abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41257710

Website Christijan Albers

Wie is Christijan Albers
Christijan Albers is geboren in Nederland op 16 april 1979. Hij is op jonge leeftijd begonnen met autoracen in de vorm van karten. In 1997 werd hij Nederlands kart kampioen (ICA 100cc). In datzelfde jaar won hij ook nog diverse andere prijzen waaronder kampioen in de Renault Megane Marlboro Masters en hij werd ook kampioen in de Formule Ford 1800 in Nederland en België.

Christijan heeft in 1999 de Duitse Formule 3 gewonnen. Hij is in 2000 begonnen met de DTM. In 2004 werd hij derde in de DTM en haalde hij zes podiumplaatsen. In 2005 maakte Christijan zijn debut in de Formule 1 bij Minardi. In 2006 rijdt Christijan bij Midland F1 racing.

Carriere:

1997:
Champion - Dutch National Kart (ICA 100cc)
Champion - Formula Ford 1800 (Holland)
Champion - Formula Ford 1800 (Belgium)
Champion - Renault Megane Marlboro Masters

1998:
Entry German F3 (5th place, 2 wins, 5 podiums)

1999:
Champion - German F3 (6 wins, 10 poles)

2000:
International F3000 (European Arrows)

2001:
DTM Mercedes in Team Persson
(best result 3rd in training, 2nd in race)
FIA Formula One Test and
Reserve driver-European Minardi F1

2002:
DTM Mercedes in Team Rosberg (5 points)
Test driver KL Minardi F1 Team

2003:
DTM Mercedes in Team HWA.
1st win Adria, 2nd win, NürburgrinG,
3rd win Norisring, 4th win Zandvoort,
Vizemeister DTM championship 2003
with most victories

2004:
DTM Mercedes in HWA works team
1st win, 6 podiums, 3rd in dtm championship

2005:
Christijan Albers First Driver Minardi F1 Team

2006:
CHRISTIJAN ALBERS FIRST DRIVER MIDLAND TOYOTA F1 TEAM

Team: Midland
Nationality: Dutch
DOB: 16/04/1979
Place: Eindhoven
Grand Prix entered: 33
World Championships: 0
Highest race finish: 5 (x1)
Highest grid position: 13 (x1)
Podiums: 0

Al het nieuws omtrent Christijan Albers
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  maandag 28 augustus 2006 @ 15:26:02 #2
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_41257841
Als hij echt een blijvertje wil zijn, dan moet hij toch snel bij Midland weg, want eigenlijk is een tweede jaar bij zo'n kneusjesteam al een jaar te veel.

Ofwel ben je daar meteen terug weg en op naar betere dingen, anders blijf je maar wat in de achtergrond aanmodderen om terug in de obscuriteit te verdwijnen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_41257926
Een jaar extra bij Midland/Spyker is geen ramp, zolang je maar kunt blijven racen, dan komt dat topteam vanzelf. Kijk maar naar Fisico, die heeft de gehele linie gehad.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  maandag 28 augustus 2006 @ 15:32:51 #4
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_41258077
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 15:28 schreef Spooky4u het volgende:
Een jaar extra bij Midland/Spyker is geen ramp, zolang je maar kunt blijven racen, dan komt dat topteam vanzelf. Kijk maar naar Fisico, die heeft de gehele linie gehad.
Of Heidfeld in een Jordan (voorloper van MF1).
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_41258431
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 15:32 schreef sanger het volgende:

[..]

Of Heidfeld in een Jordan (voorloper van MF1).
Teon was Jordan nog een team dat races kon winnen

Maar goed, Alonso is ook begonnen bij Minardi, dus er is nog hoop. Er wordt in ieder geval genoeg geld in Midland F1 gepompt Hopelijk krijgen ze volgend seizoen wel een nieuwe naam, want Midland zal nooit cool gaan klinken..
Big dick.
pi_41258815
Spyker F1
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_41258842
Spyker F1
'Als je Jip en Janneke leest, weet je beter hoe onze samenleving in elkaar zit. De Grondwet is verworden tot een marginaal product.'
  maandag 28 augustus 2006 @ 15:57:48 #8
65960 sanger
pi_41258912
Spyker Squadron
  maandag 28 augustus 2006 @ 16:03:47 #9
64051 MPmad
Geen commentaar
pi_41259099
Zeker een blijvertje. Hij doet het erg goed. Alleen krijgt hij naar mijn mening niet het respect wat hij verdient. De meesten lijken maar voor die gladde Doornbos te zijn met z'n gezwam over hoe hij zit te genieten achter het stuur en hoe leuk het laatste feestje van Red Bull wel niet was. Maar die rijdt volgend jaar geen races.
  maandag 28 augustus 2006 @ 16:04:23 #10
67640 SaintOfKillers
pi_41259114
Ja, dat bedoelde ik net, Alonso, Webber, Trulli en Fisichella zijn daar ook begonnen en waren daar na 1 (half) seizoen al terug weg om naar een beter team te verhuizen.

Alleen types als Badoer en Gene bleven daar langer hangen om terug te verdwijnen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_41259177
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 16:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ja, dat bedoelde ik net, Alonso, Webber, Trulli en Fisichella zijn daar ook begonnen en waren daar na 1 (half) seizoen al terug weg om naar een beter team te verhuizen.

Alleen types als Badoer en Gene bleven daar langer hangen om terug te verdwijnen.
Leuk dat ze alle4 als manager Dhr. Briatore hebben of hadden. Dat zal er ook wel mee te maken hebben.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_41259265
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 16:06 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

Leuk dat ze alle4 als manager Dhr. Briatore hebben of hadden. Dat zal er ook wel mee te maken hebben.
deze gaf ook Jos een kans !
If you can't fix it, fuck it
  maandag 28 augustus 2006 @ 16:10:23 #13
65960 sanger
pi_41259295
quote:

Er moeten natuurlijk wel plaatsen zijn.......
pi_41260148
Haai! *Zwaai*

*tevens lekkere vette TVP*

Edit:
On topic: Altijd leuk om de achtergrond achter een coureur te lezen!

Enne: Spooky4u:
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  maandag 28 augustus 2006 @ 16:50:36 #15
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_41260781
we kunnen net zo goed een autosport subforum erbij hebben hier op fok.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  maandag 28 augustus 2006 @ 17:59:09 #16
65960 sanger
pi_41262949
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 16:50 schreef WEST het volgende:
we kunnen net zo goed een autosport subforum erbij hebben hier op fok.
Toevallig van het weekend aangekaart bij 1 van de FA's tijdens een gezellige K&W meet.

De reden dat er geen subforum komt is dat de postaantallen te laag zijn vergeleken bij andere subfora. De algemene opvatting is dat het nu prima loopt zo binnen SPT.
pi_41263192
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 17:59 schreef sanger het volgende:

[..]

Toevallig van het weekend aangekaart bij 1 van de FA's tijdens een gezellige K&W meet.

De reden dat er geen subforum komt is dat de postaantallen te laag zijn vergeleken bij andere subfora. De algemene opvatting is dat het nu prima loopt zo binnen SPT.
Gewoon zorgen dat er genoeg centrale topics zijn.
Al is het ontopic blijven soms moeilijk genoeg, al probeer ik het vaak niet eens meer.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  maandag 28 augustus 2006 @ 18:17:33 #18
65960 sanger
pi_41263362
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 18:08 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

Gewoon zorgen dat er genoeg centrale topics zijn.
Al is het ontopic blijven soms moeilijk genoeg, al probeer ik het vaak niet eens meer.
Er worden bijna geen nieuwe centrale topics meer gemaakt.

Andere tips was: iedereen uti je MSN lijst een topic laten openen over auto/motor sport, misschien dan een kansje?
pi_41263384
ik heb alleen jouw sanger
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_41263570
quote:

Chris heeft z'n leeftijd tegen. Bovengenoemden waren veel jonger toen ze bij de mindere teams reden. En daarnaast is het tegenwoordig bijna een pre om een manager als Briatore of een Willie Weber te hebben. Die hebben de echte macht. Kijk maar naar zo'n matig rijder als een Webber of een R. Schumacher. Altijd krijgen zij wel weer een contract bij een team dat punten kan pakken.
Met Rothengattertjes of Varrisou(of hoe je dat ook schrijft) kun je het wel vergeten.
pi_41263648
Nog 1 die het snapt, al ben ik ik het niet eens met het leeftijd gebeuren.
Chris is in de F1 nog echt niet oud.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_41263756
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 18:27 schreef Spooky4u het volgende:
Nog 1 die het snapt, al ben ik ik het niet eens met het leeftijd gebeuren.
Chris is in de F1 nog echt niet oud.
Niet oud, maar hij heeft een "gearriveerde" leeftijd. Daarnaast is de concurrentie vanuit de GP2 erg groot en die gasten zijn splinterjong en hebben de toekomst. Chris zou nu de overstap moeten maken naar een beter team. Dit beseft hij zelf ook en dringt aan op een test bij een beter team. Puur om te kunnen laten zien dat hij mee kan met de grote jongens.

Albers aast op testdag bij McLaren

©xpb.cc
Daar waar Giedo van Garde zojuist in het tv-programma SBS Autosport liet weten eind dit jaar de toezegging te hebben om een testdag te mogen rijden bij het team van McLaren, is ook Albers ontzettend gewillig zo’n test bij een topteam af te dwingen.

“Chris aast op een testdag bij een van de topteams, dat is zijn vurige wens”, verklapte Varossieau tegenover de Telegraaf. „Hij wil zich per se een keer meten met een echte topper en dat kan alleen wanneer je in een van de topauto’s kunt rijden.”

Na vandaag zouden die kansen behoorlijk zijn toegenomen. Albers heeft het hele weekend laten zien met de ‘groten’ mee te kunnen rijen. Het is logisch dat Albers en Varossieau daarbij vooral denken aan een testmogelijkheid bij Mercedes, gezien de goede banden die Albers dankzij zijn DTM-verleden met dat merk heeft. „Geloof me, Chris zeurt iedere dag om een test bij een fabrieksteam en daar zijn we dan ook heel hard mee aan de gang”, aldus Varossieau. „We gaan daar overigens geen cent voor betalen, we hopen dat een van de fabrieksteams van mening is dat Chris zo’n kans verdient en hem de mogelijkheid ook daadwerkelijk biedt.”
pi_41266999
quote:

[..]

Boehoe... Voetbal heeft WEL een eigen subforum.....

[.. zelfcensuur: te ver Off topic...]

[ Bericht 7% gewijzigd door Sally op 28-08-2006 21:06:42 ]
  maandag 28 augustus 2006 @ 20:12:42 #24
65960 sanger
pi_41267379
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 20:04 schreef Sally het volgende:

[..]

Boehoe... Voetbal heeft WEL een eigen subforum.....

Haai! Weer terug van de sport!(school)

* Sally gaat even verder met haar avondeten eten...
lekker gesport dan.....?

Pasta was het toch?
pi_41267553
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 20:12 schreef sanger het volgende:

[..]

lekker gesport dan.....?

Pasta was het toch?
Joh, voeg mekaar ff lekker toe op MSN, lekker boeiend dat ge'sc in elk F1 topic.
  maandag 28 augustus 2006 @ 20:23:11 #26
65960 sanger
pi_41267761
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 20:17 schreef ixio het volgende:

[..]

Joh, voeg mekaar ff lekker toe op MSN, lekker boeiend dat ge'sc in elk F1 topic.

Je hebt gelijk....
pi_41269500
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 20:17 schreef ixio het volgende:

[..]

Lees er dan overheen...

BTW, ik was wel on topic bezig, ik heb alleen iets extra's gepost...
Ik zal m'n posts wel aanpassen...

En overigens: ik heb geen msn
pi_41269539
Voegt niet zoveel toe vrees ik, Verstappen was in zijn beginfase succesvoller.
pi_41273681
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 21:04 schreef Evil_Jur het volgende:
Voegt niet zoveel toe vrees ik, Verstappen was in zijn beginfase succesvoller.
Verstappen heeft echter in zijn gehele F1 Carierre niet 1 keer mogen spreken van het feit dat hij naar een beter team ging.
Hij begon bij het kampioensteam en eindigde bij de rode lantaarn.
Chris gaat het hopelijk de andere kant opdoen, dus die carrieres zijn in geen mogelijkheid te vergelijken.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  maandag 28 augustus 2006 @ 22:46:42 #30
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_41273795
quote:

[..]

ik heb het ook al eens aangekaart, maar ik denk dat er echt nog wel veel annimo voor is en dat de post aantallen echt niet lager worden.
  maandag 28 augustus 2006 @ 22:47:53 #31
67640 SaintOfKillers
pi_41273848
Maar zou zo'n jonge kerel niet meer hebben (vooral qua toekomstperspectieven) aan een rol als testcoureur of derde rijder bij een serieus team i.p.v. wat rond te tuffen als mobiele chicane?
pi_41275016
In het begin vond ik Chris echt een zeur, maar dat vind ik nu nog wel grappig Ik betwijfel overigens ook of hij niet al enigszins te oud is om er nog echt iets van te maken..maar ach je weet het nooit. Ik zou het wel leuk vinden om te zien hoe goed hij zou kunnen rijden in bv. zo'n auto van een topteam..gewoon om te vergelijken
pi_41282848
Ik heb ooit het genoegen gehad om met Chris te mogen chatten, inmiddels een jaar of 4 terug, maar daarin liet hij blijken altijd voor een racestoeltje te zullen kiezen. Hij wil gewoon racen namelijk.

Zo kan ik me niet voorstellen dat een Badoër bij Ferrari een zielsgelukkige coureur is.
Ja, hij werkt bij Ferrari,
Ja, als Ferrari de constructeurstitel binnenhaalt heeft hij er natuurlijk ook een groot aandeel in.
Maar als autocoureur wil je toch wat je als klein mannetje in je kart al deed, racen tegen anderen en alles willen winnen?
En dan heb ik het nu over de best betaalde meest rijdende testcoureur, dus voor alle andere moet dit toch nog frustrerender zijn.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_41327911
Wat vinden jullie eigenlijk van Christijan Albers?
vergelijk hem daarbij niet met andere coureurs maar probeer te beschrijven welke gedachte je bij hem hebt.

Zal ik eens beginnen:

Ik volg Chris nu al sinds hij in de 1-jarige wagens reed in de DTM en was blij als een kind toen het nieuws kwam dat hij naar HWA kon promoveren.
Hij heeft daar de kans met beide handen aangegrepen door meteen superresultaten te laten zien en mooie acties op de baan uit te voeren, de inhaalactie die hij uitvoerde op Ekstrom en nog iemand door buitenom in de eerste bocht van 1 naar 3 te vliegen staat op mijn netvlies gebrandt.
Hij zal zijn wagen nooit sparen, maar mishandeld de wagen eerder en lijkt echt te racen ipv de verplichte rondjes te maken zonder een fout te riskeren.

Dat mensen zeggen dat Chris een arrogant ventje is kan ik niet beamen. Een coureur op niveau moet gewoon denken dat hij de beste is of kan worden, en dat hoef je van mij niet stil te houden.
Een persoon zonder persoonlijkheid en zelfvertrouwen redt het natuurlijk nergens.

Nu heb ik ff zitten denken aan wat ik minder leuk vind, maar ik kan maar niets verzinnen.
Jullie?
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  woensdag 30 augustus 2006 @ 15:02:02 #35
65960 sanger
pi_41328116
Ik volg hem eigenlijk pas sinds zijn HWA periode. In die tijd heeft hij mooie dingen laten zien. Het verbaasde me dan ook niks dat hij uiteindelijk bij Minardi terecht is gekomen. Ook daar heeft hij laten zien dat het een getalenteerde coureur is in meerdere opzichten. Hij heeft veel bijgedragen aan het ontwikkelen van de Minardi zodat de Jordans bijgehaald konden worden. Hij heeft zijn teamgenoten allebei weten te verslaan.

Nu hij bij Midland rijdt lijkt hij volwassener geworden. Denkt beter na over wat hij zegt en tegen wie. De laatste weken bewijst hij opnieuw dat hij over een goede snelheid, motivatie en mentaliteit beschikt door snel te zijn op de baan, ondanks Toyo blow-ups.

Dat hij arrogant is weet ik niet, al komt hij wel enigsinds zelfverzekerd en gesloten over. Niet iedereen is even spontaan en open.

CA is een serieuse coureur die altijd bezig is met zijn werk. Formule 1!

In mijn ogen een coureur die een kans verdient bij bv. BMW tegen een bekende subtopper (Heidfeld). Hier kan hij laten zien een hele goede te kunnen worden.
pi_41353163
Ik denk dat die kans niet alleen voor Chris zou moeten komen Sanger, er zijn genoeg goeie coureurs (ook buiten NL) die niet in de F1 zitten omdat er maar weinig plekjes zijn.

CA verbaasd me de laatste races positief (vandaar zn selectie in mn Fok!team) en denk dat hij als hij betere mensen om hem heen krijgt nog meer kan doen (zeker als er geld in die wagen gestopt word).
  donderdag 31 augustus 2006 @ 09:26:03 #37
65960 sanger
pi_41353256
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 09:20 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik denk dat die kans niet alleen voor Chris zou moeten komen Sanger, er zijn genoeg goeie coureurs (ook buiten NL) die niet in de F1 zitten omdat er maar weinig plekjes zijn.

CA verbaasd me de laatste races positief (vandaar zn selectie in mn Fok!team) en denk dat hij als hij betere mensen om hem heen krijgt nog meer kan doen (zeker als er geld in die wagen gestopt word).

Tuurlijk zijn er meerdere die een dergelijke kans verdienen. Maar die moeten eerst maar eens in de F1 zien te komen. CA is er al, dat is zijn voordeel. Hij heeft al getoont over het talent, doorzettingsvermogen en management te beschikken.

Hij heeft ook bewezen met een mindere auto snel te kunnen zijn. En hiermee bewijst hij WEER dat hij nuttig is in het ontwikkelen van een auto. Allebei de teams waar hij zat brengen dit ook naar buiten, dat hij daar een heel erg belangrijk aandeel in heeft.

En dat is juist wat BMW nodig heeft om een subtopper te worden. Een onervaren coureur als Kubica en Vettel kan hierin minder bijdragen in mijn ogen. Kan me ook indenken dat BMW om die reden Villeneuve heeft " gehouden", vanwege zijn kennis en ervaring.
pi_41353385
BMW kan inderdaad een Ca, Rd, Massa (als die buiten de boot valt) en een Zonta wel gebruiken, ben benieuwd of Chris die kans krijgt!
  donderdag 31 augustus 2006 @ 09:38:49 #39
65960 sanger
pi_41353503
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 09:33 schreef TJDoornbos het volgende:
BMW kan inderdaad een Ca, Rd, Massa (als die buiten de boot valt) en een Zonta wel gebruiken, ben benieuwd of Chris die kans krijgt!
Als ik eerlijk moet zijn denk ik niet dar RD hier iets zou kunnen betekenen. Ondanks zijn rol als testcoureur. Hij staat er namelijk niet echt bekend om dat hij een auto kan ontwikkelen itt CA en Zonta.
pi_41353644
Wat ik ooit gelezen heb (beat me if im wrong) is DC zeer tevreden over hoe RD de RB2 sneller maakt. Maargoed hoop dat CA van Spijker een middenmotor kan maken!
  donderdag 31 augustus 2006 @ 10:26:57 #41
65960 sanger
pi_41354527
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 09:45 schreef TJDoornbos het volgende:
Wat ik ooit gelezen heb (beat me if im wrong) is DC zeer tevreden over hoe RD de RB2 sneller maakt. Maargoed hoop dat CA van Spijker een middenmotor kan maken!
Denk dat dat voornamelijk komt omdat RD dezelfde setups rijdt als DC, waardoor er op zijn setup veel meer info komt. Dit verklaard ook de mindere prestaties van CK in mijn ogen.

Misschien effe crossposten naar het RD topic?
  donderdag 31 augustus 2006 @ 10:46:31 #42
65960 sanger
pi_41354965
Effe crossposten uit de F1 nieuwtjes
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 10:42 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Vorig jaar ging Albers in mijn ogen inderdaad niet helemaal lekker om met de media. Ik moet zeggen dat hij het dit seizoen een heel stuk beter doet. Wat ik ook wel positief vind aan Albers is dat hij ook advertenties plaatst om sponsors te werven. Je ziet aan alles dat die jongen er zoveel mogelijk uit probeert te halen. Dat kan ik toch wel in hem waarderen.

Volgens mij hoort deze discussie eerder thuis in het Albers-topic.
pi_41481423
quote:
Albers gaat er vol voor tijdens laatste races
Voor de tweede keer dit jaar maakte Christijan Albers afgelopen week deel uit van het actieve deel van de Formule 1-wedstrijd. Na een goed optreden in Monaco kon de Nederlander optimaal profiteren van de chaos in de eerste ronde om daarmee grote delen van de GP van Turkije tegen andere bolides te racen dan die van teamgenoot Monteiro.

Albers verklaart op de website van MF1Racing dat het racen met andere wagens als een opluchting voelde. "Het was gewoon zo geweldig om ineens samen met Fisichella en Webber te kunnen racen." Het krachtige presteren smaakt de Midland-rijder naar meer: komend weekeinde in Monza zou Albers zijn prestatie - hoewel dan zonder uitvalbeurt - graag overdoen.

"We moeten daar zelfs nog meer ons best doen dan in Turkije. Ik wil hetzelfde bereiken in Monza, maar daar zal het nog zwaarder worden voor ons. Onze topsnelheid is minder goed dan die van de andere wagens maar dat zal ons er niet van weerhouden tot het uiterste te gaan", stelt de Nederlander die altijd gefocust is op het maximaal te bereiken doel.

Na Monza zou de koek echter nog lang niet op mogen zijn wat Albers betreft. "Daarna komen nog China, Japan en Brazilië. Mensen denken misschien dat we allang gestopt zijn met het ontwikkelen van de wagen maar dat klopt dus absoluut niet. Wacht maar af!", spreekt de rijder spierballentaal.

Wanneer de testtijden in Monza als graadmeter moeten worden genomen staat de coureur echter een harde dobber te wachten. De Midlands waren vrijwel de gehele week op de Super Aguri's na de langzaamsten van het veld. Albers zal waarschijnlijk weer een tumultueuze start nodig hebben om een glorieuze prestatie te kunnen bereiken.
bron
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_41790353
Hoe eerder hij uit de F1 is hoe beter! Wat vind ik hem een misselijk ventje!!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_41791666
Ik ben bang dat je de komende paar jaar nog veel ergenis zal voelen!
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_41791922
quote:
Op donderdag 14 september 2006 06:47 schreef Spooky4u het volgende:
Ik ben bang dat je de komende paar jaar nog veel ergenis zal voelen!
Ik erger me niet, ben alleen blij als hij eruit vliegt!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  maandag 25 september 2006 @ 13:43:05 #47
65960 sanger
pi_42111349
quote:
Op donderdag 14 september 2006 07:44 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Ik erger me niet, ben alleen blij als hij eruit vliegt!
Jij misschien wel....de niet bevooroordeelde F1 fans waarschijnlijk niet......
pi_42148009
quote:
Op donderdag 14 september 2006 01:57 schreef DarkShine het volgende:
Misschien vind hij dat van jou ook wel!
  dinsdag 26 september 2006 @ 19:34:56 #49
65960 sanger
pi_42148905
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 19:07 schreef kriele het volgende:

[..]

Misschien vind hij dat van jou ook wel!
Wat ik me na de eerdere reactie wel kan voorstelen
  dinsdag 26 september 2006 @ 20:31:30 #50
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_42150684
quote:
Op donderdag 14 september 2006 01:57 schreef DarkShine het volgende:
jup maar dat vond ik al toen hij nog DTM reed en zelf in de audi S spinde
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')