Je haalt me de woorden uit m'n mond. Ze zeggen dat vrouwen meerdere dingen tegelijk kunnen..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:47 schreef Tezz het volgende:
shit ik wist dat je ochtend had, ik heb je post gezien vanmorgen en je PM. Sorry. Ben drie dingen tegelijk aan het doen en dan kan het wel eens mis gaan (jajajaja ook bij ons vrouwen gaat dat wel eens mis).
Excusi
Kweenie....m'n bier is bijna op..quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:52 schreef LudoSanders het volgende:
BeeDee, vannacht weer nachtbraken?
nee ik dacht ik ben je maar vast voor.......quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:51 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Je haalt me de woorden uit m'n mond. Ze zeggen dat vrouwen meerdere dingen tegelijk kunnen..![]()
Maar da's nie denken en praten ..![]()
![]()
ja zeker!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
![]()
BeeDee, Van Halen is een Nederlander toch?
Hey broek!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ludo ik wilde TS gaan bashen in het triesttopic en toen zat er al een slotje op!!!!!!!! is ook nie eerlijk he!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:52 schreef LudoSanders het volgende:
BeeDee, vannacht weer nachtbraken?
Dat was een trieste topic Ludoquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:52 schreef LudoSanders het volgende:
Ahh oui !!! Zowel Eddie als z'n broer de drummer Ale off course !quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
![]()
Laat me raden...Dirkh ?!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:54 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ludo ik wilde TS gaan bashen in het triesttopic en toen zat er al een slotje op!!!!!!!! is ook nie eerlijk he!
Waarom moest ie jou hebben dan?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:55 schreef LudoSanders het volgende:
Het was verdimme niet eens een naamtopic.
haha slaap lekker!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:57 schreef Caviidae het volgende:
Vpt en tevens een melding dat ik een dutje ga doen, iedereen bedankt voor het fijne fruitsalade gesprek op pag. 5 van het vorige topic
Truste
damn vpt nu zie ik het pasquote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:57 schreef Caviidae het volgende:
Vpt en tevens een melding dat ik een dutje ga doen, iedereen bedankt voor het fijne fruitsalade gesprek op pag. 5 van het vorige topic
Truste
cokeslettenquote:
JA!!!!!!!! En dat is geen leuk grapje!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 22:58 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik bedoel, met alsof je bier niet op is!![]()
Klein hartjequote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:01 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Jij bent eigenlijk ook geen lieverdje he!![]()
nee want je doet net of ie niet op is!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:01 schreef Tezz het volgende:
[..]
JA!!!!!!!! En dat is geen leuk grapje!!!!!!!!!!!
(want dan loop je nietsvermoedend naar je koelkast, want je bier is toch niet op en dan en dan en dan...jajaja, dan is je bier TOCH op!!!!!!) Niet leuk!!!
ooh huw me!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:01 schreef Tezz het volgende:
[..]
(want dan loop je nietsvermoedend naar je koelkast, want je bier is toch niet op en dan en dan en dan...jajaja, dan is je bier TOCH op!!!!!!) Niet leuk!!!
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:01 schreef Tezz het volgende:
[..]
het bed preferabelquote:
stomme kooiquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:05 schreef LudoSanders het volgende:
Jensen, met die Jaap uit de Gouden kooi. Dat wil ik gewoon ff zien, die gast is echt hilarisch.
Dan duw ik te hard, en smak je me tegen de grond! Ik ben bang voor je!quote:
Ik wil een nieuw bed, een nieuw bankstel, een nieuwe voordeur en een achterwand voor de keuken.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:08 schreef Broekpaling het volgende:
Potjandoerie, wil nog een Akai GX 635 DB bandrecorder en een Akai GXC 710 D tapedeck maar dan met tiptoetsen, en een Akai EA90 equalizer, weet niet zeker wat het nummer van de equalizer ook al weer was maar iedere equalizer heeft een ledje en er hij is stereo, als ik dat bezit dan ben ik heel erg blij.![]()
Die equalizer en tapedeck gaan wel lukken onder de 100, maar zo'n bandrecorder klimt al gauw naar de 330 euro.![]()
schijtluisquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:08 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Dan duw ik te hard, en smak je me tegen de grond! Ik ben bang voor je!![]()
Ik wil een eigen huisje met allemaal nieuwe spullen.......quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:09 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik wil een nieuw bed, een nieuw bankstel, een nieuwe voordeur en een achterwand voor de keuken.
OMGquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:12 schreef PeZu het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=6DlmGusx65Y&NR=1sarah
Woon je in een goeie buurt?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:15 schreef PeZu het volgende:
het bier gaat iets te hard hier
er is al een half krat weg![]()
i'm afraid she gonna break her teeth on themquote:
Helaas slijten de nieuwe spullen altijd zo snel.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:12 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Ik wil een eigen huisje met allemaal nieuwe spullen.......
Ja, die vieze nickelson nog even in beeld.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
i'm afraid she gonna break her teeth on them![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:16 schreef Tezz het volgende:
Wel grappig dat Broek eigenlijk bijna nooit mee doet aan een gesprek, maar dan wel ineens een post met allerlei info over apperatuur er tussendoor gooit. hihihi! Grappig mannetje, die Broek!
Ik volg het hier niet helemaal, ben naar die dikke Jaap en slet Amanda aan het kijken bij Jensen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:16 schreef Tezz het volgende:
Wel grappig dat Broek eigenlijk bijna nooit mee doet aan een gesprek, maar dan wel ineens een post met allerlei info over apperatuur er tussendoor gooit. hihihi! Grappig mannetje, die Broek!
zuipschuitquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:15 schreef PeZu het volgende:
Ik ook Jaap is tofquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik volg het hier niet helemaal, ben naar die dikke Jaap en slet Amanda aan het kijken bij Jensen.![]()
ik ga er ff heen zappen, dan kun je gewoon tegen mij kletsen Broek, ik weet waar je het over hebt dan he!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik volg het hier niet helemaal, ben naar die dikke Jaap en slet Amanda aan het kijken bij Jensen.![]()
Moet kunnen toch...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:15 schreef PeZu het volgende:
piep piepquote:
kan ook bestquote:
Hilarisch hoe kinderachtig ze zijn en hoe Jaap binnenkwam, die duwde Amanda een meter opzij en ging helemaal los.quote:
Ik heb heel die gouden kooi nog nooit gezein. Maar die Amanda of hoe heet dat mens valt bij mij in de categorie 'negeren'. En Jaap heb ik nog niet echt iets van gezien........quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hilarisch hoe kinderachtig ze zijn en hoe Jaap binnenkwam, die duwde Amanda een meter opzij en ging helemaal los.![]()
Jensen probeert uit volle macht te zorgen dat ze geen ruzie krijgen, die gozer heeft het benauwd.![]()
ik zie nu stukjes bij jensen en wat een ene trieste debileen daarquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:26 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik heb heel die gouden kooi nog nooit gezein. Maar die Amanda of hoe heet dat mens valt bij mij in de categorie 'negeren'. En Jaap heb ik nog niet echt iets van gezien........
goed plan! ik doe mee!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:25 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Vrijdag dan ga ik weer eens goed feeste!
het gaat wel over sex nuquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zie nu stukjes bij jensen en wat een ene trieste debileen daar![]()
koning faalhaas jaquote:
ik hoor hetquote:
Daar zit wat in ...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:29 schreef Tezz het volgende:
Maar ja dan zie je die Jaap en is het weer voorbij met de sex.
trusten! Ik ga ook zo.......quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:29 schreef Duuvelke het volgende:
Maar ik ben er vandoor over 6 uurtjes gaat weer de wekker...![]()
Slaap lekker allemaal
Welterusten duuvelke!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:29 schreef Duuvelke het volgende:
Maar ik ben er vandoor over 6 uurtjes gaat weer de wekker...![]()
Slaap lekker allemaal
neequote:
Wie, nep Ludo?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:35 schreef oranjekoek het volgende:
ah daar is mijn vriendje weer
geluksvogelquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:34 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ga met Duuvelke op vakantie en jullie lekker niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |