abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 31 augustus 2006 @ 09:01:06 #251
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_41352810
Tja Doornbos staat er om bekend met iedere fan op de foto te gaan, deze foto's zeggen nog niets!

Beter is het om foto's van je bruiloft te hebben waar hij als getuige aanwezig is.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_41352828
toemaar RD fan?
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
pi_41352833
hallow denk je dat ik getrouwd ben ofzo.....
  donderdag 31 augustus 2006 @ 09:02:17 #254
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_41352835
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 08:59 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik zeg niet dat jij mij moet geloven, zeg alleen wat ik gehoord heb in Middelburg en Hongarije!!

RD hoeft alleen nog te krabbelen onder dat RBRcontract maar praat nog met andere F1teams.
Een testcontract bij RBR?

Een andere optie als F1 (test)coureur zie ik vooralsnog niet. Heb jij enig idee welk team interesse in hem heeft?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_41352843
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 09:02 schreef JJdJ1984 het volgende:
toemaar RD fan?
Neej van JJdJ1984 nou goed. Alsof jij dat niet weet neef
pi_41352876
Het is niet zo dat het management ons alles verteld, weet dat er 12-8 4 teams meedingde naar zn diensten en dat het allemaal als testcoureur zou zijn maar verder weet ik niet meer dan dat hij graag bij RBR blijft tenzij hij garanties krijgt voor 2008 bij een ander (RBR werkt namelijk met 1 jarige contracten) Kans is dus het grootst dat hij bij RBR blijft!
  donderdag 31 augustus 2006 @ 09:06:39 #257
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_41352906
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 09:02 schreef TJDoornbos het volgende:
hallow denk je dat ik getrouwd ben ofzo.....
Eigenlijk niet nee......
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_41352920
Toch knap om alle fans van RD op 1 foto te krijgen.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_41352937
ben pas 21 (of al ligt eraan hoe je het ziet) heb nog geen zin om me te binden !
pi_41352965
Bedankt voor je bijdehandte bijdrage Spooky, k zou is bij de fanclub een ledenlijst vragen en die naast die van CA leggen Denk dat RD wint, op de fandag waren er ruim meer dan op CA zn fandag!
  donderdag 31 augustus 2006 @ 09:14:30 #261
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_41353048
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 09:09 schreef TJDoornbos het volgende:
Bedankt voor je bijdehandte bijdrage Spooky, k zou is bij de fanclub een ledenlijst vragen en die naast die van CA leggen Denk dat RD wint, op de fandag waren er ruim meer dan op CA zn fandag!
Maar CA rijdt F1 volgend seizoen en van RD moeten we dat (helaas) nog maar afwachten.......

Ik denk ook dat hetr makkelijker is om fan te zijn van RD, dat is nu eenmaal meer een glamourboy die makkelijk met media omgaat.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_41353082
Dat kan ik niet ontkennen maar toch heeft CA vorig jaar bij veel racefans kwaad bloed gezet door diverse tirades!
pi_41353121
Kzou het niet weten, ben niet op beide fandagen geweest.
En je moet me niet verkeerd begrijpen, ik hoop dat RD het ook allemaal gaat redden, ik ben te hollands om het niet te hopen, maar ik heb echt veel meer met Chris dat RD
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  donderdag 31 augustus 2006 @ 09:18:39 #264
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_41353132
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 09:16 schreef TJDoornbos het volgende:
Dat kan ik niet ontkennen maar toch heeft CA vorig jaar bij veel racefans kwaad bloed gezet door diverse tirades!
Die in mijn ogen nog deels terecht waren.......

Natuurlijk is de manier waarop CA omging met de media niet zoals je mag verwachten, dit doet echter niets af aan zijn talent en kwaliteiten. En daarom ben je fan van iemand, om wat hij presteert en niet om hoe hij zich presenteert.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 09:21:06 #265
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_41353179
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 09:18 schreef Spooky4u het volgende:
Kzou het niet weten, ben niet op beide fandagen geweest.
En je moet me niet verkeerd begrijpen, ik hoop dat RD het ook allemaal gaat redden, ik ben te hollands om het niet te hopen, maar ik heb echt veel meer met Chris dat RD
Eigenlijk kan ik me hier bij aansluiten....

Juist omdat ik het belangrijk vind dat er NL' ers in de F1 zitten dan wie er in de F1 zit heb ik op de F1 Meet van zowel CA als RD een litho gekocht.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_41353275
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 09:16 schreef TJDoornbos het volgende:
Dat kan ik niet ontkennen maar toch heeft CA vorig jaar bij veel racefans kwaad bloed gezet door diverse tirades!
Waarschijnlijk voornamelijk omdat je verlieft bent op RD. Echt, 21 jaar, je bent veelste oud om je met dit soort dweeperige onzin bezig te houden. Kijk, een beetje fan zijn is niets mis mee maar dit neemt wel hele trieste vormen aan.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_41353308
Chris heeft wel talent dat ontken ik niet, maar zie het vele male meer in RD zeker ook omdat in F1 pr een grote rol speelt, en RD daar beter in is. Maar tis voor ons landje wel te hopen dat ze beide in de F1 blijven, dat Spijker F1 er komt en dat Giedo die test bij Mercedes niet vern**kt zoals die de masters wel vern**kte!

Tirades terecht? ligt eraan welke.....die tegen Madelon (zus van RD) was dat zeker niet, het was een algemene Minardi truck en daar mocht ze zijn, hoeft CA niet gelijk te gaan bekken.
pi_41353323
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 09:26 schreef Bolter het volgende:

[..]

Waarschijnlijk voornamelijk omdat je verlieft bent op RD. Echt, 21 jaar, je bent veelste oud om je met dit soort dweeperige onzin bezig te houden. Kijk, een beetje fan zijn is niets mis mee maar dit neemt wel hele trieste vormen aan.
Leg uit, want ben me van geen kwaad bewust!
pi_41353466
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 09:29 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Leg uit, want ben me van geen kwaad bewust!
Jouw fangedrag doet mij meer denken aan de "Ajax-Feijenoord" verhoudingen, alhoewel op iets hoger niveau gevoerd, maar ontzettend van "ik ben voor die!, dus die ander kan in mijn ogen niets goed doen". Overal wordt RD bij betrokkken. En dit begint mij, en misschien andere mensen, lichtelijk te irriteren. RD is nu in de positie dat hij voor het F1-circus een ongeloofelijke kleine rol speelt, dus dat hij hier zoveel genoemt wordt is niet echt nodig.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_41353535
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 09:28 schreef TJDoornbos het volgende:
Chris heeft wel talent dat ontken ik niet, maar zie het vele male meer in RD zeker ook omdat in F1 pr een grote rol speelt, en RD daar beter in is. Maar tis voor ons landje wel te hopen dat ze beide in de F1 blijven, dat Spijker F1 er komt en dat Giedo die test bij Mercedes niet vern**kt zoals die de masters wel vern**kte!

Tirades terecht? ligt eraan welke.....die tegen Madelon (zus van RD) was dat zeker niet, het was een algemene Minardi truck en daar mocht ze zijn, hoeft CA niet gelijk te gaan bekken.
PR is niet het fenomeen "ik wil iedereen graag te vriend houden, dus zal ik de vrolijke clown van de paddock spelen" hoor.
PR matig is CA vele malen sterker, heeft vele sponsors achter zich staan die hun bedrijf allemaal graag geindentifiveert zien met CA.
Dat hij zegt wat hij denkt, positief of negatief, maar hem vele malen geloofwaardiger.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  donderdag 31 augustus 2006 @ 09:41:29 #271
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_41353565
Hij zegt net iets positiefs over CA in het CA topic Bolter, hij heeft dus wel waardering voor CA!

TJ is gewoon gecharmeerd van de mediakwaliteiten van RD, en dat is zijn goed recht. Hij heeft ook wel een beetje gelijk dat PR belangrijk is in F1, echter met alleen goede PR redt je het niet in de F1 met prestaties wel
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 09:43:03 #272
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_41353605
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 09:40 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

PR is niet het fenomeen "ik wil iedereen graag te vriend houden, dus zal ik de vrolijke clown van de paddock spelen" hoor.
PR matig is CA vele malen sterker, heeft vele sponsors achter zich staan die hun bedrijf allemaal graag geindentifiveert zien met CA.
Dat hij zegt wat hij denkt, positief of negatief, maar hem vele malen geloofwaardiger.
Dat is juist de PR naar de fans toe, naar het bedrijfsleven werkt dat vaal averechts (tenzij het bedrijf die instelling heeft).

Naar het bedrijfsleven toe is CA beter omdat hij professioneler overkomt EN voor het 3e jaar een stoeltje heeft!
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_41353780
Niet alleen de media kwaliteiten hoor, Ik volg RD sinds San Marino 2004 (dankzij Olav die toen zij dat hij 3de werd in de Arden) en zie hem als personificatie van een echte Rotterdammer en dat spreekt me gewoon erg aan! CA doet het goed al komt die af en toe bot over naar de fans en media, en begreep dat zn team er ook van langs krijgt (en dat is dan wel weer een goeie zaak, als ze falen tenminste)
pi_41353867
quote:
Vandaag staat Jos Verstappen zijn eerste column in De Telegraaf waarin hij meteen goed los gaat. De Nederlander heeft het niet alleen over zijn sport de A1Grand Prix maar laat ook zijn licht schijnen over de Formule 1.

Zo laat Jos Verstappen zijn eerste colum weten het ontzettend moedig te vinden dat mensen het initiatief nemen om een Nederlands Formule 1 team op te zetten, maar hij trekt ook zijn twijfels erbij. “Het zou uniek en positief voor de Nederlandse autosport zijn, maar ik heb ook mijn bedenkingen. Als het team volgend jaar weer achteraan rijdt, is dat weer negatief nieuws. Ik vind het van die mensen moedig, maar ik zeg ook: als zij veel geld willen kwijtraken, dan moeten zij ’t doen,” aldus Verstappen in de krant van Wakker Nederland.

“Er moeten wel mondjes van 200 gezinnen worden gevoed en om in de Formule 1 enigszins mee te willen komen dien je veel gebruik van de windtunnel te maken. Ook dat kost veel geld. Het is niet zo simpel. Daarnaast vraag ik me af wie dat vanuit Nederland zou moeten regelen. Of zij moeten over zo veel geld beschikken dat zij goede, nieuwe mensen kunnen aantrekken”

Verstappen hoopt dat Albers niet bij het team komt te rijden. Hij verdient een beter team. “Ik heb niet alle grands prix gezien, maar volgens mij doet hij het goed.” Verstappen weet wat het is om in een team te rijden waarbij je van te voren weet dat je zonder al te veel geluk geen punten gaat behalen. Hij vindt dan ook dat Albers een plekje bij een topteam verdient. Helaas lijkt dat er niet echt in te gaan zitten aangezien de plaatsen bij deze teams allemaal al verzegd zijn.
Jos is wel erg duidelijk in de telegraaf!
pi_41354159
Sta ervan te kijken dat Jos zo positief is over CA!
Nu heeft Jos nooit zijn mening onder stoelen of banken gestoken, maar ik begreep dat andere coureurs hem eigenlijk helemaal niet boeide.
Zouden ze een goed gesprek hebben gehad in Rotterdam ofzo?
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_41354214
Of bij Trust aan de koffie Jaartje terug was Jos meer over RD dan CA te spreken als ik me niet vergis (artikel in de F1 dacht ik)
  donderdag 31 augustus 2006 @ 10:16:07 #277
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_41354284
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 10:10 schreef Spooky4u het volgende:
Sta ervan te kijken dat Jos zo positief is over CA!
Nu heeft Jos nooit zijn mening onder stoelen of banken gestoken, maar ik begreep dat andere coureurs hem eigenlijk helemaal niet boeide.
Zouden ze een goed gesprek hebben gehad in Rotterdam ofzo?
Of Jos heeft naar De laatste GP's gekeken....

Wel goed dat Jos zich positief uitlaat over andere coureurs, dat geeft aan dat de rivaliteit in NL tussen de coureurs wel gezond KAN zijn.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_41354357
Dat zou inderdaad moeten maar denk dat Jos makkelijker praten heeft over CA dan RD want Jos hoeft niks meer in de F1 te zoeken en volgens mij denken zowel CA als RD dat er op de lange termijn maar plaats is voor 1 dus gaan ze keihard tegen elkaar in. Maar dat is wat ik denk dus kan het fout hebben
pi_41354562
Er is maar 1 keer plek geweest voor 2 NL in de F1, en dat was vorig seizoen.
Als testrijder vind ik persoonlijk dat je niet in het seizoen meedoet.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  donderdag 31 augustus 2006 @ 10:40:18 #280
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_41354825
quote:
Albers kent moeizame testdag in Monza
31 augustus 2006 / Uitslagen / Foto's
Midland-rijder Christijan Albers heeft naar eigen zeggen een moeizame testdag achter de rug. De Nederlander nam woensdag het stuur over van Giorgio Mondini. Albers, die problemen had met zijn stoeltje, reed 73 ronden over het circuit van Monza.




Albers liet weten: "Het was een wat moeizame dag. Ik had meerdere malen problemen met mijn stoeltje. Dat vertraagde ons programma iets en beperkte het aantal ronden dat ik kon rijden. We hebben voornamelijk aan de set-up van de auto gewerkt, ter voorbereiding op de Grand Prix van Italië. Daarnaast probeerden we met Bridgestone een aantal verschillende typen banden."



Hoofdingenieur Dominic Harlow: "Volgens mij was het een redelijk geslaagde testdag. We waren woensdag zes tienden sneller dan dinsdag en ik weet zeker dat we donderdag nog sneller zullen zijn." Albers liet een tijd noteren van 1.24.878. Mondini bracht een dag eerder 1.25.525 op de klokken. Vandaag (donderdag) test de Portugese rijder Tiago Monteiro verder voor Midland.
Bron: F1racing.nl

Zou me verbazen als Monteiro langzamer gaat zijn dan CA. Overigens altijd een beetje verneukeratief de testtijden...
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_41354879
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 09:18 schreef sanger het volgende:

[..]

Die in mijn ogen nog deels terecht waren.......

Natuurlijk is de manier waarop CA omging met de media niet zoals je mag verwachten, dit doet echter niets af aan zijn talent en kwaliteiten. En daarom ben je fan van iemand, om wat hij presteert en niet om hoe hij zich presenteert.
Vorig jaar ging Albers in mijn ogen inderdaad niet helemaal lekker om met de media. Ik moet zeggen dat hij het dit seizoen een heel stuk beter doet. Wat ik ook wel positief vind aan Albers is dat hij ook advertenties plaatst om sponsors te werven. Je ziet aan alles dat die jongen er zoveel mogelijk uit probeert te halen. Dat kan ik toch wel in hem waarderen.

Volgens mij hoort deze discussie eerder thuis in het Albers-topic.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 10:45:56 #282
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_41354948
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 10:42 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Vorig jaar ging Albers in mijn ogen inderdaad niet helemaal lekker om met de media. Ik moet zeggen dat hij het dit seizoen een heel stuk beter doet. Wat ik ook wel positief vind aan Albers is dat hij ook advertenties plaatst om sponsors te werven. Je ziet aan alles dat die jongen er zoveel mogelijk uit probeert te halen. Dat kan ik toch wel in hem waarderen.

Volgens mij hoort deze discussie eerder thuis in het Albers-topic.
Zal hem crossposten dan....
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_41355080
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 10:45 schreef sanger het volgende:

[..]

Zal hem crossposten dan....
Dank
quote:
Nog enige onduidelijkheid rond kalender 2007

De Formule 1-kalender voor 2007, die dinsdag door de FIA is vrijgegeven, roept meer vraagtekens op dan dat er antwoord wordt gegeven op prangende vragen. Zo zijn er enkele onverklaarbare gaten op de kalender en is het nog onduidelijk welk circuit de Grand Prix van Duitsland zal organiseren.

Opvallend mag de afwezigheid van de Grand Prix van San Marino worden genoemd. Organisatoren hebben dit seizoen meermaals laten weten overtuigd te zijn van hun plek en ook de verbouwingen die het circuit zal ondergaan werden gezien als een investering in de toekomst van de Grand Prix. Het Portugese Estoril kwam in 1996/’97 overigens tegemoet aan een soortgelijke wens van Bernie Ecclestone, zonder dat de race het seizoen daarop op de kalender was te vinden.

Het is mogelijk dat Ecclestone via deze weg de druk op de organisatoren in Imola wil opvoeren. In het verleden werden vaak races onder voorbehoud op de concept-kalender geplaatst. Dit voorbehoud werd dan veroorzaakt door gesteggel met contracten of renovaties van de desbetreffende circuits. Gezien het feit dat er vier weken is ingeruimd tussen de races in Bahrein en Spanje is er genoeg ruimte om de tweede race in Italië alsnog doorgang te laten vinden. Bijvoorbeeld op 29 april.

Zoals altijd begint de Formule 1 het seizoen buiten Europa, met de zogeheten flyaway races. Dat zijn ook dit keer Australië (18 maart), Maleisië (8 april) en Bahrein (15 april). Melbourne krijgt de seizoensopener terug, dit seizoen werd de race nog verzet vanwege de Commonwealth Games die tegelijkertijd in dezelfde stad werden georganiseerd.

Opmerkelijk aan deze data is de pauze van drie weken na de Grand Prix van Australië. Logistiek gezien vooral, want de teams zijn dan ver van huis of ze moeten er voor kiezen om een extra intercontinentale vlucht te maken. Tenzij de ’Grand Prix van de Pacific’ op Suzuka, dat de Japanse Grand is kwijtgeraakt aan Toyota’s paradepaardje Mount Fuji, nog wordt ingepland op de kalender. Bronnen hebben ITV gemeld dat circuiteigenaar Honda hier best wat dollars voor neer wil tellen. En ook dat scenario zou Ecclestone niet slecht uitkomen...

De vraag is alleen of de teams dit op prijs stellen aangezien de renstallen in dat geval vijf weken lang van huis zijn. Er is nog een andere mogelijkheid: de Grand Prix van Australië valt samen met de mondiale zwemkampioenschappen in Melbourne. Vrees voor tegenvallende bezoekersaantallen bij de Grand Prix heeft men niet. Door de race toch een week naar voren te schuiven en het weekend daarop te linken aan een tweede Japanse Grand Prix in Suzuka is niet alleen het gat van een maand opgevuld, maar hebben de teams ook de mogelijkheid om tussen de tweede (in dat geval: Japan) en derde race (Maleisië) even terug te gaan naar Europa.

Enige kanttekening is dat het niet zeker is of de Duits georiënteerde teams hiermee instemmen. Juist Duitsland is haar tweede race, verreden onder de noemer Grand Prix van Europa, kwijtgeraakt. Dat is echter grotendeels te wijten aan de financiële problemen bij de promotors van beide Duitse Grand Prix’. Tevens is het nog onduidelijk op welk circuit de Grand Prix van Duitsland in 2007 wordt verreden. Waarschijnlijk op de Nürburgring, maar de berichten hierover zijn behoorlijk tegenstrijdig. Op de door de FIA uitgegeven kalender werden geen circuits genoemd, dus dat geeft ook geen uitsluitsel.
Bron
pi_41355189
quote:
Als het team volgend jaar weer achteraan rijdt, is dat weer negatief nieuws.
Hij reed zelf jaren kansloos achteraan rond, dat was positief zeker?
pi_41355214
Jos heeft maar 1 jaar kansloos achteraan gereden en dat was bij Minardi. Alle andere keren heb ik hem toch leuke dingen zien doen.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  donderdag 31 augustus 2006 @ 11:02:08 #286
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_41355347
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 10:56 schreef Spooky4u het volgende:
Jos heeft maar 1 jaar kansloos achteraan gereden en dat was bij Minardi. Alle andere keren heb ik hem toch leuke dingen zien doen.
In de Tyrrell reed hij anders ook aardig kansloos achteraan. Bovendien werd hij vaak verslagen door zijn teamgenoot dat jaar, Mika Salo...
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_41355397
Dat is idd 1 van zijn allerslechtste jaren geweest ja.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_41355898
Jos deed het in 97 en 2003 slecht maar lag meer aan de wagen dan aan hem (en met het beperkte budget kon hij die wagen amper sneller maken) 2000 deed hij het erg goed in mijn ogen ondanks dat Arrows ook geen groots team was
pi_41356082
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 11:23 schreef TJDoornbos het volgende:
Jos deed het in 97 en 2003 slecht maar lag meer aan de wagen dan aan hem (en met het beperkte budget kon hij die wagen amper sneller maken) 2000 deed hij het erg goed in mijn ogen ondanks dat Arrows ook geen groots team was
Als Spyker acheraan rijdt zal dat ook aan de wagen liggen.
pi_41356125
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 11:29 schreef ixio het volgende:

[..]

Als Spyker acheraan rijdt zal dat ook aan de wagen liggen.
Weet ik, maargoed dan is het dus aan de bewindsvoerders om er meer geld in te steken en betere mensen aan te stellen en aan de coureurs om hem tot het uiterste door te ontwikkelen!
  donderdag 31 augustus 2006 @ 11:31:47 #291
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_41356153
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 11:29 schreef ixio het volgende:

[..]

Als Spyker acheraan rijdt zal dat ook aan de wagen liggen.
Dat zal Midland ook. Ik denk dat je een " nieuw" team nooit in het eerste seizoen mag beoordelen.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_41356272
Vind het toch wel raar dat er 3 dagen zijn van testen op het circuit waar de volgende race gaat plaats vinden.. Rosberg gisteren de snelste overigens

http://www.f1racing.net/en/testresults.php?testID=541
Where facts are few, experts are many.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 11:36:26 #293
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_41356286
Dat is al jaren zo Atreidez
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_41356378
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 11:36 schreef sanger het volgende:
Dat is al jaren zo Atreidez
Vind het ook al jaren raar.
Where facts are few, experts are many.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 11:42:38 #295
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_41356458
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 11:39 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Vind het ook al jaren raar.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_41356707
Betekent ws. ook dat er op de vrijdagen door de racecoureurs amper wordt gereden... Ze hebben immers allemaal een up-to-date setup en data van banden slijtage enz. En ondertussen klaagt de organisatie dat er zo weinig gebeurt op de baan
Where facts are few, experts are many.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 11:53:59 #297
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_41356820
Ze moeten gewoon die motorenregel afschaffen. Dat is de reden dat er tegenwoordig zo weinig gereden wordt door de racecoureurs. Allemaal bang om de motor te veel te belasten. En inderdaad, het testen op circuits waar ook geracet wordt helpt ook niet om het aantal wagens op de baan te vermeerderen...
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_41358820
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 11:50 schreef Atreidez het volgende:
Betekent ws. ook dat er op de vrijdagen door de racecoureurs amper wordt gereden... Ze hebben immers allemaal een up-to-date setup en data van banden slijtage enz. En ondertussen klaagt de organisatie dat er zo weinig gebeurt op de baan
Vergeet de supporters niet met een weekend kaart.
De vrijdag stelt geen ene ruk meer voor
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 12:54:59 #299
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_41359059
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 11:53 schreef 4-elements het volgende:
Ze moeten gewoon die motorenregel afschaffen. Dat is de reden dat er tegenwoordig zo weinig gereden wordt door de racecoureurs. Allemaal bang om de motor te veel te belasten. En inderdaad, het testen op circuits waar ook geracet wordt helpt ook niet om het aantal wagens op de baan te vermeerderen...
Zolang die motorenregel bestaat zul je CA weinig op de baan meer zien ben ik bang....
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  donderdag 31 augustus 2006 @ 13:56:33 #300
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_41361135
quote:
Honda wil volgende week al met 2007-motor aan de start
Honda heeft deze week bekendgemaakt dat het volgende week al aan de start wil verschijnen met het motortype dat het gehele seizoen 2007 gebruikt zal gaan worden. Vanaf 1 oktober 2006 geldt namelijk de bevriezing van het motorreglement, dat op enkele uitzonderingen na stelt dat de ontwikkelingen van de motoren aan banden worden gelegd.

Alle teams moeten daartoe tijdens de Chinese Grand Prix op die datum een motor inleveren bij de FIA die geldt als het motortype waarmee het gehele jaar 2007 gereden moet worden. Een voorwaarde is echter dat de bewuste motor twee volledige raceweekeindes mee moet gaan. Mocht een team dat niet kunnen bewerkstelligen, dan mag ook tijdens de GP van Japan of de race in Brazilië een krachtbron overhandigd worden. Mocht ook dat niet werken, dan wordt met terugwerkende kracht de laatste motor gehomologeerd die de afstand heeft weten te volbrengen.

Het Honda Formule 1-team heeft het nu echter over een andere boeg gegooid: toen bekend werd dat de invoering van de motorbevriezing al in oktober 2006 ingaat heeft de leiding van de renstal besloten de motor snel door te ontwikkelen en de definitieve versie al in Monza te laten debuteren tijdens de race.

"De reden daarvoor is dat we in Turkije onze cyclus van twee races beëindigd hebben en in Monza daarom met een nieuwe beginnen", stelt technisch directeur Shuhei Nakamoto tegen autosport.com. "We hebben sinds de race in Hongarije een hele hoop discussie gehad rond onze planning en dit is een resultaat van die discussies."

Het team heeft de 2007-motor gisteren voor het eerst laten rijden tijdens de testsessies in Monza. Het Italiaanse circuit lijkt bij uitstek geschikt voor het debuut van een motor omdat het motorblok door de constant hoge snelheden veel te verduren krijgt. Rubens Barrichello ondervond tijdens zijn eerste grand-prixafstand echter geen problemen met zijn motor.

Het is niet bekend of andere renstallen ook versneld hun motor ontwikkeld hebben en deze binnenkort zullen laten debuteren. Voor teams als Renault en Ferrari lijkt de situatie te kostbaar om de wereldtitel op het spel te zetten. Daar deze renstallen over een betrouwbare krachtbron beschikken lijkt de noodzaak tot versnelde homologatie echter ook minder aanwezig. Toyota zou daarentegen als onbetrouwbaarste motor van de paddock wellicht graag meer tijd gehad hebben.
Er zit vast een andere reden achter dan ze geven. Misschien komt het omdat ze bang zijn dat geen enkele motor het 2 raceafstanden gaat volhouden
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')