Jij vlegelquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:52 schreef Spooky4u het volgende:
tvp
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:38 schreef sanger het volgende:
Ik wordt nog nader geinformeerd over de mogelijkheden omtrent het eten.
Watquote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:14 schreef Fir3fly het volgende:
[..]!
Verder een leuk idee, maar te duur voor mij.
Ik heb gewoon totaal geen geld, dus alles zou al te duur voor mij zijnquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:30 schreef sanger het volgende:
[..]
Wat
Tja, je zit al gauw aan een hoger bedrag als je een meet op locatie wilt doen (helaas). Dit is 1 van de goedkopere opties die ik vond.
Vorig seizoen hadden we gewoon geluk dat Googolplexian een leuke meet georganiseerd had bij Pitbox Race Events.
Duidelijkquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik heb gewoon totaal geen geld, dus alles zou al te duur voor mij zijn.
Ik zal er eens een mailtje aan wagen danquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:33 schreef Googolplexian het volgende:
effe een tvp hiero
effe een note : ik ben totaal geen vriendjes meer met Pitbox Race Events maar ik kan me best voorstellen dat zij nogmaals bereid zouden zijn iers dergelijks te regelenof te bemiddelen.
Ik zou een voorzichtige gok wagen maar reken niet op mij
Voor mij is het ook niet om de hoek hoorquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:40 schreef vosss het volgende:
Ik ben vorig jaar in de Fabrique geweest met een bedrijfsuitstapje.
Dat is werkelijk een schitterende locatie!!
Ik zal er eens over nadenken, want het is voor mij een behoorlijk eind uit de richting.
Plus dat ik graag een biertje drink tijdens de Formule 1 en als ik dan nog met de auto helemaal terug naar huis moet rijden is dat niet echt bepaald handig
Het is iig een puik idee op een prima locatie dunkt me
Dat laatstequote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:29 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik zal er eens een mailtje aan wagen dan
Met niet op jou rekenen, bedoel je dan dat je soweiso niet komt? Of dat je niet meer als contactpersoon wilt optreden?
Dan is het goedquote:
Daar zal ik dan wel bij zijnquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:01 schreef Atreidez het volgende:
Champcar Assen is misschien ook wel idee voor een meet
Je had toch geen geld?quote:
Misschien heeft ie vrijkaartenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:02 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Je had toch geen geld?![]()
Ik weet nog niet of ik kan, maar ben wel geïnteresseerd
Dan moet hij die bij mij inleveren.quote:
Dat heb ik niet nodig om in Assen te komenquote:
Met de trein is het goed in Maarssen komen, hoor! Ben ik ook van afhankelijk. Alleen van het station naar de locatie, dat weet ik verder niet!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:40 schreef vosss het volgende:
Ik ben vorig jaar in de Fabrique geweest met een bedrijfsuitstapje.
Dat is werkelijk een schitterende locatie!!
Ik zal er eens over nadenken, want het is voor mij een behoorlijk eind uit de richting.
Plus dat ik graag een biertje drink tijdens de Formule 1 en als ik dan nog met de auto helemaal terug naar huis moet rijden is dat niet echt bepaald handig
Het is iig een puik idee op een prima locatie dunkt me
Eventueel kan er een soort van pendelservice opgezet worden, maw ik pik mensen op het station op en vervoer ze naar de locatie. Uiteraard gaan er maar een stuk of 3 passagiers in mijn Clio, dus als er meerdere zijn die met de auto komen.....quote:Op zondag 10 juni 2007 12:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Met de trein is het goed in Maarssen komen, hoor! Ben ik ook van afhankelijk. Alleen van het station naar de locatie, dat weet ik verder niet!
Mijn voorkeur zou zijn Spa, dat lijkt me de leukste race! Maar de andere dat kan ik ook, voor zover ik nu kan overzien!
P.S. Karten ga/kan/mag ik niet, is er dan een andere toegangsprijs???
Jij woont toch in Leeuwarden?quote:Op zondag 10 juni 2007 13:45 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Als ik met de auto kom, kan ik ook wel wat mensen oppikken. No problemo.En anders kunnen mensen uit het Noorden ook gewoon meerijden.
iddquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:10 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Onbeperkt karten.
Schrijf mij maar op het lijstje van geinteresseerden.
Ik kan op dit moment alle genoemde data wel.
Ja hoor, klikkerdeklik!!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 07:24 schreef sanger het volgende:
@Vosss, heb jij een bron dat de tests vrij toegankelijk zijn?
Dank je wel, je bent een heldquote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:47 schreef Atreidez het volgende:
Meet, leuk!Is die test op Spa niet nog steeds een optie om te meeten?
Niet óók ergens in Nederland??? Niet iedereen kan naar Spa....quote:Op maandag 9 juli 2007 09:14 schreef sanger het volgende:
Het lijkt erop dat de meet gaat plaatsvinden op Spa 12 juli.
Nou en! Ik kan lekker wel naar Spaquote:Op maandag 9 juli 2007 09:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Niet óók ergens in Nederland??? Niet iedereen kan naar Spa....
Mogelijkheden om te carpoolen, mss??quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:33 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat heb ik niet nodig om in Assen te komen. Kijk, op zich is dat karten enzo ook leuk, maar het reizen er naar toe kost voor mij al meer dan dat karten zelf, vandaar
.
Dat stond er toch alquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:35 schreef sanger het volgende:
ik kan ze allemaal
C-P dan...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:03 schreef TJDoornbos het volgende:
26-08 en 16-09 kan ik 5-8 gaat hem niet worden!!
Leek mij ook wel leuk!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:47 schreef WEST het volgende:
5-8 gaat hem niet waarschijnlijk niet worden, maar de overige data's lukt wel
zou trouwens leuk zijn .., de spa test meet om daarna de GP spa meet te doen![]()
quote:
Dat ^^ dus...quote:NB. Even geCopy-Pasted en bijgewerkt incl. ElmarO niet op 26-08-07 en WEST niet op 05-08-07
In dit geval helemaal WAAR!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:09 schreef TJDoornbos het volgende:vrouwen en computers............en dan nog de pc de schuld geven
Idem!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:03 schreef TJDoornbos het volgende:
26-08 en 16-09 kan ik 5-8 gaat hem niet worden!!
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:46 schreef Spooky4u het volgende:
Dus augustus gaat het worden?
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:46 schreef Spooky4u het volgende:
* Sally ziet Atreidez' naam nog niet op 't lijssie?????quote:
Inkoppertje.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:46 schreef Spooky4u het volgende:
Lijkt mij niet te vroeg. Vooral niet omdat één van de data 5 augustus is. Dat is niet zo heel ver meer weg.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:18 schreef Sally het volgende:
Hmz, als we nou eens een datum weg gaan strepen, nu?
Of is dat al te vroeg???
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:14 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Even het vraagteken weggelaten bij de GP van België.
Het is niet ECHT in Spa, he!quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:01 schreef WEST het volgende:
belgie komt mij in princiepe beter uit kwa ¤¤¤¤¤
quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:20 schreef Atreidez het volgende:
Wanneer het ook is, ik kom ws. wel ff langs hoor. Maar ik wil niet karten, die dingen komen amper vooruit met mij erop
Voor de winnaarquote:
sangerquote:Op woensdag 25 juli 2007 12:14 schreef sanger het volgende:
Ik heb noig geen actie ondernomen als ik eerlijk moet zijn
Misschien kun je iets afspreken met sangers Clio?!quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:22 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Voor de winnaarAls we nou met Clio's ofzo kunnen racen doe ik wel mee, dan rij ik jullie allemaal op een rondje
![]()
Nounou, we kunnen toch helpen duwen met een kart erachter!quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:20 schreef Atreidez het volgende:
Wanneer het ook is, ik kom ws. wel ff langs hoor. Maar ik wil niet karten, die dingen komen amper vooruit met mij erop
sanger!!!!!!!quote:
Dat spaanse filmpje slaat echt nergens op.. Ik bedoel, beelden van Hamilton in de grindbak en dat hij er dan wordt uitgetakeld, en meteen daarna shots van Hamilton op 1e plaats op podium van een andere racequote:
Checkquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:24 schreef 907 het volgende:
Ik van het weekend ff kijken of ik kan. Anders kan je er mij ook wel bijzetten Sally
quote:We hebben de beschikking over een 950 meter lang indoorcircuit, dat voorzien is van alle in de grand prix wereld bekende bochten én FIA gespecificeerd asfalt.
Ik denk dat ze bedoelen een hairpin, een chicane, enzquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:09 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Eens even op de site van die kartbaan gekeken.
[..]Dat moet ik zien.
Wedden dat ze Lesmo 2 niet hebben?
K!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:32 schreef 4-elements het volgende:
Ik weet nog niet of ik kom, ik zal tegen die tijd even naar mijn financiele situatie moeten kijken.
F1 kijken is gratis, een lift kan tegen studententarief en met karten moet je dan maar bij de oudjes op de reservebank komen zittenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:32 schreef 4-elements het volgende:
Ik weet nog niet of ik kom, ik zal tegen die tijd even naar mijn financiele situatie moeten kijken.
Als ik kom, ga ik wel karten. Er moet tenslotte iemand laatste worden hequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:47 schreef Atreidez het volgende:
[..]
F1 kijken is gratis, een lift kan tegen studententarief en met karten moet je dan maar bij de oudjes op de reservebank komen zitten![]()
Ik ga het wel proberen maar kan daar nog echt niets over zeggenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:22 schreef sanger het volgende:
Kom jij niet Googol?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:47 schreef Atreidez het volgende:
[..]
F1 kijken is gratis, een lift kan tegen studententarief en met karten moet je dan maar bij de oudjes op de reservebank komen zitten![]()
16-09-2007 GP Belgiequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:19 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik ga het wel proberen maar kan daar nog echt niets over zeggenhelaas
Dan moet ik je eerst de bandenmuur in rijden toch?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:21 schreef WEST het volgende:
dus 4-elements als je de snelheid niet heb dan kun je altijd mij van vers rubber en wat peut erin doen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |