abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50034079
Hier maar weer verder in deeltje 2

vorige deel

Parenclub: done or not-done?

Morgen weer eens een keer naar de Fata .. hopen dat het ook een beetje mooi weer is om buiten te zitten en te poedelen in het badje
ACWW : 2191-9227-8630 / Fun4Two / McReal
pi_50034215
Je kan beter naar de Mystique gaan in Ruchpen
Altijd leuke sfeer en goed eten
Only the dead have seen the end of the war - Plato
pi_50034366
yeah op naar de parenclub
pi_50034413
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 15:57 schreef klotezooi het volgende:
Je kan beter naar de Mystique gaan in Ruchpen
Altijd leuke sfeer en goed eten
we komen in de fata al bijna 3 jaar ongeveer 1 keer per maand ofzo we kennen daar best veel stellen ...
Maar idd de mystique (ook 2 keer geweest) behoort ook tot de betere clubs ..

Maar ja we hebben gekozen voor de fata
pi_50034460
Ah ok, dan is het idd veel gezelliger
Is bij ons al bijna 2 jaar geleden dat we naar de Mystique zijn geweest (in verwachting)
En bijkomend voordeel is dat we maar 30 minuten moeten rijden
pi_50034508
Moet wel zeggen dat parenclubs in Belgie echt irri zijn, komen ook veel alleenstaande mannen binnen
En die kennen geen nee (soms veel marokkanen)
En de hygiene laat er ook veel te wensen over
  zaterdag 2 juni 2007 @ 16:18:54 #7
173558 Viswijfje
OF JE VIS LUST!!
pi_50034720
me ouders hebben het welles gedaan maar toen noemde ze het anders (kom even niet op t woord) maar liever dat ze t daar doen dan hier eigelijk
[b]ben jij die lekkere vent? bewijs me maar!!!![/b]
zaterdag [b]11 maart[/b] 2007 [b]13:22[/b] schreef BerenDD: Ik vind VW lief :Y Want ze vind mij lief!
woensdag [b]17 oktober[/b] 2006 [b]14:12[/b] schreef yvonne: viswijfje (L)
  zaterdag 2 juni 2007 @ 20:15:02 #8
29728 Vlaggetje
Ik ben een vliegtuig...
pi_50040746
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 16:18 schreef Viswijfje het volgende:
me ouders hebben het welles gedaan maar toen noemde ze het anders (kom even niet op t woord) maar liever dat ze t daar doen dan hier eigelijk
maar daar doen ze het wel met de overbuurman en de mama van je klasgenootje
pi_50042163
Mijn vriendinnetje en ik hebben het er nu al drie jaar over... nog steeds niet gedaan... Ik weet niet... 't is toch een enorme drempel om voor de eerste keer naartoe te gaan...
you Tokkie to me?
  Moderator zaterdag 2 juni 2007 @ 21:08:51 #10
9859 crew  Karina
Woman
pi_50042212
Het lijkt mij echt helemaal niets. Als mijn vriend daar toe wil, gaat hij maar met een andere vrouw, niet met mij.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_50042670
Na gisteren een stukje over de Lifestyle convention gezien te hebben twijfelen wij weer...
"Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover."
pi_50045958
Bij vragen stel ze gerust prive (als dat kan)
Ook wij zijn over de drempel moeten gaan
We zijn trouwens 33 en 35
  zondag 3 juni 2007 @ 13:38:19 #13
58560 Oksel
Gezellig.
pi_50058334
Mijn vriendin wil wel, maar doet het puur voor mij.
pi_50059383
Dan zou ik het niet zo snel doen
Je moet er echt beide achter staan anders heb je de kans dat het mis gaat met alle gevolgen van dien
Het zou namelijk niet de 1e keer zijn dat een stel uit elkaar gaat hiervoor
Je moet het zien als een aanvulling en niet om de ander een plezier te doen terwijl je er zelf niet achter staat
pi_50060709
Als ik een vriendin al langere tijd zou hebben, dan zou me dat zeker een optie lijken.
Verbaal terrorist
pi_50063166
heeft bij ons niks te maken met erachter staan e.d., maar gewoon, we hebben geen zin in mannen die geen nee willen horen, dikke, vieze, onverzorgde of oude (wij zijn twintigers en willen ook seks met twintigers) mensen.
"Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover."
pi_50063320
Dan moet je gewoon naar een club gaan waar enkel paren toegelaten worden
De Mystique heeft de vrijdag/zaterdag/zondag enkel parenavonden
Dus geen single mannen
En als er mensen zijn die geen nee snappen ff naar de eigenaar/personeel gaan en die krijgen dan een waarschuwing en de 2e keer worden ze er gewoon uitgezet
pi_50063889
we willen wel single mannen, JUIST wel, alleen geen mannen die geen nee willen horen.
pi_50064468
Ah ok, sorry mijn fout
Weet niet waar jullie wonen maar er zijn genoeg clubs waar de single mannen wel luisteren hoor als je nee zegt
Dat zijn ook meestal de betere clubs waaronder dus ook de Mystique
  maandag 4 juni 2007 @ 15:03:28 #20
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_50092197
DAmn, het zal bij mij wel bij een droom blijven om er ooit te komen :|
pi_50092697
Mijn vriendin heeft het Sexcetera filmpje op de website van Fun4Two gezien en ze is erg enthousiast (ik ook trouwens).

Waarom heeft dit topic eigenlijk deze titel? Zo lijkt het er op alsof er weer een discussie moet komen over het wel of niet done zijn van parenclubs. Dat lijkt me onzin. Het kan beter een topic zijn waar mensen die parenclubs bezoeken of willen bezoeken hun ervaringen, tips, vragen en verhalen kunnen delen.
PWBF
pi_50093419
[quote]Op maandag 4 juni 2007 15:21 schreef Nielsch het volgende:
Mijn vriendin heeft het Sexcetera filmpje op de website van Fun4Two gezien en ze is erg enthousiast (ik ook trouwens).

Dan ga ik die vanavond ook eens even opzoeken!
Leuk filmpje dus
pi_50094255
en over dat filmpje van de fun4two, ziet er idd best leuk uit. denk dat als wij ooit naar een pc gaan het wel de fun zal worden.

[ Bericht 50% gewijzigd door Tally op 05-06-2007 08:45:27 ]
pi_50094850
quote:
Op maandag 4 juni 2007 16:09 schreef junie het volgende:

[..]

en over dat filmpje van de fun4two, ziet er idd best leuk uit. denk dat als wij ooit naar een pc gaan het wel de fun zal worden.
Same here
PWBF
  maandag 4 juni 2007 @ 23:19:44 #25
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_50111545
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 16:09 schreef klotezooi het volgende:
Moet wel zeggen dat parenclubs in Belgie echt irri zijn, komen ook veel alleenstaande mannen binnen
En die kennen geen nee (soms veel marokkanen)
En de hygiene laat er ook veel te wensen over
Jammer dat jullie dan juist een andere ervaring hebben als die ik heb meegemaakt...

Hier juist betere ervaringen, vind em nog steeds top de acanthus
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_50111768
dat vampier nog niet is langsgekomen in dit topic met zijn geweldige verhaal...
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_50126827
quote:
Op maandag 4 juni 2007 15:46 schreef vroutje het volgende:
[quote]Op maandag 4 juni 2007 15:21 schreef Nielsch het volgende:

Dan ga ik die vanavond ook eens even opzoeken!
Leuk filmpje dus
En, vond je het wat?
PWBF
pi_50269585
quote:
Op maandag 4 juni 2007 15:21 schreef Nielsch het volgende:
[offtopic]
Wat een steenkolen Engels van die eigenaren zeg. Haha. Lachwekkend Aan de ene kant droevig, maar eigenlijk geeft het wel een typisch Nederlands tintje.
[/offtopic]

Maar wel een leuk filmpje.

[ Bericht 4% gewijzigd door Raven_ op 09-06-2007 14:58:58 ]
pi_50291676
Leuk filmpje van de fun 4 two. Jammer dat ik geen vriendin heb.
pi_50291734
Dit keer zonder signature
pi_50409881
Hoe gaat dat in parenclubs dan.
Ik weet bijv zeker dat mijn vriend er niet tegen kan als ik met een andere man ga.
Waar hij wel voor in zou zijn is een trio met een andere vrouw erbij, of dat we allebei apart met een vrouw gaan.

Lijkt mij een beetje moeilijk want stel dat mijn vriend en ik een trio doen met een vrouw staat haar man mooi te kijken. Ik heb altijd het gevoel dat daar namenlijk vooral partnerruils worden gedaan, wat bij ons dus niet de bedoeling is. Want ik moet niet met een andere man.

Of zijn er juist veel stellen waarvan de vrouw net als mij, niet echt bisexueel zijn, maar wel af en toe met een andere vrouw sex willen.
pi_50411883
Niets moet, alles mag. Nee = nee, zo simpel is het in een goede club.
Mijn partner zou het ook niet prettig vinden als een andere man me zou penetreren waar hij bij is, dus dat gebeurt ook niet. Hij is wel in voor trio's met een extra vrouw en dat gebeurt dus wel. Soms is het een single vrouw, soms een vrouw van een stel waarvan de man dan toekijkt.
pi_50412467
quote:
Op zondag 10 juni 2007 10:38 schreef KonnieKipke het volgende:
Leuk filmpje van de fun 4 two. Jammer dat ik geen vriendin heb.
Je kan als vrijgezel ook binnen op somige dagen he !

heb een vriendin die onlangs met haar viend naartoe is gegaan en is daar een trio gaan doen met 2 ANDERE singel mannen tewijl haar vriendje toekeek (alle ieder zijn ding) maar wil maar illustreren dat singels daar ook binnen mogen.

Als ik met een andere vrouw mag dan mag mijn vriendin zeker met een andere man, wat is daar nu de dilema in!
pi_50437861
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 15:20 schreef lord_sylus het volgende:

[..]

Dat kan in de Fun dus NIET! De enige avond dat er mannen zonder partner rondlopen is de gigeloavond en die mannen zijn ingehuurd door de Fun.
pi_50438020
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 07:40 schreef tasri het volgende:

[..]

Dat kan in de Fun dus NIET! De enige avond dat er mannen zonder partner rondlopen is de gigeloavond en die mannen zijn ingehuurd door de Fun.
Tja gigelo worden he
pi_50438458
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 14:15 schreef covie het volgende:
Hoe gaat dat in parenclubs dan.
Ik weet bijv zeker dat mijn vriend er niet tegen kan als ik met een andere man ga.
Waar hij wel voor in zou zijn is een trio met een andere vrouw erbij, of dat we allebei apart met een vrouw gaan.

Lijkt mij een beetje moeilijk want stel dat mijn vriend en ik een trio doen met een vrouw staat haar man mooi te kijken. Ik heb altijd het gevoel dat daar namenlijk vooral partnerruils worden gedaan, wat bij ons dus niet de bedoeling is. Want ik moet niet met een andere man.

Of zijn er juist veel stellen waarvan de vrouw net als mij, niet echt bisexueel zijn, maar wel af en toe met een andere vrouw sex willen.
Ik zie niet zo in waarom jouw vriend van jou wel met een andere vrouw mag, maar jij van hem niet met een andere man.
PWBF
pi_50438935
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 08:40 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ik zie niet zo in waarom jouw vriend van jou wel met een andere vrouw mag, maar jij van hem niet met een andere man.
Ik zie het wel in moet ik zeggen, ik zou dat ook niet moeten. Dat is hetzelfde als dat je vriendin nooit vreemd mag gaan, maar jijzelf ....
Verbaal terrorist
pi_50441206
quote:
[..]
I'm with this guy
pi_50443382
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 15:20 schreef lord_sylus het volgende:

[..]

heb een vriendin die onlangs met haar viend naartoe is gegaan en is daar een trio gaan doen met 2 ANDERE singel mannen tewijl haar vriendje toekeek (alle ieder zijn ding) maar wil maar illustreren dat singels daar ook binnen mogen.

Als ik met een andere vrouw mag dan mag mijn vriendin zeker met een andere man, wat is daar nu de dilema in!
Dat je een trio hebt met 2 andere mannen betekend nog niet dat er alleenstaande mannen naar binnen mogen.
Je hebt stellen die samen gaan en samen blijven, je hebt stellen die apart van elkaar dingen doen, je hebt stellen die helemaal niets doen...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_50443519
Ok ok maar hoe anders moest ik het 'illustreren'

ga anders is op een paar websites kijken en bij prijzen en dan zie je prijzen voor koppels, mannen en vrouwen appart
pi_50444860
Sommige PC's laten inderdaad alleengaande mannen binnen. Andere (zoals de Fun4 two) niet. Op de site van de fun staan ook geen toegangsprijzen voor alleengaande mannen.
pi_50448222
wij gaan nogeens binnen 1.5 week naar de 2 of hearts in brecht belgie iemand ervaring mee?
pi_50451075
quote:

[..]

Hmm ik begrijp het eigenlijk wel.
Kijk het is niet zo dat hij zo maar met een ander mag, stel hij ziet tijdens het stappen een leuke meid en hij zou er wel sex mee willen hebben dan zou ik er niet tegen kunnen dat hij ff een nachtje met haar mee gaat.

Maar wanneer we in een parenclub zouden zijn, dan vind ik de situatie voor mijn gevoel heel anders en zou hij van mij rustig met een andere vrouw mogen. Vooral omdat ik er dan zeker van ben dat het puur sex is.

In principe is mijn vriend het er wel mee eens van wat ik mag, mag jij ook. Maar hij zou er niet tegen kunnen, qua gevoel ofzo, ik kan het niet echt uitleggen.

Maargoed, daarnaast heb ik zelf geen behoefte aan sex met een andere man, ik zou het dan liever met een vrouw doen, als afwisseling. Mijn vriend is een zeer goede sexpartner, ik heb niet het gevoel dat een andere man het beter zou kunnen. Met een vrouw vind ik weer een hele andere soort sex.
pi_50451179
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 15:03 schreef covie het volgende:

[..]
.....
Maargoed, daarnaast heb ik zelf geen behoefte aan sex met een andere man, ik zou het dan liever met een vrouw doen, als afwisseling. Mijn vriend is een zeer goede sexpartner, ik heb niet het gevoel dat een andere man het beter zou kunnen. Met een vrouw vind ik weer een hele andere soort sex.
het is niet zo zeer betere sex maar andere sex
en ik kijk ook graag hoe mijn vrouw in de smaak valt van een andere man en dan stevig door hem wordt gepakt
pi_50452546
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 07:40 schreef tasri het volgende:

[..]

oh? geen fun (ja, wel fun, maar geen fun4two) voor ons dan.
pi_50452951
Waarom niet Junie? Zoals Erodome al aangaf zijn er ook mannen die los van hun partner mee gaan met een ander stel.
Zelf vind ik het wel een fijne gedachte dat hun partner weet waar ze mee bezig zijn (tenminste... als je geen gelegenheidsstel treft die dan weer beide een partner thuis hebben zitten die van niks weet).
Maar goed, dat is mijn persoonlijke gevoel.
pi_50453047
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 15:49 schreef tasri het volgende:
Waarom niet Junie? Zoals Erodome al aangaf zijn er ook mannen die los van hun partner mee gaan met een ander stel.
Zelf vind ik het wel een fijne gedachte dat hun partner weet waar ze mee bezig zijn (tenminste... als je geen gelegenheidsstel treft die dan weer beide een partner thuis hebben zitten die van niks weet).
Parenclubs is volgens mij toch iets dat je met je eigen partner naartoe moet gaan, wie je daar treft en ..... maakt ni uit maar is toch iets dat je moet delen met je eigen partner.
pi_50454839
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 15:39 schreef junie het volgende:

[..]

oh? geen fun (ja, wel fun, maar geen fun4two) voor ons dan.
Nou ja ingehuurd zijn ze niet echt hoor Junie. Zijn mannen die al wel s in de fun zijn geweest of zelf contact hebben gezocht met de fun. Worden niet betaald maar mogen gratis avondje naar binnen en lekker los gaan.
Enige waar Fun4Two op let is dat ze er een beetje uitzien en zich natuurlijk vrouwvriendelijk gedragen die avond.
"Toluca Lake. It's thirty minutes away. I'll be there in ten." <Winston Wolfe>
pi_50456073
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 15:49 schreef tasri het volgende:
wij zijn geen swingers of mensen die uberhaupt met andere delen van stellen sex beleven, dus als er geen mannen alleen binnen mogen is het niets voor ons. wij zijn daar denk ik toch te exclusief voor in gesteld of zo.
pi_50456911
OK, nu begrijp ik het.
pi_50458337
mooi
pi_50467081
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 17:02 schreef junie het volgende:

[..]

wij zijn geen swingers of mensen die uberhaupt met andere delen van stellen sex beleven, dus als er geen mannen alleen binnen mogen is het niets voor ons. wij zijn daar denk ik toch te exclusief voor in gesteld of zo.
Toch gaan er aardig wat dames naar parenclups om zogezegd eens goed te pakken genomen te worden en dan niet door andere vrouwen.

Om heel eerlijk te zijn, een trio met 2 mannen is zo geregeld, als je daar echt op gericht bent heb je het zo voor elkaar, ook in een parenclub waar alleen stellen mogen komen.

Clups als showboat bv hebben avonden waar er ook mannen alleen mogen komen, eerlijk gezegd zijn dat mijn avonden niet, teveel mannen denken nog, ik betaal om erin te mogen en nemen dat wat te letterlijk
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_50475662
Heb gisteravond een hele discussie gehad over alleengaande mannen in de Fun. Vriendlief was het er niet mee eens. Op de trionights mogen stellen nl. een man meenemen. Hij vind dat alleengaande mannen, ik dus niet. De mannen die met stellen meekomen gedragen zich anders dan echte alleengaande mannen.
Maar om hem een plezier te doen dus even deze correctie: Als je als man zijnde met een stel meekomt kom je dus wel de Fun binnen.
pi_50476048
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 22:12 schreef erodome het volgende:

[..]

Om heel eerlijk te zijn, een trio met 2 mannen is zo geregeld, als je daar echt op gericht bent heb je het zo voor elkaar, ook in een parenclub waar alleen stellen mogen komen.
dat geloof ik graag, ware het niet dat wij juist het contact dat je hebt voor de sex (en daar versta ik niet twee drankjes in je ondergoed onder) erg leuk/opwindend vinden. ook heb wij een sterke voorkeur voor single mannen, en dus niet mannen waarvan de vrouw in het bubbelbad op de verdieping hoger zit. kwestie van smaak en fantasie.
pi_50486022
acanthus is indedaad erg goed
don't dream it, do it!
pi_50569405
Waar ik altijd schrik voor heb is dat wij de jongste koppel gaan zijn die daar binnen stappen!
ben nog ni veel geweest en was telkens met mensen die ouder waaren dan wij!
ok niet veel ouder een jaar of 3 - 4 maar toch
pi_50620959
quote:
Op maandag 18 juni 2007 10:26 schreef lord_sylus het volgende:
Waar ik altijd schrik voor heb is dat wij de jongste koppel gaan zijn die daar binnen stappen!
ben nog ni veel geweest en was telkens met mensen die ouder waaren dan wij!
ok niet veel ouder een jaar of 3 - 4 maar toch
hoe oud schat je de gemiddelde leeftijd dan?
pi_50652794
Ligt beetje aan de avond Junie. Tenminste in de Fun bijvorbeeld zie je op zaterdag gemiddeld vrij jong publiek. Denk zo begin 20 tot en met begin 30. Zijn altijd uitzonderingen natuurlijk. Op zondag juist wat ouder publiek. Op de vrijdag vaak beetje van beide.

Is mijn ervaring dan... misschien denken anderen er weer anders over
pi_50659948
Starter deeltje 1 meld zich....

Helaas zal het er voor ons nog een paar maanden niet inzitten om naar een club te gaan. Loop op het moment met een 34wk-toeter rond en ik kan me niet voorstellen dat uberhaupt iemand daar op me zit te wachten nu !

Heb nog steeds wel heel veel zin om het uit te gaan proberen!
pi_50681768
Ik wil het een keer met een vriendin doen, maar niet met MIJN vriendin
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_50682055
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 17:25 schreef junie het volgende:

[..]

hoe oud schat je de gemiddelde leeftijd dan?
Das moeilijk ik denk vanaf 30 tot 35 ongeveer maar er zijn dan ook uitschieters he van 50 en ouder...
pi_50701164
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 09:27 schreef lord_sylus het volgende:

[..]

Das moeilijk ik denk vanaf 30 tot 35 ongeveer maar er zijn dan ook uitschieters he van 50 en ouder...
ja, dat dacht ik al wel... of die laatsten er nou op zitten te wachten om twintigers te zien en andersom..
pi_50701399
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 19:26 schreef junie het volgende:

[..]

ja, dat dacht ik al wel... of die laatsten er nou op zitten te wachten om twintigers te zien en andersom..
Idd, mensen van in de 50 zijn blegh... , in de sauna is het vaak ook geen porem.

Maar goed, het lijkt me dat er nog veel meer keuze over is
PWBF
pi_50705991
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 09:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik wil het een keer met een vriendin doen, maar niet met MIJN vriendin
Omdat je vriendin dat niet wil of omdat jij niet wilt dat zij wilt?
pi_50707441
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 21:36 schreef erodome het volgende:

[..]

Omdat je vriendin dat niet wil of omdat jij niet wilt dat zij wilt?
wie wilt wat wilt wilt wilt .... dam kluts keit
pi_50763071
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 07:31 schreef tasri het volgende:
Heb gisteravond een hele discussie gehad over alleengaande mannen in de Fun. Vriendlief was het er niet mee eens. Op de trionights mogen stellen nl. een man meenemen. Hij vind dat alleengaande mannen, ik dus niet. De mannen die met stellen meekomen gedragen zich anders dan echte alleengaande mannen.
Maar om hem een plezier te doen dus even deze correctie: Als je als man zijnde met een stel meekomt kom je dus wel de Fun binnen.
Bullsh*t!

Op 1 avond ja,niet op de rest van de avonden,dan komen er alleen maar stellen.Een extra vrouw meenemen mag wel,en op elke avond.Waarom ze dit hebben gedaan is dat vrouwen minder (veel minder) opdringerig zijn dan mannen.
In clubs waar alleenstaande mannen komen is het vaak dat alle mannen moeten scoren,ze willen letterlijk hun ei(oh nee,zaad) kwijt :p .
Vrouwen hebben dat toch minder en vaak stoeien ze met het stel waarmee ze zijn gekomen.
pi_50781197
eeeeeens !
pi_50810069
Ik heb zaterdag de meest zalige bezoek naar een club gehad ooit

"2 of haerts" in bracht net over de grens met belgie (zalige club)

ik mijn vriendin haar beste vriendin en haar vriendje ..... van 22.00u tot 3.00u daar gezeten en alles gedaan dat we maar konden indenken trio MVM VVM VV (en wij toekijken) en in't algemeen goede stevige sex gehad

En nadien thuis met mijn vriendin nog Zalig afgesloten met stevige harde sex

Moet wel zeggen dat mijn .... nu wel zwaar vermoeid is
  donderdag 28 juni 2007 @ 12:05:34 #69
184325 DarqueRogue
Da's moeilijk te zeggen
pi_50932888
De fun4two is een van de beste parenclubs. Op zaterdagavond is het publiek ook meer richting de 25 / 30..is wat aantrekkelijker voor het jongere publiek. Op zondag moet je niet gaan, dan ligt het leeftijdsniveau aanzienlijk hoger.

Ik heb niks tegen ouderen die sex (willen) hebben, maar een aantrekkelijk gezicht is het niet
"Life is a Bitch, then you marry one someday"
pi_50939225
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 12:05 schreef DarqueRogue het volgende:
De fun4two is een van de beste parenclubs. Op zaterdagavond is het publiek ook meer richting de 25 / 30..is wat aantrekkelijker voor het jongere publiek. Op zondag moet je niet gaan, dan ligt het leeftijdsniveau aanzienlijk hoger.

Ik heb niks tegen ouderen die sex (willen) hebben, maar een aantrekkelijk gezicht is het niet
nee, precies. en op vrijdag, hoe is het dan gesteld met de gemiddelde leeftijd/aantrekkelijkheid?

ben ook wel benieuwd wat de mannen met die dresscode lingerie doen. voor vrouwen is dat niet zo moeilijk, maar vraag me wel af wat een man dan aandoet.
pi_50939551
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 15:05 schreef junie het volgende:

[..]

nee, precies. en op vrijdag, hoe is het dan gesteld met de gemiddelde leeftijd/aantrekkelijkheid?

ben ook wel benieuwd wat de mannen met die dresscode lingerie doen. voor vrouwen is dat niet zo moeilijk, maar vraag me wel af wat een man dan aandoet.
Ik heb een sexy boxershort, zo met horizontale strepen zwart en dunne strepen waar je net ni kunt doorzien en waar de naad vanachter mijn poepje lekker laat zien voor de dames.

Maar sommige mannen dagen op in tanga of string, alle alles mag voor de mannen ook, wil je in een volledig doorzichtig onderbroek komen dan doe je maar, niemand zal raar opkijken
pi_50939853
Mijn voorkeur, doe gewoon een mooie strakke boxer aan en aub geen sexy mannenlingerie, ik wil geen poepertjes zien, ik wil geen gay hempjes zien, sorry maar dat staat gay echt, is niet erg, maar ik vind het niet mooi.

Maar dit is mijn mening en die van mij alleen, weet niet hoe andere vrouwen erover denken, wat mij betrefd mag het dus vrij simpel, zonder opsmuk, zonder pogingen sexy te zijn, want meestal is dat vooral overdone naar mijn mening.
pi_50940328
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 15:23 schreef erodome het volgende:
Mijn voorkeur, doe gewoon een mooie strakke boxer aan en aub geen sexy mannenlingerie, ik wil geen poepertjes zien, ik wil geen gay hempjes zien, sorry maar dat staat gay echt, is niet erg, maar ik vind het niet mooi.

Maar dit is mijn mening en die van mij alleen, weet niet hoe andere vrouwen erover denken, wat mij betrefd mag het dus vrij simpel, zonder opsmuk, zonder pogingen sexy te zijn, want meestal is dat vooral overdone naar mijn mening.
ik heb mijn vrouke laten kopen voor mij
pi_50974010
poepje?

nou ja, in elk geval, denk dat mijn vriend ook gewoon een mooie boxer aantrekt en geen opzichtige dingen, is hij het type ook niet voor gelukkig. ik heb vanmiddag, lang leve hunkemoller 70% sale een mooi setje gekocht. nu het plan nog uitvoeren.
pi_50974258
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 16:14 schreef junie het volgende:
poepje?

nou ja, in elk geval, denk dat mijn vriend ook gewoon een mooie boxer aantrekt en geen opzichtige dingen, is hij het type ook niet voor gelukkig. ik heb vanmiddag, lang leve hunkemoller 70% sale een mooi setje gekocht. nu het plan nog uitvoeren.
De jongeman is een Belg, gok ik, en hij bedoeld daar zijn billen mee
En met "poepen" bedoelen ze daar ook weer iets anders dan wij En dat is meer ontopic dan je zou verwachten

en omg, wat doe ik in dit topic
“The truth is that parents are not really interested in justice. They just want quiet.”
Amsterdam ... zo slecht nog niet
TACT: The ability to tell a man to go to hell and make him feel happy that he is on his way
pi_50974814
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 16:19 schreef Angelcakes het volgende:
en omg, wat doe ik in dit topic
Nou...met die Heidi outfit in je fb zou je redelijk populair zijn in de plaatselijke pc...
Cos I got too much life
Running through my veins
Going to waste
  vrijdag 29 juni 2007 @ 17:23:23 #77
27929 piere
doe mij maar bier
pi_50976322
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 16:36 schreef Facilitator het volgende:

[..]

Nou...met die Heidi outfit in je fb zou je redelijk populair zijn in de plaatselijke pc...
En zonder ook
fok you ja!
pi_50977976
Ik heb het er ook weleens over met mn vriendin, ik wilde namelijk open relatie (ze is de ware, maar ik ben/voel me jong.. ) en het leek haar dan weleens leuk om naar een parenclub te gaan! Ben ook wel benieuwd hoe ik reageer als ik haar zie wippen met een ander, en andersom natuurlijk..
Overigens heb ik wel 1 eis: genoeg dames tussen de 18 en 22..... anders wacht ik nog een paar jaar . (zelf 22 )
pi_50993717
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 18:21 schreef Beroepsgokker het volgende:
Ik heb het er ook weleens over met mn vriendin, ik wilde namelijk open relatie (ze is de ware, maar ik ben/voel me jong.. ) en het leek haar dan weleens leuk om naar een parenclub te gaan! Ben ook wel benieuwd hoe ik reageer als ik haar zie wippen met een ander, en andersom natuurlijk..
Overigens heb ik wel 1 eis: genoeg dames tussen de 18 en 22..... anders wacht ik nog een paar jaar . (zelf 22 )
Wacht dan nog maar een paar jaar,
ik ben 27 en ik ben vaak een van de jongste!
  zaterdag 30 juni 2007 @ 17:21:37 #80
58560 Oksel
Gezellig.
pi_51004839
We gaan vanavond naar Fun4Two.

Mijn vriendin vind het om een paar redenen nog niet echt een geweldig idee;
- Ze voelt zich niet op haar gemak in lingerie (1m70, 68kg);
- Ze heeft het idee dat er mensen aan haar gaan zitten;
- Ze denkt dat iedereen daar puur komt om andere mensen te neuken (waaronder haar, waar ze niet direct op uit is..);
- Dat er vieze dikke ouwe mensen komen.

(ze komt nu net lachend aanlopen dat ze best in een skipak wil.. )
pi_51004933
Dat er vieze dikke ouwe mensen komen en dat ze zich niet op haar gemak voelt in lingerie (1m70/68 kg) is een beetje met elkaar in tegenspraak niet?
  zaterdag 30 juni 2007 @ 17:34:26 #82
58560 Oksel
Gezellig.
pi_51005213
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 17:25 schreef KonnieKipke het volgende:
Dat er vieze dikke ouwe mensen komen en dat ze zich niet op haar gemak voelt in lingerie (1m70/68 kg) is een beetje met elkaar in tegenspraak niet?
Hoe bedoel je..?
  zaterdag 30 juni 2007 @ 18:07:31 #83
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_51006141
Dat je vriendin (volgens KK) zelf ook (vies en) dik is, denk ik? Wat overigens niet zo hoeft te zijn met die maten maar da's een andere discussie.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 19:51:35 #84
58560 Oksel
Gezellig.
pi_51009288
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 18:07 schreef Aventura het volgende:
Dat je vriendin (volgens KK) zelf ook (vies en) dik is, denk ik? Wat overigens niet zo hoeft te zijn met die maten maar da's een andere discussie.
Of het tegenovergestelde, waar ik maar vanuit ga.
pi_51012703
1.70 en 68 is niet dik en al helemaal niet vies, en met d'r bovenlijf is al evenmin wat mis.

de andere reden klinken overigens wel zo'n beetje als de ultieme reden waarom iemand NIET naar een pc zou gaan, maar goed. hoop voor jullie dat het een leuke avond wordt, ben benieuwd (en zou ook wel willen vanavond, maar ja)
  zondag 1 juli 2007 @ 10:03:46 #86
58560 Oksel
Gezellig.
pi_51021400
't was top Later meer.
pi_51023094
quote:
Op zondag 1 juli 2007 10:03 schreef Oksel het volgende:
't was top Later meer.
Graag met foto's omkleed.
  zondag 1 juli 2007 @ 22:12:05 #88
58560 Oksel
Gezellig.
pi_51040859
Zo.

Nou, Fun4Two ziet er van buitenaf érg decadent uit, wel tof. Allemaal dikke bakken voor de deur, mooie locatie..

Toen we binnen kwamen, prima, best knus, niet ordinair. Alleen de gemiddelde leeftijd viel ons als eerste tegen. Gemiddeld 35 - 40. En dan wat jongeren, 10% < 30 jaar. Veel goed geklede mensen. Veel slanke, normaal gebouwde mensen.

Eerst lekker gegeten, top geregeld. Toen 11 uur ging iedereen in lingerie, binnen no-time waren alle oudjes verdwenen naar de kamertjes.. en bleven de jongere, knappere mensen achter.. die zijn blijkbaar niet van het ruige werk.. prima, naar onze mening.

Eerst rondje gelopen, best ranzig, vond mijn vriendin. Gelukkig hadden we al snel aanspraak met een leuk jong stel, meisje 24, hij 30. En hun hadden wederom aanspraak met een leuk stel, dus we zaten lekker onbezorgt aan de bar, in ondergoed, een beetje te ouwehoeren en te drinken met een leuk groepje jonge mensen.

Nouja, toen nog maar een rondje, met dat groepje. Kamertje in, de anderen waarmee we dus rondliepen gingen met hun eigen vriendin "bezig" op een bed.. nouja, van het een kwam het ander.. maar geen partnerruil of gekkigheid.. gewoon een geile omgeving, waarin iedereen het leuk heeft. En mijn vriendin vond het meteen allemaal een stuk leuker. Lekker ontspannen, niets moet, iedereen doet, en gewoon genieten..

Toen even gedouched, en weer aan de bar, beetje ouwehoeren, drinken.. toen nog even wat gegeten.. en toen bovenstaand nog maar een keer herhaald.. Toen nog even ontspannen in een lekker vol bubbelbad.. met veel naakte geile jonge knappe mensen.

Jonge mensen trekken automatisch naar elkaar toe, en gaan niet naar bepaalde gedeeltes.. en dat maakt het leuk.

Prima ervaring, lekker ontspannen..
  dinsdag 3 juli 2007 @ 09:41:30 #89
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_51084674
POLL!

Ik vraag me idd af wat de vrouwen vinden van die strakke, zwarte, al dan niet mouwloze 'gay'-hempjes die mannen vaak aantrekken bij dit soort gelegenheden. Hot or Not?
pi_51084935
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 09:41 schreef EdPowers het volgende:
POLL!

Ik vraag me idd af wat de vrouwen vinden van die strakke, zwarte, al dan niet mouwloze 'gay'-hempjes die mannen vaak aantrekken bij dit soort gelegenheden. Hot or Not?
Inderdaad een POLL waardt
pi_51085787
beetje een retorische pol zou dat worden..
pi_51090075
Bwa ik weet ni als ik mijn vriendin vraag weke sexy kleding zie je graag op mij krijg ik toch nooit een antwoord!
dus de mening van een ander zou leuk zijn
pi_51090282
hot!
pi_51093008
quote:
Op zondag 1 juli 2007 22:12 schreef Oksel het volgende:
Zo.

Nou, Fun4Two ziet er van buitenaf érg decadent uit, wel tof. Allemaal dikke bakken voor de deur, mooie locatie..

Toen we binnen kwamen, prima, best knus, niet ordinair. Alleen de gemiddelde leeftijd viel ons als eerste tegen. Gemiddeld 35 - 40. En dan wat jongeren, 10% < 30 jaar. Veel goed geklede mensen. Veel slanke, normaal gebouwde mensen.

Eerst lekker gegeten, top geregeld. Toen 11 uur ging iedereen in lingerie, binnen no-time waren alle oudjes verdwenen naar de kamertjes.. en bleven de jongere, knappere mensen achter.. die zijn blijkbaar niet van het ruige werk.. prima, naar onze mening.

Eerst rondje gelopen, best ranzig, vond mijn vriendin. Gelukkig hadden we al snel aanspraak met een leuk jong stel, meisje 24, hij 30. En hun hadden wederom aanspraak met een leuk stel, dus we zaten lekker onbezorgt aan de bar, in ondergoed, een beetje te ouwehoeren en te drinken met een leuk groepje jonge mensen.

Nouja, toen nog maar een rondje, met dat groepje. Kamertje in, de anderen waarmee we dus rondliepen gingen met hun eigen vriendin "bezig" op een bed.. nouja, van het een kwam het ander.. maar geen partnerruil of gekkigheid.. gewoon een geile omgeving, waarin iedereen het leuk heeft. En mijn vriendin vond het meteen allemaal een stuk leuker. Lekker ontspannen, niets moet, iedereen doet, en gewoon genieten..

Toen even gedouched, en weer aan de bar, beetje ouwehoeren, drinken.. toen nog even wat gegeten.. en toen bovenstaand nog maar een keer herhaald.. Toen nog even ontspannen in een lekker vol bubbelbad.. met veel naakte geile jonge knappe mensen.

Jonge mensen trekken automatisch naar elkaar toe, en gaan niet naar bepaalde gedeeltes.. en dat maakt het leuk.

Prima ervaring, lekker ontspannen..
Decadent??????Tis een boerderij die op de monumentenlijst staat!
Hoe kan dat nou decadent zijn :s
Als je nou zou zeggen dat het van binnen decadent is dan kan ik het nog een beetje begrijpen,maar zelfs dat is niet zo,tis meer een huiselijk sfeertje,met roodtinten.
En wat is er nou ranzig in de fun?de kamertjes?de orgiezolder?bubbelbad?

Het enige dat je ziet zijn stellen die lol hebben met elkaar.
Tevens is het zo dat je nu jong bent,misschien ben je als je 50 bent ook wel uitgezakt,ben je dan ranzig??nee,tis alleen niet je smaak.Je hebt liever fun in de fun met een wat jonger stel.
Enne,zelfs dat hoeft niet,je kan ook samen lol hebben,en dat mensen naar julie kijken.
Het enige is,je moet een beetje doof zijn,want soms moet je echtspontaan lachen om het commentaar van mensen :d

Het valt mij zowieso op dat elke zaterdag toch weer anders is,de ene keer veel 20 ers,dan weer een stuk ouder,en dan weer 30 ers,verschilt echt per week.
En wij proberen 1x per maand er naar toe te gaan.

Laatst zijn we naar de Mystique geweest,das een heel stuk minder dan de fun,maar 1 ding is wel vele malen beter,das het bubbelbad.
pi_51094932
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 12:44 schreef lord_sylus het volgende:
Bwa ik weet ni als ik mijn vriendin vraag weke sexy kleding zie je graag op mij krijg ik toch nooit een antwoord!
dus de mening van een ander zou leuk zijn
mannen zijn het sexiest als ze coca cola drinkende liftmannen zijn.
of gewoon naakt met een lekker kontje, of dat kontje in een mooie strakke boxer.
alles wat daaroverheen aangetrokken wordt met sexy als oogpunt is nutteloos.

en wow, een keer per maand naar een pc. waarom zou je dat zo vaak willen? (en da's een serieuze vraag)
pi_51095005
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 15:05 schreef junie het volgende:

[..]

mannen zijn het sexiest als ze coca cola drinkende liftmannen zijn.
of gewoon naakt met een lekker kontje, of dat kontje in een mooie strakke boxer.
alles wat daaroverheen aangetrokken wordt met sexy als oogpunt is nutteloos.

en wow, een keer per maand naar een pc. waarom zou je dat zo vaak willen? (en da's een serieuze vraag)
Dank u net wat ik echt nodig had
Nu voel ik mij al stukker sexyer
pi_51096641
ja maar geen doorzichtige boxer hoor, gewoon een mooie bjorn borg oid
pi_51097612
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 15:05 schreef junie het volgende:

[..]

knip

Er zijn mensen die elk weekend gaan stappen,housefeesten bezoeken,wij dit

Nee,f serieus.
Omdat we het beide heel druk hebben,tis ook meer ontspanning enzo.Je kan het vergelijken met een avondje uit eten,daarna party @ vul zelf maar in.
De club heeft alles wat je maar wil,en soms een hele leuke bijkomstigheid.Maar dat wil niet zeggen dat we iedere maand gaan,ook wij hebben andere verplichtingen,geen zin om iets te doen,en weet ik veel wat nog meer.

en nu een niet serieus antwoord,wil je s mee :p
  dinsdag 3 juli 2007 @ 17:18:08 #99
71614 BillyOcean
Get out of my dreams you woman
pi_51099537
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 15:55 schreef junie het volgende:
ja maar geen doorzichtige boxer hoor, gewoon een mooie bjorn borg oid
Ik heb dit topicje even doorgelezen. Just for 4 (en nee daar bedoel ik geen Pc mee )
Maar wat is er mis met een mooie blauw/wit geruitte wat minder strak zittende boxershort?
Zoiets als dit hieronder... Val ik dan heel erg uit de toon??

Doch vlakbij zwerft 'n exquise gympje
  dinsdag 3 juli 2007 @ 19:50:09 #100
58560 Oksel
Gezellig.
pi_51104865
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 17:18 schreef BillyOcean het volgende:

[..]

Ik heb dit topicje even doorgelezen. Just for 4 (en nee daar bedoel ik geen Pc mee )
Maar wat is er mis met een mooie blauw/wit geruitte wat minder strak zittende boxershort?

[afbeelding]
Ja Maar dat boeit niet.

Iedereen draagt strakke boxers.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 20:49:27 #101
184829 waxlash
c'est moi
pi_51107185
Mijn vriendin en ik hebben vorig jaar een aantal maal de Gogonuts bezocht, en het erg naar ons zin gehad.

Nu is deze tent natuurlijk dicht, hebben jullie enig idee welke club ongeveer dezelfde sfeer heeft?

We zijn beiden nogal fors (niet extreem dik, maar wel wat overgewicht), en hebben gehoord dat je bij sommige clubs daardoor niet binnengelaten wordt.
  woensdag 4 juli 2007 @ 08:15:18 #102
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_51119185
zo zie je maar weer, men zeurt altijd over dat je als neger of maroc word gediscrimineerd......maar als je lelijk, dik of klein bent word je ook altijd gediscrimineerd bij clubs etc. Zelfs door je 'eigen' ras!
  woensdag 4 juli 2007 @ 09:23:14 #103
183302 light_and_dark
The sun and the moon
pi_51120137
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 08:15 schreef EdPowers het volgende:
zo zie je maar weer, men zeurt altijd over dat je als neger of maroc word gediscrimineerd......maar als je lelijk, dik of klein bent word je ook altijd gediscrimineerd bij clubs etc. Zelfs door je 'eigen' ras!
Ze hebben gehoord dat ze geweigerd kunnen worden bij een parenclub. Jij maakt er van dat alle lelijke, dikke of kleine mensen worden gediscrimineerd bij alle clubs en meer
Het lijkt mij dat als dat zo zou zijn, er weinig klanten over blijven voor die clubs.
De nummer twee is de eerste verliezer.
pi_51120381
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 09:23 schreef light_and_dark het volgende:

[..]

Ze hebben gehoord dat ze geweigerd kunnen worden bij een parenclub. Jij maakt er van dat alle lelijke, dikke of kleine mensen worden gediscrimineerd bij alle clubs en meer
Het lijkt mij dat als dat zo zou zijn, er weinig klanten over blijven voor die clubs.
inderdaad, je vind daar niet alleen supper modellen met perfecte lichamen en mannen met de perfecte borstkasen een lul van 25cm... want perfectie hangt af van de persoon die het aanschouwd en dat begrijpen ze maar al te goed in z'n club.

en negers en marocanen mogen binnen in de meeste maar ze moeten zich zoals de rest daar dan ook deftig gedragen en dat is vaker het probleem
  woensdag 4 juli 2007 @ 09:36:23 #105
181239 Uitzondering
op de regel...
pi_51120410
in mystique kan je gewoon binnen zonder vlees keuring hoor. je moet daar soms wel even je handen voor je ogen houden. Maar ik vindt het een super tent. gezellig stappen, goed eten, goede voorzieningen, aardig personeel. mooie locatie ook...

Heb dat zelf ook vaker gehoord. dat je na je eerste bezoek aan een club, een paar dagen later een brier in de bus krijgt dat je bezoek niet gewenst is. ronduit schandalig!
Als twee echtparen echt paren, hebben vier echtgenoten echt genoten
  woensdag 4 juli 2007 @ 10:05:55 #106
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_51121097
hoe zit dat eigenlijk met marokanen? Die schijnen ook frequent te bezoeken, maar die gaan dan meestal als single man er naartoe dan? En dan? Zijn ze heel erg pushy ofzo?
pi_51121187
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 09:36 schreef Uitzondering het volgende:
in mystique kan je gewoon binnen zonder vlees keuring hoor. je moet daar soms wel even je handen voor je ogen houden. Maar ik vindt het een super tent. gezellig stappen, goed eten, goede voorzieningen, aardig personeel. mooie locatie ook...

Heb dat zelf ook vaker gehoord. dat je na je eerste bezoek aan een club, een paar dagen later een brier in de bus krijgt dat je bezoek niet gewenst is. ronduit schandalig!
Zeker gezellig daar,tis net een bruin cafe.Eten is ook goed,personeel is aardig,locatie is ook mooi,incl. een mooi zwembad,maar de inrichting is helemaal niks in vergelijking met de fun4two.
pi_51121413
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 10:05 schreef EdPowers het volgende:
hoe zit dat eigenlijk met marokanen? Die schijnen ook frequent te bezoeken, maar die gaan dan meestal als single man er naartoe dan? En dan? Zijn ze heel erg pushy ofzo?
Tja meestal wel een beetje, ze betalen en willen daarvoor sex, en als koppel betaal je om fun te hebben en dat moet niet met iemand anders erbij maar mag...

zij snappen niet dat NEE NEE is alhoewel je soms z'n blanke mensen heb ook
  woensdag 4 juli 2007 @ 10:18:57 #109
184829 waxlash
c'est moi
pi_51121423
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 09:36 schreef Uitzondering het volgende:

Misschien de Mystique eens uitproberen dan (website ziet er wel ok uit). Wat is de gemiddelde leeftijd daar?
pi_51122828
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 10:18 schreef waxlash het volgende:

[..]

Misschien de Mystique eens uitproberen dan (website ziet er wel ok uit). Wat is de gemiddelde leeftijd daar?
Of de Fata als dat dichterbij is .. wij gaan er al jaren heen echt een top club zonder vleeskeuring ..
Maar Mystique is zeker ook een topclub ook al een paar keer geweest alleen de faciliteiten zijn iets minder maar de prijs is ook iets minder ..

Leeftijd denk ik hetzelfde als de fata zaterdags rond de 30 gemiddeld en vrijdag en zondags rond de 40 gemiddeld
  woensdag 4 juli 2007 @ 11:17:45 #111
184829 waxlash
c'est moi
pi_51123237
Bedankt voor jullie advies, wij gaan zeker een van de twee (misschien wel beiden) uitproberen!
pi_51126089
Komen er eigenlijk veel van jullie naar belgische clubs? bijvoorbeeld net over de grens in brecht de '2 of hearts'
  woensdag 4 juli 2007 @ 13:08:29 #113
37769 erodome
Zweefteef
pi_51127289
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 20:49 schreef waxlash het volgende:
Mijn vriendin en ik hebben vorig jaar een aantal maal de Gogonuts bezocht, en het erg naar ons zin gehad.

Nu is deze tent natuurlijk dicht, hebben jullie enig idee welke club ongeveer dezelfde sfeer heeft?

We zijn beiden nogal fors (niet extreem dik, maar wel wat overgewicht), en hebben gehoord dat je bij sommige clubs daardoor niet binnengelaten wordt.
Is niet waar, het wordt van fun gezegd, maar ik ken wel wat luitjes die daar komen en daar zitten ook wat stevigere mensen tussen.
Ze accepteren daar vooral geen onverzorgdheid...
  woensdag 4 juli 2007 @ 13:09:49 #114
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_51127348
Definieer onverzorgheid? Scheren? Vieze onderbroeken?
  woensdag 4 juli 2007 @ 13:10:00 #115
37769 erodome
Zweefteef
pi_51127359
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 10:05 schreef EdPowers het volgende:
Geen idee, ben ze nog nooit tegengekomen, moet wel zeggen dat ik op een enkele keer na alleen op paren avonden ben geweest.

Maar als ze er zijn hebben ze zich gewoon aan de regels te houden, doen ze dat niet dan staan ze erg snel weer buiten.
  woensdag 4 juli 2007 @ 13:13:44 #116
37769 erodome
Zweefteef
pi_51127518
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 13:09 schreef EdPowers het volgende:
Definieer onverzorgheid? Scheren? Vieze onderbroeken?
Dat soort dingen, maar ook geen moeite doen je leuk aan te kleden enz.

Overdreven overgewicht zijn ze niet zo blij mee bij fun, dat is waar, maar dat gaat voorbij een buikje, voorbij stevig zijn.
Ik ken wat mensen die daar komen die best een buikje hebben, ken ook een vrouw die er weleens is geweest die echt best dik is(maar oh zo verzorgd, ziet er altijd puik uit), die laatste voelde zich daar minder op haar gemak, maar werd niet geweigerd.
  woensdag 4 juli 2007 @ 13:24:36 #117
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_51127935
Misschien een gat in de markt, een parenclub voor mensen met overgewicht only
  woensdag 4 juli 2007 @ 13:59:10 #118
183302 light_and_dark
The sun and the moon
pi_51129464
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 13:24 schreef EdPowers het volgende:
Steeds meer mensen zijn te dik in Nederland en ik neem aan dat sommige van hun ook wel eens naar een parenclubje willen
Gat in de markt dus.
De nummer twee is de eerste verliezer.
pi_51129907
ja of een markt in de gat!

hangt af hoe ver de billen kunnen sprijden voor oppervlakte
  woensdag 4 juli 2007 @ 16:46:04 #120
184829 waxlash
c'est moi
pi_51136007
Het is juist de combinatie van verschillende soorten mensen die een parenclub interessant maakt, lijkt me. Dus een club openen voor alleen een bepaald soort personen lijkt me een verkeerd idee.
pi_51136704
ja, iemand die zelf overgewicht heeft hoeft niet perse te geilen op iemand die zelf ook dikker is. en andersom, er zijn genoeg slanke mensen die weer heet zijn van molligere types.

denk dat wij zelf ergens deze zomer nog wel eens gaan kijken in de fun, zoals het het er nu uitziet.
  donderdag 5 juli 2007 @ 13:01:54 #122
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_51164195
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 17:18 schreef BillyOcean het volgende:

[..]

[afbeelding]

Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
pi_51217974
quote:
Lijkt me goed. Doe er dan ook een waar alleen lekkere wijfen mogen komen .

Lijkt me niet dat dat gaat werken .
  zaterdag 7 juli 2007 @ 08:19:50 #124
185237 maszter
¿Que pasa?
pi_51224380
quote:
Met een weegschaal en een meetlat bij de ingang>? Wat is de limiet?
  zaterdag 7 juli 2007 @ 10:42:02 #125
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_51225542
Tja het klinkt misschien hard, maar het is denk ik voor andere (slankere) mensen niet echt heel opwindend om (heel) dikke mensen te zien seksen of het er zelf mee te doen. Als je heel eerlijk bent, dan weet je ook wel wel type mens qua seksuele aantrekkingskracht goed in de smaak alt en welk type mens iets minder. Dan kun je je ook wel voorstellen dat een clubeigenaar liever iets minder mensen van die laatste categorie binnen wil hebben. Immers, goed voorbeeld doet goed volgen.
Je kan dat discriminatie noemen, maar selectie op uiterlijk gebeurt overal. Als ik een hippe nachtclub zou hebben zou ik niet het vrijgezellenfeest van Hermien uit Klazienaveen binnen willen hebben. Omdat de bezoekers die ik in mijn club zou willen zien, zich daarmee niet kunnen en willen identificeren. Tja nogmaals het klinkt hard, maar een parenclub is een commercieel bedrijf waar centen moeten worden verdiend.
pi_51228608
quote:
En dan een bom erop.
Verbaal terrorist
  zaterdag 7 juli 2007 @ 16:34:44 #127
184829 waxlash
c'est moi
pi_51234036
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 13:01 schreef Verloren_onschuld het volgende:

[..]

En dan een bom erop.
Tja, dat werkt ongetwijfeld een stuk beter dan Sonja Bakker
pi_51240104
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 16:34 schreef waxlash het volgende:

[..]

Tja, dat werkt ongetwijfeld een stuk beter dan Sonja Bakker
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
Verbaal terrorist
  zondag 8 juli 2007 @ 11:26:41 #129
185237 maszter
¿Que pasa?
pi_51255443
Zeker bij bovenmatig zweten door bovenmatig gewicht
pi_51281663
zaterdag wordt het bij mij thuis ff parenclub

een andere koppel komt langs voor wat Fun 4 4
wordt zalig, de vrouwen hebben afgesproken een lesbische showke te willen geven aan de 2 mannen
  maandag 9 juli 2007 @ 10:22:42 #131
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_51283029
webcammetje aanzetten?
pi_51283129
quote:
Op maandag 9 juli 2007 10:22 schreef EdPowers het volgende:
webcammetje aanzetten?
Sorry heb geen webcam anders wel wa geld mee kunnen verdienen!
pi_51283436
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 17:07 schreef junie het volgende:

denk dat wij zelf ergens deze zomer nog wel eens gaan kijken in de fun, zoals het het er nu uitziet.
Wat heeft jullie van gedachten doen veranderen?
PWBF
pi_51284151
we twijfelen nog steeds, maar hebben besloten toch te proberen of het wat is. anders blijven we maar denken hoe het er zou zijn. en als het echt niet bevalt zijn we snel genoeg weer weg.

dus als het een van de komende weekends wat beter weer is gaan we eens een kijkje nemen.
pi_51284217
quote:
Op maandag 9 juli 2007 11:04 schreef junie het volgende:
we twijfelen nog steeds, maar hebben besloten toch te proberen of het wat is. anders blijven we maar denken hoe het er zou zijn. en als het echt niet bevalt zijn we snel genoeg weer weg.

dus als het een van de komende weekends wat beter weer is gaan we eens een kijkje nemen.
gewoon beseffen dat je geduld moet hebben en geluk (zoals wij in de tijd) dat een koppel je aanspreekt die goede bedoelingen heeft, en dan gaat alles lekker vlotjes
pi_51285532
komt vast wel goed.
pi_51285721
quote:
Op maandag 9 juli 2007 11:45 schreef junie het volgende:
komt vast wel goed.
Dat is de mentaliteit die je nodig hebt
pi_51334614
wij gaan ook regelmatig ernaartoe "fun4two"

wij zijn 24+ 22

We gingen er al 2 jaar geleden voor het eerst naartoe

Wil je wat weten laat maar weten

Wij vinden het erg leuk daar
Wil je iets weten ask me :D
pi_51340447
welke avond gaan jullie meestal?
pi_51350720
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 21:55 schreef junie het volgende:
Junie,als je op de zaterdagavond gaat heb je de meeste kans mensen van je eigen leeftijd te ontmoeten.
Ook is het zo dat op de zaterdagavond er meer een "dans" publiek is,iig geen die hard swingers.

Maar dan nog kan het zo zijn dat het publiek een hogere gem. leeftijd heeft,het scheelt echt van dag tot dag.
Kortom,de zaterdag is perfect voor de beginner,maar het publiek verschilt heel erg.
De zondag is de leeftijd hoger,maar wat wel een voordeel van de zondag is is dat het bij goed weer eerder open gaat en dat je lekker in de tuin kan.
Lekker in de buitenlucht sex,zwembad open.
Vrijdag is ook leuk,ik persoonlijk bv had van de sexpertnight meer verwacht,lees veel heftiger.

Oh ja,je weet dat je de 1e keer wat duurder uit bent he?
pi_51352790
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 21:55 schreef junie het volgende:
altijd op zaterdag

en jullie? hoe oud waren jullie trouwens?

Zondag komen veel oudere mensen..... Vrijdag avond kan ook op zich leuk zijn... Sexexpertnight hoeft voor mij niet wil ook nog ergens rust en niet overal SEX! Vind beneden lekker chillen en praten ook fijn
pi_51352928
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 13:08 schreef erodome het volgende:

[..]

Is niet waar, het wordt van fun gezegd, maar ik ken wel wat luitjes die daar komen en daar zitten ook wat stevigere mensen tussen.
Ze accepteren daar vooral geen onverzorgdheid...
Ik heb wel meegemaakt dat ze in de fun regelmatig mensen niet binnenlaten. Ze worden pas kieskeurig als het goed druk is! dat is mijn ervaring ermee.
pi_51353727
wij zijn 28 en gaan voor de gigolo of de beetje bi-vrijdagavond, denken we.
pi_51353982
beetje bi avond is op zich ook wel leuk, maar voorkeur gaat voor mij op zaterdag

en gigalo no thanks
pi_51354562
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 17:51 schreef Dainese het volgende:
Starter deeltje 1 meld zich....

Helaas zal het er voor ons nog een paar maanden niet inzitten om naar een club te gaan. Loop op het moment met een 34wk-toeter rond en ik kan me niet voorstellen dat uberhaupt iemand daar op me zit te wachten nu !

Heb nog steeds wel heel veel zin om het uit te gaan proberen!
je moet eens weten hoeveel mannen een zwangere vrouw wel geil vinden hahaha.

mijn vrouw is drie keer zwanger geweest en heb het alle drie keren bloedje geil gevonden hoor
meet me myself and my wife ghegheghe
pi_51359649
wat is er zo leuk aan de zaterdag dan?

en gigolo met strikje, daar zeg ik dan ook weer geen nee tegen hoor
pi_51359696
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 11:24 schreef runfokkerrun het volgende:

[..]

je moet eens weten hoeveel mannen een zwangere vrouw wel geil vinden hahaha.

mijn vrouw is drie keer zwanger geweest en heb het alle drie keren bloedje geil gevonden hoor
WTF verkeerde topic denk ik hoor
  woensdag 11 juli 2007 @ 21:15:25 #148
58560 Oksel
Gezellig.
pi_51374714
Hm. Fun4Two is leuk.
pi_51379779
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 14:07 schreef junie het volgende:
wat is er zo leuk aan de zaterdag dan?

en gigolo met strikje, daar zeg ik dan ook weer geen nee tegen hoor
Tja voor mij hoeft dat gigalo niet zo (ben zelf man hé en mijn vriendin ook niet heeft liever een meid erbij! )

Op zaterdag meer jeudige personen, wij zijn zelf ook nog vrij jong
pi_51385219
nee, een gigalo hoeft voor mij ook niet, een gigolo daarentegen..
meen eerder hier gelezen te hebben dat het juist de vrijdag was waar de leeftijd gemiddeld gezien het laagst was..
pi_51402280
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 08:55 schreef junie het volgende:
nee, een gigalo hoeft voor mij ook niet, een gigolo daarentegen..
meen eerder hier gelezen te hebben dat het juist de vrijdag was waar de leeftijd gemiddeld gezien het laagst was..
typfoutje
pi_51410848
Vind dat toch vreemd....

Er zijn wel parenclubs geweest(en die zijn er vast nogsteeds) waar betaalde dames zitten.
Men spreekt daar vaak schande over, dat doe je toch niet hoeren in een parenclub.

Maar als het dan ineens over gigolo's gaat, mannen die betaald worden om in dit geval vrouwen te plezieren is het ineens helemaal te gek, joepie, gaan we doen

Ik durf te wedden dat de meeste vrouwen die wel naar die gigolo avond zouden gaan het niet zo ok zouden vinden als het om een club ging met vrouwelijke hoeren ertussen.
pi_51418834
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 22:29 schreef erodome het volgende:
Vind dat toch vreemd....

Er zijn wel parenclubs geweest(en die zijn er vast nogsteeds) waar betaalde dames zitten.
Men spreekt daar vaak schande over, dat doe je toch niet hoeren in een parenclub.

Maar als het dan ineens over gigolo's gaat, mannen die betaald worden om in dit geval vrouwen te plezieren is het ineens helemaal te gek, joepie, gaan we doen

Ik durf te wedden dat de meeste vrouwen die wel naar die gigolo avond zouden gaan het niet zo ok zouden vinden als het om een club ging met vrouwelijke hoeren ertussen.
Is het niet zo dat zo'n gigolo avond meer de naam is dan feitelijk gigolo's inhuren?
Ik dacht namelijk dat zo'n "gigolo" een door de uitbater gevraagde bekende is die zich op andere momenten (single avonden in dezelfde of een bevriende club) als een goede gast weet te gedragen, en de vrouwen weet te plezieren (dus meer aandacht aan de vrouw dan aan zichzelf, en niet na een uur na opening al naar huis willen omdat het zaakje leeggespoten is).
Niet het betaal aspect van de gigolo, maar wel de aandacht als een gigolo zeg maar (gratis naar binnen als man zou je aan de andere kant al een vorm van betaling kunnen noemen, maar hoeveel alleenstaande dames zijn dan prostiituees of halve prostituees, die krijgen in veel gelegenheden ook korting als alleenstaande).

Kan zijn dat ik ernaast zit hoor (ben alleenstaande, en ben ook nog nooit gevraagd als gigolo), maar waarom zou er een gigolo betaald worden wanneer er genoeg potente heren zijn die maar wat graag die ene loslopende heer willen zijn tussen al die koppels (koppels die juist voor die ene avond gekozen hebben)
pi_51419621
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 22:29 schreef erodome het volgende:
Vind dat toch vreemd....

Mijn bescheide mening:

Hoeren worden altijd in een slecht daglicht gebracht omdat ze zo 'goedkoop' zijn en alom bekend
Gigolo's klinkt dan weer shishi (chikker), misschien moeten ze die dames in parenclubs Callgirls noemen klinkt dan ook even chic ni?
pi_51428162
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 05:01 schreef frederik het volgende:

[..]

Iswaarom zou er een gigolo betaald worden wanneer er genoeg potente heren zijn die maar wat graag die ene loslopende heer willen zijn tussen al die koppels (koppels die juist voor die ene avond gekozen hebben)
omdat de club die mannen inderdaad kent, ze er waarschijnlijk, lijkt mij zo, goed uitzien en omdat ze dan weten dat het geen wanhopige frusties zijn die geen 'nee' willen horen - denk ik?
precies redenen voor ons om naar die avond toe te gaan. ingehuurd, betaald, wat dan ook, waarschijnlijk beleven we wel een erg lekkere avond/nacht..

(hoewel de plannen nu toch verschuiven naar een zaterdag )
pi_51448473
hoe dat zo dan verschuiven naar een zaterdag?
  zaterdag 14 juli 2007 @ 10:33:19 #157
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_51455702
Even een TerugVindParenclub plaatsen

Wil ook nog steeds eens met mijn vriendin naar een club, maar ze vindt 't nog wat te eng denk ik
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
pi_51455797
zaterdag is voor ons qua werk etc relaxter, dus dan maar geen thema
pi_51461191
waarschijnlijk gaan we 2night.... of volgende week even kijken
pi_51465350
ok, wij hebben ook wel gedacht vanavond te gaan maar de vrouwelijke moeder natuur vond dat een minder geslaagd plan
pi_51465419
Vanavond
pi_51485976
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 17:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
Vanavond
Nog geweest?

Wij wel was lekker rustig! maar wel erg leuk en lekker
pi_51486491
quote:
Op zondag 15 juli 2007 12:46 schreef icqnummer het volgende:

[..]

Nog geweest?

Wij wel was lekker rustig! maar wel erg leuk en lekker
Zijn niet naar de club gegaan, zijn blijven hangen bij een stel
Volgende keer weer club-bezoek
pi_51490710
quote:
Op zondag 15 juli 2007 13:03 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Zijn niet naar de club gegaan, zijn blijven hangen bij een stel
Volgende keer weer club-bezoek
nah een thuis bezoekje vind ik niet zo liever naar een club
pi_51509013
quote:
Op zondag 15 juli 2007 15:35 schreef icqnummer het volgende:

[..]

nah een thuis bezoekje vind ik niet zo liever naar een club
Mee eens! Moet nu echt alles saai en gemakkelijk? Hoort drugs er trouwens bij op die thuis avondjes? Mijn god zeg, ik ben er een paar keer van geschrokken ja.
Assumption is the mother of all fuck-ups.....
pi_51511579
drugs? voor mij niet geen drugs en geen alcohol nodig
pi_51511977
heb zaterdag een eigen privé parenclubje gehad.... bij een koppel thuis geweest en van 22.00 tot 2.00 lekker stevig geëxperimenteerd en aan partnerruil gedaan
  maandag 16 juli 2007 @ 21:46:35 #168
37769 erodome
Zweefteef
pi_51536986
quote:
Op maandag 16 juli 2007 00:59 schreef boixe het volgende:

[..]

Mee eens! Moet nu echt alles saai en gemakkelijk? Hoort drugs er trouwens bij op die thuis avondjes? Mijn god zeg, ik ben er een paar keer van geschrokken ja.
Bij sommigen wel, bij anderen niet.
Ik mag graag op dat soort avondjes een beetje doorzakken, maar dat zou ik dan weer niet doen als ik niet weet of de mensen die komen het op prijs stellen, sterker nog, moet je wel kennen en weten dat je ook van doorzakken houdt wil ik het doen(met z'n allen doorzakken is leuk, nuchtere mensen en mensen onder invloed samen is minder).

Avondjes thuis zijn anders dan parenclubs, heeft bar weinig met saai en makkelijk te maken, soms is het gewoon leuk om lekker te ouwehoeren met z'n allen, lekker hangen, beetje seksen, beetje doen, maar alles lekker in de luxe van je eigen huisje.
Soms is naar een parenclub gaan leuker.

Thuis vind ik het alleen leuk met mensen waarbij ik weet dat het gezellig gaat worden, ik het ook uit ga houden dat ze de hele tijd op mijn lip zitten
  maandag 16 juli 2007 @ 21:47:23 #169
37769 erodome
Zweefteef
pi_51537027
quote:
Op maandag 16 juli 2007 06:43 schreef icqnummer het volgende:
Het is ook geen nodig hebben he
pi_51540479
Wij daten ook alleen thuis met stellen of dames die we kennen en drugs doet daar niet aan mee, af en toe een club bezoeken hoort soms ook tot de mogelijkheden
pi_51548076
iemand het programma'way of life' gezien gisteravond? ik weet niet wat ze ermee wilden bereiken, maar ons angstige beeld van de gemiddelde pc-bezoeker is weer visueel bevestigd...
we houden ons maar voor dat alleen de die-hard swinger zich zo in de kijker zet op tv, en dat er heus ook wel leuke mensen naar toe gaan, die je niet in allerlei docu's ziet...
pi_51548087
nope, gemist
pi_51549765
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 08:11 schreef junie het volgende:
iemand het programma'way of life' gezien gisteravond? ik weet niet wat ze ermee wilden bereiken, maar ons angstige beeld van de gemiddelde pc-bezoeker is weer visueel bevestigd...
we houden ons maar voor dat alleen de die-hard swinger zich zo in de kijker zet op tv, en dat er heus ook wel leuke mensen naar toe gaan, die je niet in allerlei docu's ziet...
Wat vind je van de mensen in het Sexcetera filmpje op de Fun4Two website? Op een enorme Dries Roelvink wannabe na moet ik toch zeggen dat het wel mooie mensen zijn.
PWBF
pi_51551105
Ik heb het ook gezien en de mensen die geinterviewd werden is ook niet "ons slag" zeg maar. Het probleem met dit soort programma's is dat velen net als ons denken: Zal wel weer een ranzig programma ala Jambers e.d. worden, dus daar werken we niet aan mee. I.v.m. ons werk zouden we niet zomaar aan zoiets mee kunnen werken. Aan de andere kant hou je zo juist het taboe in stand.
Nu ik de uitzending gezien heb ben ik toch wel positief. Het had niet het Jambers gehalte dat we verwacht hadden en ze hebben de goede clubs benaderd en het prima in beeld gebracht.
pi_51552008
met name die beelden van die club in beek en donk of zo, temptations?.... dat was niet wat we wilden zien. fun4two zag er opzichzelf wel leuk uit, (maar goed, dat wisten we al door die filmpjes op hun site) maar vond de mensen die zo vaak in beeld kwamen echt drie keer niks. die feestjes, little sins of zo, daar leek het publiek wel erg goodlooking.
pi_51552229
Er waren wat beelden van de fun en de mystique,maar wat ons betreft kan er niets tippen aan de fun.
Toevallig spraken wij iemand in de mystique en die zei ook :"je hebt parenclubs,en je hebt de fun".
Fun4two is erg netjes ingericht,speels,maar ook classy.
Je kan pas eenmening hebben als je het in het echt gezien hebt.
De mystique valt echt tegen als je in de fun bent geweest.
Wat wel beter(groter) is in de mystique is het bubbelbad,alleen jammer dat ze zoveel chloor gebruiken,had echt heel erg last van mijn ogen toen.
In belgie heb je ook genoeg clubs,maar daar weet ik niet wat ik er nou vanmoet vinden.Er schijnt in het oosten van ons landje ook een nwe club te zijn,wie weet waar.
pi_51715878
IN Belgie zit nog CLub Z in de buurt van Gent. Nooit geweest naar moet erg relaxt zijn met veel jonge mensen. Beetje de Fun van Belgie.

Zit een nieuwe club inderdaad volgens mij in noord limburg... kom ff niet meer op de naam
"Toluca Lake. It's thirty minutes away. I'll be there in ten." &lt;Winston Wolfe&gt;
  zondag 22 juli 2007 @ 17:51:01 #178
71614 BillyOcean
Get out of my dreams you woman
pi_51724163
Ik heb de filmpjes bekeken op de fun4two site. Het kan toch niet waar zijn dat daar alleen maar "mooie" (lees hele gespierde gasten en blonde rondborstige dames) rondlopen? Dat zijn toch gewoon ingehuurde mensen...
Doch vlakbij zwerft 'n exquise gympje
pi_51731439
quote:
Op zondag 22 juli 2007 13:33 schreef franky99 het volgende:
IN Belgie zit nog CLub Z in de buurt van Gent. Nooit geweest naar moet erg relaxt zijn met veel jonge mensen. Beetje de Fun van Belgie.
Beter nog: Acanthus
ClubZ is leuk maar kan echt niet aan bovenstaande tippen.
pi_51745195
quote:
Op zondag 22 juli 2007 17:51 schreef BillyOcean het volgende:
Ik heb de filmpjes bekeken op de fun4two site. Het kan toch niet waar zijn dat daar alleen maar "mooie" (lees hele gespierde gasten en blonde rondborstige dames) rondlopen? Dat zijn toch gewoon ingehuurde mensen...
Dat zijn inderdaad modellen. De Fun schijnt wel een deurbeleid te hebben. Ik zeg schijnt, want ik ben er nog steds niet van overtuigd. Wel is het zo dat je er geen overdreven dikke mensen tegenkomt.
  woensdag 15 augustus 2007 @ 18:40:10 #181
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_52397520
*Schop*

Ik ga ws. het 2e weekend van september met mijn vriendin naar de fata (allebei eerste keer, als ik m'n bezoek aan de clubmeet van begin vorig jaar even negeer). Zijn er nog mensen met tips, of die misschien ook dat weekend naar de fata gaan / willen?
pi_52418587
Wij hebben in het verleden regelmatig parenclubs bezocht, Fata, Fun4two, Mystique, Go Go nuts,en nog veel kleinere varianten.

Als ik jullie een tip mag geven ( hangt natuurlijk van je voorkeur af ) ga naar een parenclub waar géén vrijgezelle mannen alleen komen. In de regel zijn deze erg opdringerig, kunnen hun handjes niet thuis houden. ( altans veel van hun ) Meestal kom je ze tegen in de kleinere clubs.
In de grotere clubs van nederland heb je daar weinig last van en kan je menig uurtje je goed vermaken met andere stelletjes.

Het is voor ons een leuke afwisseling.
Having fun together !!
pi_52420907
lijkt ons opzich wel leuk om eens heen te gaan, alleen jammer dat het voornamelijk onaantrekelijke mensen zijn of mensen die te oud zijn wie daar rondlopen? wil niet zeggen dat wij moedermooisten zijn maar als ik nou een vrouw met een hangbuikje die zich in een el cheapo pabo pakje heeft gewurmt zie rondlopen hoeft het voor mij allemaal niet zo meer.
do you have the guts to smell my nuts?
pi_52421369
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 13:32 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
lijkt ons opzich wel leuk om eens heen te gaan, alleen jammer dat het voornamelijk onaantrekelijke mensen zijn of mensen die te oud zijn wie daar rondlopen? wil niet zeggen dat wij moedermooisten zijn maar als ik nou een vrouw met een hangbuikje die zich in een el cheapo pabo pakje heeft gewurmt zie rondlopen hoeft het voor mij allemaal niet zo meer.
Hoe kom je daar nou bij??Als je nog nooit geweest ben dan kan je ook niet oordelen.Kijk eerst,ga erheen,en zeg dan of de mensen lelijk zijn.Ik heb iig genoeg fotomodellen gezien waar ik wel een weekje ruzie voor over heb (oh nee,ze wil dan ook meedoen hier :p)
pi_52433081
schaamteloze tvp, we denken er ook over om het eens te doen, eerst informatie vergaren dus......
pi_52446433
ikzelf heb jaren met mijn ex clubs bezocht, voornamelijk Gogonuts en Fata, ook thuisdates gehad. Heerlijke tijd en prima vermaakt :-)
Helaas kan ik Fata niet meer in als alleenstaande, heb nog wel het pasje :-)
GoGo is dicht geweest en nu heropend als Le Baron A6 en totaal verbouwd. Ziet er mooi uit!
Ben er afgelopen week als alleenstaande geweest, had vantevoren kort gesproken met een stel via de chat op de website van Le Baron en heb ze daar ontmoet. Heb ze een top avondje kunnen bezorgen, waren beginners en nog nooit een trio gedaan, nog nooit iets met anderen gedaan zelfs. Heb ze alles uitgelegd en op hun gemak gesteld, lekker rustig aan gedaan. Erg belangrijk, er zijn genoeg single mannen die alleen hun kwakkie willen lozen.
De dag erna nog eens over gedaan bij hun thuis
Voor hetzelfde geld hadden ze zo'n verkeerde man getroffen en een rot ervaring gehad en nooit meer terug gekomen.
Helaas door die frustie single mannen hebben de single mannen die wel met goede bedoelingen naar een club willen een groot nadeel, vele clubs staan alleen stellen toe. Erg jammer want je wordt snel als uitschot gezien....
Ik hoop nog eens iemand tegen te komen die ook van club bezoek houdt zodat ik weer tesaam bij Fata bijvoorbeeld naar binnen kan. Is erg mooie club.
Ik heb mazzel gehad, en een stel getroffen die ik als ervarene kon helpen, en hun mij
pi_52449513
Kun je als single niet mee met een koppel? Misschien ben je wel hun vaste huisvriend of zoiets. Dat zou toch gewoon moeten kunnen?
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 14:02:05 #188
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_52449750
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 13:54 schreef LaTiNo het volgende:
Kun je als single niet mee met een koppel? Misschien ben je wel hun vaste huisvriend of zoiets. Dat zou toch gewoon moeten kunnen?
Nee, tenzij de club single mannen toelaat. Het probleem van MMV stellen is dat de man dan vaak alsnog gaat "cruisen", naar ik heb begrepen
pi_52457281
Ik wil ook weer..
pi_52496991
Is toch leuk naar de club, niets mis mee en je kunt zelf bepalen wat en met wie je wat ook doet;-)
Niets moet alles mag, we gaan al 5 jaar naar clubs en nog nooit geen leuke avond gehad..ook daar waar veel mannen alleen komen is geen probleem hoor nee is nee klaar over, duidelijk zijn.
Alleen gingen we altijd naar Monique maar daar komen alleen dikke mensen en gaan ook wel eens naar le-baron ook leuk alleen weer niet zo druk maar voor af en toe een avondje uit best leuk.
En we hoeven achter elkaars rug om niet vreemd te gaan we hebben genoeg aan clubs lekker met elkaar en bij elkaar vreemd gaan zalig gewoon, en vooral een voldaan gevoel na een avondje rollebollen ;-)
pi_52509039
Gisteren nog geweest
Heb me enorm geamuseerd
Volgend weekend (en het weekend daarna) werken achter de bar
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
pi_52511600
Lijkt me stug dat het voor ons de Fata niet wordt.... Maar heb nog een vraagje: welk schoeisel de dames aantrekken kan ik me nog voorstellen, maar heeft iemand een idee welk schoeisel de heren zouden moeten aandoen? Ik bedoel, een stel klompen onder een boxer is natuurlijk geen gezicht!! Wie heeft suggesties? Ik neem niet aan dat op blote voeten lopen aangeraden wordt...

[ Bericht 4% gewijzigd door Broertie op 20-08-2007 16:33:58 ]
pi_52513953
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 21:40 schreef Broertie het volgende:
Lijkt me stug dat het voor ons de Fata niet wordt.... Maar heb nog een vraagje: welk schoeisel de dames aantrekken kan ik me nog voorstellen, maar heeft iemand een idee welk schoeisel de heren zouden moeten aandoen? Ik bedoel, een stel klompen onder een boxer is natuurlijk geen gezicht!! Wie heeft suggesties? Ik neem niet aan dat op blote voeten lopen aageraden wordt...
Een paar puike slippers.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_52514212
Stringetjes of leuk ondergoed en blote voeten of slippers.
Gaan volgende week weer eens ergens genieten van hevy sex
Het blijft spannend en goedkoper dan een avond stappen in de kroeg of uit eten hahaha nu alles in één prijs en nog lekkere sex ook...heerlijk toch..ik en mun vriendin hebben er in de afgelopen jaren 60 gehad waar wij wat lekkers mee beleeft hebben.
Bubbeltjes stomen sauna eten drinken relaxt en heerlijke sex voor 25 tot 100 euro voor een avond met ons 2tjes, leuke mensen die elkaar in hun waarde laten NA uurtje op een taras ben ik het zelfde kwijt Zijn wij gek of iedereen om ons heen..geniet van het leven ;-) clubpen en lol hebben
pi_52591795
welke club Koolstofje? Le Baron A6? (voormalige GoGo) , Amourette?
pi_52593949
Hoe is dat eigenlijk de vernieuwde gogo, le baron?

Want er is een andere le baron en om nu te zeggen dat die zo heel goed bekend staat.....
pi_52598971
ik vind het een mooie club geworden, moet alleen nog wat drukker worden door mond op mond reclame.
Ook prima voor een avondje uit, een stel betaald 25 euro en daar krijgen ze 10 drankjes voor.
Moet je wel rekening houden met single mannen die er mogen komen, omdat er genoeg stellen zijn die dat niet willen is het minder druk als bij andere clubs, dat wel.
Maar net zoals bij clubs die uitsluitend voor stellen zijn: nee is nee.
En er zijn afgesloten kamers, dus je hoeft niet bang te zijn dat als je met een stel bezig bent er mannen om heen gaan staan.
pi_52600994
Dus geen gewone stellen avonden meer zonder alleenstaande mannen???
pi_52607585
Niet in A6 nee, maar was in GoGo ook niet
pi_52643781
Iemand ervaring bij Mystique?? Of Kasteel Waterloo??
Mistah Tungtwistah
pi_52644291
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 10:47 schreef Dr.Dre het volgende:
Staat er tussen hoor,lees f anders het hele topic.
Mijn mening,een leuke club,lekker groot ook,mooi buitenbad,groot bubbelbad,en qua mensen net een bruin cafe,ofwel de oer gezellige brabo's.
Neemt niet weg dat wij de fun nog steeds het leukste vinden.

Kasteel waterloo ken ik niet,ik zie dat het in limburg is.ik weet een site voor mensen met een profiel op internet,en daar staat oa een user review van clubs,f spam www.swingitxl.com

zo te lezen,is men niet echt te spreken,maar ja,dat is een ieder zijn smaak he.
Er staat wel dat er teveel single mannen zijn,en de meeste koppels die een review hebben gemaakt zijn daar niet blij mee.
pi_52645930
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 10:47 schreef Dr.Dre het volgende:
Nou wij vinden A6 best wel goed, alleen zo jammer dat het zo laat op gang komt.
Nou Waterloo zijn we 1 x geweest NIET WEER neuken daar allemaal zonder condoom, er lag een oud mens en iedereen flieberde daar over heen..in een half uur zijn er wel 20 kerels over heen gegaan ALLEMAAL ZONDER om haar heen droop de sperma er gewoon uit (hoorden van de mansen daar dat ze dat elke week doet)
Ook geen condooms op de kamers nee die moet je van beneden halen (wij hadden die avond een kuisheidsgordel om BAHH ranzig daar.
Volgende week maar weer eens (zaterdagavond) naar L-B wie komt ook?
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 18:50:04 #203
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_52657077
Ik mis nog steeds mensen die zin hebben om in september mee te gaan naar de fata met ons
pi_52663042
****leeg gemaakt****

[ Bericht 72% gewijzigd door Broertie op 26-08-2007 18:33:03 (niet meer van toepassing) ]
pi_52704164
Bijdeweg een vraagje aan de crew...... Is het misschien geen optie om er een dating/contact variant aan dit topic toe te voegen? Volgens mij/ons is er wel vraag naar....
pi_52713932
wij willen heel graag naar een PC. maar gezien de vele verschillende ervaringen gaan we t maar gewoon om een aanbeveling vragen.

we zoeken een leuke gezellige club met een ongecompliceerde sfeer, geen lastige figuren, geen buitenlanders. aangezien ik nergens aan mag komen en zij aan de rol wil met een leuke meid moet r wel een leuke gezellige bar zijn hygiene moet natuurlijk ook wel een beetje voor elkaar zijn. met name t stukje "geen lastige figuren" is erg belangrijk want dan hebben ze een probleem, en dan doel ik niet op mezelf. gewoon een leuke ongedwongen sfeer waar we evt ook leuke vaste contacten kunnen leggen.
we zitten op de veluwe overigens.
pi_52714623
ExtremePain; hoe oud zijn jullie?

Op de Veluwe.. Daar zou ik vanaf gaan als je zoiets zoekt..

De Fun is NL's beste club. Denk ik. Ben alleen daar geweest..
pi_52718814
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 00:08 schreef Oksel het volgende:
ExtremePain; hoe oud zijn jullie?

Op de Veluwe.. Daar zou ik vanaf gaan als je zoiets zoekt..

De Fun is NL's beste club. Denk ik. Ben alleen daar geweest..
21&26. en zoeken zelf ook een beetje jonger spul .En ben best bereid een stukje te rijden hoor
pi_52719356
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 07:57 schreef ExtremePain het volgende:

[..]

21&26. en zoeken zelf ook een beetje jonger spul .En ben best bereid een stukje te rijden hoor
Ik denk niet dat je in parenclubs echt veel mensen tegenkomt die jonger dan 21 zijn, al is het niet onmogelijk natuurlijk. 26 zit al meer in de richting, maar ook zijn ook genoeg mensen in de 30 op zo'n avond.
PWBF
pi_52721631
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 09:07 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ik denk niet dat je in parenclubs echt veel mensen tegenkomt die jonger dan 21 zijn, al is het niet onmogelijk natuurlijk. 26 zit al meer in de richting, maar ook zijn ook genoeg mensen in de 30 op zo'n avond.
snap ik, maar met jonger spul doel ik zon beetje tot de 30 ..30, das toch nog wel jong toch?
pi_52722853
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 11:13 schreef ExtremePain het volgende:

[..]

snap ik, maar met jonger spul doel ik zon beetje tot de 30 ..30, das toch nog wel jong toch?
Okee, dan begreep ik je berichtje verkeerd.
PWBF
pi_52722995
Koolstofje: "Volgende week maar weer eens (zaterdagavond) naar L-B wie komt ook?"

Nou, grote kans dat ik er die avond ook ben in A6 :-) Dus wie weet zien we elkaar :-)
Waarschijnlijk ga ik met een stel mee waarvan de dame rood haar heeft, dus let daar dan maar op :-)
pi_52728907
Wie weet word het erg gezellig ;-).we gaan op zoek naar rood haar (schaamhaar??;-))
  maandag 27 augustus 2007 @ 15:59:54 #214
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_52729150
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 18:35 schreef Broertie het volgende:
Bijdeweg een vraagje aan de crew...... Is het misschien geen optie om er een dating/contact variant aan dit topic toe te voegen? Volgens mij/ons is er wel vraag naar....
Ik leg het even voor...ik kom erop terug!
Alhoewel PM ook al een prima medium is toch?
Als je ziet dat bepaalde mensen hierin komen posten, is het nog maar een kleine stap om even een berichtje te sturen! Misschien wel een idee om een apart ' Hoe was het bezoek aan een parenclub' te openen!
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 07:10:19 #215
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_52744742
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 07:57 schreef ExtremePain het volgende:

[..]

Ik wou je PM'en omdat we nog een stel zoeken voor het 2e weekend van september. Wij zin 26 en 20 btw...
pi_52824668
Wij ( m34 en v33) zoeken nog een date voor de kamasutrabeurs van volgende maand in Utrecht! Wie durft te reageren? Alleen stellen, aub! Reageren via PM.......
pi_52824925
Oh, wij (m23,v27) gaan binnenkort weer naar de Fun. Mijn vriendin vind het leuk om elke keer als we gaan een nieuw setje aan te schaffen. Goede reden, dat is zo.

Dus als er mensen van onze leeftijd meewillen.. geen probleem. Gewoon, gezellig, mee.. Geen rare dingen meteen denken..
pi_52825184
Enne..... spannend... zaterdag voor het eerst naar de Fata........ Wij hebben er zin in, dus wie weet?
pi_52828795
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 09:07 schreef Nielsch het volgende:

[..]

wij zijn 22 en 24 en komen ook al 2 jaar in een club
pi_52834595
Koolstofje , kan zijn dat het stel waar ik het overhad toch niet komt...zucht... maar goed, ik ben in het wit gekleed, t-shirt heeft tribalprint met Wolfskop aan de zijkant.

Fata... heb ik nog pasje van, mag er helaas niet meer in nu ik gescheiden ben... :-(
  zondag 2 september 2007 @ 02:43:21 #221
159644 ZoetZuurHapje
Leven en laten leven
pi_52883479
ik heb die filmpjes op de site van fun4two gezien maar ik geloof niet dat ik me op mijn gemak zou voelen in zo'n parenclub,te druk enzo,hou meer van een intieme sfeer
Ik ben ik,deal with it or just FOCK off !
pi_52884320
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 07:10 schreef Blind_Guardian het volgende:

[..]

Ik wou je PM'en omdat we nog een stel zoeken voor het 2e weekend van september. Wij zin 26 en 20 btw...
nou als je t niet erg vind om jou meisje aan de mijne uit te lenen en wij dan een beetje hangen aan de bar...(afspraken enzo )
2de weekend kunnen we trouwens niet. we zitten tot eind dec. vol
pi_52886823
Wij gaan na onze vakantie eens even kijken. Vriend is al vaker geweest met ex, ik nog nooit. De Fun lijkt me erg mooi, hoewel vriendlief ook denkt aan België. Gewoon daarheen en daarna een hotelletje voor een nachtje.

Overigens ga ik er niet heen met de intentie om iets uit te spoken, dat is voor mijn idee zeker voorlopig nog een exclusief iets voor tussen mij en mijn vriend. Maargoed, een keertje kijken is wel leuk, heb er ook wel zin in!
Proud property of hollander172
  zondag 2 september 2007 @ 12:08:33 #224
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_52887152
quote:
Op zondag 2 september 2007 03:55 schreef ExtremePain het volgende:
nou als je t niet erg vind om jou meisje aan de mijne uit te lenen en wij dan een beetje hangen aan de bar...(afspraken enzo )
Helaas, mijn vriendin is niet bi. Voor mezelf ben ik er nog niet helemaal uit of ik volledig straight ben, maar daar heb jij weinig aan denk ik
quote:
2de weekend kunnen we trouwens niet. we zitten tot eind dec. vol
Jammer. Jullie willen dus graag naar een PC, maar kunnen de eerste 3 maanden niet . Dan vrees ik dus dat mijn vriendin en ik maar met z'n 2en moeten aangezien er (nog) niemand anders binnen ons straatje heeft gereageerd.
pi_52919431
@koolstofje: ben niet geweest in A6 zaterdag, onverwachts een thuisdate gehad
pi_53040987
quote:
Op maandag 3 september 2007 16:28 schreef freddievtb het volgende:
@koolstofje: ben niet geweest in A6 zaterdag, onverwachts een thuisdate gehad
Thuisdate......... Lijkt me ook wel leuk, maar vraag me af wie er genoeg lef heeft om te reageren?
  zondag 9 september 2007 @ 02:23:13 #227
159644 ZoetZuurHapje
Leven en laten leven
pi_53043474
wij zijn zelf ook het meest te vinden voor een date,niet thuis maar in een hotel,alleen vragen we ons af of er mensen hier zijn die enkele goede tips hebben als het gaat om dating websites.welke websites zijn goed en welke niet,waar heb je het meeste kans van slagen ?die gratis sites lijkt ons niks,maar al te vaak gehoord dat die bommetje vol fakers zitten die alleen op wat geile pics uit zijn en verder niet.heb je als koppel meer kans op een leuke date als je je bij een betaalsite aanmeld,en zo ja....welke ???
pi_53043734
www.swingers4real.nl is er op gericht, meer 30+ stellen, je moet cam check hebben ondergaan om toegang te krijgen, je kan daar chatten met cam (cam is verplicht in de chat) dus die kan ik je zeker aanraden

Is 1 van jullie onder de 35 dan kunnen jullie ook inschrijven bij www.bi4real.nl waar de leeftijdsgrens 35 is voor minimaal 1 persoon van het stel. Enkel vrouwen of stellen worden toegelaten, meer dan 1200 profielen, zeker de moeite waard om uit te proberen, tevens kom je hier niet binnen zonder camcheck
  zondag 9 september 2007 @ 11:55:12 #229
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_53046189
Gisteren voor het eerst met vriendin naar de fata geweest, was erg leuk . Lekker gebubbeld, op de sofa's gehangen en nog veel meer .

Wat ons betreft heeft de fata gescoord.
  maandag 10 september 2007 @ 02:44:19 #230
159644 ZoetZuurHapje
Leven en laten leven
pi_53065117
quote:
Op zondag 9 september 2007 02:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
www.swingers4real.nl is er op gericht, meer 30+ stellen, je moet cam check hebben ondergaan om toegang te krijgen, je kan daar chatten met cam (cam is verplicht in de chat) dus die kan ik je zeker aanraden

Is 1 van jullie onder de 35 dan kunnen jullie ook inschrijven bij www.bi4real.nl waar de leeftijdsgrens 35 is voor minimaal 1 persoon van het stel. Enkel vrouwen of stellen worden toegelaten, meer dan 1200 profielen, zeker de moeite waard om uit te proberen, tevens kom je hier niet binnen zonder camcheck
dank voor de goede tip,gaan daar van de week op ons gemak eens naar kijken,ik ben 35 en mijn vrouwtje 30 dus voldoen we aan die eerste eisen haha .nog 1 vraag:staan op die sites ook profielen van single mannen of alleen van stellen ?
pi_53079239
vrijdag en zaterdag nog gewekt in club4love
Ga daar zelf ook naar toe om te ontspannen
Het is een superrelaxte parenclub
Lid van de MamaSquad
pi_53089896
quote:
Op maandag 10 september 2007 19:43 schreef Ladylike het volgende:
vrijdag en zaterdag nog gewekt in club4love
Ga daar zelf ook naar toe om te ontspannen
Het is een superrelaxte parenclub
Wow, je werkt in een parenclub (wat doe je daar precies) EN je bent een Alfa-freak. Wat een gouden combinatie
pi_53090371
afgelopen zaterdag met een dame in A6 geweest, helft van de tijd zaten we niet aan de bar.... :p
as vrijdag naar een kroeg in Almere, is afgehuurd door luckydating.nl , eens kijken wat dat is
pi_53090385
PS voor thuisdates kun je ook www.chatgirl.nl proberen
pi_53125036
Afgelopen zondag weer eerrgg gerelaxed in de Fata
pi_53129630
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 09:36 schreef LaTiNo het volgende:

[..]

Wow, je werkt in een parenclub (wat doe je daar precies) EN je bent een Alfa-freak. Wat een gouden combinatie
Ik sta af en toe achter de bar, maar vermaak me in mijn vrije tijd voor de bar
Lid van de MamaSquad
  maandag 24 september 2007 @ 02:03:26 #237
189336 joekels
Is de honderd voorbij
pi_53423090
D'r moet gewoon meer geneukt worden dat is beter voor iedereen en verveelt ook niemand zich meer
"Vrouwelijk schoon kun je nooit in cijfers achter de komma uitdrukken,want juist de afronding maakt het zo mooi."
pi_53425610
:-)
Dit weeken weer in de Le Baron A6 geweest, prima vermaakt :-)
pi_53434704
quote:
Op maandag 24 september 2007 10:13 schreef freddievtb het volgende:
:-)
Dit weeken weer in de Le Baron A6 geweest, prima vermaakt :-)
Sorry hoor, maar dit is nou niet echt een parenclub! Dit is gewoon een tent met verkapte prostitutie en niet meer of minder!

In ieder geval een tent die er enorm aan meehelpt om parenclubs een slechte naam te bezorgen
"All the ills of mankind, all the tragic misfortunes that fill the history books, all the political blunders, all the failures of the great leaders, have arisen merely from a lack of skill at dancing - Moliere"
pi_53451713
praat geen onzin, ben jij er geweest? Er lopen ook heel veel stellen rond die normaal swingen, dus zeik niet over die paar single vrouwen en mannen!
Dit is een leuke tent, is niks mis mee!!!
pi_53557585
quote:
Op maandag 16 juli 2007 06:43 schreef icqnummer het volgende:
maar het wordt vooral op thuisfeestjes veel gebruikt
Haleloeja
pi_53646096
Parenclub? nou,... done dat wel ! alleen er is niemand die mee gaat / durft.
En mocht er nog wel iemand zijn die ook eens in zo'n club wil kijken, wel een vrouw dan mag ze het laten weten. Ik maak tijd vrij.
pi_53940468
En de Paradise? Is dat wat voor eind twintigers/begin dertigers, of ook ouwe viezerdjes?
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 13:59:11 #244
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_53968513
Geen idee, ken de Paradise niet en heb er ook nog niet echt veel over gehoord.
Mijn vriend en ik gaan eigenlijk alleen naar de Fata , vind alles daar super, de sfeer, de mensen, lekker eten, drinken en alles meer en ook heel lekker is dat het dichtbij huis!

Voor het eind van het jaar ben ik er vast nog wel een keer te vinden!
pi_53984022
Wel duur, hoorde dat het nu inmiddels 110 euro is op zaterdagavond... pffff... toch wel hoop geld hoor.
Maar is wel een hele mooie club, dat wel.
pi_53984161
quote:
Op maandag 10 september 2007 02:44 schreef ZoetZuurHapje het volgende:

-edit-

dank voor de goede tip,gaan daar van de week op ons gemak eens naar kijken,ik ben 35 en mijn vrouwtje 30 dus voldoen we aan die eerste eisen haha .nog 1 vraag:staan op die sites ook profielen van single mannen of alleen van stellen ?

Op de site staan absoluut geen singel mannen, enkel stellen (man/vrouw vrouw/vrouw) en single vrouwen
En zolang 1 van beide onder de 35 zit ben je van harte welkom

[ Bericht 4% gewijzigd door Sexy_Sadie op 17-10-2007 20:18:36 (Men kan prima quotes teruglezen hoor! :W) ]
  woensdag 17 oktober 2007 @ 16:17:41 #247
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_53990862
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 10:16 schreef freddievtb het volgende:
Wel duur, hoorde dat het nu inmiddels 110 euro is op zaterdagavond... pffff... toch wel hoop geld hoor.
Maar is wel een hele mooie club, dat wel.
Het is inderdaad een tientje duurder geworden maar daar in tegen zijn ze nog nooit eerder omhoog gegaan.
Ik zal om dat tientje meer echt niet minder gaan!
pi_54006029
jawel hoor, jaar of 5 geleden waren ze 90 euro :-)
Maar wel leuk om naar toe te gaan, alleen elk weekend is beetje lastig financieel gezien
Nu alleen nog een keer een weekend vinden om er heen te gaan.
  donderdag 18 oktober 2007 @ 11:14:11 #249
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_54006793
Toen ging ik er ook nog niet heen dus die verhoging heb ik niet meegemaakt.
Elke weekend gaan vind ik zowiezo niets, vind het juist leuk om er naar uit te kijken!

Nu ook maar eens een vrij weekend vinden!
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 17:35:35 #250
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_54114041
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 09:58 schreef freddievtb het volgende:
PS voor thuisdates kun je ook www.chatgirl.nl proberen
ahum als je dan niet teveel last van het vele gefake krijgt...
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 18:33:25 #251
58560 Oksel
Gezellig.
pi_54115175
Hm. We moeten dan toch maar lid worden van bimeiden.net ofzo. Een leuke thuisdate zien we wel zitten. Nog iemand in de buurt van Drenthe vanavond? Hebben leuk huisje in het bos, met openhaard enzo..
pi_54115261
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 18:33 schreef Oksel het volgende:
Hm. We moeten dan toch maar lid worden van bimeiden.net ofzo. Een leuke thuisdate zien we wel zitten. Nog iemand in de buurt van Drenthe vanavond? [afbeelding] Hebben leuk huisje in het bos, met openhaard enzo.. [afbeelding]

check mijn ondertitel
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 20:06:09 #253
58560 Oksel
Gezellig.
pi_54117154
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 18:36 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

check mijn ondertitel
Ah, die site zocht ik. Ben op vakantie en heb geen cam bij me helaas. Goede ervaringen mee?
pi_54124821
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 17:35 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

ahum als je dan niet teveel last van het vele gefake krijgt...
Is gemakkelijk te voorkomen door naar ene site te gan waar een check is.
Wij hebben erg goeie ervaringen met www.sdc.com. Erg groot en met de 'betere' swingers.

Overigens, de Fata is een mooie club ja en tot voor kort kwamen wij ook alleen daar en zagen geen noodzaak om elders te kijken.
We zijn toch overgehaald door vrienden om toch eens bij de Fun te gaan kijken en ook ondanks de verhalen die de ronde doen, zijn we geweest.

En wat blijkt nu? Deze club is ECHT veel mooier dan de Fata!!
En ook vrijwel geen van de verhalen die de ronde doen hebben enig basis en lijken te zijn verspreid door paren die iets tegen de club hebben,

Het is waar dat er een beleid is dat men alleen paren die 'voldoen' aan de 'gewenste standaarden' lid laten worden, maar dat betekend nog niet dat je niet meer de club inkomt; je kunt rustig elke week komen, maar dan betaal je gewoon wat meer dan een lid, dat is het enige verschil.

Wij hebben gemerkt dat het contact leggen bij de Fun toch gemakkelijker is dan bij de Fata (waar veelal groepjes zijn) en we vermaken ons er zo nu en dan dus ook prima
"All the ills of mankind, all the tragic misfortunes that fill the history books, all the political blunders, all the failures of the great leaders, have arisen merely from a lack of skill at dancing - Moliere"
pi_54133375
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 18:33 schreef Oksel het volgende:
Hm. We moeten dan toch maar lid worden van bimeiden.net ofzo. Een leuke thuisdate zien we wel zitten. Nog iemand in de buurt van Drenthe vanavond? Hebben leuk huisje in het bos, met openhaard enzo..

bimeiden.net niet, dat is niet écht voor stelletjes. Je kan dan beter lid worden van www.bitweenus.nl zitten veel leuke vrouwen en stellen, en is FAKERS (+mannen alleen)-vrij! ideaal
Love is in the air!
pi_54135175
Weet toevallig iemand een parenclub in limburg, in de buurt van Roermond of zo??? Al iemand ervaring daar mee?? Zou graag eens gaan, maar nog ff geen adresje gevonden..
pi_54136228
De Saar of De Zaar , is een club in Limburg
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 00:01:09 #258
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_54193534
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 00:17 schreef Sony het volgende:

[..]

Is gemakkelijk te voorkomen door naar ene site te gan waar een check is.
Wij hebben erg goeie ervaringen met www.sdc.com. Erg groot en met de 'betere' swingers.

Overigens, de Fata is een mooie club ja en tot voor kort kwamen wij ook alleen daar en zagen geen noodzaak om elders te kijken.
We zijn toch overgehaald door vrienden om toch eens bij de Fun te gaan kijken en ook ondanks de verhalen die de ronde doen, zijn we geweest.

En wat blijkt nu? Deze club is ECHT veel mooier dan de Fata!!
En ook vrijwel geen van de verhalen die de ronde doen hebben enig basis en lijken te zijn verspreid door paren die iets tegen de club hebben,

Het is waar dat er een beleid is dat men alleen paren die 'voldoen' aan de 'gewenste standaarden' lid laten worden, maar dat betekend nog niet dat je niet meer de club inkomt; je kunt rustig elke week komen, maar dan betaal je gewoon wat meer dan een lid, dat is het enige verschil.

Wij hebben gemerkt dat het contact leggen bij de Fun toch gemakkelijker is dan bij de Fata (waar veelal groepjes zijn) en we vermaken ons er zo nu en dan dus ook prima
Als je dan ooit nog eens naar Belgie gaat om daar eens de parenclubs te bekijken,
Acanthus <---- zeer mooie club alleen het nattegedeelte is wat minder
Club Z<--- overgens nog niet geweest, maar van vrienden lovende verhalen gehoord.

Wat dat gefake betrefd, wij leerden al snel mensen kennen die zeer actief waren of zijn met Chatgirl toendertijd (is alweer een aantal jaren geleden) en werden toen al snel op de niet fake lijst geplaatst., opzich hadden wij ook niet zoveel last van het gefake omdat je al snel een groepje vormt met andere koppels waarmee het goed klikte en geregeld elkaar tegenkwamen of in de toen nog gog genaamde club en of in de Fata-morgana.

Hier een hele tijd gechat via Lipstick een vlaamsche site, en nog een tijdje swingersfunclub en hele lange tijd de irc chat van acanthus.

De fun ik heb er alleen maar dingen overgehoord maar nog nooit geweest
de gogo zijn we meerdere malen geweest (chatmeeting van chatgirl, en paar keer met vrienden)
de fata morgana meerdere keren geweest en was toen beetje onze vaste club waar we geregeld waren
mistyque ook aantal keren geweest (meetings en met vrienden)
Acanthus heel veel geweest en nog geregeld als het zo uitkomt
Villa baccara een vlaamsche club maar al snel faiillet (chatmeeting swinglink)
de de toen nog new country club, en vonden we weinig aan, en bleef bij 1 enkele keer
ow en we begonnen onze eerste clubbezoek bij breukelen... hoe heet die ook alweer..... veel herrie en ook maar 1 keer geweest.
Organza

Naar de Z wil ik nog steeds een keertje graag heen, gewoon om eens gezien te hebben, kun je vergelijken met de fun horen we van de verhalen, van mensen die veel naar de Z gaan, maar ook geregeld naar de Fun gaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door _Bar_ op 27-10-2007 21:29:20 (ik weet de naam van de club ondertussen) ]
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 14:01:59 #259
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_54200927
Wij gaan de 9e weer naar de Fata . Nog mensen zin om mee te gaan (ca. 18 tot 28 jaar)?
pi_54201951
wat zijn nou chatsites om andere stellen te ontmoeten

wij kennen: chatgirl.nl (altijd vol) en chatbabe.be, maar meer niet, iemand nog tips (dus waar ook stelletjes zitten ipv alleen mannen)
Love is in the air!
pi_54203651
Landgeld, dit topic gaat over parenclubs. Zou je een nieuw topic willen openen voor jouw vraag?

Of gebruik de search even (zoeken.fok.nl), misschien dat je daar een topic tegenkomt waar je vraag al beantwoord wordt.
Ja, ik mag weer :6
*O* 9-12-2009 @ Paul McCartney *O*
pi_54291379
Op een of andere manier klinlt parenclub en beetje ouderwets?

Vooral bij een vriendschap of voor singels ben ik er helemaal voor ,ja ook of beter gezegd vooral vooor vrouwen,die mogen best wat meer met hun seksualiteit doen.

Maar binnen een huwelijk of liefdes relatie gelof ik er niet zo in.
Er zijn maar twee soorten mannetjes en vrouwtjes?
Leef en laat leven?
Denk niet in hokjes?
  donderdag 1 november 2007 @ 07:32:38 #263
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_54295643
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 22:21 schreef ferrysplekje het volgende:

Vooral bij een vriendschap of voor singels ben ik er helemaal voor ,ja ook of beter gezegd vooral vooor vrouwen,die mogen best wat meer met hun seksualiteit doen.

Je zou er binnen eens de getrouwde stellen moeten tellen
Kan best zijn dat jij er niet zo in gelooft, maar een aanzienlijk deel van NL blijkbaar wel
pi_54314648
Ik veroordeel dat niet,als je daar beide achter staat.
Er zijn maar twee soorten mannetjes en vrouwtjes?
Leef en laat leven?
Denk niet in hokjes?
pi_54432921
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 13:08 schreef ferrysplekje het volgende:
Ik veroordeel dat niet,als je daar beide achter staat.
Dat is natuurlijk wel heel belangrijk. Wij (getrouwd) gaan af en toe naar een parenclub, en vinden het geweldig. Maar je ziet daar soms ook wel van die schrijnende gevallen waar de vrouw sneu aan de bar hangt en die kerel de bloemetjes buiten zet. Het is een randverschijnsel, maar komt wel degelijk voor.
  woensdag 7 november 2007 @ 21:36:17 #266
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_54440349
Mijn vriendin koos destijds een parenclub boven een sauna, ws. omdat je in een sauna niet (openlijk) mag vozen . We zijn trouwens nog niet aan 't swingen gegaan, betwijfel ook of we dat gaan doen want voorlopig hebben we meer dan genoeg aan elkaar

Mits voor de gezelligheid kunnen er nog steeds mensen mee komende vrijdagavond
pi_54442752
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 22:21 schreef ferrysplekje het volgende:

Ik heb dat ook wel een beetje.. Ik zou best met 'een' vriend willen gaan een keer, of met een fuckbuddy. Maar ik zou denk ik niet durven met iemand waar ik van hou.

Ik weet, dat ligt aan mezelf
  zaterdag 10 november 2007 @ 10:32:57 #268
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_54500495
Zoals gezegd gisteravond weer geweest. Was wel redelijk rustig, maar vonden we niet erg. Lekker lang in 't bubbelbad gehangen en ook wat gekletst (nee, niet geketst) met wat andere bezoekers. Verder natuurlijk nog veel meer gedaan ...
  dinsdag 20 november 2007 @ 11:10:32 #269
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_54734371
En B_G nog Fokkers tegengekomen ?

Wij gaan eigenlijk nooit op vrijdag naar de Fata maar altijd op zaterdag...moeten we maar eens een keer veranderen misschien, wie weet wat ik mis anders haha!

Volgende maand ergens gaan we hopelijk weer een keer die kant op, helaas zijn het zulke drukke weken dat het ook zomaar pas ergens in januari kan worden...
  dinsdag 20 november 2007 @ 11:16:23 #270
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_54734503
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 11:10 schreef Fruppel het volgende:
En B_G nog Fokkers tegengekomen ?
Nee, helaas (of gelukkig ). Op vrijdag is het rustiger, maar ik had wel het idee dat de gemiddelde leeftijd iets lager lag. Misschien door de lagere toegangsprijs .

Waarschijnlijk gaan wij over een maandje of 2 weer (ruime pauze per bezoek om het 'bijzonder' te houden).
  dinsdag 20 november 2007 @ 11:29:38 #271
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_54734782
Haha ja het is maar hoe je het bekijkt he!
Op zaterdag is de gemiddelde leeftijd ook niet hoor eigenlijk.

Wij gaan ongeveer 3 a 4 keer per jaar, inderdaad omdat het dan bijzonder blijft en je er echt weer mega veel zin in hebt!
pi_54735258
Hey Newbies hier. Wij wonen in het Zuiden van het land en gaan graag naar Mystique en Temptation, een kleine club in Beek en Donk. Dit is voor ons echt ideaal, 10 minuutjes in de auto !
  dinsdag 20 november 2007 @ 11:57:35 #273
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_54737191
Thx, krijg gelijk een warm gevoel hihi
pi_54868629
Vraagje; is er nou ook iets voor homo's? en niet van die darkrooms natuurlijk...
pi_54871186
Hartstikke leuk! Mystique doet het goed bij ons :-)
  dinsdag 27 november 2007 @ 17:55:48 #277
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_54873308
van het weekend waren we in de acanthus was een extravaganza feestje

Was weer een leuke avond met zeer goede muziek o+
pi_54886359
half december gaan wij naar temptation in beek en donk
pi_54917200
zaterdag Le baron A6 in Lelystad, oa lekker bubbelen en sauna
pi_54926946
8 december Fun Andere jonge stellen mogen reageren.
pi_54927004
ik zie dat er hier parenclub gangers zijn ook, hoe wordt er gedacht over condoomgebruik?
wordt dat altijd gebruikt, bij iedereen, bij alle handelingen?
of juist bij orale sex niet, en neuken wel?
of helemaal niet?
hoe zit dat, hoe denken jullie daarover?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 30 november 2007 @ 07:50:07 #282
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_54937975
quote:
Op donderdag 29 november 2007 19:49 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik zie dat er hier parenclub gangers zijn ook, hoe wordt er gedacht over condoomgebruik?
of helemaal niet?
Aangezien we (nog) niet swingen doen wij het zonder. Maar mochten we ooit de behoefte krijgen om met anderen te gaan seksen dan is met een vereiste.
quote:
Op donderdag 29 november 2007 19:47 schreef Oksel het volgende:
8 december Fun Andere jonge stellen mogen reageren.
Als je nou half januari had gezegd zou ik vragen of wij mee zouden kunnen, maar we willen niet vaker dan 1x per 2 maanden om het bijzonder te houden
pi_54940622
quote:
Op donderdag 29 november 2007 19:49 schreef MissyMirjaM het volgende:
of helemaal niet?
Ik pijp bijna altijd zonder condoom, niet slim, ik weet het. Vriendlief beft ook zonder beflapje. Neuken doen we in en club alleen met elkaar. Bij thuisdates ligt dat anders. In clubs zijn de andere stellen totale vreemden, bij thuisdates kennen we de andere stellen beter en heeft vriendlief er geen probleem mee dat ik met anderen neuk, maar dan altijd met condoom.
We zijn beide tegen Hep A en B ingeent en laten ons elke 3 maanden testen. Dure hobby, maar je moet iets.
pi_54940743
Hmmm, ik ben bang bang dat wij ook niet alles geheel safe doen. Pijpen en beffen altijd zonder. Neuken doen we ook in clubs met anderen, maar wel altijd safe. Voor de DP&acute;s nemen we eigen condooms mee, xtra strong.
Vaak doen we bij het klaarkomen bodyshots
pi_54940784
maar eeeeeeeeeeeeh, we willen graag jullie mening horen over temptation in beek en donk.
Gaan we binnenkort naar toe, wie heeft ervaring met die club? Waarom wel of juist niet daarheen???
pi_54945048
De kans op besmetting bij orale seks is wel heeeel erg klein hoor. Tuurlijk kun je elk miniem risico uitsluiten, maar dan kun je ook beter nooit meer gaan skieen om een dwarslaesie uit te sluiten en nooit meer de straat oversteken om uit te sluiten dat je word aangereden door een oetlul die niet voor een zebrapad stopt!
pi_54945922
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 13:47 schreef LaTiNo het volgende:
De kans op besmetting bij orale seks is wel heeeel erg klein hoor. Tuurlijk kun je elk miniem risico uitsluiten, maar dan kun je ook beter nooit meer gaan skieen om een dwarslaesie uit te sluiten en nooit meer de straat oversteken om uit te sluiten dat je word aangereden door een oetlul die niet voor een zebrapad stopt!
nouja, ik weet niet, de kans op HIV besmetting is inderdaad dan erg klein, maar volgens mij zijn andere soa's (chlamydia enz.) wel prima overdraagbaar via oralse sex..?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_55009453
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 14:22 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

nouja, ik weet niet, de kans op HIV besmetting is inderdaad dan erg klein, maar volgens mij zijn andere soa's (chlamydia enz.) wel prima overdraagbaar via oralse sex..?
Zolang je niet slikt valt dat reuze mee, de mond heeft niet zo'n aardig klimaat voor het meeste omdat onze vertering al in de mond begint.

Je moet geen wondjes in je mond hebben, bloedend tandvlees en andere ellende, maar als je dat niet hebt valt dat risiko zowat in het niet als je maar niet slikt waardoor zaad en evt nare toevoegingen bij die slijmvliezen komen.

Bij mij gaat neuken altijd met, pijpen/beffen zonder en als we in dat half jaar met anderen het bed hebben gedeeld elk half jaar een volledige test, dus op alle soa's(behalve herpes, dat heeft geen zin, alleen bij symptomen, zo goed als iedereen heeft afweer tegen 1 van de herpes stammen in zijn lijf namelijk, onderscheid kan niet gemaakt worden), ook vanuit de mond e.d., dus niet alleen vaginaal...
pi_55010362
klopt Erodome, zelfde verhaal gehoord van de dame bij de GGD waar ik mij eind oktober heb laten testen :-)
Mond besmetting is zeer zeldzaam en men heeft bij de GGD nooit ziektes in de mond van mensen gevonden, zelfs niet bij besmette mensen.
Hier dus ook oral zonder condoom, neuken met condoom.
Afgelopen zaterdag weer prima vermaakt in de A6 :-) Ze hebben nu het bubbelbad weer in gebruik genomen, heerlijk :-)
  maandag 3 december 2007 @ 20:53:15 #290
198607 BaaiBaai
Zwaai Zwaai! :)
pi_55020501
quote:
Op maandag 3 december 2007 11:09 schreef erodome het volgende:

[..]

Zolang je niet slikt valt dat reuze mee, de mond heeft niet zo'n aardig klimaat voor het meeste omdat onze vertering al in de mond begint.

Je moet geen wondjes in je mond hebben, bloedend tandvlees en andere ellende, maar als je dat niet hebt valt dat risiko zowat in het niet als je maar niet slikt waardoor zaad en evt nare toevoegingen bij die slijmvliezen komen.

Bij mij gaat neuken altijd met, pijpen/beffen zonder en als we in dat half jaar met anderen het bed hebben gedeeld elk half jaar een volledige test, dus op alle soa's(behalve herpes, dat heeft geen zin, alleen bij symptomen, zo goed als iedereen heeft afweer tegen 1 van de herpes stammen in zijn lijf namelijk, onderscheid kan niet gemaakt worden), ook vanuit de mond e.d., dus niet alleen vaginaal...
Ik denk dat een aantal GGD en SOA specialisten net een beroerte hebben gekregen Onbeschermde sex blijft altijd gevaarlijk lijkt me..??
pi_55021312
quote:
Op maandag 3 december 2007 20:53 schreef BaaiBaai het volgende:

[..]

Ik denk dat een aantal GGD en SOA specialisten net een beroerte hebben gekregen Onbeschermde sex blijft altijd gevaarlijk lijkt me..??
Denk dat dat wel meevalt die beroerte, dit heb ik oa gehoort bij de gg&gd omdat ik liep te stuiteren over mijn mond, heb aardig mijn best moeten doen toen om dat getest te krijgen omdat ze het onzinnig vonden.

Later nog veel en veel meer over gelezen en gedaan, alles komt op hetzelfde neer, mond is amper een risiko mits je geen verwondingen hebt of slikt.
pi_55125376
Ik ga vanavond naar Fun4Two
  zondag 9 december 2007 @ 03:34:27 #293
33969 babsjuh
Net zo eigenwijs als groot!
pi_55139809
Net terug van de eerste keer Fun4Two

Eerste indrukken: erg verzorgde zaak, alles is echt àf, oog voor detail, alleen wel erg veel chloor in het bubbelbad... Zal natuurlijk best nodig zijn, dat chloor, maar we zijn uiteindelijk echt er uit gevlùcht omdat ik 'n paar keer teveel 'n druppel water in m'n oog had gekregen en dus gewoon echt niks meer zag. En dan denk ik dat er toch 'n pietsie te veel chloor in zat... Aan schone, zachte handdoeken geen gebrek. Vond het erg attent dat bij de omkleedplaats voor het bubbelbad / sauna er deo's stonden voor dames en heren en haarlak.

Eten was ook goed verzorgd, maar wel erg weinig ruimte om te gaan zitten met je bordje. Ook dat is natuurlijk bewust gedaan, eters kosten geld en weinig zitruimte = weinig eters.

Barpersoneel erg ongeinteresseerd, maar wel vlot qua bediening.

Na dresscode-tijd kon je de sleutel van je locker bij de bar in bewaring geven, maar omdat het daar continue zó druk was hebben we dat maar niet gedaan. Sta je eerst in de rij voor iets te drinken, moet je daarna weer in de rij voor de sleutel van je locker als je bijv. sigaretten wil gaan halen, dan weer in de rij om je sleutel weer in te leveren. Het stel waar wij mee waren zijn dan ook hun sleutel kwijt geraakt, die was gelukkig gevonden en bij de portier ingeleverd. Bandjes aan de sleutel zoals bijvoorbeeld bij 'n zwembad gedaan wordt, daar valt wat mij betreft veel voor te zeggen.

Misschien waren ze er wel, maar wij hebben geen dronken of stonede mensen gezien.

En er waren véél mensen! Het was afgeladen vol. Maar na dresscode-tijd verdeelden de mensen zich meer en leek het al een heel stuk minder druk.

Wat me heel sterk op viel was de gemiddelde leeftijd. Op hun site zeggen ze zelf dat op zaterdagavond de gemiddelde leeftijd ergens tussen de 20 en de 30 ligt (op een andere pagina noemen ze wel een ander gemiddelde geloof ik, maar niet veel hoger) maar naar mijn mening lag de gemiddelde leeftijd toch echt een heel stuk hoger. Wel veel jonge mensen (mannen èn vrouwen die volgens mij nog maar net de leeftijdsgrens gepasseerd waren) tot een voor mij verrassende hoeveelheid pensionado's. Maar de totale mix qua leeftijd was mooi vond ik, echt van alles wat.

Idem voor lichaamsbouw. De wat slankere mensen waren in de meerderheid, maar er waren ook zeker wat meer gezette c.q. dikke mensen. De mythe dat je superslank moet zijn om daar binnen te mogen lijkt mij dan ook absoluut niet te kloppen. Wel was de overgrote meerderheid héél verzorgd, denk dat dat het grote criterium is daar.

De outfits varieerden van "gewoon leuke" lingerie tot echte topstukken waar je aan kon zien dat 't honderden euro's had gekost.

De muziek vond ik ook erg gevarieerd en over het algemeen lekker dansbaar.

En last but not least: wel af en toe een verdwaalde hand gevoeld in de erotische ruimtes, die overigens ook uit de kunst verzorgd en aangekleed waren, maar geen enkele keer ervaren als (te) opdringerig. Heel veel plezier gehad en zeker voor herhaling vatbaar!
I'll stand my ground!
babsjuh.web-log.nl
  zondag 9 december 2007 @ 12:58:48 #294
58560 Oksel
Gezellig.
pi_55142992
Dat kan mijn hand geweest zijn...
  zondag 9 december 2007 @ 13:03:49 #295
58560 Oksel
Gezellig.
pi_55143099
Maargoed, ik was er gisteravond ook. En ik ben het niet helemaal eens met je verhaal. Ik denk dat 75% van de aanwezige mensen tussen de 30 en 40 was. En ik denk dat 80% van de mensen slank was.

Voor de rest waren er ECHT veel mooie vrouwen gisteravond. Ook mooie meisjes.. 19 jarige MBO - Verpleegkundige studente ontmoet.

Ook viel het mij (wederom) op hoe weinig er daadwerkelijk "geswinged" wordt. Ik denk dat 95% (ben gek op getallen ) van de stellen alleen met elkaar neuken. Natuurlijk wat handjes hier en daar, af en toe wat oraal.. maar veel stellen bemoeien zich met elkaar, terwijl ze naar anderen kijken.

Maar wederom; wat heb ik prachtige vrouwen gezien gisteravond. Waarvan er natuurlijk een enkeling van "lichte zeden" was.
pi_55143742
Walgelijk! Ik zie het al voor me, van die zwetende grijze 50 jarige truckers met snorren met hun zonnebrank bruine verschrompelde leren jas look a like vrouwen. Getver, ga de kroeg in. Hetzelfde principe, alleen dan kleren aan en mooie mensen.
  zondag 9 december 2007 @ 13:53:53 #297
58560 Oksel
Gezellig.
pi_55144191
quote:
Op zondag 9 december 2007 13:32 schreef tho_Omas het volgende:
Walgelijk! Ik zie het al voor me, van die zwetende grijze 50 jarige truckers met snorren met hun zonnebrank bruine verschrompelde leren jas look a like vrouwen. Getver, ga de kroeg in. Hetzelfde principe, alleen dan kleren aan en mooie mensen.
Heel verkeerd beeld. Lees de post van mij boven die van jouw maar eens..
  zondag 9 december 2007 @ 16:03:25 #298
33969 babsjuh
pi_55147311
quote:
Op zondag 9 december 2007 13:03 schreef Oksel het volgende:
Maargoed, ik was er gisteravond ook. En ik ben het niet helemaal eens met je verhaal. Ik denk dat 75% van de aanwezige mensen tussen de 30 en 40 was. En ik denk dat 80% van de mensen slank was.
Dat ben ik ook wel met je eens hoor, alleen stond op de site tussen de 20 en de 30 jaar, en dan krijg ik een aanmerkelijk jonger publiek voor ogen als wat er gisteren was. En qua postuur ben ik het ook met je eens, er waren echter wel degelijk uitschieters, dat bedoelde ik aan te geven. Plus dat de verhalen dat je met wat overgewicht de fun niet in komt niet per definitie kloppen zoals ik 't gezien heb.
quote:
Voor de rest waren er ECHT veel mooie vrouwen gisteravond. Ook mooie meisjes.. 19 jarige MBO - Verpleegkundige studente ontmoet.

Ook viel het mij (wederom) op hoe weinig er daadwerkelijk "geswinged" wordt. Ik denk dat 95% (ben gek op getallen ) van de stellen alleen met elkaar neuken. Natuurlijk wat handjes hier en daar, af en toe wat oraal.. maar veel stellen bemoeien zich met elkaar, terwijl ze naar anderen kijken.

Maar wederom; wat heb ik prachtige vrouwen gezien gisteravond. Waarvan er natuurlijk een enkeling van "lichte zeden" was.
Hahaha, zo zie je maar hoe iedereen zo'n avond anders beleefd hè Maar we hebben fun gehad in de fun, en daar ging het uiteindelijk om
I'll stand my ground!
babsjuh.web-log.nl
  zondag 9 december 2007 @ 16:07:05 #299
33969 babsjuh
pi_55147399
quote:
Op zondag 9 december 2007 12:58 schreef Oksel het volgende:
Dat kan mijn hand geweest zijn...
*grijnz* mompel jij Duits als je lekker op dreef bent? Zo nee, dan was 't vast niet jouw hand
I'll stand my ground!
babsjuh.web-log.nl
  zondag 9 december 2007 @ 16:12:03 #300
58560 Oksel
Gezellig.
pi_55147521
Duits? Nee, niet dat ik weet. Sommige mensen maken trouwens wel echt rare geluiden.. zo raar dat ik af en toe mijn lachen niet in kon houden.

Maar nogmaals; ik heb ZULKE mooie vrouwen gezien.. echt, ongelooflijk. Jonge, strakke meiden, jaartje of 24-28, slank, sexy, Nederlands.. die daar in hun lingerie (hoge hakken, kousen, string, bh) rondliepen. Of natuurlijk in een hokje lagen, terwijl ze keihard genomen werden, terwijl je toekijkt. Of er naast ligt, en mee doet. Pff, ja, was een leuke avond. Wij zijn zelf 24 (ik) & 27 trouwens. Kwam er ooit een stel tegen van 18!! & 19. Die er ook nog eens regelmatig kwamen. Echt wel beetje vreemd.

Heb je dat meisje in die Burberry bikini gezien? Grote bos donkerblonde krullen, superfiguurtje, hoge hakken, jaartje of 27/28, Nederlands.. tattoo van een draak over haar rug & billen. Pfff. Echt té sexy..
pi_55159591
quote:
Op zondag 9 december 2007 13:32 schreef tho_Omas het volgende:
Mij trekt 't ook totaal niet, niet eens om de oude leren jassen ( ) maar omdat ik niet snap waar de grens tussen swingen en overspel precies ligt. Ja, tuurlijk: in een parenclub heet het swingen en ben je er allebei bij, het draait om afspraken en wederzijds vertrouwen, die hele riedel. Maar is de stap om een keer vreemd te gaan daarmee niet veel kleiner? Maakt 't uit, hè? Neuken is kennelijk net zoiets als een biertje pakken, gezellig, niet te moeilijk over doen. Dan heb je misschien afspraken gemaakt met je meisje ('dame', zoals dat hier heet ), maar stel je voelt wel wat voor een collega, en die collega ziet jou ook wel zitten, dan lijkt die stap me errug klein.

Het gaat me dus om 't idee dat seks door swingers wordt gezien als een hobby die je deelt met andere hobbyisten, en daarbij spelen gevoelens dus blijkbaar geen rol. Oké. Tot er een keer wél gevoelens meespelen. Dan lijkt t' me knap ingewikkeld om opeens een grens te trekken. Bij niet-swingers is die grens er namelijk altijd. Swingers moeten in zo'n geval opeens krampachtig moeilijk gaan doen over iets dat ze normaal gesproken lachend doen met een volslagen vreemde. En dat gaat er bij mij dus niet in. Los daarvan lijkt het me diep triest om met m'n vriendin terug in de auto te zitten en dan nog even door te nemen hoe vaak ze is klaargekomen bij de blonde tegelzetter uit Deventer
Hij liegt als een ooggetuige (Russisch gezegde)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')