abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50213428
Vrije training zaterdag zal weer op RTL Duitsland zijn denk ik, op vrijdag zullen we weer gebonden zijn aan de livetiming denk ik.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_50213495
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 20:21 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Ik vind het moeilijk jou als kenner te bestempelen als je alleen in dit stukje al talloze fouten maakt. Je hebt je feiten niet op orde.

Verder lijkt het me handig dit topic niet te verzieken met Albers-gezeik. Ik vind hem ook een kwalletje (eigen ervaring) maar als coureur doet hij het redelijk. In plaats van hem nu af te rekenen op de 1e 5 races stel ik voor deze discussie over het weekend heen te tillen. Albers heeft gezegd dat de oorzaak is gevonden. Mocht hij dit weekend nog steeds om de oren gereden worden mag het Albers-bashen beginnen.

En nu gewoon over de GP van Canada graag.
Noem dan gevoeglijk ook even die fouten...? Waardeloze manier van replyen.
Calmer than you are
  donderdag 7 juni 2007 @ 20:28:53 #128
179034 Bernard0s
Nulla Tenaci Invia Est Via
pi_50213524
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 20:26 schreef vingerplant het volgende:
Vrije training zaterdag zal weer op RTL Duitsland zijn denk ik, op vrijdag zullen we weer gebonden zijn aan de livetiming denk ik.
Kan ook leuk zijn. Kun je goed in de gaten houden hoe de verhoudingen liggen en kun je zien of de coureurs een beetje met veel benzine rijden of niet enz.
pi_50213838
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 20:28 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Noem dan gevoeglijk ook even die fouten...? Waardeloze manier van replyen.
Laat ik voorop stellen dat ik normaal gesproken geen mierenneuker ben, maar de hele discussie irriteert me nogal omdat het het topic vervuilt. Als dan iemand zichzelf benoemd als kenner en alleen in 1 post al een stuk of 5 feiten mis heeft volgt daar een reactie op. Op jouw verzoek:

- Jos deed het bij Benetton beter dan zijn collega-2e rijders. Dat hij na Duitsland uit de auto zou worden gezet is correct.
- Jos finishte in Hongarije niet op een ronde achterstand. Dat was notabene de reden dat hij 3e werd. Schumacher liet hem weer voorbijgaan, Brundle ging stuk en Jos werd 3e.
- De eerste races van '95 was hij goed, niet '96
- Argentinie '96 was een geweldige race, niet '97
- Albers werd in de F3000 om z'n oren gereden door Webber, niet in de F3.

In je andere posts zitten er overigens nog meer. Ik ben overigens niet tegen je hoor, alleen tegen de nutteloze discussie die nu gevoerd wordt
pi_50214223
- Jos deed het bij Benetton beter dan zijn collega-2e rijders. Dat hij na Duitsland uit de auto zou worden gezet is correct.
** Lehto crashte hard in tests, waardoor ie mocht instappen. Herbert verving hem aan het einde van de rit en die viel uit, m.i. door een technisch probleem. Vreemd dat ie mocht instappen nadat de reguliere rijder crasht en voor het end van het seizoen alweer vervangen is.

- Jos finishte in Hongarije niet op een ronde achterstand. Dat was notabene de reden dat hij 3e werd. Schumacher liet hem weer voorbijgaan, Brundle ging stuk en Jos werd 3e.
** Dat deed Schumacher m.i. pas twee ronden voor het end op het reche stuk: toen lag Jos al op een ronde achterstand.

** Ik zou de vrije training van Albert Park 1996 erbij pakken: stond ie 4e na de vrijdag. Ik zou Brazilie 1996 erbij pakken. Reed ie in de regen de snelste ronden, totdat ie met een opgeblazen motor de pits in moest. Ik zou Argentinie 1996 erbij pakken: 7e in de kwali en 6e in de race.

* Een typo: zie hierboven

* Geen typo, maar die info is me niet altijd paraat.

In je andere posts zitten er overigens nog meer. Ik ben overigens niet tegen je hoor, alleen tegen de nutteloze discussie die nu gevoerd wordt
** in jouw reacties ook: je punt...?
Calmer than you are
  donderdag 7 juni 2007 @ 20:49:19 #131
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_50214353
Zullen we anders een apart topic openen?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  donderdag 7 juni 2007 @ 20:51:07 #132
65960 sanger
pi_50214438
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 20:09 schreef vosss het volgende:

[..]

Ja nouja, misschien wel, maar laten we elkaar geen mietje noemen...... het waren natuurlijk allebei grafbakken eerste klas he
Ik zou de Arrows nou niet direct een grafbak noemen. Het was een auto met potentie als er goed management was geweest.
pi_50214545
Geen apart topic; ben zo pleite. Moest om 21u ergens zijn ipv 20u30. De discussie zetten we wel weer 's een keertje voort.
Calmer than you are
pi_50214632
Na dit weekend
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 7 juni 2007 @ 20:58:51 #135
862 Arcee
Look closer
pi_50214745
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  donderdag 7 juni 2007 @ 20:59:02 #136
65960 sanger
pi_50214751
Veel plezier Walter!
pi_50214868
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 20:46 schreef Walter_Sobchak het volgende:

** Lehto crashte hard in tests, waardoor ie mocht instappen. Herbert verving hem aan het einde van de rit en die viel uit, m.i. door een technisch probleem. Vreemd dat ie mocht instappen nadat de reguliere rijder crasht en voor het end van het seizoen alweer vervangen is.
Precies het feit dat hij als jonge reserverijder in moest vallen en toch 10 puntjes haalde waar zijn van zijn crash herstelde collega en de hooggeachte Herbert compleet faalden maakt het voor mij een redelijk geslaagd debuutseizoen. Hij heeft beginnersfouten gemaakt. Dat hij voor het einde van het seizoen weer vervangen werd zou ik niet eens als reden willen aanvoeren om het tegendeel aan te tonen aangezien zijn vervanger het een stuk slechter deed.
quote:
** Dat deed Schumacher m.i. pas twee ronden voor het end op het reche stuk: toen lag Jos al op een ronde achterstand.
Inderdaad, maar hij finishte dus niet op een ronde achterstand.
quote:
** Ik zou de vrije training van Albert Park 1996 erbij pakken: stond ie 4e na de vrijdag. Ik zou Brazilie 1996 erbij pakken. Reed ie in de regen de snelste ronden, totdat ie met een opgeblazen motor de pits in moest. Ik zou Argentinie 1996 erbij pakken: 7e in de kwali en 6e in de race.
Vrijdagen tellen niet. Wat betreft Brazilie heb je gelijk, maar ik vond de start van het '95 seizoen een stuk beter aangezien dat echt een gammele bak was.
quote:
* Een typo: zie hierboven
Ik vergeef het je.
quote:
* Geen typo, maar die info is me niet altijd paraat.
Zeg dan ook gewoon niks kenner.
quote:
** in jouw reacties ook: je punt...?
Ik wilde alleen even aangeven dat het geen persoonlijke aanval was. Vreemd dat iemand die alles weet dat niet doorheeft.

Ik baal er nu van dat ik zelf ook het topic loop te verkloten. Je wordt bedankt, blaaskaak.
pi_50215262
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 20:49 schreef sanger het volgende:
Zullen we anders een apart topic openen?
Misschien een goed idee voor volgende week als Albers weer niet presteert. Nu geven we hem nog even het voordeel van de twijfel
pi_50215495
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 21:01 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Precies het feit dat hij als jonge reserverijder in moest vallen en toch 10 puntjes haalde waar zijn van zijn crash herstelde collega en de hooggeachte Herbert compleet faalden maakt het voor mij een redelijk geslaagd debuutseizoen. Hij heeft beginnersfouten gemaakt. Dat hij voor het einde van het seizoen weer vervangen werd zou ik niet eens als reden willen aanvoeren om het tegendeel aan te tonen aangezien zijn vervanger het een stuk slechter deed.
[..]

Inderdaad, maar hij finishte dus niet op een ronde achterstand.
[..]

Vrijdagen tellen niet. Wat betreft Brazilie heb je gelijk, maar ik vond de start van het '95 seizoen een stuk beter aangezien dat echt een gammele bak was.
[..]

Ik vergeef het je.
[..]

Zeg dan ook gewoon niks kenner.
[..]

Ik wilde alleen even aangeven dat het geen persoonlijke aanval was. Vreemd dat iemand die alles weet dat niet doorheeft.

Ik baal er nu van dat ik zelf ook het topic loop te verkloten. Je wordt bedankt, blaaskaak.
Overigens ging die hooggeplaatste Herbert in een seizoen van Lotus naar Ligier naar Benetton: niet vreemd dat je in de drie of vier races in een Benetton niet bijster veel doet. Waarvan ie m.i. dus ook twee uitviel vanwege technische problemen. .Heb jij dat allemaal paraat, kenner..? Of moet je Wikipedia induiken..? Jos scoorde volgens mij ook de meeste punten door uitval van anderen.

En dan dat laatste: Praten over geen persoonlijk aanval, maar toch 'blaaskaak' in de mond nemen. Dwaas.
Calmer than you are
pi_50215672
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 21:14 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

En dan dat laatste: Praten over geen persoonlijk aanval, maar toch 'blaaskaak' in de mond nemen. Dwaas.
Dat was een reactie op jouw 2e, hooghartige reply, schatje van me. Ik heb overigens wiki niet nodig voor dit soort zaken. Nu weer vriendjes?
pi_50215878
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 20:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:

Ik heb ooit het genoegen gehad om tegen Jan Lammers te karten: klein ventje dat in no-time over de kartbaan vloog waar ie nooit eerder was geweest. Dan sta ik vol bewondering te kijken. Die bal uit Laren doet dat niet bij mij.
Wow

hoe oud ben jij dan wel niet?
pi_50215879
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 21:18 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Dat was een reactie op jouw 2e, hooghartige reply, schatje van me. Ik heb overigens wiki niet nodig voor dit soort zaken. Nu weer vriendjes?

Nu moet ik echt naar mijn chick: Brabants kwartiertje al lang en breed overschreden....
Calmer than you are
pi_50215934
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 21:23 schreef Vitalogy het volgende:

[..]

Wow

hoe oud ben jij dan wel niet?
Lol...dat is nog niet zo heel lang geleden. Lammers is een klein ventje: ik niet. Althans, niet vergeleken met Jan.
Calmer than you are
  donderdag 7 juni 2007 @ 21:31:42 #144
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_50216198
En ik maar denken dat het hier om de Grand Prix van Canada zou gaan
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_50216302
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 21:31 schreef 4-elements het volgende:
En ik maar denken dat het hier om de Grand Prix van Canada zou gaan
Ik weet van niks
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 7 juni 2007 @ 21:37:59 #146
862 Arcee
Look closer
pi_50216464
Ik ben het met Walter eens dat Albers een lul is.

Althans, dat is wel zo'n beetje de strekking van zijn betoog, volgens mij.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_50216510
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 21:37 schreef Arcee het volgende:
Ik ben het met Walter eens dat Albers een lul is.

Althans, dat is wel zo'n beetje de strekking van zijn betoog, volgens mij.
Nee, want dan had ik hem gelijk gegeven
pi_50216660
Ik vind de vergelijking met Jos niet op echt op z'n plaats. Jos heeft fouten gemaakt, domme rookie fouten in 94 (ook door de enorme druk die op hem stond) en vooral ook in 96 toen hij af en toe briljant rijden niet af kon maken. Wat erg frustrerend was. Maar zijn talent of iig zijn racesnelheid is nooit echt een punt van discussie geweest. Meer hoe hij er mee ging. Het punt van een ronde achter Schumacher finishen doet er ook niet echt toe. Dat was in een tijd dat als je 2 seconden langzamer was per rondje nog in de top 10 terecht kon komen. De verschillen waren toen gewoon anders dan nu.
Bij Albers is zijn talent ook nooit een punt van discussie geweest. Iedereen weet wel dat het wat minder is bij hem (of die heeft grondig een realitycheck nodig). Maar ik had tot dit seizoen best wel wat respect gekregen voor de manier waarop hij telkens de boel naar een hoger platform wist te tillen. Totdat op een gegeven moment het plafond is bereikt. Dat gebeurde in de DTM en ik ben bang dat het nu weer aan het gebeuren is. Ik hoop van harte dan hij het nog weet om te keren maar ik ben bang van niet.

Zo my two cents
  donderdag 7 juni 2007 @ 22:00:31 #149
179034 Bernard0s
pi_50217437
Weersverwachting:

Vrijdag: 30 graden, PM thunderstorms
Zaterdag: 23 graden, Mostly Sunny
Zondag: 24 graden, Mostly Sunny
pi_50217974
Als de Spyker het goed doet en de remmen het volhouden gaat Albers gewoon effe iedereen de mond snoeren met een fantastische finishplek!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')