Jij vlegelquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:52 schreef Spooky4u het volgende:
tvp
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:38 schreef sanger het volgende:
Ik wordt nog nader geinformeerd over de mogelijkheden omtrent het eten.
Watquote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:14 schreef Fir3fly het volgende:
[..]!
Verder een leuk idee, maar te duur voor mij.
Ik heb gewoon totaal geen geld, dus alles zou al te duur voor mij zijnquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:30 schreef sanger het volgende:
[..]
Wat
Tja, je zit al gauw aan een hoger bedrag als je een meet op locatie wilt doen (helaas). Dit is 1 van de goedkopere opties die ik vond.
Vorig seizoen hadden we gewoon geluk dat Googolplexian een leuke meet georganiseerd had bij Pitbox Race Events.
Duidelijkquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik heb gewoon totaal geen geld, dus alles zou al te duur voor mij zijn.
Ik zal er eens een mailtje aan wagen danquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:33 schreef Googolplexian het volgende:
effe een tvp hiero
effe een note : ik ben totaal geen vriendjes meer met Pitbox Race Events maar ik kan me best voorstellen dat zij nogmaals bereid zouden zijn iers dergelijks te regelenof te bemiddelen.
Ik zou een voorzichtige gok wagen maar reken niet op mij
Voor mij is het ook niet om de hoek hoorquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:40 schreef vosss het volgende:
Ik ben vorig jaar in de Fabrique geweest met een bedrijfsuitstapje.
Dat is werkelijk een schitterende locatie!!
Ik zal er eens over nadenken, want het is voor mij een behoorlijk eind uit de richting.
Plus dat ik graag een biertje drink tijdens de Formule 1 en als ik dan nog met de auto helemaal terug naar huis moet rijden is dat niet echt bepaald handig
Het is iig een puik idee op een prima locatie dunkt me
Dat laatstequote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:29 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik zal er eens een mailtje aan wagen dan
Met niet op jou rekenen, bedoel je dan dat je soweiso niet komt? Of dat je niet meer als contactpersoon wilt optreden?
Dan is het goedquote:
Daar zal ik dan wel bij zijnquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:01 schreef Atreidez het volgende:
Champcar Assen is misschien ook wel idee voor een meet
Je had toch geen geld?quote:
Misschien heeft ie vrijkaartenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:02 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Je had toch geen geld?![]()
Ik weet nog niet of ik kan, maar ben wel geīnteresseerd
Dan moet hij die bij mij inleveren.quote:
Dat heb ik niet nodig om in Assen te komenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |