Omdat de meet vorig jaar zo een groot succes was heb ik het plan opgevat om ook dit seizoen een meet te doen. Leuk, gezellig en ontspannen naar een F1-race kijken!
Wat?Met de FOK! F1-fans een race kijken op groot scherm. Het liefst ergens centraal (provincie Utrecht). En natuurlijk moet ook rekening worden gehouden met de portemonnee van de FOK!kers. Dus niet te duur als het kan!
Na de race iets eten en drinken of zoiets. En daarna karten. Bij een F1 meet hoort natuurlijk ook een F1-gerelateerde activiteit
Mijn suggestie:05-08-2007 GP Hongarije (race van 14.00 tot 16.00)
26-08-2007 GP Turkije (race van 14.00 tot 16.00)
16-09-2007 GP Belgie (race van 14.00 tot 16.00)
Waar?In Maarssen heb je
de Fabrique. Daar kun je onbeperkt karten op zondagavond van 18.00 tot 21.30. De kosten hiervan zijn ¤ 25,95 of inclusief snackmenu ¤ 29,95. Het snackmenu is echter geen complete maaltijdvervanging. Het gaat meer om een bittergarnituur. Ik wordt nog nader geinformeerd over de mogelijkheden omtrent het eten.
Wanneer gaat het door?Als er een datum valt te prikken waarop de meesten kunnen. Lang niet iedereen zal kunnen, dat hou je niet tegen. Minimaal 10 man denk ik, anders is er bijna geen sprake meer van een meet.
Wat is de mening van jullie allemaal? heb je zelf een goed idee of een goede suggestie?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.