Noem dan gevoeglijk ook even die fouten...? Waardeloze manier van replyen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:21 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk jou als kenner te bestempelen als je alleen in dit stukje al talloze fouten maakt. Je hebt je feiten niet op orde.
Verder lijkt het me handig dit topic niet te verzieken met Albers-gezeik. Ik vind hem ook een kwalletje (eigen ervaring) maar als coureur doet hij het redelijk. In plaats van hem nu af te rekenen op de 1e 5 races stel ik voor deze discussie over het weekend heen te tillen. Albers heeft gezegd dat de oorzaak is gevonden. Mocht hij dit weekend nog steeds om de oren gereden worden mag het Albers-bashen beginnen.
En nu gewoon over de GP van Canada graag.
Kan ook leuk zijn. Kun je goed in de gaten houden hoe de verhoudingen liggen en kun je zien of de coureurs een beetje met veel benzine rijden of niet enz.quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:26 schreef vingerplant het volgende:
Vrije training zaterdag zal weer op RTL Duitsland zijn denk ik, op vrijdag zullen we weer gebonden zijn aan de livetiming denk ik.
Laat ik voorop stellen dat ik normaal gesproken geen mierenneuker ben, maar de hele discussie irriteert me nogal omdat het het topic vervuilt. Als dan iemand zichzelf benoemd als kenner en alleen in 1 post al een stuk of 5 feiten mis heeft volgt daar een reactie op. Op jouw verzoek:quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:28 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Noem dan gevoeglijk ook even die fouten...? Waardeloze manier van replyen.
Ik zou de Arrows nou niet direct een grafbak noemen. Het was een auto met potentie als er goed management was geweest.quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja nouja, misschien wel, maar laten we elkaar geen mietje noemen...... het waren natuurlijk allebei grafbakken eerste klas he
Precies het feit dat hij als jonge reserverijder in moest vallen en toch 10 puntjes haalde waar zijn van zijn crash herstelde collega en de hooggeachte Herbert compleet faalden maakt het voor mij een redelijk geslaagd debuutseizoen. Hij heeft beginnersfouten gemaakt. Dat hij voor het einde van het seizoen weer vervangen werd zou ik niet eens als reden willen aanvoeren om het tegendeel aan te tonen aangezien zijn vervanger het een stuk slechter deed.quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:46 schreef Walter_Sobchak het volgende:
- Jos deed het bij Benetton beter dan zijn collega-2e rijders. Dat hij na Duitsland uit de auto zou worden gezet is correct.
** Lehto crashte hard in tests, waardoor ie mocht instappen. Herbert verving hem aan het einde van de rit en die viel uit, m.i. door een technisch probleem. Vreemd dat ie mocht instappen nadat de reguliere rijder crasht en voor het end van het seizoen alweer vervangen is.
Inderdaad, maar hij finishte dus niet op een ronde achterstand.quote:- Jos finishte in Hongarije niet op een ronde achterstand. Dat was notabene de reden dat hij 3e werd. Schumacher liet hem weer voorbijgaan, Brundle ging stuk en Jos werd 3e.
** Dat deed Schumacher m.i. pas twee ronden voor het end op het reche stuk: toen lag Jos al op een ronde achterstand.
Vrijdagen tellen niet. Wat betreft Brazilie heb je gelijk, maar ik vond de start van het '95 seizoen een stuk beter aangezien dat echt een gammele bak was.quote:- De eerste races van '95 was hij goed, niet '96
** Ik zou de vrije training van Albert Park 1996 erbij pakken: stond ie 4e na de vrijdag. Ik zou Brazilie 1996 erbij pakken. Reed ie in de regen de snelste ronden, totdat ie met een opgeblazen motor de pits in moest. Ik zou Argentinie 1996 erbij pakken: 7e in de kwali en 6e in de race.
Ik vergeef het je.quote:- Argentinie '96 was een geweldige race, niet '97
* Een typo: zie hierboven
Zeg dan ook gewoon niks kenner.quote:- Albers werd in de F3000 om z'n oren gereden door Webber, niet in de F3.
* Geen typo, maar die info is me niet altijd paraat.
Ik wilde alleen even aangeven dat het geen persoonlijke aanval was. Vreemd dat iemand die alles weet dat niet doorheeft.quote:In je andere posts zitten er overigens nog meer. Ik ben overigens niet tegen je hoor, alleen tegen de nutteloze discussie die nu gevoerd wordt
** in jouw reacties ook: je punt...?
Misschien een goed idee voor volgende week als Albers weer niet presteert. Nu geven we hem nog even het voordeel van de twijfelquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:49 schreef sanger het volgende:
Zullen we anders een apart topic openen?
Overigens ging die hooggeplaatste Herbert in een seizoen van Lotus naar Ligier naar Benetton: niet vreemd dat je in de drie of vier races in een Benetton niet bijster veel doet. Waarvan ie m.i. dus ook twee uitviel vanwege technische problemen. .Heb jij dat allemaal paraat, kenner..? Of moet je Wikipedia induiken..? Jos scoorde volgens mij ook de meeste punten door uitval van anderen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:01 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Precies het feit dat hij als jonge reserverijder in moest vallen en toch 10 puntjes haalde waar zijn van zijn crash herstelde collega en de hooggeachte Herbert compleet faalden maakt het voor mij een redelijk geslaagd debuutseizoen. Hij heeft beginnersfouten gemaakt. Dat hij voor het einde van het seizoen weer vervangen werd zou ik niet eens als reden willen aanvoeren om het tegendeel aan te tonen aangezien zijn vervanger het een stuk slechter deed.
[..]
Inderdaad, maar hij finishte dus niet op een ronde achterstand.
[..]
Vrijdagen tellen niet. Wat betreft Brazilie heb je gelijk, maar ik vond de start van het '95 seizoen een stuk beter aangezien dat echt een gammele bak was.
[..]
Ik vergeef het je.
[..]
Zeg dan ook gewoon niks kenner.
[..]
Ik wilde alleen even aangeven dat het geen persoonlijke aanval was. Vreemd dat iemand die alles weet dat niet doorheeft.
Ik baal er nu van dat ik zelf ook het topic loop te verkloten. Je wordt bedankt, blaaskaak.
Dat was een reactie op jouw 2e, hooghartige reply, schatje van me. Ik heb overigens wiki niet nodig voor dit soort zaken. Nu weer vriendjes?quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:14 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
En dan dat laatste: Praten over geen persoonlijk aanval, maar toch 'blaaskaak' in de mond nemen. Dwaas.
Wowquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik heb ooit het genoegen gehad om tegen Jan Lammers te karten: klein ventje dat in no-time over de kartbaan vloog waar ie nooit eerder was geweest. Dan sta ik vol bewondering te kijken. Die bal uit Laren doet dat niet bij mij.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:18 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Dat was een reactie op jouw 2e, hooghartige reply, schatje van me. Ik heb overigens wiki niet nodig voor dit soort zaken. Nu weer vriendjes?
Lol...dat is nog niet zo heel lang geleden. Lammers is een klein ventje: ik niet. Althans, niet vergeleken met Jan.quote:
Ik weet van niksquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:31 schreef 4-elements het volgende:
En ik maar denken dat het hier om de Grand Prix van Canada zou gaan![]()
Nee, want dan had ik hem gelijk gegevenquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:37 schreef Arcee het volgende:
Ik ben het met Walter eens dat Albers een lul is.
Althans, dat is wel zo'n beetje de strekking van zijn betoog, volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |