abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43306606
Meteen een goede binnenkomer: het thema Parenclubs.

Ga je wel of ga je niet
Waarom wel of waarom niet?

Wij zitten er toch wel aan te denken. Na een paar sites bezocht te hebben en wat heen- en weer gemail met de eigenaar van één club, denk ik toch wel dat wij het aan gaan durven.
Niet direct om sex met een ander te hebben, maar om de sex eens op een ander niveau te beleven.
In deze relatie (nu ca. 10 jaar) hebben we al veel ge-experimenteerd en dit is één van de dingen die we nog willen doen.

Je moet nl. in je leven alles een keer geprobeerd hebben, is onze insteek.

Barst los, geef je onverbreidelde mening, uit je gevoelens, maar doe het wel op een zinnige manier svp!
pi_43307107
-edit-

[ Bericht 92% gewijzigd door NanKing op 06-11-2006 22:04:25 (reageer eens normaal.) ]
Free people own guns! Slaves do not!
pi_43307146
Lijkt mij niet echt leuk om te zien hoe een ander je vriendin zit te palen
pi_43307252
Euhm, je bent nog altijd met zijn tweeën op zo'n avond, dus je bepaalt zelf hoe ver je gaat. Ik schrijf ook niet voor niets in mijn post dat het niet gelijk met een ander hoeft te zijn.

Oja, yeah right Vampier, dit is écht een post met toegevoegde waarde....
pi_43307474
Je hoeft toch niet te palen???

Naar eeb parenclub gaan betekend niet gelijk het met anderen buiten je relatie doen hoor, vele gaan naar parenclubs voor het uitgaan in erotische sfeer, stoeien wat met de eigen partner, of zelfs helemaal niet daar, maar maken gebruik van de omgeving, compleet uitgaan, eten/drinken/badderen/sauna/muziekje voor een aardige prijs(dat wil zeggen, de meeste hebben een all-in prijs, waardoor het niet duur uitgaan is).

Anderen gaan er wel heen met in hun achterhoofd dat er wat kan gebeuren met anderen, maar dat is dus helemaal geen noodzaak.

Wat ons betrefd, parenclub, DONE, we vinden het erg leuk om naar clubs te gaan, ook al doen we niets met anderen dan, we gaan voor de lol, soms kom je mensen tegen met wie je wat wil doen, maar vaak ook niet, iig niet voor dat moment.
Het is zoals ik al zei compleet uitgaan, ik mag graag even de sauna pakken waar manlief niet van houdt, we bubbelen lekker wat en genieten van de ongedwongen sfeer die er hangt, niets moet "alles" mag, geen nare opdringerige mensen zoals in het gewone uitgaansleven(vele malen minder iig), geen nare knokpartijen, gewoon ontspannen lol maken.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 6 november 2006 @ 22:52:01 #6
52707 BunnyHunter
Sterker door strijd!!
pi_43309791
is wel iets wat ik wel wil doen, maar aleen met een partner die het ook echt wil natuurlijk. Ik zelf vind het niet erg als mijn vriendin sex heeft met een ander als het in zo'n club gebeurt.. het is aleen om er van te genieten.

Done zeg ik dus.
Brand Bier het bier waar nederland trots op kan zijn!
Als je vijf meter voor een konijn schiet en vijf meter erachter, dan is dat konijn dus gemiddeld dood hé!
  maandag 6 november 2006 @ 23:02:42 #7
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_43310347
Terug Vind Parenclub..
Therapy has taught me that nothing is my fault.
pi_43313860
Ik hoop voor je dat je geen kinderen hebt want ik heb alleem maar ellende gezien van oversekte personen die niet genoeg aan hun eigen partner hadden.

Mijn advies ga scheiden als je geen kinderen hebt en neuk gewoon alles wat los en vast zit. Dat komt op hetzelfde neer.

Als je kinderen hebt... lekker handjes op de partnet maar meer ook niet.

(jah erodome ik ben nog steeds falikant tegen, je weet waarom)
Free people own guns! Slaves do not!
pi_43314264
Ik ben het helemaal met erodome eens. Relaxte sfeer en niets moet, alles mag, top manier van uitgaan
~ I like it hot ~
  dinsdag 7 november 2006 @ 08:00:25 #10
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_43316114
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 00:43 schreef Vampier het volgende:
Ik hoop voor je dat je geen kinderen hebt want ik heb alleem maar ellende gezien van oversekte personen die niet genoeg aan hun eigen partner hadden.

Mijn advies ga scheiden als je geen kinderen hebt en neuk gewoon alles wat los en vast zit. Dat komt op hetzelfde neer.

Imho ligt dat toch echt aan jezelf cq aan je partner.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  dinsdag 7 november 2006 @ 08:39:38 #11
149973 Likkend_Knuffelbeertje
Lief,zachtaardig en GEIL!
pi_43316460
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 08:00 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Imho ligt dat toch echt aan jezelf cq aan je partner.
lijkt mij ook ja...

Je gaat SAMEN naar een parenclub, dus neem ik aan dat je er beide heen wil gaan..
Er hangt een onbedwongen sfeer, in de zin dat alles mag en niets moet, oké als je graag genomen
wilt worden door meer dan 1 man of vrouw dan ben je daar inderdaad op juiste plek.
Maar nogmaals NIETS moet, alles gaat vrijblijvend en stel dat je de hand van iemand die je niet aanstaat wegduwt dan heeft dat persoon het wel degelijk door.

Gewoon lekker drinken aan de bar, beetje kletsen hoort ook allemaal tot de mogelijkheden.

Niet elke parenclub is een tent waar ranzige dingen gedaan worden, en dat hangt natuurlijk ook nog maar net van je eigen opvattingen af.

ik zeg: DONE
Wie zich zelf kent, veroordeelt niemand
  dinsdag 7 november 2006 @ 08:44:02 #12
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_43316514
Nee.
Dat lijkt mij dus helemaal niks.
Dat parenclub gebeuren is allemaal grut wat niet mijn volk is.
Moet er niet aan denken.
Echt niet.
Allemaal van die opgehitste tweevoeters daar... ik denk dat ik gillend weg zou rennen.
Zou daar al helemaal niet met mijn eigen partner kunnen stoeien daar of uit mijn dak kunnen gaan op andere dingen als sex ect.
Alles geprobeerd willen hebben in het leven is leuk.
Maar dit staat op het lijstje van absoluut not done even if hell freezes over.
(Kijk als er nou wat leuke paardjes rond liepen...)
  dinsdag 7 november 2006 @ 08:45:35 #13
159159 onsite
ik ben hier
pi_43316531
Gaat vast nog wel 's gebeuren alleen nu nog niet.
Hoewel ik alweer een tijdje met huidige vriending ben (3 jaar) vind ik dat we nog genoeg met z'n 2-en te experimenteren hebben voordat we daar aan beginnen. En idd, de 1 x-en zullen wat mij betreft absoluut NIET om sex met anderen gaan (hoewel ik nu ineens spontaan zin in een MMV krijg ).

Het is ook niet dat ik al jaren met het idee rond loop dat ik naar een parenclub MOET ofzo, verder ook (nog) geen vriendingen (of neukertjes, maar daar doe je dat denk ik sowieso niet zo snel mee) gehad waar ik die ervaring sowieso mee zou willen delen, maarhet gaat er gewoon vanzelf nog wel eens van komen. Met m'n huidige meis zou ik het iig wel aan"durven".
  dinsdag 7 november 2006 @ 09:46:46 #14
149973 Likkend_Knuffelbeertje
Lief,zachtaardig en GEIL!
pi_43317426
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 08:44 schreef Darkwolf het volgende:

mensen uit alle lagen van de bevolking komen daar...dus hoezo niet jou volk

En er lopen heel wat leuke paartjes rond.. tis maar net waar je heen gaat
Wie zich zelf kent, veroordeelt niemand
  dinsdag 7 november 2006 @ 09:58:23 #15
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_43317618
quote:
Volgens mij kan je dan beter een manege zoeken als je pony-seks wil.

* Brighteyes heeft nog steeds spijt dat ik neit mee gegaan ben met de parenclub meet.
  dinsdag 7 november 2006 @ 10:08:31 #16
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_43317786
Op zich lijkt het me wel heel grappig om het een keer te zien, maar ik heb niet echt een innerljike drang om er heen te gaan.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  dinsdag 7 november 2006 @ 10:50:59 #17
131369 RobinK
a dirty mind is a joy for life
pi_43318712
ik heb er gemengde gevoelens over.. Ik vind ook dat je alles een keer moet proberen maar op de 1 of andere manier heb ik het idee dat er veel oudere mensen zitten en tja hoe je het went of keert de meeste vind ik niet aantrekkelijk
[Al wapper je nog zo kloek, de laatste druppel valt altijd in de broek]
pi_43318830
quote:

Uit je reactie maak ik op dat je een beetje gefrustreerd bent ofzo Dat je tegen bent ok, ieder z'n mening maar je uit het wel op een platte manier.

Zelf zal ik niet snel met mijn partner naar een parenclub gaan. Is echt helemaal niets voor ons. Maar ik kan me best voorstellen dat er mensen zijn die het wel leuk / gezellig vinden en ik ben er in die zin dus ook zeker niet op tegen.

Just because you can doesn't mean you should
pi_43321436
quote:

??????????????????????????????

Ik ken zoveel mensen die "swingen" en kinderen hebben, huwelijken met inmiddels volwassen kinderen zelfs die weten waar de ouders zijn, waarvan de ouders dat al jaren en jaren en jaren doen en nogsteeds zielsveel van elkaar houden, een goed huwelijk hebben, zonder ellende.

Wat een onzin wat je schrijft, er zijn huwelijken die misgaan terwijl niemand het met een ander doet, er gaan huwelijken kapot waarin mensen het wel met anderen doen, dat "swingen" heeft verdomde weinig te maken met hoe mensen met elkaar omgaan verder.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_43321503
quote:
Nee.
Moet er niet aan denken.
Echt niet.
Allemaal van die opgehitste tweevoeters daar... ik denk dat ik gillend weg zou rennen.
Zou daar al helemaal niet met mijn eigen partner kunnen stoeien daar of uit mijn dak kunnen gaan op andere dingen als sex ect.
Valt reuze mee met die opgehitste tweevoeters hoor, is minder aan de orde dan in het gewone uitgaansleven, het is juist heel relaxed....

En allemaal grut wat jouw volk niet is, wat voor volk dan darkwolf, want er komt vanalles wat, valt geen pijl op te trekken, van directeur tot kassabediende, alles komt er, met allerlei meningen, van allerlei uiterlijken...
  dinsdag 7 november 2006 @ 13:34:32 #21
142529 Catannl
veni, vidi, colui
pi_43322848
Komend voorjaar gaan wij !!! We zijn heel benieuwd... lijkt ons iig errug leuk.
Vaak is het zo dat mensen die 'zeggen wat ze denken', juist niet hebben nagedacht over wat ze zeggen.
(T.G. van Thienen )
pi_43322998
Hier in ieder geval heel erg DONE
  dinsdag 7 november 2006 @ 13:43:54 #23
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_43323080
Komt er ook weer eens een Fok!meet? Vond die in februari erg gezellig

tevens verkapte TVP
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
pi_43323162
quote:
Nee.
Moet er niet aan denken.
Echt niet.
Hoe kan je dit zeggen als je er nog nooit naar toe bent geweest?

En in mijn relatie zou het ook niets zijn..
Ik denk niet dat ik mijn partner warm zou krijgen voor een bezoekje aan de parenclub..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_43324280
Ik wil ook graag. Vriendin opzich ook wel.. alhoewel ze het denk ik meer voor mij doet.

Alleen de zaterdagen werk ik, en dat is toch we dé avond.. en ik zou graag naar Fun4Two willen. Een andere optie is Fantasy Beach in R'dam.. maar of die nou zo mooi/stylish is..?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')