Daarom is het Spaquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:49 schreef WEST het volgende:
regenpak mee nemen want het de vooruitzichten zijn de hele week slecht
wat ik gelezen heb mag je overal in behalve de paddock (tenzij je goeie connecties heb)quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:01 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Daarom is het Spa
Ligt er ook aan welk gedeelte van het circuit je gaat (en mag) zitten, anders neem je gewoon nog zo'n simpel tentje mee...
zie ik dat nou goed of .............quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:43 schreef Sally het volgende:
*kick*
Is er hier iemand met goede connecties?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:05 schreef WEST het volgende:
[..]
wat ik gelezen heb mag je overal in behalve de paddock (tenzij je goeie connecties heb)
Voor de woensdag valt het alvast mee:quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:49 schreef WEST het volgende:
regenpak mee nemen want het de vooruitzichten zijn de hele week slecht
Het word pas extreem gevaarlijk als ze zelf met de auto naar Spa rijdenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:05 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
zie ik dat nou goed of .............
2 vrouwen in sportcrew is wel extreem gevaarlijk!!
Daarom rijdt ze ook meequote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:43 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Het word pas extreem gevaarlijk als ze zelf met de auto naar Spa rijden![]()
![]()
Sally iig niet (internet danquote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:30 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Is er hier iemand met goede connecties?![]()
Voor jou is een vuilniszak voldoende toch?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:20 schreef J.J.McKay het volgende:
He bolle (Sanger dus) Neem je een regenpak voor me mee?
En voor jou het afdekzeil van een cruiseschip? Past net...quote:Op zondag 8 juli 2007 00:00 schreef sanger het volgende:
[..]
Voor jou is een vuilniszak voldoende toch?
Niet te negatieve stukjes over RD plaatsen hequote:Op zondag 8 juli 2007 00:31 schreef Sally het volgende:
* Sally ziet nu dat er wat achter haar naam staat!
Zoalng hij maar 12de weet te kwalidinges dan is er niets positiefs te schrijven tochquote:Op zondag 8 juli 2007 10:31 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Niet te negatieve stukjes over RD plaatsen he![]()
ik niet hoor.., maar goed ik zie donderdag wel.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:30 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Is er hier iemand met goede connecties?![]()
neuh das waarquote:Op zondag 8 juli 2007 16:12 schreef sanger het volgende:
[..]
Zoalng hij maar 12de weet te kwalidinges dan is er niets positiefs te schrijven toch
Les Combes 2004:quote:Op zondag 8 juli 2007 17:21 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
neuh das waarMaar he het regent nu daar dus komt goed
Kan iemand voor mij voor mooie Honda pics zorgen vanuit Spa? wel met Jens en niet met Rubens
http://www.kmi.be/meteo/v(...)tingen.html?period=3quote:Vooruitzichten voor dinsdag tot vrijdag
Dinsdag is het meestal bewolkt met enkele plaatselijke buien. Aan de kust blijft het meestal droog en daar zijn de opklaringen breder.
Woensdag wisselen wolken en opklaringen elkaar af en vallen er enkele lokale buien.
Donderdag wordt het zwaarbewolkt en regenachtig. Tot donderdag schommelen de temperaturen in het centrum van het land rond 20 graden.
Vanaf vrijdag en vooral volgend weekend krijgen we echt zomerweer. Het wordt gevoelig warmer met volgend weekend temperaturen rond 30 graden.
Ik ga toch GEEN nieuwsberichten plaatsen: simpelweg geen tijd. Ik ga enkel de stukjes die geschreven worden door anderen van type-, spel- en grammaticafouten ontdoen! Werk zat, zou ik denken...quote:Op zondag 8 juli 2007 10:31 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Niet te negatieve stukjes over RD plaatsen he![]()
Denk dat dat eerder is doordat de kans groot is dat je de tickets dan niet meer op tijd in huis hebt?quote:Op zondag 8 juli 2007 21:53 schreef flubub het volgende:
Wat betreft die kaartjes voor die testsessie hè..er staat dat je ze niet meer online kan kopen, maar nog wel ter plekke.. is er dan nog enige kans dat je daar aankomt en het uitverkocht is![]()
Ga daar maar niet vanuit. Zelfs al is heel Spa kotsvol tijdens een GP weekend, dan nog kun je kaartjes gewoon aan de ingang kopen. Heb ik ook een keer gedaan.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:53 schreef flubub het volgende:
Wat betreft die kaartjes voor die testsessie hè..er staat dat je ze niet meer online kan kopen, maar nog wel ter plekke.. is er dan nog enige kans dat je daar aankomt en het uitverkocht is![]()
ik wel hoorquote:Op zondag 8 juli 2007 21:10 schreef DarkShine het volgende:
Al een beetje zin erin?
zeker als JJDJ wat geschreven heeftquote:Op zondag 8 juli 2007 17:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik ga toch GEEN nieuwsberichten plaatsen: simpelweg geen tijd. Ik ga enkel de stukjes die geschreven worden door anderen van type-, spel- en grammaticafouten ontdoen! Werk zat, zou ik denken...![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 juli 2007 01:09 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
zeker als JJDJ wat geschreven heeft![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Sally op 09-07-2007 09:26:43 ]Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
@WEST: lekker toch? Je werkt er al hard genoeg, zo te horen aan vorige week!
[ Bericht 79% gewijzigd door Sally op 09-07-2007 09:26:13 ]Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik wil sowieso proberen alle foto's te verzamelenquote:Op zondag 8 juli 2007 17:21 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
neuh das waarMaar he het regent nu daar dus komt goed
Kan iemand voor mij voor mooie Honda pics zorgen vanuit Spa? wel met Jens en niet met RubensEverything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.![]()
Ik heb er zin in
Everything you want is on the other side of fear.
Heb je nix beters te doen op de vroege ochtend?quote:het leuke en gezellige broertje van Sanger :D![]()
quote:Op maandag 9 juli 2007 07:15 schreef Sally het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat heb ik allang gedaanquote:Op maandag 9 juli 2007 08:03 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Heb je nix beters te doen op de vroege ochtend?
Er zou nou toch zolangzamerhand wel eens wat meer bekend moeten zijn over de aanwezige rijders/teams. Of wordt zoiets nooit officieel vermeld en moeten we maar zien wie er is?
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.![]()
Ik ga toch niet naar Spa, op zich jammer maar er is iets leuks voor in de plaats gekomen.De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers![]()
Rory78 heeft geen update meer gepost, maar ga er maar vanuit dat sowieso alle teams aanwezig zijn. De rijders zal afhangen van de dag en die maken ze niet altijd van tevoren bekend.quote:Op maandag 9 juli 2007 12:07 schreef Mister1977 het volgende:
Er zou nou toch zolangzamerhand wel eens wat meer bekend moeten zijn over de aanwezige rijders/teams. Of wordt zoiets nooit officieel vermeld en moeten we maar zien wie er is?
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers![]()
Giedo rijdt iig op dinsdag vertelde hij van het weekend.Everything you want is on the other side of fear.
En bourdais op woensdag
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
Dat moet dan wel heel leuk zijn! Hoe heet ze?quote:Op maandag 9 juli 2007 12:15 schreef vingerplant het volgende:
Ik ga toch niet naar Spa, op zich jammer maar er is iets leuks voor in de plaats gekomen.
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Een nieuwe baan haha, en een nieuwe vrouw zal m'n vriendin niet zo leuk vindenquote:Op maandag 9 juli 2007 13:11 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Dat moet dan wel heel leuk zijn! Hoe heet ze?![]()
Er zijn vrouwen die dat niet zo een probleem vinden hoorquote:Op maandag 9 juli 2007 13:32 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Een nieuwe baan haha, en een nieuwe vrouw zal m'n vriendin niet zo leuk vinden
In dat geval..... is jouw vrouwtje niet te porren voor een trio met mij en mijn vriendin?quote:Op maandag 9 juli 2007 13:36 schreef sanger het volgende:
[..]
Er zijn vrouwen die dat niet zo een probleem vinden hoor
vosss is de naam,
Je zou het der kunnen vragen, maar ik was hierboven vergeten te vermelden dat de mijne er niet zo 1 is (helaas).....quote:Op maandag 9 juli 2007 13:47 schreef vosss het volgende:
[..]
In dat geval..... is jouw vrouwtje niet te porren voor een trio met mij en mijn vriendin?Everything you want is on the other side of fear.
De jouwe lust er inderdaad wel pap van ja, of heeft ze je dat nog niet verteld?quote:Op maandag 9 juli 2007 13:47 schreef vosss het volgende:
[..]
In dat geval..... is jouw vrouwtje niet te porren voor een trio met mij en mijn vriendin?
'Albers haalt einde seizoen niet’
Iets verder doorlezen!!! Spa!!![]()
*** Ik plaats 'm alleen hier: ga zo sporten... maak gerust gebruik van deze 'submit'!!!!***Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Dan kan ik dus misschien Albers zien.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:25 schreef Sally het volgende:
'Albers haalt einde seizoen niet’
Iets verder doorlezen!!! Spa!!![]()
![]()
Dus:
McLaren: Pedro (di) / Fernando (wo&do)
Renault:
Ferrari:
BMW:
Williams:
Honda:
Toyota:
Red Bull:
STR: Speed (di) / Liuzzi (wo/do) / Bourdais (wo/do)
Spyker: vanderGarde (di) / Albers (wo) / Sutil (do) niet officieel
Super Aguri:
[ Bericht 21% gewijzigd door Mister1977 op 09-07-2007 16:15:24 ]"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Hmm, hier komt Bourdais morgen al.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:20 schreef sanger het volgende:
http://www.f1-club.be/nieuws/verslag.php?id=1767"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
quote:Op maandag 9 juli 2007 14:48 schreef vingerplant het volgende:
[..]
De jouwe lust er inderdaad wel pap van ja, of heeft ze je dat nog niet verteld?
vosss is de naam,
tis wel lekker ja.quote:Op maandag 9 juli 2007 07:16 schreef Sally het volgende:
@WEST: lekker toch? Je werkt er al hard genoeg, zo te horen aan vorige week!
gelukkig vloog de dag vandaag voorbij
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one![]()
Ralf niet op de 12e, jammer voor julliequote:Op maandag 9 juli 2007 16:20 schreef sanger het volgende:
http://www.f1-club.be/nieuws/verslag.php?id=1767
Ik vraag me overigens wel af hoe ze aan die lijstjes komen aangezien wij de indeling van Spyker al weten (en zij blijkbaar niet) en Bourdais ineens op de dinsdag verschijnt...De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers![]()
Tis ook een belgische site ....Everything you want is on the other side of fear.
-lama, andere site, zelfde info als hierboven-
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)![]()
Toro Rosso nam de moeite om hun vorige week gestuurde mail te rectifieren; Morgen test Liuzzi en niet Speed...![]()
![]()
Netjes van ze....quote:Op maandag 9 juli 2007 19:34 schreef Rory78 het volgende:
Toro Rosso nam de moeite om hun vorige week gestuurde mail te rectifieren; Morgen test Liuzzi en niet Speed...
Ik zal vanavond eens op de mediagedeeltes van de sites van de teams kijken voor meer info (ja ik heb login codes)
Oeh... Klinkt spannend...quote:Op maandag 9 juli 2007 19:37 schreef sanger het volgende:
[..]
Netjes van ze....
Ik zal vanavond eens op de mediagedeeltes van de sites van de teams kijken voor meer info (ja ik heb login codes)
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
En wat zeggen ze over Bourdais? Blijft die staan op woensdag? Volgens http://www.f1-club.be/nieuws/verslag.php?id=1767 test hij op dinsdag.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:34 schreef Rory78 het volgende:
Toro Rosso nam de moeite om hun vorige week gestuurde mail te rectifieren; Morgen test Liuzzi en niet Speed..."If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
ben je niet de enigequote:Op maandag 9 juli 2007 19:37 schreef sanger het volgende:
[..]
Netjes van ze....
Iemand die weet of het te doen is om met de trein naar Verviers te gaan en daar vervolgens met de bus ofzo verder te gaan?Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-![]()
moet je op de site van NS internationaal kijken.quote:Op maandag 9 juli 2007 21:23 schreef DarkShine het volgende:
Iemand die weet of het te doen is om met de trein naar Verviers te gaan en daar vervolgens met de bus ofzo verder te gaan?
Ik zou er 5 uur overdoen om vanuit zwolle naar verviers te reizen
Ik ben vanaf hier in 1½ uur op Verviers, alleen is het vervolgens nog 3 kwartier in de bus...quote:Op maandag 9 juli 2007 21:28 schreef WEST het volgende:
[..]
moet je op de site van NS internationaal kijken.
Ik zou er 5 uur overdoen om vanuit zwolle naar verviers te reizen![]()
Heb net ff via de TEC site gezocht.Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-![]()
En hoe komen jullie allemaal aan die login codes?quote:
tja hoe komen wij daaraan? gewoon bij een website werkenquote:Op maandag 9 juli 2007 21:54 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
En hoe komen jullie allemaal aan die login codes?![]()
![]()
![]()
![]()
jaja ben al met de voorbeschouwing van Spa bezig (alleen de google earth afbeeldingen.)Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
IK KAN NIET MEER WACHTEN!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
vosss is de naam,
sorry, ik liet me even gaan
vosss is de naam,
dat magquote:
Oh ja, waarschuwing: op de vroege ochtend ben ik nog een beetje halfdood, zeker als ik zo midden in de nacht op moet staan
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
jij bent natuurlijk zo'n luie donder die pas om 10 uur z'n nest uit komt elke morgenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:12 schreef 4-elements het volgende:
Oh ja, waarschuwing: op de vroege ochtend ben ik nog een beetje halfdood, zeker als ik zo midden in de nacht op moet staan
Ik hoef niet vroeger op dan normaal, dus dat scheelt
Gelukkig zit ik niet bij jou in de auto, danquote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:12 schreef 4-elements het volgende:
Oh ja, waarschuwing: op de vroege ochtend ben ik nog een beetje halfdood, zeker als ik zo midden in de nacht op moet staan![]()
we kunnen bij Luik nog altijd ruilen hoor......quote:Op dinsdag 10 juli 2007 07:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik niet bij jou in de auto, dan
Neu, dank u.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 07:48 schreef sanger het volgende:
[..]
we kunnen bij Luik nog altijd ruilen hoor......
*nog niet wakker...*
Hmmm....quote:Everything you want is on the other side of fear.
Ik zit wel bij hem in de auto, toch???quote:Op dinsdag 10 juli 2007 07:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik niet bij jou in de auto, dan
het leuke en gezellige broertje van Sanger :D![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:11 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Ik zit wel bij hem in de auto, toch???
ik gaat er vandoor, tot zo!Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Heb jij nog regenkleding voor je lieve broertje te leen?quote:het leuke en gezellige broertje van Sanger :D![]()
Zij die vandaag naar Spa gaan, veel plezier (* Proud2beDiepfries moet/gaat zo weer werken..)
Ik wil pics en sterke verhalen vanavond
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)![]()
Ehhhhhhh......vooruitquote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:27 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Heb jij nog regenkleding voor je lieve broertje te leen?Everything you want is on the other side of fear.
Spa-fototip van de week: Onderwatercamera bij Trekpleister (blz. 3 onderaan).Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Albers op non-actief. Doet niet mee aan de testsessie op SpaIt's not the question how to make your first million, but how many times over.![]()
Zie: Albers op non-actiefquote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:02 schreef paullo het volgende:
Albers op non-actief. Doet niet mee aan de testsessie op SpaOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Dan zal Klien wel rijden, die is gezien in de fabriek. Raar dat Honda hun coureur afstaat. Ze hadden beter Rubens kunnen ruilen voor Klien!!
Hoe zit het nu met SA en Spyker want die geldzaak is opgelost dus dan zou je zeggen dat Giedo ook gewoon zn licentie gaat krijgen toch?![]()
Ik denk dat Klien wel een clausule heeft, ik snap alleen niet dat Klien dit doet. Het is duidelijk een stap terug.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:16 schreef TJDoornbos het volgende:
Dan zal Klien wel rijden, die is gezien in de fabriek. Raar dat Honda hun coureur afstaat. Ze hadden beter Rubens kunnen ruilen voor Klien!!Dat is een aparte zaak denk ik. Nog niets over bekend iig.quote:Hoe zit het nu met SA en Spyker want die geldzaak is opgelost dus dan zou je zeggen dat Giedo ook gewoon zn licentie gaat krijgen toch?Everything you want is on the other side of fear.
Verlsag van het circuit:quote:Richttijd Felipe Massa [10:11]
Weinig tijdinfo beschikbaar op Spa-Francorchamps. Een richttijd is net gereden door Felipe Massa, een 1:51.9
--------------------------------------------------------------------------------
Liuzzi brengt rode vlag buiten [10:09]
Vitantonio Liuzzi heeft een rode vlag veroorzaakt. De Italiaan ging uit de bocht in Blanchimont.
--------------------------------------------------------------------------------
F1-Tests beginnen op Spa [09:31]
Ruim een halfuur geleden is de testsessie op het Spa-Francorchamps circuit begonnen. Het is bewolkt boven de Belgische omloop, maar tot dusver is er geen regen gevallen. Het circuit ligt er wel nog lichtjes vochtig bij.
Dat weerhield Ferrari-rijder Felipe Massa niet om al twee rondjes te verkennen op de nieuwe lay-out. Tot dusver werden er echter nog geen tijden neergezet.Everything you want is on the other side of fear.
Bron?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:16 schreef TJDoornbos het volgende:
Dan zal Klien wel rijden, die is gezien in de fabriek. Raar dat Honda hun coureur afstaat. Ze hadden beter Rubens kunnen ruilen voor Klien!!That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
RTL GP denk ik.Everything you want is on the other side of fear.
Las het op sport in reactie van iemand dat Klien daar geweest is, zijn broer schijnt bij Spykert te werken/wonen![]()
Hierquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:30 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Sanger waar kan ik de test volgen??
Voor vandaag is er bij mij iig wat tussen gekomen...
Lijkt er ook niet op dat ik een andere dag kan.Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-![]()
Rijdersline-up donderdag
BMW Sauber
Heidfeld
Ferrari
Raikkonen
Honda
Barrichello
McLaren
Hamilton
Red Bull Racing
Webber
Renault
Fisichella
Scuderia Toro Rosso
Bourdais
Spyker
Albers ( Klien dus ws. ).
Super Aguri
Sato
Toyota
Trulli
Williams
Wurz
Dit staat ook op die site
Where facts are few, experts are many.![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:02 schreef TJDoornbos het volgende:
dank vozzzzzzzzzz
en jij kan de boom in sang
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: