Een renault op het podium is mogelijk maar dan wel met Fisichella denk ik.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:51 schreef HPoi het volgende:
Ik hoop toch zo dat er weer eens wat verrassende mensen op het podium staan.
Beetje realistisch verrassend verfrissend podium:
1. Heikki Kovalainen
2. Mark Webber
3. Jarno Trulli/Ralf Schumacher
........................................
8. Albers
mja, Kovalainen was in Monaco best snel, maar werd door DC opgehouden in de Qualifing. Ik hoop dat hij eindelijk op stoom begint te komen. Hoop ook dat Fisichella voor vuurwerk kan gaan zorgen. Pole en de race controleren!quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:09 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Kovalainen op het podium zou leuk zijn![]()
maar denk dat dat nog niet echt realistisch is...zeker niet eerste![]()
Die muur is een meter naar achter geplaatst.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:23 schreef Xaobotnik het volgende:
1. Massa
2. Kimi
3. Alonso
Ben verder benieuwd in hoeverre de Honda's verbeterd zijn en wat de Renaults kunnen laten zien. De laatste partij is namelijk opvallend afwezig in de aanloop naar deze GP, maar dat hoeft natuurlijk niets te zeggen. verder is het interessant om te zien hoe het gevecht in de middenmoot zich zal ontwikkelen op dit circuit. Dit is namelijk een circuit waar het complete pakket in orde moet zijn. Ben benieuwd hoeveel coureurs dit jaar in de befaamde muur knallen. De laatste jaren is dat namelijk een beetje minder. Hebben ze daar iets met de curbstones gedaan? Platter misschien, waardoor je niet tijdelijk de controle over je auto kwijt bent in de lucht en je daardoor de muur kust?
Kan, maar in de Williams was Ralf altijd wel goed in Montreal. (Sowieso kon ie voor redelijk wat vuurwerk zorgen in de Williams-BMW)quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:27 schreef Marks het volgende:
En met Ralf op 3 ben ik het ook niet eens.....
Zoveel uitvallers?quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:51 schreef HPoi het volgende:
Ik hoop toch zo dat er weer eens wat verrassende mensen op het podium staan.
Beetje realistisch verrassend verfrissend podium:
1. Heikki Kovalainen
2. Mark Webber
3. Jarno Trulli/Ralf Schumacher
........................................
8. Albers
Nou ik denk niet dat Alonso de uitgemaakte number one driver is hoor. Als je kijkt naar Monaco hadden ze Hamilton ook statistisch gezien vooraf de betere strategie gegeven. Alleen hun aanpak was sowieso één rijder winnen wat dit keer tijdens de gp uitpakte dat Alonso de beter strategie had.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:06 schreef HPoi het volgende:
Ach, die Hamilton moet ik voor dit seizoen toch opgeven als WK 2007 denk ik. Zolang ze Alonso als number one driver zien.
Ja, Sutil, tuurlijk, want Albers zn auto is niet helemaal goed (ookal ging hij maximum attack!!!)quote:en om Spyker een puntje te gunnen ...
8. Sutil
Gelukkig is ook deze mooie bocht alweer deels verneukt.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:47 schreef HPoi het volgende:
[..]
Die muur is een meter naar achter geplaatst.
Eerst die hobbel in de laatste bocht in Australie, nu weer de Wall of Champions. Welk uitdagend circuit blijft er nog over?quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:28 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Gelukkig is ook deze mooie bocht alweer deels verneukt.
Maleisiëquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:44 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Eerst die hobbel in de laatste bocht in Australie, nu weer de Wall of Champions. Welk uitdagend circuit blijft er nog over?
hij heeft last van verkeerquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja, Sutil, tuurlijk, want Albers zn auto is niet helemaal goed (ookal ging hij maximum attack!!!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |