quote:Op maandag 9 juli 2007 14:48 schreef vingerplant het volgende:
[..]
De jouwe lust er inderdaad wel pap van ja, of heeft ze je dat nog niet verteld?
tis wel lekker ja.quote:Op maandag 9 juli 2007 07:16 schreef Sally het volgende:
@WEST: lekker toch? Je werkt er al hard genoeg, zo te horen aan vorige week!
Ralf niet op de 12e, jammer voor julliequote:Op maandag 9 juli 2007 16:20 schreef sanger het volgende:
http://www.f1-club.be/nieuws/verslag.php?id=1767
Netjes van ze....quote:Op maandag 9 juli 2007 19:34 schreef Rory78 het volgende:
Toro Rosso nam de moeite om hun vorige week gestuurde mail te rectifieren; Morgen test Liuzzi en niet Speed...
Oeh... Klinkt spannend...quote:Op maandag 9 juli 2007 19:37 schreef sanger het volgende:
[..]
Netjes van ze....
Ik zal vanavond eens op de mediagedeeltes van de sites van de teams kijken voor meer info (ja ik heb login codes)
En wat zeggen ze over Bourdais? Blijft die staan op woensdag? Volgens http://www.f1-club.be/nieuws/verslag.php?id=1767 test hij op dinsdag.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:34 schreef Rory78 het volgende:
Toro Rosso nam de moeite om hun vorige week gestuurde mail te rectifieren; Morgen test Liuzzi en niet Speed...
ben je niet de enigequote:Op maandag 9 juli 2007 19:37 schreef sanger het volgende:
[..]
Netjes van ze....
Ik zal vanavond eens op de mediagedeeltes van de sites van de teams kijken voor meer info (ja ik heb login codes)
moet je op de site van NS internationaal kijken.quote:Op maandag 9 juli 2007 21:23 schreef DarkShine het volgende:
Iemand die weet of het te doen is om met de trein naar Verviers te gaan en daar vervolgens met de bus ofzo verder te gaan?
Ik ben vanaf hier in 1½ uur op Verviers, alleen is het vervolgens nog 3 kwartier in de bus...quote:Op maandag 9 juli 2007 21:28 schreef WEST het volgende:
[..]
moet je op de site van NS internationaal kijken.
Ik zou er 5 uur overdoen om vanuit zwolle naar verviers te reizen![]()
En hoe komen jullie allemaal aan die login codes?quote:
tja hoe komen wij daaraan? gewoon bij een website werkenquote:Op maandag 9 juli 2007 21:54 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
En hoe komen jullie allemaal aan die login codes?![]()
dat magquote:
jij bent natuurlijk zo'n luie donder die pas om 10 uur z'n nest uit komt elke morgenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:12 schreef 4-elements het volgende:
Oh ja, waarschuwing: op de vroege ochtend ben ik nog een beetje halfdood, zeker als ik zo midden in de nacht op moet staan
Gelukkig zit ik niet bij jou in de auto, danquote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:12 schreef 4-elements het volgende:
Oh ja, waarschuwing: op de vroege ochtend ben ik nog een beetje halfdood, zeker als ik zo midden in de nacht op moet staan
we kunnen bij Luik nog altijd ruilen hoor......quote:Op dinsdag 10 juli 2007 07:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik niet bij jou in de auto, dan![]()
Neu, dank u.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 07:48 schreef sanger het volgende:
[..]
we kunnen bij Luik nog altijd ruilen hoor......
Hmmm....quote:
Ik zit wel bij hem in de auto, toch???quote:Op dinsdag 10 juli 2007 07:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik niet bij jou in de auto, dan![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:11 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Ik zit wel bij hem in de auto, toch???
Heb jij nog regenkleding voor je lieve broertje te leen?quote:
Ehhhhhhh......vooruitquote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:27 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Heb jij nog regenkleding voor je lieve broertje te leen?
Zie: Albers op non-actiefquote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:02 schreef paullo het volgende:
Albers op non-actief. Doet niet mee aan de testsessie op Spa
Ik denk dat Klien wel een clausule heeft, ik snap alleen niet dat Klien dit doet. Het is duidelijk een stap terug.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:16 schreef TJDoornbos het volgende:
Dan zal Klien wel rijden, die is gezien in de fabriek. Raar dat Honda hun coureur afstaat. Ze hadden beter Rubens kunnen ruilen voor Klien!!
Dat is een aparte zaak denk ik. Nog niets over bekend iig.quote:Hoe zit het nu met SA en Spyker want die geldzaak is opgelost dus dan zou je zeggen dat Giedo ook gewoon zn licentie gaat krijgen toch?
quote:Richttijd Felipe Massa [10:11]
Weinig tijdinfo beschikbaar op Spa-Francorchamps. Een richttijd is net gereden door Felipe Massa, een 1:51.9
--------------------------------------------------------------------------------
Liuzzi brengt rode vlag buiten [10:09]
Vitantonio Liuzzi heeft een rode vlag veroorzaakt. De Italiaan ging uit de bocht in Blanchimont.
--------------------------------------------------------------------------------
F1-Tests beginnen op Spa [09:31]
Ruim een halfuur geleden is de testsessie op het Spa-Francorchamps circuit begonnen. Het is bewolkt boven de Belgische omloop, maar tot dusver is er geen regen gevallen. Het circuit ligt er wel nog lichtjes vochtig bij.
Dat weerhield Ferrari-rijder Felipe Massa niet om al twee rondjes te verkennen op de nieuwe lay-out. Tot dusver werden er echter nog geen tijden neergezet.
Bron?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:16 schreef TJDoornbos het volgende:
Dan zal Klien wel rijden, die is gezien in de fabriek. Raar dat Honda hun coureur afstaat. Ze hadden beter Rubens kunnen ruilen voor Klien!!
Hierquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:30 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Sanger waar kan ik de test volgen??
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:02 schreef TJDoornbos het volgende:
dank vozzzzzzzzzz
en jij kan de boom in sang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |