abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41257710

Website Christijan Albers

Wie is Christijan Albers
Christijan Albers is geboren in Nederland op 16 april 1979. Hij is op jonge leeftijd begonnen met autoracen in de vorm van karten. In 1997 werd hij Nederlands kart kampioen (ICA 100cc). In datzelfde jaar won hij ook nog diverse andere prijzen waaronder kampioen in de Renault Megane Marlboro Masters en hij werd ook kampioen in de Formule Ford 1800 in Nederland en België.

Christijan heeft in 1999 de Duitse Formule 3 gewonnen. Hij is in 2000 begonnen met de DTM. In 2004 werd hij derde in de DTM en haalde hij zes podiumplaatsen. In 2005 maakte Christijan zijn debut in de Formule 1 bij Minardi. In 2006 rijdt Christijan bij Midland F1 racing.

Carriere:

1997:
Champion - Dutch National Kart (ICA 100cc)
Champion - Formula Ford 1800 (Holland)
Champion - Formula Ford 1800 (Belgium)
Champion - Renault Megane Marlboro Masters

1998:
Entry German F3 (5th place, 2 wins, 5 podiums)

1999:
Champion - German F3 (6 wins, 10 poles)

2000:
International F3000 (European Arrows)

2001:
DTM Mercedes in Team Persson
(best result 3rd in training, 2nd in race)
FIA Formula One Test and
Reserve driver-European Minardi F1

2002:
DTM Mercedes in Team Rosberg (5 points)
Test driver KL Minardi F1 Team

2003:
DTM Mercedes in Team HWA.
1st win Adria, 2nd win, NürburgrinG,
3rd win Norisring, 4th win Zandvoort,
Vizemeister DTM championship 2003
with most victories

2004:
DTM Mercedes in HWA works team
1st win, 6 podiums, 3rd in dtm championship

2005:
Christijan Albers First Driver Minardi F1 Team

2006:
CHRISTIJAN ALBERS FIRST DRIVER MIDLAND TOYOTA F1 TEAM

Team: Midland
Nationality: Dutch
DOB: 16/04/1979
Place: Eindhoven
Grand Prix entered: 33
World Championships: 0
Highest race finish: 5 (x1)
Highest grid position: 13 (x1)
Podiums: 0
Points: 4



Al het nieuws omtrent Christijan Albers
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  maandag 28 augustus 2006 @ 15:26:02 #2
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_41257841
Als hij echt een blijvertje wil zijn, dan moet hij toch snel bij Midland weg, want eigenlijk is een tweede jaar bij zo'n kneusjesteam al een jaar te veel.

Ofwel ben je daar meteen terug weg en op naar betere dingen, anders blijf je maar wat in de achtergrond aanmodderen om terug in de obscuriteit te verdwijnen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_41257926
Een jaar extra bij Midland/Spyker is geen ramp, zolang je maar kunt blijven racen, dan komt dat topteam vanzelf. Kijk maar naar Fisico, die heeft de gehele linie gehad.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  maandag 28 augustus 2006 @ 15:32:51 #4
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_41258077
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 15:28 schreef Spooky4u het volgende:
Een jaar extra bij Midland/Spyker is geen ramp, zolang je maar kunt blijven racen, dan komt dat topteam vanzelf. Kijk maar naar Fisico, die heeft de gehele linie gehad.
Of Heidfeld in een Jordan (voorloper van MF1).
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_41258431
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 15:32 schreef sanger het volgende:

[..]

Of Heidfeld in een Jordan (voorloper van MF1).
Teon was Jordan nog een team dat races kon winnen

Maar goed, Alonso is ook begonnen bij Minardi, dus er is nog hoop. Er wordt in ieder geval genoeg geld in Midland F1 gepompt Hopelijk krijgen ze volgend seizoen wel een nieuwe naam, want Midland zal nooit cool gaan klinken..
Big dick.
pi_41258815
Spyker F1
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_41258842
Spyker F1
'Als je Jip en Janneke leest, weet je beter hoe onze samenleving in elkaar zit. De Grondwet is verworden tot een marginaal product.'
  maandag 28 augustus 2006 @ 15:57:48 #8
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_41258912
Spyker Squadron
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  maandag 28 augustus 2006 @ 16:03:47 #9
64051 MPmad
Geen commentaar
pi_41259099
Zeker een blijvertje. Hij doet het erg goed. Alleen krijgt hij naar mijn mening niet het respect wat hij verdient. De meesten lijken maar voor die gladde Doornbos te zijn met z'n gezwam over hoe hij zit te genieten achter het stuur en hoe leuk het laatste feestje van Red Bull wel niet was. Maar die rijdt volgend jaar geen races.
  maandag 28 augustus 2006 @ 16:04:23 #10
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_41259114
Ja, dat bedoelde ik net, Alonso, Webber, Trulli en Fisichella zijn daar ook begonnen en waren daar na 1 (half) seizoen al terug weg om naar een beter team te verhuizen.

Alleen types als Badoer en Gene bleven daar langer hangen om terug te verdwijnen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_41259177
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 16:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ja, dat bedoelde ik net, Alonso, Webber, Trulli en Fisichella zijn daar ook begonnen en waren daar na 1 (half) seizoen al terug weg om naar een beter team te verhuizen.

Alleen types als Badoer en Gene bleven daar langer hangen om terug te verdwijnen.
Leuk dat ze alle4 als manager Dhr. Briatore hebben of hadden. Dat zal er ook wel mee te maken hebben.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_41259265
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 16:06 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

Leuk dat ze alle4 als manager Dhr. Briatore hebben of hadden. Dat zal er ook wel mee te maken hebben.
deze gaf ook Jos een kans !
If you can't fix it, fuck it
  maandag 28 augustus 2006 @ 16:10:23 #13
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_41259295
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 16:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ja, dat bedoelde ik net, Alonso, Webber, Trulli en Fisichella zijn daar ook begonnen en waren daar na 1 (half) seizoen al terug weg om naar een beter team te verhuizen.

Alleen types als Badoer en Gene bleven daar langer hangen om terug te verdwijnen.
Er moeten natuurlijk wel plaatsen zijn.......
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_41260148
Haai! *Zwaai*

*tevens lekkere vette TVP*


Edit:
On topic: Altijd leuk om de achtergrond achter een coureur te lezen!

Enne: Spooky4u:
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  maandag 28 augustus 2006 @ 16:50:36 #15
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_41260781
we kunnen net zo goed een autosport subforum erbij hebben hier op fok.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  maandag 28 augustus 2006 @ 17:59:09 #16
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_41262949
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 16:50 schreef WEST het volgende:
we kunnen net zo goed een autosport subforum erbij hebben hier op fok.
Toevallig van het weekend aangekaart bij 1 van de FA's tijdens een gezellige K&W meet.

De reden dat er geen subforum komt is dat de postaantallen te laag zijn vergeleken bij andere subfora. De algemene opvatting is dat het nu prima loopt zo binnen SPT.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_41263192
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 17:59 schreef sanger het volgende:

[..]

Toevallig van het weekend aangekaart bij 1 van de FA's tijdens een gezellige K&W meet.

De reden dat er geen subforum komt is dat de postaantallen te laag zijn vergeleken bij andere subfora. De algemene opvatting is dat het nu prima loopt zo binnen SPT.
Gewoon zorgen dat er genoeg centrale topics zijn.
Al is het ontopic blijven soms moeilijk genoeg, al probeer ik het vaak niet eens meer.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  maandag 28 augustus 2006 @ 18:17:33 #18
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_41263362
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 18:08 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

Gewoon zorgen dat er genoeg centrale topics zijn.
Al is het ontopic blijven soms moeilijk genoeg, al probeer ik het vaak niet eens meer.
Er worden bijna geen nieuwe centrale topics meer gemaakt.

Andere tips was: iedereen uti je MSN lijst een topic laten openen over auto/motor sport, misschien dan een kansje?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_41263384
ik heb alleen jouw sanger
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_41263570
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 16:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ja, dat bedoelde ik net, Alonso, Webber, Trulli en Fisichella zijn daar ook begonnen en waren daar na 1 (half) seizoen al terug weg om naar een beter team te verhuizen.

Alleen types als Badoer en Gene bleven daar langer hangen om terug te verdwijnen.
Chris heeft z'n leeftijd tegen. Bovengenoemden waren veel jonger toen ze bij de mindere teams reden. En daarnaast is het tegenwoordig bijna een pre om een manager als Briatore of een Willie Weber te hebben. Die hebben de echte macht. Kijk maar naar zo'n matig rijder als een Webber of een R. Schumacher. Altijd krijgen zij wel weer een contract bij een team dat punten kan pakken.
Met Rothengattertjes of Varrisou(of hoe je dat ook schrijft) kun je het wel vergeten.
pi_41263648
Nog 1 die het snapt, al ben ik ik het niet eens met het leeftijd gebeuren.
Chris is in de F1 nog echt niet oud.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_41263756
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 18:27 schreef Spooky4u het volgende:
Nog 1 die het snapt, al ben ik ik het niet eens met het leeftijd gebeuren.
Chris is in de F1 nog echt niet oud.
Niet oud, maar hij heeft een "gearriveerde" leeftijd. Daarnaast is de concurrentie vanuit de GP2 erg groot en die gasten zijn splinterjong en hebben de toekomst. Chris zou nu de overstap moeten maken naar een beter team. Dit beseft hij zelf ook en dringt aan op een test bij een beter team. Puur om te kunnen laten zien dat hij mee kan met de grote jongens.


Albers aast op testdag bij McLaren

©xpb.cc
Daar waar Giedo van Garde zojuist in het tv-programma SBS Autosport liet weten eind dit jaar de toezegging te hebben om een testdag te mogen rijden bij het team van McLaren, is ook Albers ontzettend gewillig zo’n test bij een topteam af te dwingen.

“Chris aast op een testdag bij een van de topteams, dat is zijn vurige wens”, verklapte Varossieau tegenover de Telegraaf. „Hij wil zich per se een keer meten met een echte topper en dat kan alleen wanneer je in een van de topauto’s kunt rijden.”

Na vandaag zouden die kansen behoorlijk zijn toegenomen. Albers heeft het hele weekend laten zien met de ‘groten’ mee te kunnen rijen. Het is logisch dat Albers en Varossieau daarbij vooral denken aan een testmogelijkheid bij Mercedes, gezien de goede banden die Albers dankzij zijn DTM-verleden met dat merk heeft. „Geloof me, Chris zeurt iedere dag om een test bij een fabrieksteam en daar zijn we dan ook heel hard mee aan de gang”, aldus Varossieau. „We gaan daar overigens geen cent voor betalen, we hopen dat een van de fabrieksteams van mening is dat Chris zo’n kans verdient en hem de mogelijkheid ook daadwerkelijk biedt.”
pi_41266999
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 17:59 schreef sanger het volgende:

[..]

Toevallig van het weekend aangekaart bij 1 van de FA's tijdens een gezellige K&W meet.

De reden dat er geen subforum komt is dat de postaantallen te laag zijn vergeleken bij andere subfora. De algemene opvatting is dat het nu prima loopt zo binnen SPT.
Boehoe... Voetbal heeft WEL een eigen subforum.....


[.. zelfcensuur: te ver Off topic...]

[ Bericht 7% gewijzigd door Sally op 28-08-2006 21:06:42 ]
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  maandag 28 augustus 2006 @ 20:12:42 #24
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_41267379
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 20:04 schreef Sally het volgende:

[..]

Boehoe... Voetbal heeft WEL een eigen subforum.....


Haai! Weer terug van de sport!(school)

* Sally gaat even verder met haar avondeten eten...
lekker gesport dan.....?

Pasta was het toch?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_41267553
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 20:12 schreef sanger het volgende:

[..]

lekker gesport dan.....?

Pasta was het toch?
Joh, voeg mekaar ff lekker toe op MSN, lekker boeiend dat ge'sc in elk F1 topic.
  maandag 28 augustus 2006 @ 20:23:11 #26
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_41267761
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 20:17 schreef ixio het volgende:

[..]

Joh, voeg mekaar ff lekker toe op MSN, lekker boeiend dat ge'sc in elk F1 topic.


Je hebt gelijk....
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_41269500
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 20:17 schreef ixio het volgende:

[..]

Joh, voeg mekaar ff lekker toe op MSN, lekker boeiend dat ge'sc in elk F1 topic.
Lees er dan overheen...

BTW, ik was wel on topic bezig, ik heb alleen iets extra's gepost...
Ik zal m'n posts wel aanpassen...

En overigens: ik heb geen msn
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_41269539
Voegt niet zoveel toe vrees ik, Verstappen was in zijn beginfase succesvoller.
pi_41273681
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 21:04 schreef Evil_Jur het volgende:
Voegt niet zoveel toe vrees ik, Verstappen was in zijn beginfase succesvoller.
Verstappen heeft echter in zijn gehele F1 Carierre niet 1 keer mogen spreken van het feit dat hij naar een beter team ging.
Hij begon bij het kampioensteam en eindigde bij de rode lantaarn.
Chris gaat het hopelijk de andere kant opdoen, dus die carrieres zijn in geen mogelijkheid te vergelijken.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  maandag 28 augustus 2006 @ 22:46:42 #30
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_41273795
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 17:59 schreef sanger het volgende:

[..]

Toevallig van het weekend aangekaart bij 1 van de FA's tijdens een gezellige K&W meet.

De reden dat er geen subforum komt is dat de postaantallen te laag zijn vergeleken bij andere subfora. De algemene opvatting is dat het nu prima loopt zo binnen SPT.
ik heb het ook al eens aangekaart, maar ik denk dat er echt nog wel veel annimo voor is en dat de post aantallen echt niet lager worden.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  maandag 28 augustus 2006 @ 22:47:53 #31
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_41273848
Maar zou zo'n jonge kerel niet meer hebben (vooral qua toekomstperspectieven) aan een rol als testcoureur of derde rijder bij een serieus team i.p.v. wat rond te tuffen als mobiele chicane?
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_41275016
In het begin vond ik Chris echt een zeur, maar dat vind ik nu nog wel grappig Ik betwijfel overigens ook of hij niet al enigszins te oud is om er nog echt iets van te maken..maar ach je weet het nooit. Ik zou het wel leuk vinden om te zien hoe goed hij zou kunnen rijden in bv. zo'n auto van een topteam..gewoon om te vergelijken
pi_41282848
Ik heb ooit het genoegen gehad om met Chris te mogen chatten, inmiddels een jaar of 4 terug, maar daarin liet hij blijken altijd voor een racestoeltje te zullen kiezen. Hij wil gewoon racen namelijk.

Zo kan ik me niet voorstellen dat een Badoër bij Ferrari een zielsgelukkige coureur is.
Ja, hij werkt bij Ferrari,
Ja, als Ferrari de constructeurstitel binnenhaalt heeft hij er natuurlijk ook een groot aandeel in.
Maar als autocoureur wil je toch wat je als klein mannetje in je kart al deed, racen tegen anderen en alles willen winnen?
En dan heb ik het nu over de best betaalde meest rijdende testcoureur, dus voor alle andere moet dit toch nog frustrerender zijn.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_41327911
Wat vinden jullie eigenlijk van Christijan Albers?
vergelijk hem daarbij niet met andere coureurs maar probeer te beschrijven welke gedachte je bij hem hebt.

Zal ik eens beginnen:

Ik volg Chris nu al sinds hij in de 1-jarige wagens reed in de DTM en was blij als een kind toen het nieuws kwam dat hij naar HWA kon promoveren.
Hij heeft daar de kans met beide handen aangegrepen door meteen superresultaten te laten zien en mooie acties op de baan uit te voeren, de inhaalactie die hij uitvoerde op Ekstrom en nog iemand door buitenom in de eerste bocht van 1 naar 3 te vliegen staat op mijn netvlies gebrandt.
Hij zal zijn wagen nooit sparen, maar mishandeld de wagen eerder en lijkt echt te racen ipv de verplichte rondjes te maken zonder een fout te riskeren.

Dat mensen zeggen dat Chris een arrogant ventje is kan ik niet beamen. Een coureur op niveau moet gewoon denken dat hij de beste is of kan worden, en dat hoef je van mij niet stil te houden.
Een persoon zonder persoonlijkheid en zelfvertrouwen redt het natuurlijk nergens.

Nu heb ik ff zitten denken aan wat ik minder leuk vind, maar ik kan maar niets verzinnen.
Jullie?
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  woensdag 30 augustus 2006 @ 15:02:02 #35
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_41328116
Ik volg hem eigenlijk pas sinds zijn HWA periode. In die tijd heeft hij mooie dingen laten zien. Het verbaasde me dan ook niks dat hij uiteindelijk bij Minardi terecht is gekomen. Ook daar heeft hij laten zien dat het een getalenteerde coureur is in meerdere opzichten. Hij heeft veel bijgedragen aan het ontwikkelen van de Minardi zodat de Jordans bijgehaald konden worden. Hij heeft zijn teamgenoten allebei weten te verslaan.

Nu hij bij Midland rijdt lijkt hij volwassener geworden. Denkt beter na over wat hij zegt en tegen wie. De laatste weken bewijst hij opnieuw dat hij over een goede snelheid, motivatie en mentaliteit beschikt door snel te zijn op de baan, ondanks Toyo blow-ups.

Dat hij arrogant is weet ik niet, al komt hij wel enigsinds zelfverzekerd en gesloten over. Niet iedereen is even spontaan en open.

CA is een serieuse coureur die altijd bezig is met zijn werk. Formule 1!

In mijn ogen een coureur die een kans verdient bij bv. BMW tegen een bekende subtopper (Heidfeld). Hier kan hij laten zien een hele goede te kunnen worden.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_41353163
Ik denk dat die kans niet alleen voor Chris zou moeten komen Sanger, er zijn genoeg goeie coureurs (ook buiten NL) die niet in de F1 zitten omdat er maar weinig plekjes zijn.

CA verbaasd me de laatste races positief (vandaar zn selectie in mn Fok!team) en denk dat hij als hij betere mensen om hem heen krijgt nog meer kan doen (zeker als er geld in die wagen gestopt word).
  donderdag 31 augustus 2006 @ 09:26:03 #37
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_41353256
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 09:20 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik denk dat die kans niet alleen voor Chris zou moeten komen Sanger, er zijn genoeg goeie coureurs (ook buiten NL) die niet in de F1 zitten omdat er maar weinig plekjes zijn.

CA verbaasd me de laatste races positief (vandaar zn selectie in mn Fok!team) en denk dat hij als hij betere mensen om hem heen krijgt nog meer kan doen (zeker als er geld in die wagen gestopt word).


Tuurlijk zijn er meerdere die een dergelijke kans verdienen. Maar die moeten eerst maar eens in de F1 zien te komen. CA is er al, dat is zijn voordeel. Hij heeft al getoont over het talent, doorzettingsvermogen en management te beschikken.

Hij heeft ook bewezen met een mindere auto snel te kunnen zijn. En hiermee bewijst hij WEER dat hij nuttig is in het ontwikkelen van een auto. Allebei de teams waar hij zat brengen dit ook naar buiten, dat hij daar een heel erg belangrijk aandeel in heeft.

En dat is juist wat BMW nodig heeft om een subtopper te worden. Een onervaren coureur als Kubica en Vettel kan hierin minder bijdragen in mijn ogen. Kan me ook indenken dat BMW om die reden Villeneuve heeft " gehouden", vanwege zijn kennis en ervaring.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_41353385
BMW kan inderdaad een Ca, Rd, Massa (als die buiten de boot valt) en een Zonta wel gebruiken, ben benieuwd of Chris die kans krijgt!
  donderdag 31 augustus 2006 @ 09:38:49 #39
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_41353503
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 09:33 schreef TJDoornbos het volgende:
BMW kan inderdaad een Ca, Rd, Massa (als die buiten de boot valt) en een Zonta wel gebruiken, ben benieuwd of Chris die kans krijgt!
Als ik eerlijk moet zijn denk ik niet dar RD hier iets zou kunnen betekenen. Ondanks zijn rol als testcoureur. Hij staat er namelijk niet echt bekend om dat hij een auto kan ontwikkelen itt CA en Zonta.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_41353644
Wat ik ooit gelezen heb (beat me if im wrong) is DC zeer tevreden over hoe RD de RB2 sneller maakt. Maargoed hoop dat CA van Spijker een middenmotor kan maken!
  donderdag 31 augustus 2006 @ 10:26:57 #41
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_41354527
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 09:45 schreef TJDoornbos het volgende:
Wat ik ooit gelezen heb (beat me if im wrong) is DC zeer tevreden over hoe RD de RB2 sneller maakt. Maargoed hoop dat CA van Spijker een middenmotor kan maken!
Denk dat dat voornamelijk komt omdat RD dezelfde setups rijdt als DC, waardoor er op zijn setup veel meer info komt. Dit verklaard ook de mindere prestaties van CK in mijn ogen.

Misschien effe crossposten naar het RD topic?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 10:46:31 #42
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_41354965
Effe crossposten uit de F1 nieuwtjes
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 10:42 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Vorig jaar ging Albers in mijn ogen inderdaad niet helemaal lekker om met de media. Ik moet zeggen dat hij het dit seizoen een heel stuk beter doet. Wat ik ook wel positief vind aan Albers is dat hij ook advertenties plaatst om sponsors te werven. Je ziet aan alles dat die jongen er zoveel mogelijk uit probeert te halen. Dat kan ik toch wel in hem waarderen.

Volgens mij hoort deze discussie eerder thuis in het Albers-topic.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_41481423
quote:
Albers gaat er vol voor tijdens laatste races
Voor de tweede keer dit jaar maakte Christijan Albers afgelopen week deel uit van het actieve deel van de Formule 1-wedstrijd. Na een goed optreden in Monaco kon de Nederlander optimaal profiteren van de chaos in de eerste ronde om daarmee grote delen van de GP van Turkije tegen andere bolides te racen dan die van teamgenoot Monteiro.

Albers verklaart op de website van MF1Racing dat het racen met andere wagens als een opluchting voelde. "Het was gewoon zo geweldig om ineens samen met Fisichella en Webber te kunnen racen." Het krachtige presteren smaakt de Midland-rijder naar meer: komend weekeinde in Monza zou Albers zijn prestatie - hoewel dan zonder uitvalbeurt - graag overdoen.

"We moeten daar zelfs nog meer ons best doen dan in Turkije. Ik wil hetzelfde bereiken in Monza, maar daar zal het nog zwaarder worden voor ons. Onze topsnelheid is minder goed dan die van de andere wagens maar dat zal ons er niet van weerhouden tot het uiterste te gaan", stelt de Nederlander die altijd gefocust is op het maximaal te bereiken doel.

Na Monza zou de koek echter nog lang niet op mogen zijn wat Albers betreft. "Daarna komen nog China, Japan en Brazilië. Mensen denken misschien dat we allang gestopt zijn met het ontwikkelen van de wagen maar dat klopt dus absoluut niet. Wacht maar af!", spreekt de rijder spierballentaal.

Wanneer de testtijden in Monza als graadmeter moeten worden genomen staat de coureur echter een harde dobber te wachten. De Midlands waren vrijwel de gehele week op de Super Aguri's na de langzaamsten van het veld. Albers zal waarschijnlijk weer een tumultueuze start nodig hebben om een glorieuze prestatie te kunnen bereiken.
bron
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_41790353
Hoe eerder hij uit de F1 is hoe beter! Wat vind ik hem een misselijk ventje!!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_41791666
Ik ben bang dat je de komende paar jaar nog veel ergenis zal voelen!
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_41791922
quote:
Op donderdag 14 september 2006 06:47 schreef Spooky4u het volgende:
Ik ben bang dat je de komende paar jaar nog veel ergenis zal voelen!
Ik erger me niet, ben alleen blij als hij eruit vliegt!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  maandag 25 september 2006 @ 13:43:05 #47
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_42111349
quote:
Op donderdag 14 september 2006 07:44 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Ik erger me niet, ben alleen blij als hij eruit vliegt!
Jij misschien wel....de niet bevooroordeelde F1 fans waarschijnlijk niet......
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_42148009
quote:
Op donderdag 14 september 2006 01:57 schreef DarkShine het volgende:
Hoe eerder hij uit de F1 is hoe beter! Wat vind ik hem een misselijk ventje!!
Misschien vind hij dat van jou ook wel!
  dinsdag 26 september 2006 @ 19:34:56 #49
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_42148905
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 19:07 schreef kriele het volgende:

[..]

Misschien vind hij dat van jou ook wel!
Wat ik me na de eerdere reactie wel kan voorstelen
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  dinsdag 26 september 2006 @ 20:31:30 #50
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_42150684
quote:
Op donderdag 14 september 2006 01:57 schreef DarkShine het volgende:
Hoe eerder hij uit de F1 is hoe beter! Wat vind ik hem een misselijk ventje!!
jup maar dat vond ik al toen hij nog DTM reed en zelf in de audi S spinde
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_42168466
Ehm...
Bij mijn weten werd hij er toen vanaf getikt door Patrick Huisman.
pi_42168541
quote:
Op woensdag 27 september 2006 13:44 schreef Rory78 het volgende:
Ehm...
Bij mijn weten werd hij er toen vanaf getikt door Patrick Huisman.
Ja, die 2 zijn grote vrienden geworden in de DTM
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_42223825
quote:
Albers: ,,Dit is helemaal te gek!”
Albers tekent contract bij Spyker MF1

29-9 - Het is definitief! Christijan Albers rijdt in 2007 voor Spyker MF1. Het team maakte dat vanochtend om 7 uur Nederlandse tijd bekend. ,,Dit is helemaal te gek,” aldus Albers.


Deze bekendmaking komt voor de meeste mensen niet als een verrassing, hoewel manager Lodewijk Varossieau insinueerde een verrassing in petto te hebben. In Turkije verklaarde hij dat de officiële bekendmaking pas in Japan zou plaats vinden.

In een nogal ‘lollig’ persbericht verklaart Albers: ,,Het is natuurlijk fantastisch dat ik mijn plek binnen het team kan behouden. Dat het nu een Nederlands team is, is helemaal mooi. Maar het beste is nog dat ze besloten hebben me te betalen om in hun auto te rijden. Meer kan ik niet wensen voor mijn derde jaar in de Formule 1.”

,,Natuurlijk ben ik enorm enthousiast over de nieuwe eigenaren van het team, hun toewijding, de komst van Mike Gascoyne en de motorendeal die binnenkort bekend wordt gemaakt. De basis voor een goed team is er al, iedereen is bovendien enorm gemotiveerd. Ik kijk dan ook uit naar volgend jaar,”aldus de 27-jarige Albers.

Ook teambaas Colin Kolles is tevreden. ,,In eerste instantie wilden we alleen Albers’ verloofde Liselore houden,” grapt hij. ,,Maar naarmate het seizoen vorderde werd Christijan alsmaar sneller. Sneller zelfs dan we dachten dat de auto aan kon. Albers versterkte daarmee zijn onderhandelingspositie. Volgend jaar is hij bovendien een getrouwd man en heeft hij dus twee bazen die ervoor zorgen dat hij presteert.”

Michiel Mol (directeur van Spyker F1 Cars) zegt als mede-eigenaar van een Nederlands team blij en trots te zijn een landgenoot aan boord te hebben. ,,Christijan heeft zijn positie in het team verdiend. Zijn prestaties weerleggen dan ook het vertrouwen dat ik samen met de andere sponsors zijn hele carrière al gehad heb.”
bron

Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  vrijdag 29 september 2006 @ 08:03:24 #54
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_42223927
Yes! Dus toch bij Spyker. En terecht. Hij wordt ook steeds sneller. Het lijtk erop dat Spyker een goed pakket aan het samenstellen is. Gascoine is ook een goede, jammer dat hij niet veel meer voor de 2007 auto kan betekenen.

Nu alleen de motorendeal afwachten. Wordt het Ferrari of Cosworth?

Weet iemand toevallig of Ferarri de capaciteit heeft aan 2 klantenteams te leveren?

En CA is nu dus ook geen paydriver meer, wat alleen maar goed is voor zijn imago naar andere teams toe!
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_42224152
Alles lijtk erop te wijzen dat Ferrari de nieuwe krachtbron zou worden.
Is sportief en commercieel de beste optie, al zou het nog van enkele kleine zaken afhangen.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_42224170
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 08:31 schreef Spooky4u het volgende:
Alles lijtk erop te wijzen dat Ferrari de nieuwe krachtbron zou worden.
Is sportief en commercieel de beste optie, al zou het nog van enkele kleine zaken afhangen.
zou mij verbazen als het ferrari zou worden.

UIt commercieel belang dat een spyker op de markt een concurrent is van ferrari lijkt het me niet verstandig. Voor het F1 team zou het natuurlijk wel goed zijn.
pi_42224262
Het idee is tweeledig he.

Om meer Spykers te verkopen, moet je F1 team het gewoon goed doen!
Maar om het goed te doen als F1 team, heb je en een financieel sterke omgeving om je nodig, en een krachtige motor.

Met een ferrari motor heb je meerdere bedrijven die zich daarmee willen associeren.
De gedachte bij een ferrari spreekt voor zich, terwijl bij vele een Cosworth benaming niet verder gaat als Ford.

Vanuit Spyker dus helemaal te snappen dat ze liever een Ferrari hebben dan een Cosworth.
Anderzijds, waarom zou Ferrari in zee willen gaan met Spyker?
Dat vind ik dan weer vaag.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  vrijdag 29 september 2006 @ 09:02:05 #58
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_42224547
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 08:41 schreef Spooky4u het volgende:
Het idee is tweeledig he.

Om meer Spykers te verkopen, moet je F1 team het gewoon goed doen!
Maar om het goed te doen als F1 team, heb je en een financieel sterke omgeving om je nodig, en een krachtige motor.

Met een ferrari motor heb je meerdere bedrijven die zich daarmee willen associeren.
De gedachte bij een ferrari spreekt voor zich, terwijl bij vele een Cosworth benaming niet verder gaat als Ford.

Vanuit Spyker dus helemaal te snappen dat ze liever een Ferrari hebben dan een Cosworth.
Anderzijds, waarom zou Ferrari in zee willen gaan met Spyker?
Dat vind ik dan weer vaag.
Duidelijk verhaal inderdaad.

Ik vraag me alleen af waarom Ferrari bang zou zijn dat Spyker marktaandeel van hun afpakt.

Om op je vraag terug te komen (Waarom zou Ferrari in zee gaan met Spyker): aandeelhouders bepalen nog altijd wat er gebeurt. En daar zit een overeenkomst en connectie.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_42224613
ik denk dat er op de sidepod volgend jaar weer het trust logo staat.

wat ik me nog wel afvroeg. CA heeft een persoonlijke sponsor en dat is volgens mij porsche, zal dat nu vervangen gaan worden door spyker
pi_42224718
Ja ok. Die link is ook duidelijk.
Maar elke verkochte Spyker is toch een verkochte Ferrari minder... Dat het Ferrari misschien helemaal geen pijn doet kan ook natuurlijk.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_42224799
Op korte termijn zal ferrari er niets van merken. ze moeten toch eerst naamsbekendheid krijgen.
  vrijdag 29 september 2006 @ 09:23:48 #62
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_42224928
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 09:11 schreef Spooky4u het volgende:
Ja ok. Die link is ook duidelijk.
Maar elke verkochte Spyker is toch een verkochte Ferrari minder... Dat het Ferrari misschien helemaal geen pijn doet kan ook natuurlijk.
Tenzij er ook Ferrari in de straatauto's (en Le Mans) komt. Dan verdienen beiden

Denk dat Spyker een net wat ander segment aanspreekt dan Ferrari.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_42224976
Ik denk dat Spyker wel graag in het segment van Ferrari zal willen zitten hoor.
Oliesjeiks zijn er niet zoveel.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  vrijdag 29 september 2006 @ 09:27:02 #64
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_42224988
ik denk dat Ferrari en Spyker idd slechts op papier concurenten zijn, Ferrari is in vergelijking met Spyker toch wat meer een massa product.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_42225096
uiteraard, maar dat lijkt me ook het lange termijn doel van spyker.

anders maken ze nooit winst.
  vrijdag 29 september 2006 @ 09:32:47 #66
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_42225118
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 09:26 schreef Spooky4u het volgende:
Ik denk dat Spyker wel graag in het segment van Ferrari zal willen zitten hoor.
Oliesjeiks zijn er niet zoveel.
Dat is een ander verhaal!
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_42225164
Hetzelfde verhaal toch? Alleen meer op lange termijn.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  vrijdag 29 september 2006 @ 09:50:32 #68
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_42225476
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 09:35 schreef Spooky4u het volgende:
Hetzelfde verhaal toch? Alleen meer op lange termijn.
Maar nu niet
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_42225618
blablabla... ok ok ok... je hebt gelijk
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  vrijdag 29 september 2006 @ 10:25:27 #70
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_42226296
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_42226422
je geniet er van he!
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  vrijdag 29 september 2006 @ 10:40:48 #72
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_42226758
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 10:29 schreef Spooky4u het volgende:
je geniet er van he!
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_42231876
Kwalbers
pi_42232584
Zeg dan niets.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_42232918
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 13:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kwalbers
Dirk-ku(ij)t

  vrijdag 29 september 2006 @ 15:07:18 #76
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_42233436
Twee keer dezelfde flauwe reactie in verschillende topics...

In ieder geval geen verrassing dat Albers bij Spyker blijft. Ben benieuwd of hij volgend jaar in de buurt van punten kan komen met een Ferrari-motor (waar ik voor het gemak maar even van uit ga) en een ontwerp van Gascoyne. Hij doet in ieder geval goed zijn best, komt zeer gedreven over tegenwoordig.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_42233488
Hoeven we niet meer te wachten tot 8 oktober, iig!
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_42235003
Volgend seizoen weer bij Spyker!! Hopen dat er zo'n raspaardje in komt te liggen.
pi_42242840
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 15:07 schreef 4-elements het volgende:
Twee keer dezelfde flauwe reactie in verschillende topics...

In ieder geval geen verrassing dat Albers bij Spyker blijft. Ben benieuwd of hij volgend jaar in de buurt van punten kan komen met een Ferrari-motor (waar ik voor het gemak maar even van uit ga) en een ontwerp van Gascoyne. Hij doet in ieder geval goed zijn best, komt zeer gedreven over tegenwoordig.
ik denk dat ze goede kans maken. red bull rijd nu natuurlijk ook met ferrari motoren en haalt regelmatig punten. waarom zou het bij spyker dan niet kunnen.
pi_42244953
Het zal voor iedereen weer afwachten zijn wie de nieuwe rege;s het best geinterpreteerd heeft.
Maar de nieuwe regels zijn natuurlijk wel in het voordeel van Spyker.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  vrijdag 29 september 2006 @ 23:43:52 #81
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_42246829
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 15:07 schreef 4-elements het volgende:
Twee keer dezelfde flauwe reactie in verschillende topics...

In ieder geval geen verrassing dat Albers bij Spyker blijft. Ben benieuwd of hij volgend jaar in de buurt van punten kan komen met een Ferrari-motor (waar ik voor het gemak maar even van uit ga) en een ontwerp van Gascoyne. Hij doet in ieder geval goed zijn best, komt zeer gedreven over tegenwoordig.
Dat ontwerp zal nog niet van Gascoine zijn denk ik. Als ik het goed gevolgd heb (ondanks vakantie) zijn ze daar al mee aan het bouwen.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_42303682
Yep, maar de eerste schetsen zijn rondom een verwachtte deal met Cosworth getekend. Ik weet niet in hoeverre die ontwerpen dan van tafel kunnen. Mocht dat zo zijn, dan is de komst van Gascoyne natuurlijk een gouden greep!
Maar goed, het blijft afwachten, want zelfs met Adrian Newey als ontwerpchef is een Ferrari-motor geen garantie voor succes..
  maandag 2 oktober 2006 @ 10:09:10 #83
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_42304437
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 09:17 schreef Rory78 het volgende:
Yep, maar de eerste schetsen zijn rondom een verwachtte deal met Cosworth getekend. Ik weet niet in hoeverre die ontwerpen dan van tafel kunnen. Mocht dat zo zijn, dan is de komst van Gascoyne natuurlijk een gouden greep!
Maar goed, het blijft afwachten, want zelfs met Adrian Newey als ontwerpchef is een Ferrari-motor geen garantie voor succes..
Inderdaad is dat allemaal rond de Cosworth motor getekend. Dit lijkt erop dat er eerder met Cosworth gepraat werd door (toen nog) Midland. Oftewel alsof MF1 zelf van de Toyota af wilde.

De combi Adrian Newey-Ferrari kan nog niets over gezegd worden. De RBR auto is namelijk niet door AN ontworpen. De 2007 auto zal dat wel zijn.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_42312257
...maar wel in doorontwikkeling door Adrian Newey. Je hoeft niemand wijs te maken, dat hij hier totaal geen invloed op gehad heeft. Anyway, in 2007 komt de eerste volledige AN-RB aan de start en dan liggen in die auto n.a.w. Renault-blokken, want de Ferrari's zullen wel naar het 'Italiaanse' STR gaan, tenminste als 1 + 1 nog altijd 2 is...
  maandag 2 oktober 2006 @ 15:58:25 #85
145052 NEGERZOEN
Zoekende....
pi_42312728
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 15:39 schreef Rory78 het volgende:
...maar wel in doorontwikkeling door Adrian Newey. Je hoeft niemand wijs te maken, dat hij hier totaal geen invloed op gehad heeft. Anyway, in 2007 komt de eerste volledige AN-RB aan de start en dan liggen in die auto n.a.w. Renault-blokken, want de Ferrari's zullen wel naar het 'Italiaanse' STR gaan, tenminste als 1 + 1 nog altijd 2 is...
En dan is de vraag in hoeverre RBR dit heeft voorzien. Oftewel of het ontwerp is gebouwd rondom Ferrari motoren of Renault motoren.
Interesse?
pi_42323098
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 15:39 schreef Rory78 het volgende:
...maar wel in doorontwikkeling door Adrian Newey. Je hoeft niemand wijs te maken, dat hij hier totaal geen invloed op gehad heeft. Anyway, in 2007 komt de eerste volledige AN-RB aan de start en dan liggen in die auto n.a.w. Renault-blokken, want de Ferrari's zullen wel naar het 'Italiaanse' STR gaan, tenminste als 1 + 1 nog altijd 2 is...
En het 2006 chassis van Red Bull zal ook wel weer naar Toro Rosso gaan wat het voor Spyker nog moeilijker maakt om te concurreren met dat team. Het chassis waar Toro Rosso dit jaar mee rijdt is ook al een klapje beter dan het Midland chassis.
Daarnaast denk ik dat Super Aguri volgend jaar ook veel beter voor de dag zal komen. Al dan niet met behulp van Honda.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 01:42:53 #87
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_42326128
Een Ferrari motor is leuk, maar met een waardeloos chassis ben je nog nergens. Nou ben ik ook niet kapot van Albers dusja...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 07:41:26 #88
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_42327408
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 23:30 schreef kriele het volgende:

[..]

En het 2006 chassis van Red Bull zal ook wel weer naar Toro Rosso gaan wat het voor Spyker nog moeilijker maakt om te concurreren met dat team. Het chassis waar Toro Rosso dit jaar mee rijdt is ook al een klapje beter dan het Midland chassis.
Daarnaast denk ik dat Super Aguri volgend jaar ook veel beter voor de dag zal komen. Al dan niet met behulp van Honda.
Ik weet haast wel zeker dat STR het RBR2006 chassis krijgt. SuperAugurken krijgen het Honda2006 chassis.

Dit maakt de uitdaging voor Spyker inderdaad enorm, maar met behulp van de Ferrari motoren en de snelheid waarmee ze zich dit seizoen hebben ontwikkeld moet dat te doen zijn. Vergeet niet dat Gascoyne er ook komt te zitten.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_42330823
Ik weet niet of we er zomaar vanuit mogen gaan dat die teams het chassis van hun grote broer gaan krijgen. Allereerst is zoiets pas vanaf 2008 toegestaan en bovendien; als dat werkelijk zo zou zijn: waarom zou Spyker dan geen kans maken om met het huidige Ferrari-chassis te gaan rijden?
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 11:48:29 #90
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_42331326
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 11:26 schreef Rory78 het volgende:
Ik weet niet of we er zomaar vanuit mogen gaan dat die teams het chassis van hun grote broer gaan krijgen. Allereerst is zoiets pas vanaf 2008 toegestaan en bovendien; als dat werkelijk zo zou zijn: waarom zou Spyker dan geen kans maken om met het huidige Ferrari-chassis te gaan rijden?
Goed punt (van de Ferrari/Spyker deal)

Het is regelementair niet toegestaan, maar als je de ontwerpers van dat chassis een maand inleent bij het kleine broertje dan is het zo gepiept natuurlijk. Of ze maken een kleine aanpassing waardoor het een ander chassis wordt.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_42335904
Ik zeg niet dat het gaat gebeuren, want ik schat de kans dat het niet gebeurt misschien wel 100x zo groot in. Ik vind het alleen raar dat men van de andere teams dit zomaar aanneemt, maar een voordeeltje in het oogpunt van Spyker blijkbaar niet durft/weet te voorspellen...
pi_42603126
quote:
Ik zou mijn eigen jacht willen ontwerpen’’
Albers zou graag sneller tevreden zijn

12-10 - Christijan Albers staat te boek als een coureur die keihard werkt en niet snel tevreden is. Hij beseft dat dat af en toe irritant kan zijn. ,,Hopelijk komt er een dag waarop ik echt tevreden kan zijn.”


De Nederlandse coureur neemt het Spyker MF1-team (voorheen MF1 Racing) op sleeptouw en daarbij vallen soms, als het tegen zit of als er fouten worden gemaakt, wel eens harde woorden. Een positieve eigenschap, maar de 27-jarige coureur is van mening dat hij best eens sneller genoegen mag nemen met goede prestaties.

,,Zelfs als ik fantastisch rijd, als ik bijvoorbeeld een DTM-race win met tien seconden voorsprong, kan het voor mij nog beter. Dat gaat wat ver. Ik wil sneller met een positief gevoel terug kunnen kijken op mijn eigen prestaties”, reflecteert hij in de rubriek On the spot van ITV.

,,Bij mij moet het altijd beter. Ik wil altijd meer. Het zou fijn zijn als ik op een dag terug kijk en trots op mezelf kan zijn, maar ik heb dat nooit.” Albers is zich er van bewust dat hij af en toe te ver doordraaft. ,,Ik zou meer van de goede dingen moeten genieten. Men denkt vaak dat ik chagrijnig ben, maar dat is niet zo. Ik wil mezelf gewoon iedere dag verder verbeteren en er daarna weer een schepje bovenop doen.”

Ook werd Albers gevraagd over welk talent hij graag zou willen beschikken. ,,Ik zou jachten willen bouwen, want ik houd enorm van boten. Een kleine speedboot is alles wat ik nu heb, maar ik zou graag eens in mijn eigen boot willen varen.”
bron

Leuk stukje zelfreflectie
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  donderdag 12 oktober 2006 @ 10:14:00 #93
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_42603143
leuk stukkie inderdaad. De eigenschap kenmerkt wel doorzettingsvermogen van een topsporter
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_43499170
quote:
Christijan en Liselore stappen in huwelijksbootje
Christijan Albers en Liselore Kooijman zijn zaterdag in het huwelijk getreden. Het bruidspaar zag er prachtig uit. Zaterdagavond was er een groot feest in het Westergasfabriek te Amsterdam, waarbij veel familieleden en vrienden aanwezig waren.

Familie, vrienden en het management wensen het stel veel geluk toe!


bron
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_43499304
Wat moet ik op dit nieuws zeggen??

Have fun together!
  maandag 13 november 2006 @ 09:25:34 #96
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_43499326
Hulde voor het bruidspaar!
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_43499742
O ja. Ook van deze kant gefeliciteerd!
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_43533799
quote:
Christijan Albers: "Ik was een soort stierenvechter"



Het team van Spyker MF1, voormalig Midland en volgend jaar Spyker F1, heeft een enerverend seizoen 2006 beleefd. Voorafgaand aan het seizoen waren de verwachtingen hooggespannen maar al vroeg in het seizoen merkte het team dat de achterstand op de voornaamste concurrent, dit jaar Scuderia Toro Rosso, niet kleiner was geworden.

Spyker MF1-coureur Christijan Albers voelde zich dit seizoen benadeeld. Het team van Scuderia Toro Rosso gebruikte gelimiteerde V10-motoren van Cosworth, terwijl Spyker het met de V8-motoren van Toyota moest doen. Albers verklaarde: “Stel je voor dat een voetbalteam met twaalf man op het veld zou verschijnen, terwijl er maar elf zijn toegestaan. De fans zouden het niet eens accepteren.” Over het mogelijke voordeel van de V10-motor zijn de meningen verdeeld.

Spyker MF1 heeft echter een opwaartse lijn laten zien gedurende het seizoen. Aan het einde van het seizoen kwam het team zelfs in de buurt van het team Red Bull Racing. Albers voegde toe: “Ik voelde me dit seizoen steeds meer een soort stierenvechter. Dat maakte dit seizoen leuker dan 2005.”

Albers is tevreden met zijn eigen prestaties maar het seizoen is inmiddels ten einde. Volgend jaar wordt de uitdaging alleen maar groter. In 2007 rijdt Albers voor een Nederlands team met Ferrari-motoren en met Mike Gascoyne als technisch directeur van het team.
bron
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  dinsdag 14 november 2006 @ 11:08:34 #99
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_43536727
Gisteren nog wat foto's gezien van de bruiloft. Zag er wel leuk uit.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_43536789
online?
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')