quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:15 schreef vosss het volgende:
Voor alle luie mensen die niet zelf willen zoeken naar foto's van dag 1!
Wat raar, Toyota test op dinsdag en donderdag maar woensdag hebben ze er even geen zin in. Is er toch weer eentje minder.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:05 schreef Atreidez het volgende:
Rijdersline-up donderdag
BMW Sauber
Heidfeld
--------------------------------------------------------------------------------
Ferrari
Raikkonen
--------------------------------------------------------------------------------
Honda
Barrichello
McLaren
Hamilton
Red Bull Racing
Webber
Renault
Fisichella
Scuderia Toro Rosso
Bourdais
Spyker
Albers ( Klien dus ws. ).
Super Aguri
Sato
Toyota
Trulli
Williams
Wurz
Dit staat ook op die site![]()
albers kun je schrappen donderdagquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:05 schreef Atreidez het volgende:
Rijdersline-up donderdag
BMW Sauber
Heidfeld
Ferrari
Raikkonen
Honda
Barrichello
McLaren
Hamilton
Red Bull Racing
Webber
Renault
Fisichella
Scuderia Toro Rosso
Bourdais
Spyker
Albers ( Klien dus ws. ).
Super Aguri
Sato
Toyota
Trulli
Williams
Wurz
Dit staat ook op die site![]()
Ik heb ook nog foto's van gpupdate:quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:01 schreef Sally het volgende:
Spa-fototip van de week: Onderwatercamera bij Trekpleister (blz. 3 onderaan).
is dat dezelfde bron die wisten te vertellen dat RD zijn motor had opgeblazen in Toronto??quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:52 schreef TJDoornbos het volgende:
Albers test gewoon aldus NOS net
Imperiaaltje?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:49 schreef sanger het volgende:
Dan moeten we even opnieuw plannen denk ik.......
hoezo?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:49 schreef sanger het volgende:
Dan moeten we even opnieuw plannen denk ik.......
Waar ga je zitten, dan zit er best een grote groep FOK!kers namelijk.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:33 schreef Argento het volgende:
Ik ben donderdag van de partij
Wij toch mss ook via Antwerpen? I.v.m. de files bij EHV en Maastricht...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:11 schreef sanger het volgende:
Anders is het voor mij een half uur omrijden, en Atreidez zou over Breda gaan.
De afgelopen twee dagen vielen de files mee, en om dan een half uur om te gaan rijden......quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Wij toch mss ook via Antwerpen? I.v.m. de files bij EHV en Maastricht...
Je moet toch zeker Rammstein hebben om een beetje op een goede manier in de stemming te komen voor F1.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:44 schreef TJDoornbos het volgende:
*Stuurt een cd met oerwoudgeluiden*
Ik ben blank, dus hou maar in je eigen collectie.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:44 schreef TJDoornbos het volgende:
*Stuurt een cd met oerwoudgeluiden*
Nee, bedankt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:47 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Je moet toch zeker Rammstein hebben om een beetje op een goede manier in de stemming te komen voor F1.
daar had ik nog niet over nagedacht.quote:
Wij overigens ook nog nietquote:
Ik dacht dat je het wel leuk vond om JJDJ op cd te horenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:48 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik ben blank, dus hou maar in je eigen collectie.
Hm, is goed... Maar ik vrees dat ik dan met Bløf en Counting Crows aan kom zetten, is dat ok?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:32 schreef sanger het volgende:
Overigens, WEST en Sally. Als jullie muzikale voorkeuren hebben zelf een cd meenemen (geen mp3).
Is er een soort centraal, herkenbaar punt binnen de hekken waar we elkaar dan kunnen ontmoeten?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:08 schreef sanger het volgende:
[..]
Wij overigens ook nog niet
Wij komen iig met een groepje van 7 man
Bij een frietkot.quote:
de paddock, Spyker box........en inslaan op Michiel Mol.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Is er een soort centraal, herkenbaar punt binnen de hekken waar we elkaar dan kunnen ontmoeten?
Voorlasnog heeft Prodrive bekend gemaakt dat ze niets bekend gaan maken. Iig niet binnen de door McLaren gestelde termijn.quote:
ik zal wel ff wat F1 geluid mee nemen om in de stemming te komenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm, is goed... Maar ik vrees dat ik dan met Bløf en Counting Crows aan kom zetten, is dat ok?
* Sally pijnigt nog even haar hersenen om te bedenken wat er nog meer in haar collectie staat...
quote:Alonso test komende twee dagen [17:08]
Het lijkt erop dat Lewis Hamilton de eerste testdag op Spa-Francorchamps als snelste zal afsluiten. Deze voorbereiding lijkt voor de Brit genoeg want zowel woensdag als donderdag zal Fernando Alonso in de wagen plaatsnemen.
Ik weet het, maar vond het vreemd dat Pedro eerst wel zou testen en nu ineens niet meer........quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:47 schreef sanger het volgende:
[..]
Voorlasnog heeft Prodrive bekend gemaakt dat ze niets bekend gaan maken. Iig niet binnen de door McLaren gestelde termijn.
Het is maar en Clio hoor........quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:48 schreef WEST het volgende:
[..]
ik zal wel ff wat F1 geluid mee nemen om in de stemming te komen![]()
ik hoop trouwens wel dat je wat ruimte in de auto heb* WEST heeft lange benen
Of een auto van mijn werk kapen...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:12 schreef TJDoornbos het volgende:
Tijd dat je een Fok! leasewagen krijgt voor dit soort klussen Sanger
Ik had eerder de trekhaak in gedachten voor jou......quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:31 schreef Sally het volgende:
Ach, vouw mij maar op in de kofferbak... Ik ben niet zo groot
Alhoewel... Ik zit toch liever op de achterbank dan in de kofferbak, maar degene voor mij kan wel de stoel een eind naar achteren doen!!
TSSSSS.....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:32 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik had eerder de trekhaak in gedachten voor jou......
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:32 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik had eerder de trekhaak in gedachten voor jou......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |