Maar ze hebben al een half uur weggegooid...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:32 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Ze hebben nog een uur. Komt vast wel goed.
nu niet meerquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:31 schreef Bernard0s het volgende:
Zelfs Kimi is langzamer dan de toyota's.
Gozah, laten we eerst afwachten hoe de training verloopt. Er zijn verder geen problemen. Maybe gooien ze die auto's wel vol voor een long-run ofzo.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:33 schreef sanger het volgende:
[..]
Maar ze hebben al een half uur weggegooid...
en maar zeuren dat er te weinig testmogelijkheden zijn.
Dan moet je het zonder beelden doen vrees ik.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:34 schreef vosss het volgende:
RTL is nu reclame, en op die onoverzichtelijke kutteletekst van RTL en met mijn handen-en-voeten-duits kan ik daar de tv gids niet vinden
Albers gaat nu de baan al op.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:33 schreef sanger het volgende:
[..]
Maar ze hebben al een half uur weggegooid...
en maar zeuren dat er te weinig testmogelijkheden zijn.
Als ik TVGids.nl mag geloven zenden ze daar nu rechtbankverslagen uit.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:34 schreef vosss het volgende:
RTL is nu reclame, en op die onoverzichtelijke kutteletekst van RTL en met mijn handen-en-voeten-duits kan ik daar de tv gids niet vinden
Nee, ik denk eerder de motor heel laten.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:47 schreef voyeur het volgende:
Alonso staat nog steeds binnen. Probleem?
lets hopequote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:47 schreef voyeur het volgende:
Alonso staat nog steeds binnen. Probleem?
op de vrijdag mogen ze een motor gebruiken die niet in weekend mee hoeft te gaanquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:48 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Nee, ik denk eerder de motor heel laten.
Oh ja, dat is waar ook. Dan weet ik het ook niet. Maar het komt vaker voor dat coureurs zo lang binnen blijven he.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:48 schreef ZUID-OOST het volgende:
[..]
op de vrijdag mogen ze een motor gebruiken die niet in weekend mee hoeft te gaan
Vind dat data verzamelen wel tegenvallen eigenlijk.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:44 schreef Bernard0s het volgende:
Spyker is lekker aan het data verzamelen en verbeteren.
19 rondjes in 50 minuten. Laat ik het zo zeggen; Spyker heeft tot nu toe geen problemen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:49 schreef sanger het volgende:
[..]
Vind dat data verzamelen wel tegenvallen eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |