Joah.quote:Op maandag 4 juni 2007 23:04 schreef LudoSanders het volgende:
Snel topic, nummertje 113.
Had dit gewoon moeten weten...ik twijfelde nogquote:Op maandag 4 juni 2007 22:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Daarom juist.
Ik ga ff de container buiten zetten.
Mooie edit kerol!quote:Op maandag 4 juni 2007 23:05 schreef remlof het volgende:
* remlof schuift de asbak maar weer eens naar het midden
Way to go !quote:Op maandag 4 juni 2007 23:05 schreef remlof het volgende:
quote:Op maandag 4 juni 2007 23:06 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Had dit gewoon moeten weten...ik twijfelde nogJij krijgt geen voordeel van twijfel meer Ludo !
![]()
ik heb aan je gedacht aangaande de TTquote:Op maandag 4 juni 2007 23:05 schreef remlof het volgende:
quote:Op maandag 4 juni 2007 23:06 schreef oranjekoek het volgende:
Behalve Amy dan, heb je al eens in het celebs Onflatteus op de Kiek gekeken?
Heb ik nog iets gemist de afgelopen uurtjes.... Heb eerlijk gezegt geen zin om alles terug te lezenquote:
Heeft lang in z'n sig gestaan !quote:Op maandag 4 juni 2007 23:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb aan je gedacht aangaande de TT
en hier een biertje voor jou
[afbeelding]
quote:Op maandag 4 juni 2007 23:09 schreef Beelzebub85 het volgende:
Jaaaaaaaaa. Stimmung!
Doe 3 passen naar links en tik op de billen van je buurman/vrouw. Doe er 2 naar voren en 1 terug. Draai 2 rondjes gehurkt naar links.
Doe 3 passen naar rechts en tik op de billen van je buurman/vrouw. Doe er 2 naar achter en 1 naar voor. Draai 2 rondjes gehurkt naar rechts.
(x3)
Refrein:
Nee niet echt geloof ikquote:Op maandag 4 juni 2007 23:08 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Heb ik nog iets gemist de afgelopen uurtjes.... Heb eerlijk gezegt geen zin om alles terug te lezen![]()
Hey Bb ! Mijn ochtend TVP was voor de ochtendienst...was ook weer direct vertrokken na die postquote:Op maandag 4 juni 2007 23:09 schreef Beelzebub85 het volgende:
Jaaaaaaaaa. Stimmung!
Doe 3 passen naar links en tik op de billen van je buurman/vrouw. Doe er 2 naar voren en 1 terug. Draai 2 rondjes gehurkt naar links.
Doe 3 passen naar rechts en tik op de billen van je buurman/vrouw. Doe er 2 naar achter en 1 naar voor. Draai 2 rondjes gehurkt naar rechts.
(x3)
Refrein:
En heb je het topic nog kunnen volgen toen je thuiskwam?quote:Op maandag 4 juni 2007 23:11 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Hey Bb ! Mijn ochtend TVP was voor de ochtendienst...was ook weer direct vertrokken na die post![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 23:13 schreef oranjekoek het volgende:
haha ja lekker ding hoor!
Ja daar staat ze ook mooi op! Ik ken haar vooral uit dat topic, en in dat topic staan alleen minder leuke foto's. Ook lang niet altijd trouwens.quote:
jij weet hoe het zitquote:
De Turk is verhuisd?quote:Op maandag 4 juni 2007 23:17 schreef LudoSanders het volgende:
De container stond al buiten, ik ga een topic erover openen in TRU. Onverklaarbaar.
quote:Op maandag 4 juni 2007 23:16 schreef Beelzebub85 het volgende:
Aan die bek te zien is het een dochter van Mick Jagger en Steve Tyler.
We zijn inmiddels bijna 2 topics verder..quote:Op maandag 4 juni 2007 23:13 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
En heb je het topic nog kunnen volgen toen je thuiskwam?
quote:Op maandag 4 juni 2007 23:17 schreef LudoSanders het volgende:
De container stond al buiten, ik ga een topic erover openen in TRU. Onverklaarbaar.
Daar wel, ze kan wel lekkere Jazz (of wat is het?quote:Op maandag 4 juni 2007 23:19 schreef oranjekoek het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding] mooie meid hier!
hee psst remlofquote:Op maandag 4 juni 2007 23:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ach dat zal wel na een bitchfight in een bar geweest zijn
heerlijek jazzz jaquote:Op maandag 4 juni 2007 23:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Daar wel, ze kan wel lekkere Jazz (of wat is het?) muziek maken.
Je kan er niet tegen he?quote:Op maandag 4 juni 2007 23:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
hee psst remlof
jij bent toch mod enzo?
kan jij dan ook die onflateuse kiekjes weggummen![]()
amy moet idd snel weer wat meer etenquote:
Ja, dat was ook het eerste wat ik dacht toen ik haar zag.quote:Op maandag 4 juni 2007 23:21 schreef BeeDee het volgende:
Ze heeft veel gezichten..Ze moet gewoon d'r mond dichthouden...op de foto dan.
![]()
![]()
er staat adoreer in de TT niet bashquote:
Dadaquote:Op maandag 4 juni 2007 23:20 schreef Duuvelke het volgende:
Ik ben er weer vandoor.... morgen gaat weer vroeg de wekker![]()
Dat gaat wel lukkenquote:Op maandag 4 juni 2007 23:24 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Welterusten duuvelke! slaap lekker!![]()
Welk firefoxplaatje?quote:Op maandag 4 juni 2007 23:20 schreef Beelzebub85 het volgende:
Remlof, maak het eens goed en post dat firefoxplaatje eens.
hoiquote:
quote:Op maandag 4 juni 2007 23:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
tralalalalalaaalalalalalalalalaalalalalalalaa
Dude virtueel rondjes geven, je weet hoe een hekel ik daaraan hebquote:Op maandag 4 juni 2007 23:32 schreef Broekpaling het volgende:
Ik zit morgen met mega wallen, 20x per 5 minuten gapend, brandende ogen bij dat intake gesprek.![]()
Voor 3 uur slaap ik niet en ik ga het niet proberen ook.![]()
Tijd voor wat te drinken, iemand anders een biertje?![]()
Ja BeeDee, flikker meteen je CV even neer.quote:Op maandag 4 juni 2007 23:32 schreef LudoSanders het volgende:
Nog iemand spannende dingen meegemaakt, het valt plots zo stil.
Misschien wil BeeDee wel ff vertellen wat voor werk hij doet ofzo?
Biertje?quote:Op maandag 4 juni 2007 23:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dude virtueel rondjes geven, je weet hoe een hekel ik daaraan heb.
Trusten BD!
kan jij ook zo mooi zingen danquote:
quote:Op maandag 4 juni 2007 23:37 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja er is nog ruimte in der gebit, tussen haar tanden!
quote:Op maandag 4 juni 2007 23:38 schreef oranjekoek het volgende:
das wat anders dan tussen de tieten
Ik toevallig wel ja.quote:Op maandag 4 juni 2007 23:40 schreef smammela het volgende:
iedereen met een alcoholverslaving en rokerslongen denkt dat ie mooi zingt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |