quote:
zoals eerder is aangegeven komt dat omdat de race nagenoeg op prime time wordt uitgezonden en dan trekken ze meer kijkers op RTL4quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:42 schreef vosss het volgende:
Weet iemand waarom het op RTL4 is dit weekend?![]()
Het is een besluit van de FIA geweest om vanaf 1996 de nummers te laten bepalen door de eindstand van de constructeurs in het voorafgaande jaar.quote:Op woensdag 6 juni 2007 16:21 schreef vingerplant het volgende:
[..]
![]()
Was het eigenlijk een besluit van Schumacher om de nummers 27 en 28 niet meer te gebruiken als het team geen 1 en 2 had? Sinds hij daar is gaan rijden zijn die nummers verdwenen. Erg jammer, het had wel wat.
Inderdaad, ik ga 'm toch kijken (na de afgelopen 2 gelukkig gemist te hebben)..quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:18 schreef Dos37 het volgende:
Canada is meestal wel leuk. Maar tegenwoordig.
Ah ja da's waar ookquote:Op woensdag 6 juni 2007 18:00 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Het is een besluit van de FIA geweest om vanaf 1996 de nummers te laten bepalen door de eindstand van de constructeurs in het voorafgaande jaar.
ondanks dat ik weinig heb met verstappen, vond ik de 2000 editie ook mooi. vooral de regenquote:Op woensdag 6 juni 2007 18:01 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ga 'm toch kijken (na de afgelopen 2 gelukkig gemist te hebben)..
1998 was de leukste race in Canada![]()
met natuurlijk die crash van Wurz.
Ineens overal plaggen gras op de baan, Trulli boven op de auto van alesi, een kamikaze-Villeneuve en Schumacher die Frentzen de baan afdrukte.
Die crash van Villeneuve vorig jaar was ook wel lachen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:01 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ga 'm toch kijken (na de afgelopen 2 gelukkig gemist te hebben)..
1998 was de leukste race in Canada![]()
met natuurlijk die crash van Wurz.
Ineens overal plaggen gras op de baan, Trulli boven op de auto van alesi, een kamikaze-Villeneuve en Schumacher die Frentzen de baan afdrukte.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:05 schreef WEST het volgende:
[..]
ondanks dat ik weinig heb met verstappen, vond ik de 2000 editie ook mooi. vooral de regen![]()
En Schumacher nam natuurlijk de nr. 1 mee, en heeft sindsdien nooit meer op een veel hogere plek gestaan.quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:00 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Het is een besluit van de FIA geweest om vanaf 1996 de nummers te laten bepalen door de eindstand van de constructeurs in het voorafgaande jaar.
Da's natuurlijk onzin. Hij nam wel nummer 1 mee maar raakte het daarna wel 4 jaar kwijtquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:13 schreef sanger het volgende:
[..]
En Schumacher nam natuurlijk de nr. 1 mee, en heeft sindsdien nooit meer op een veel hogere plek gestaan.
Hij raakte het kwijt indd, maar kwam nooit zover naar achteren dat ze weer met nr. 27 zouden gaan rijdenquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:27 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Da's natuurlijk onzin. Hij nam wel nummer 1 mee maar raakte het daarna wel 4 jaar kwijt
Ah je bedoelt het zo, ik nam de zin te letterlijkquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:36 schreef sanger het volgende:
[..]
Hij raakte het kwijt indd, maar kwam nooit zover naar achteren dat ze weer met nr. 27 zouden gaan rijden
Kovalainen op het podium zou leuk zijnquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:51 schreef HPoi het volgende:
Ik hoop toch zo dat er weer eens wat verrassende mensen op het podium staan.
Beetje realistisch verrassend verfrissend podium:
1. Heikki Kovalainen
2. Mark Webber
3. Jarno Trulli/Ralf Schumacher
........................................
8. Albers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |