we komen in de fata al bijna 3 jaar ongeveer 1 keer per maand ofzo we kennen daar best veel stellen ...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:57 schreef klotezooi het volgende:
Je kan beter naar de Mystique gaan in Ruchpen
Altijd leuke sfeer en goed eten
maar daar doen ze het wel met de overbuurman en de mama van je klasgenootjequote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:18 schreef Viswijfje het volgende:
me ouders hebben het welles gedaan maar toen noemde ze het anders (kom even niet op t woord) maar liever dat ze t daar doen dan hier eigelijk
Same herequote:Op maandag 4 juni 2007 16:09 schreef junie het volgende:
[..]
en over dat filmpje van de fun4two, ziet er idd best leuk uit. denk dat als wij ooit naar een pc gaan het wel de fun zal worden.
Jammer dat jullie dan juist een andere ervaring hebben als die ik heb meegemaakt...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:09 schreef klotezooi het volgende:
Moet wel zeggen dat parenclubs in Belgie echt irri zijn, komen ook veel alleenstaande mannen binnen
En die kennen geen nee (soms veel marokkanen)
En de hygiene laat er ook veel te wensen over
En, vond je het wat?quote:Op maandag 4 juni 2007 15:46 schreef vroutje het volgende:
[quote]Op maandag 4 juni 2007 15:21 schreef Nielsch het volgende:
Mijn vriendin heeft het Sexcetera filmpje op de website van Fun4Two gezien en ze is erg enthousiast (ik ook trouwens).
Dan ga ik die vanavond ook eens even opzoeken!![]()
Leuk filmpje dus![]()
[offtopic]quote:Op maandag 4 juni 2007 15:21 schreef Nielsch het volgende:
Mijn vriendin heeft het Sexcetera filmpje op de website van Fun4Two gezien en ze is erg enthousiast (ik ook trouwens).
Je kan als vrijgezel ook binnen op somige dagen he !quote:Op zondag 10 juni 2007 10:38 schreef KonnieKipke het volgende:
Leuk filmpje van de fun 4 two. Jammer dat ik geen vriendin heb.
Dat kan in de Fun dus NIET! De enige avond dat er mannen zonder partner rondlopen is de gigeloavond en die mannen zijn ingehuurd door de Fun.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:20 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
Je kan als vrijgezel ook binnen op somige dagen he !
Tja gigelo worden hequote:Op donderdag 14 juni 2007 07:40 schreef tasri het volgende:
[..]
Dat kan in de Fun dus NIET! De enige avond dat er mannen zonder partner rondlopen is de gigeloavond en die mannen zijn ingehuurd door de Fun.
Ik zie niet zo in waarom jouw vriend van jou wel met een andere vrouw mag, maar jij van hem niet met een andere man.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:15 schreef covie het volgende:
Hoe gaat dat in parenclubs dan.
Ik weet bijv zeker dat mijn vriend er niet tegen kan als ik met een andere man ga.
Waar hij wel voor in zou zijn is een trio met een andere vrouw erbij, of dat we allebei apart met een vrouw gaan.
Lijkt mij een beetje moeilijk want stel dat mijn vriend en ik een trio doen met een vrouw staat haar man mooi te kijken.Ik heb altijd het gevoel dat daar namenlijk vooral partnerruils worden gedaan, wat bij ons dus niet de bedoeling is. Want ik moet niet met een andere man.
Of zijn er juist veel stellen waarvan de vrouw net als mij, niet echt bisexueel zijn, maar wel af en toe met een andere vrouw sex willen.
Ik zie het wel in moet ik zeggen, ik zou dat ook niet moeten. Dat is hetzelfde als dat je vriendin nooit vreemd mag gaan, maar jijzelf ....quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:40 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik zie niet zo in waarom jouw vriend van jou wel met een andere vrouw mag, maar jij van hem niet met een andere man.
I'm with this guyquote:Op donderdag 14 juni 2007 08:40 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik zie niet zo in waarom jouw vriend van jou wel met een andere vrouw mag, maar jij van hem niet met een andere man.
Dat je een trio hebt met 2 andere mannen betekend nog niet dat er alleenstaande mannen naar binnen mogen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:20 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
Je kan als vrijgezel ook binnen op somige dagen he !
heb een vriendin die onlangs met haar viend naartoe is gegaan en is daar een trio gaan doen met 2 ANDERE singel mannen tewijl haar vriendje toekeek (alle ieder zijn ding) maar wil maar illustreren dat singels daar ook binnen mogen.
Als ik met een andere vrouw mag dan mag mijn vriendin zeker met een andere man, wat is daar nu de dilema in!
Hmm ik begrijp het eigenlijk wel.quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:40 schreef Nielsch het volgende:
[..]
het is niet zo zeer betere sex maar andere sexquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:03 schreef covie het volgende:
[..]
.....
Maargoed, daarnaast heb ik zelf geen behoefte aan sex met een andere man, ik zou het dan liever met een vrouw doen, als afwisseling. Mijn vriend is een zeer goede sexpartner, ik heb niet het gevoel dat een andere man het beter zou kunnen. Met een vrouw vind ik weer een hele andere soort sex.
oh? geen fun (ja, wel fun, maar geen fun4two) voor ons dan.quote:Op donderdag 14 juni 2007 07:40 schreef tasri het volgende:
[..]
Dat kan in de Fun dus NIET! De enige avond dat er mannen zonder partner rondlopen is de gigeloavond en die mannen zijn ingehuurd door de Fun.
Parenclubs is volgens mij toch iets dat je met je eigen partner naartoe moet gaan, wie je daar treft en ..... maakt ni uit maar is toch iets dat je moet delen met je eigen partner.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:49 schreef tasri het volgende:
Waarom niet Junie? Zoals Erodome al aangaf zijn er ook mannen die los van hun partner mee gaan met een ander stel.
Zelf vind ik het wel een fijne gedachte dat hun partner weet waar ze mee bezig zijn (tenminste... als je geen gelegenheidsstel treft die dan weer beide een partner thuis hebben zitten die van niks weet).
Maar goed, dat is mijn persoonlijke gevoel.
Nou ja ingehuurd zijn ze niet echt hoor Junie. Zijn mannen die al wel s in de fun zijn geweest of zelf contact hebben gezocht met de fun. Worden niet betaald maar mogen gratis avondje naar binnen en lekker los gaan.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:39 schreef junie het volgende:
[..]
oh? geen fun (ja, wel fun, maar geen fun4two) voor ons dan.![]()
wij zijn geen swingers of mensen die uberhaupt met andere delen van stellen sex beleven, dus als er geen mannen alleen binnen mogen is het niets voor ons. wij zijn daar denk ik toch te exclusief voor in gesteld of zo.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:49 schreef tasri het volgende:
Waarom niet Junie? Zoals Erodome al aangaf zijn er ook mannen die los van hun partner mee gaan met een ander stel.
Zelf vind ik het wel een fijne gedachte dat hun partner weet waar ze mee bezig zijn (tenminste... als je geen gelegenheidsstel treft die dan weer beide een partner thuis hebben zitten die van niks weet).
Maar goed, dat is mijn persoonlijke gevoel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |