaart, maar ik denk dat er echt nog wel veel annimo voor is en dat de post aantallen echt niet lager worden.quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:59 schreef sanger het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:20 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik denk dat die kans niet alleen voor Chris zou moeten komen Sanger, er zijn genoeg goeie coureurs (ook buiten NL) die niet in de F1 zitten omdat er maar weinig plekjes zijn.
CA verbaasd me de laatste races positief (vandaar zn selectie in mn Fok!team) en denk dat hij als hij betere mensen om hem heen krijgt nog meer kan doen (zeker als er geld in die wagen gestopt word).
Als ik eerlijk moet zijn denk ik niet dar RD hier iets zou kunnen betekenen. Ondanks zijn rol als testcoureur. Hij staat er namelijk niet echt bekend om dat hij een auto kan ontwikkelen itt CA en Zonta.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:33 schreef TJDoornbos het volgende:
BMW kan inderdaad een Ca, Rd, Massa (als die buiten de boot valt) en een Zonta wel gebruiken, ben benieuwd of Chris die kans krijgt!
Denk dat dat voornamelijk komt omdat RD dezelfde setups rijdt als DC, waardoor er op zijn setup veel meer info komt. Dit verklaard ook de mindere prestaties van CK in mijn ogen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:45 schreef TJDoornbos het volgende:
Wat ik ooit gelezen heb (beat me if im wrong) is DC zeer tevreden over hoe RD de RB2 sneller maakt. Maargoed hoop dat CA van Spijker een middenmotor kan maken!
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:42 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Vorig jaar ging Albers in mijn ogen inderdaad niet helemaal lekker om met de media. Ik moet zeggen dat hij het dit seizoen een heel stuk beter doet. Wat ik ook wel positief vind aan Albers is dat hij ook advertenties plaatst om sponsors te werven. Je ziet aan alles dat die jongen er zoveel mogelijk uit probeert te halen. Dat kan ik toch wel in hem waarderen.
Volgens mij hoort deze discussie eerder thuis in het Albers-topic.
bronquote:Albers gaat er vol voor tijdens laatste races
Voor de tweede keer dit jaar maakte Christijan Albers afgelopen week deel uit van het actieve deel van de Formule 1-wedstrijd. Na een goed optreden in Monaco kon de Nederlander optimaal profiteren van de chaos in de eerste ronde om daarmee grote delen van de GP van Turkije tegen andere bolides te racen dan die van teamgenoot Monteiro.
Albers verklaart op de website van MF1Racing dat het racen met andere wagens als een opluchting voelde. "Het was gewoon zo geweldig om ineens samen met Fisichella en Webber te kunnen racen." Het krachtige presteren smaakt de Midland-rijder naar meer: komend weekeinde in Monza zou Albers zijn prestatie - hoewel dan zonder uitvalbeurt - graag overdoen.
"We moeten daar zelfs nog meer ons best doen dan in Turkije. Ik wil hetzelfde bereiken in Monza, maar daar zal het nog zwaarder worden voor ons. Onze topsnelheid is minder goed dan die van de andere wagens maar dat zal ons er niet van weerhouden tot het uiterste te gaan", stelt de Nederlander die altijd gefocust is op het maximaal te bereiken doel.
Na Monza zou de koek echter nog lang niet op mogen zijn wat Albers betreft. "Daarna komen nog China, Japan en Brazilië. Mensen denken misschien dat we allang gestopt zijn met het ontwikkelen van de wagen maar dat klopt dus absoluut niet. Wacht maar af!", spreekt de rijder spierballentaal.
Wanneer de testtijden in Monza als graadmeter moeten worden genomen staat de coureur echter een harde dobber te wachten. De Midlands waren vrijwel de gehele week op de Super Aguri's na de langzaamsten van het veld. Albers zal waarschijnlijk weer een tumultueuze start nodig hebben om een glorieuze prestatie te kunnen bereiken.
Ik erger me niet, ben alleen blij als hij eruit vliegt!quote:Op donderdag 14 september 2006 06:47 schreef Spooky4u het volgende:
Ik ben bang dat je de komende paar jaar nog veel ergenis zal voelen!![]()
Jij misschien wel....de niet bevooroordeelde F1 fans waarschijnlijk niet......quote:Op donderdag 14 september 2006 07:44 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik erger me niet, ben alleen blij als hij eruit vliegt!
Misschien vind hij dat van jou ook wel!quote:Op donderdag 14 september 2006 01:57 schreef DarkShine het volgende:
Hoe eerder hij uit de F1 is hoe beter! Wat vind ik hem een misselijk ventje!!
Wat ik me na de eerdere reactie wel kan voorstelenquote:Op dinsdag 26 september 2006 19:07 schreef kriele het volgende:
[..]
Misschien vind hij dat van jou ook wel!![]()
jup maar dat vond ik al toen hij nog DTM reed en zelf in de audi S spindequote:Op donderdag 14 september 2006 01:57 schreef DarkShine het volgende:
Hoe eerder hij uit de F1 is hoe beter! Wat vind ik hem een misselijk ventje!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |