quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:43 schreef Vampier het volgende:
Ik hoop voor je dat je geen kinderen hebt want ik heb alleem maar ellende gezien van oversekte personen die niet genoeg aan hun eigen partner hadden.
Mijn advies ga scheiden als je geen kinderen hebt en neuk gewoon alles wat los en vast zit. Dat komt op hetzelfde neer.
Als je kinderen hebt... lekker handjes op de partnet maar meer ook niet.
(jah erodome ik ben nog steeds falikant tegen, je weet waarom)
lijkt mij ook ja...quote:Op dinsdag 7 november 2006 08:00 schreef hollander172 het volgende:
[..]
![]()
Imho ligt dat toch echt aan jezelf cq aan je partner.![]()
mensen uit alle lagen van de bevolking komen daar...dus hoezo niet jou volkquote:Op dinsdag 7 november 2006 08:44 schreef Darkwolf het volgende:
Dat parenclub gebeuren is allemaal grut wat niet mijn volk is.
(Kijk als er nou wat leuke paardjes rond liepen...)
Volgens mij kan je dan beter een manege zoeken als je pony-seks wil.quote:Op dinsdag 7 november 2006 08:44 schreef Darkwolf het volgende:
Uit je reactie maak ik op dat je een beetje gefrustreerd bent ofzoquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:43 schreef Vampier het volgende:
Ik hoop voor je dat je geen kinderen hebt want ik heb alleem maar ellende gezien van oversekte personen die niet genoeg aan hun eigen partner hadden.
Mijn advies ga scheiden als je geen kinderen hebt en neuk gewoon alles wat los en vast zit. Dat komt op hetzelfde neer.
??????????????????????????????quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:43 schreef Vampier het volgende:
Valt reuze mee met die opgehitste tweevoeters hoor, is minder aan de orde dan in het gewone uitgaansleven, het is juist heel relaxed....quote:Op dinsdag 7 november 2006 08:44 schreef Darkwolf het volgende:
Nee.
Dat lijkt mij dus helemaal niks.
Moet er niet aan denken.
Echt niet.
Allemaal van die opgehitste tweevoeters daar... ik denk dat ik gillend weg zou rennen.
Zou daar al helemaal niet met mijn eigen partner kunnen stoeien daar of uit mijn dak kunnen gaan op andere dingen als sex ect.
Alles geprobeerd willen hebben in het leven is leuk.
Maar dit staat op het lijstje van absoluut not done even if hell freezes over.
Hoe kan je dit zeggen als je er nog nooit naar toe bent geweest?quote:Op dinsdag 7 november 2006 08:44 schreef Darkwolf het volgende:
Nee.
Dat lijkt mij dus helemaal niks.
Moet er niet aan denken.
Echt niet.
Allemaal van die opgehitste tweevoeters daar... ik denk dat ik gillend weg zou rennen.
Zou daar al helemaal niet met mijn eigen partner kunnen stoeien daar of uit mijn dak kunnen gaan op andere dingen als sex ect.
Alles geprobeerd willen hebben in het leven is leuk.
Maar dit staat op het lijstje van absoluut not done even if hell freezes over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |