quote:Op maandag 4 juni 2007 20:11 schreef SeaOfLove het volgende:
Omg BeeDee weet je nog van dat klonentopic dat ik zei dat jij en Q_B mijn klonen waren.
Ik mijn vriend tijden geleden al uitgelegd dat het allemaal gein is.
Nu heeft hij onder invloed, allemaal topics door zitten spitten en is er heilig van overtuigd dat ik hem heb lopen fucken en dat jullie echt mijn klonen zijn![]()
Omg de paranoia![]()
Is Piovan je nieuwe vriendquote:Op maandag 4 juni 2007 20:11 schreef SeaOfLove het volgende:
Omg BeeDee weet je nog van dat klonentopic dat ik zei dat jij en Q_B mijn klonen waren.
Ik mijn vriend tijden geleden al uitgelegd dat het allemaal gein is.
Nu heeft hij onder invloed, allemaal topics door zitten spitten en is er heilig van overtuigd dat ik hem heb lopen fucken en dat jullie echt mijn klonen zijn![]()
Omg de paranoia![]()
Verdomme volgende keer wel gewoon een nieuwe openen als je de laatste post hebt, dat is je enige verplichting om hier te mogen posten.quote:
Die zaten we in betreffende topic te fukkenquote:
Ja, en Pio opende toen een topic in FB om door een FA te laten uitzoeken of we klonen waren.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:23 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Die zaten we in betreffende topic te fukken![]()
Dagwaarde is mijn vriend.
Heb hem net een chatlog van Q_B en mij gestuurd en gezegd dat BeeDee in het gastenboek van dochterlief staat.
Waarom doe ik dat eigenlijk ook, zit me om niks te verdedigen![]()
Geen idee, ben ik zo voorspelbaarquote:Op maandag 4 juni 2007 20:35 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Waarom verwacht ik nou juist van jou dit antwoord..?![]()
Of eerlijk...kan ookquote:Op maandag 4 juni 2007 20:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Geen idee, ben ik zo voorspelbaar.
The Eaglesquote:Op maandag 4 juni 2007 20:42 schreef Broekpaling het volgende:
It's another tquila sunrise, shalalala nog iets...![]()
Breezersletje ?quote:Op maandag 4 juni 2007 20:45 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ben een Breezertje aan het drinken.![]()
zomg hoer!quote:Op maandag 4 juni 2007 20:45 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ben een Breezertje aan het drinken.![]()
jaquote:
quote:Op maandag 4 juni 2007 20:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee. maar zo nu en dan lust ik er wel een.![]()
Call of duty...quote:Op maandag 4 juni 2007 20:49 schreef Broekpaling het volgende:
Wat was jij er weer vroeg uit vandaag BeeDee.![]()
Ik zou me er bijna voor gaan schamen dat ik dan pas 2 tot 3 uur slaap.
Hehe, ik drink het ook zelden, dit is weer de eerste keer sinds 6 maanden ofzo.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:49 schreef BeeDee het volgende:
[..]
![]()
Nee, laat maar...ik drink dat echt nooit..of er moet écht niks anders zijn..
![]()
Ja..."ziek".....quote:Op maandag 4 juni 2007 20:52 schreef LudoSanders het volgende:
Ik neem morgen trouwens nog een dagje vrij om uit te zieken, heb vandaag minder gedaan dan verwacht en ik moest maar goed uitzieken zeiden ze.
Kijk...en dat laat je je natuurlijk geen tweede keer zeggenquote:Op maandag 4 juni 2007 20:52 schreef LudoSanders het volgende:
Ik neem morgen trouwens nog een dagje vrij om uit te zieken, heb vandaag minder gedaan dan verwacht en ik moest maar goed uitzieken zeiden ze.
Als je mij 's ochtends hoort denk je dat ik een al flink doorgerookte stem heb of een keiharde ziekte aan m'n strottehoofd heb.quote:Op maandag 4 juni 2007 20:55 schreef LudoSanders het volgende:
Ze hoorden het zelfs aan mijn stem.
Direct bellen zodra je wakker wordt ftw.
quote:Op maandag 4 juni 2007 20:55 schreef LudoSanders het volgende:
Ze hoorden het zelfs aan mijn stem.
Direct bellen zodra je wakker wordt ftw.
Het werkt, ik kan het bevestigen.quote:
Wtf is da ?quote:Op maandag 4 juni 2007 21:02 schreef Broekpaling het volgende:
Heb zo'n Axe Click geval, dat is zwaar hinderlijk, ik blijf maar klikken.![]()
Gewoon een teller. Druk op 't knopje en er staat 0001, nog ene keer en dan staat er 0002.quote:
What's the point ? Vingertraining voor gitaar ?quote:Op maandag 4 juni 2007 21:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gewoon een teller. Druk op 't knopje en er staat 0001, nog ene keer en dan staat er 0002.![]()
Haha, nee, gewoon zoiets wat je niet kan wegleggen.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:06 schreef BeeDee het volgende:
[..]
What's the point ? Vingertraining voor gitaar ?![]()
Ik moest langs de kruidvat van Ma, en op het lijste stond onder andere deo.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:05 schreef LudoSanders het volgende:
Broek, ik begin aan je te twijfelen. Zojuist vertel je een breezer te drinken en nu kom je aan met Axe luchtverfrisser?
quote:Op maandag 4 juni 2007 21:13 schreef LudoSanders het volgende:
Geurloze deo ftw, zonde van je aftershave anders. Mijn internet klapte er zojuist uit, ik lift nu mee op het netwerk van een van de buren. Alleen het signaal is niet erg sterk en daardoor traaaaaag.
hoiquote:
Ja dat begrijp je toch nietquote:Op maandag 4 juni 2007 21:16 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Mensen die hun netwerk niet beveiligen..
![]()
wtfquote:Op maandag 4 juni 2007 21:24 schreef Broekpaling het volgende:
Niet te geloven hoeveel de stem van die dude uit Beatallica op die van James lijkt.![]()
Het eerste wat ik deed toen ik mijn laptop had en nog geen i-net aansluiting, was checken of er andere netwerken in de buurt waren...maar dit is dan ook het enige nadeel van vrijstaand wonen; te zwakquote:
Klopt, het duurde zo'n 5min om die post te plaatsenquote:Op maandag 4 juni 2007 21:29 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Het eerste wat ik deed toen ik mijn laptop had en nog geen i-net aansluiting, was checken of er andere netwerken in de buurt waren...maar dit is dan ook het enige nadeel van vrijstaand wonen; te zwak![]()
Vrijstaand wonen.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:29 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Het eerste wat ik deed toen ik mijn laptop had en nog geen i-net aansluiting, was checken of er andere netwerken in de buurt waren...maar dit is dan ook het enige nadeel van vrijstaand wonen; te zwak![]()
Ja...met 20 meter houdt het echt wel een beetje op zonder allerlei zend/ontvangversterkers en wat dies meer zij..quote:Op maandag 4 juni 2007 21:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Klopt, het duurde zo'n 5min om die post te plaatsen.
Alsof je zoveel keuze hebt. Al het werk moet je met beide handjes aanpakken.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:32 schreef Broekpaling het volgende:
Nog steeds geen idee watvoor werk te doen in de vakantie.![]()
Dat dus...lekker muziek draaien zonder gezeik. Maar vooral; geen contactgeluiden..quote:Op maandag 4 juni 2007 21:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Vrijstaand wonen.![]()
![]()
Vriend van me woont ook vrijstaand, 2 speakertorens met 2 speaker per toren van 19" en een sub, mengpaneel en meer superdure apparatuur, gaat hard daar soms!![]()
Is vrijstaand wonen trouwens heel veel duurder?quote:Op maandag 4 juni 2007 21:37 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Dat dus...lekker muziek draaien zonder gezeik. Maar vooral; geen contactgeluiden..![]()
![]()
heb in een flatje gewoond en me helemaal dood geërgerd aan het feit dat ik moet horen wanneer de buren douchen, naar de WC gaan, neuken (
) en de hele avond schoenen aanhouden en heen en weer lopen terwijl ze laminaat in huis hebben liggen..
![]()
Hier ook...maar da's vrijstaand genoeg. Ik heb maar een bescheiden bungalowtje. Maar ben uitermate tevreden over de privacy en met name qua geluid dus..quote:Op maandag 4 juni 2007 21:39 schreef LudoSanders het volgende:
Er zit wel wat verschil tussen vrijstaand wonen en vrijstaand wonen trouwens BD, wat moet ik me daar bij voorstellen. Middle of nowhere of 20m?
Die 20m is hier het geval.
Is toch genoeg om van die zeikende buren af te komen?quote:Op maandag 4 juni 2007 21:39 schreef LudoSanders het volgende:
Er zit wel wat verschil tussen vrijstaand wonen en vrijstaand wonen trouwens BD, wat moet ik me daar bij voorstellen. Middle of nowhere of 20m?
Die 20m is hier het geval.
Is wat duurder, maar ligt er heel erg aan waar...ik heb ook kutflatjes voor 2 ton midden in de stad gezien. Ik woon hier nu voor 2,5 ton. (moet wel zeggen dat er nog een grote verbouwing in de planning ligt, wat die prijs wel wat gaat opdrijven)quote:Op maandag 4 juni 2007 21:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Is vrijstaand wonen trouwens heel veel duurder?
Nee, ik ook niet hoor. Als ik hard muziek draai is het hooguit 2 a 3 nummers, het hoeft niet continue max. Nee, het gaat mij echt om die contactgeluiden...die mis ik totaal niet.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:43 schreef LudoSanders het volgende:
Wij hebben ook in een 2 onder 1 kaps gewoond. Maar ik heb nooit gezeik met de buren gehad. Ik ben dan ook niet iemand die die muziek op zijn hardst moet hebben staan. Dat vind ik verre van ontspannend eigenlijk..
Kreeg dit mailtje net over dat kloongedoe:quote:Op maandag 4 juni 2007 20:30 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja, en Pio opende toen een topic in FB om door een FA te laten uitzoeken of we klonen waren.![]()
En trouwens, jullie kennen elkaar nu toch irl ? Wat zegt dat accountje op FOK! dan nog..Mja...hou het anders op onzekerheid over jullie nog korte relatie..
![]()
OMG ! Hoe oubollig komt m'n laatste opmerking over..Maar goed bedoeld iig
![]()
Die sig nu is ook vrij dubieus dusquote:Op maandag 4 juni 2007 21:46 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Kreeg dit mailtje net over dat kloongedoe:
ik weet niet met wie je klonen deelt, maar het patroon zit er helemaal in:
van ondertiteling tot sig tot wie in fobo posten standaard...
'Zargon, Piovan, enter, ladidadida' ik weet het allemaal niet meer
Ook DeeCruise, KwikkieBut (oid) en Qwea zijn blijkbaar klonen van me, dat beweert hij nl![]()
Ik hou het er maar op dat die pillen, weed en speedbommen zijn complotheorieën voeden![]()
En het mooie is dat hij gisteren zelf nog met 1 van zijn eigen klonen in zijn eigen topic zit te posten![]()
omgquote:Op maandag 4 juni 2007 21:46 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ook DeeCruise, KwikkieBut (oid) en Qwea zijn blijkbaar klonen van me, dat beweert hij nl![]()
Ik hou het er maar op dat die pillen, weed en speedbommen zijn complotheorieën voeden![]()
En het mooie is dat hij gisteren zelf nog met 1 van zijn eigen klonen in zijn eigen topic zit te posten![]()
God dat hij daar nog niet over is begonnenquote:Op maandag 4 juni 2007 21:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die sig nu is ook vrij dubieus dus.
hey BeeDee!quote:Op maandag 4 juni 2007 21:20 schreef BeeDee het volgende:
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Ik heb zelf totaal geen behoefte aan een kloon...waarvoor ??quote:Op maandag 4 juni 2007 21:46 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik heb 1 kloon, en hij weet welke en dat doe ik ookquote:Op maandag 4 juni 2007 21:48 schreef LudoSanders het volgende:
Verdomme dan moet je wel heel schizofreen wezen als je met jezelf gaat ouwehoeren op een internetforum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |