Een renault op het podium is mogelijk maar dan wel met Fisichella denk ik.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:51 schreef HPoi het volgende:
Ik hoop toch zo dat er weer eens wat verrassende mensen op het podium staan.
Beetje realistisch verrassend verfrissend podium:
1. Heikki Kovalainen
2. Mark Webber
3. Jarno Trulli/Ralf Schumacher
........................................
8. Albers
mja, Kovalainen was in Monaco best snel, maar werd door DC opgehouden in de Qualifing. Ik hoop dat hij eindelijk op stoom begint te komen. Hoop ook dat Fisichella voor vuurwerk kan gaan zorgen. Pole en de race controleren!quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:09 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Kovalainen op het podium zou leuk zijn![]()
maar denk dat dat nog niet echt realistisch is...zeker niet eerste![]()
Die muur is een meter naar achter geplaatst.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:23 schreef Xaobotnik het volgende:
1. Massa
2. Kimi
3. Alonso
Ben verder benieuwd in hoeverre de Honda's verbeterd zijn en wat de Renaults kunnen laten zien. De laatste partij is namelijk opvallend afwezig in de aanloop naar deze GP, maar dat hoeft natuurlijk niets te zeggen. verder is het interessant om te zien hoe het gevecht in de middenmoot zich zal ontwikkelen op dit circuit. Dit is namelijk een circuit waar het complete pakket in orde moet zijn. Ben benieuwd hoeveel coureurs dit jaar in de befaamde muur knallen. De laatste jaren is dat namelijk een beetje minder. Hebben ze daar iets met de curbstones gedaan? Platter misschien, waardoor je niet tijdelijk de controle over je auto kwijt bent in de lucht en je daardoor de muur kust?
Kan, maar in de Williams was Ralf altijd wel goed in Montreal. (Sowieso kon ie voor redelijk wat vuurwerk zorgen in de Williams-BMW)quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:27 schreef Marks het volgende:
En met Ralf op 3 ben ik het ook niet eens.....
Zoveel uitvallers?quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:51 schreef HPoi het volgende:
Ik hoop toch zo dat er weer eens wat verrassende mensen op het podium staan.
Beetje realistisch verrassend verfrissend podium:
1. Heikki Kovalainen
2. Mark Webber
3. Jarno Trulli/Ralf Schumacher
........................................
8. Albers
Nou ik denk niet dat Alonso de uitgemaakte number one driver is hoor. Als je kijkt naar Monaco hadden ze Hamilton ook statistisch gezien vooraf de betere strategie gegeven. Alleen hun aanpak was sowieso één rijder winnen wat dit keer tijdens de gp uitpakte dat Alonso de beter strategie had.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:06 schreef HPoi het volgende:
Ach, die Hamilton moet ik voor dit seizoen toch opgeven als WK 2007 denk ik. Zolang ze Alonso als number one driver zien.
Ja, Sutil, tuurlijk, want Albers zn auto is niet helemaal goed (ookal ging hij maximum attack!!!)quote:en om Spyker een puntje te gunnen ...
8. Sutil
Gelukkig is ook deze mooie bocht alweer deels verneukt.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:47 schreef HPoi het volgende:
[..]
Die muur is een meter naar achter geplaatst.
Eerst die hobbel in de laatste bocht in Australie, nu weer de Wall of Champions. Welk uitdagend circuit blijft er nog over?quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:28 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Gelukkig is ook deze mooie bocht alweer deels verneukt.
Maleisiëquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:44 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Eerst die hobbel in de laatste bocht in Australie, nu weer de Wall of Champions. Welk uitdagend circuit blijft er nog over?
hij heeft last van verkeerquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja, Sutil, tuurlijk, want Albers zn auto is niet helemaal goed (ookal ging hij maximum attack!!!)
Dat hem op een ronde zet ja. Schandalig dat iemand die op een ronde gezet word zoiets zegt.quote:
Wanneer ze 'm geen nieuwe update van z'n opgevoerde rolstoel meer geven?quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:53 schreef Niek. het volgende:
Hoe lang zou het nog duren voordat Alberts weg is bij Spyker?
Volgens mij moet hij er zelfs nog beginnenquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:53 schreef Niek. het volgende:
Hoe lang zou het nog duren voordat Alberts weg is bij Spyker?
De keren dat hij daarover klaagde was in de kwali, en daar kan zelfs een Spyker last hebben van verkeer (in een out- of inlap).quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:43 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat hem op een ronde zet ja. Schandalig dat iemand die op een ronde gezet word zoiets zegt.
Hij heeft het volgens mij niet helemaal in de gaten, maar de mensen die hem inhalen hebben last van het verkeer. HIJ IS GEWOON ZELF HET VERKEER!!!!![]()
Laat al die mensen maar zeiken die geen verstand hebben van Albers zijn rijkunsten, laat staan de Formule 1.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:53 schreef sanger het volgende:
[..]
De keren dat hij daarover klaagde was in de kwali, en daar kan zelfs een Spyker last hebben van verkeer (in een out- of inlap).
Ik vind het knap van je dat je na 5 races al zo'n waardeoordeel kan geven over Albers ivm Sutil. Albers is vaker boven Sutil geeindigd na races, alleen met kwali staat die achter, kan die niks aan doen, denk bv. aan de pech in Monaco. Maargoed, dat vergeten mensen klaarblijkelijk heel vaak.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:07 schreef vosss het volgende:
Ik zeik niet. Ik constateer alleen dat Albers om de oren gereden word door een rookie.
En dattie altijd wel een excuss heeft waarom het net niet lekker ging.
En het licht nooit aan hemzelf.
Als ie nou zn starts nog wat oefent dan hebben we Jos Verstappen de 2de zou ik zeggen![]()
Als je het goed gaat bekijken staat Albers in races voor.....quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:07 schreef vosss het volgende:
Ik zeik niet. Ik constateer alleen dat Albers om de oren gereden word door een rookie.
En dattie altijd wel een excuss heeft waarom het net niet lekker ging.
En het licht nooit aan hemzelf.
Als ie nou zn starts nog wat oefent dan hebben we Jos Verstappen de 2de zou ik zeggen![]()
Het staat 4-1. Maar als Albers inderdaad een normale kwalificatie had gehad in Monaco had het 3-2 kunnen staan, en dat is helemaal niet slecht. Ik denk dat Albers in Canada en Amerika beter zal zijn dan Sutil.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:35 schreef sanger het volgende:
[..]
Als je het goed gaat bekijken staat Albers in races voor.....
In de kwali staat het 1-3, maar kende Albers een technisch probleem de laatste keer, wardoor hij helemaal niet reed. Wie weet had hij toen wel 2-2 van gemaakt.
Ik vind het dan toch vreemd dat Albers het wél mag, maar dat Verstappen daar destijds keihard op afgerekend werd door een groot aantal mensen. Die zeiden op een gegeven moment ook allemaal jaja, Verstappen, het ligt weer eens niet aan jou, uhuh, tuurlijk jongenquote:Albers MAG altijd een excuus hebben, hij rijdt in de langzaamste auto van het veld.
Dat zijn velen niet met je eens, waaronder ik. Ik denk dat Albers technisch een heel goede coureur is. Ook als je zijn vaardigheden een auto te ontwikkelen in ogenschouw neemt. Dat hij geen indruk weet te maken ben ik ook niet met je eens.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:42 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Albers is niet slim. Blijft gewoon een over het paard getilde coureur met een beetje talent, een tamelijk slim management en een grote bek. Hij doet al jaren zijn best om indruk te maken in de F1 en dat lukt niet.
Als ie slim was, ging ie terug naar de DTM. En dan hoeft ie zich niet meer zo op een Jordan-testrit te richten, waardoor ie grotendeels het DTM kampioenschap destijds verloor.
Kan ie ook weer lekker met 150+km/u over de Ginnekenweg in Breda raggen.
Maar hij rijd nog altijd bij het slechtste team.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:51 schreef sanger het volgende:
[..]
Dat zijn velen niet met je eens, waaronder ik. Ik denk dat Albers technisch een heel goede coureur is. Ook als je zijn vaardigheden een auto te ontwikkelen in ogenschouw neemt. Dat hij geen indruk weet te maken ben ik ook niet met je eens.
Zowel bij Minardi als bij Midland versloeg hij AL zijn teamgenoten. Ook werd de auto in de loop van het seizoen steeds sneller, als gevolg van ontwikkeling. Bij beide teams gaf de technische staff hoog op van zijn manier van werken, zijn manier van feedback geven en helpen ontwikkelen van een bolide. Op die manier heeft hij wel degelijk indruk weten te maken.
He! Het is een discussieforum hierquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:49 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Dus..als je Albers niet afkraakt en/of je het met je eens is, heb je veel kennis en langetermijnvisie...? Beetje rare definitie. Wellicht getuigt het van weinig bereidheid tot discussie en kennis van jouw kant. So be it.
Ik heb Jos Verstappen ook altijd een topcoureur gevonden, inderdaad raar dat iedereen hem afkraakte. Nog raarder is dat Nederlanders altijd Nederlandse inbreng in de F1 af gaan lopen zeiken, daar wordt ik zo moe van.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik vind het dan toch vreemd dat Albers het wél mag, maar dat Verstappen daar destijds keihard op afgerekend werd door een groot aantal mensen. Die zeiden op een gegeven moment ook allemaal jaja, Verstappen, het ligt weer eens niet aan jou, uhuh, tuurlijk jongen
Ik vind het sneu om Albers (en Spyker) op zo'n korte termijn al gelijk af te kraken. Ik weet waar ik over praat, want ik volg de Formule 1 heel nauw en ik heb de carriere van Albers van 2000 ook heel nauw gevolgd. Ik weet dus wel waar ik over praat. Ik ben geen lid van de CA-fanclub, laat dat duidelijk zijn, maar ik vind hem wel goed. Mijn definitie van een F1-coureur is een natural talent dat goed kan racen, en dan kan je nog zoveel zeiken over geld enz., hij doet het toch maar even, en daar mogen Nederlanders trots op zijn.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:49 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Dus..als je Albers niet afkraakt en/of je het met je eens is, heb je veel kennis en langetermijnvisie...? Beetje rare definitie. Wellicht getuigt het van weinig bereidheid tot discussie en kennis van jouw kant. So be it.
Oke, dit jaar is het knudde. MAAR nu komt Albers met die feiten na de race in Monaco over tekortkomingen in zijn auto, en hij belooft beterschap, en dan is het nog niet goed. Dan is het nog een grote klootzak omdat hij altijd maar smoesjes zou hebben enz.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:57 schreef Automatic_Rock het volgende:
Albers heeft het bij Minardi en Midland zeker wel goed gedaan. Alleen dit jaar is het gewoon knudde, en wordt hij om z'n oren gereden door een rookie.
Dat kunnen jullie (Sanger en Bernard0s) wel recht proberen te lullen, maar het is gewoon kut als je eerlijk bent. Sutil rijd in dezelfde auto en met dezelfde banden en met een stuk minder ervaring. Toch is hij meestal sneller dan Albers.
En Spyker zelf. Tja, ze zijn pas 5 races echt bezig. En ze maken echt vooruitgang. Iedereen zal wel sneller vooruitgang willen zien, maar met de middelen die ze hebben doet Spyker het goed wat mij betreft.
Ja idd, Key zei: "Bandenproblemen Albers verleden tijd". Dus ik hoop echt voor Albers dat hij sneller is dit weekend..........quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:54 schreef sanger het volgende:
[..]
He! Het is een discussieforum hier
Toch zit er wel een kern van waarheid in. Spyker, en Albers, worden keihard afgekraakt op internet. Dat is jammer in mijn ogen, want beiden hebben groot potentieel. Spyker, met de nieuwe windtunnel, Gascoyne en twee goede coureurs. Albers, nu hij zegt het lek boven te hebben en zijn kwaliteiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |