abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 18:33:25 #251
58560 Oksel
Gezellig.
pi_54115175
Hm. We moeten dan toch maar lid worden van bimeiden.net ofzo. Een leuke thuisdate zien we wel zitten. Nog iemand in de buurt van Drenthe vanavond? Hebben leuk huisje in het bos, met openhaard enzo..
pi_54115261
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 18:33 schreef Oksel het volgende:
Hm. We moeten dan toch maar lid worden van bimeiden.net ofzo. Een leuke thuisdate zien we wel zitten. Nog iemand in de buurt van Drenthe vanavond? [afbeelding] Hebben leuk huisje in het bos, met openhaard enzo.. [afbeelding]

check mijn ondertitel
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 20:06:09 #253
58560 Oksel
Gezellig.
pi_54117154
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 18:36 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

check mijn ondertitel
Ah, die site zocht ik. Ben op vakantie en heb geen cam bij me helaas. Goede ervaringen mee?
pi_54124821
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 17:35 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

ahum als je dan niet teveel last van het vele gefake krijgt...
Is gemakkelijk te voorkomen door naar ene site te gan waar een check is.
Wij hebben erg goeie ervaringen met www.sdc.com. Erg groot en met de 'betere' swingers.

Overigens, de Fata is een mooie club ja en tot voor kort kwamen wij ook alleen daar en zagen geen noodzaak om elders te kijken.
We zijn toch overgehaald door vrienden om toch eens bij de Fun te gaan kijken en ook ondanks de verhalen die de ronde doen, zijn we geweest.

En wat blijkt nu? Deze club is ECHT veel mooier dan de Fata!!
En ook vrijwel geen van de verhalen die de ronde doen hebben enig basis en lijken te zijn verspreid door paren die iets tegen de club hebben,

Het is waar dat er een beleid is dat men alleen paren die 'voldoen' aan de 'gewenste standaarden' lid laten worden, maar dat betekend nog niet dat je niet meer de club inkomt; je kunt rustig elke week komen, maar dan betaal je gewoon wat meer dan een lid, dat is het enige verschil.

Wij hebben gemerkt dat het contact leggen bij de Fun toch gemakkelijker is dan bij de Fata (waar veelal groepjes zijn) en we vermaken ons er zo nu en dan dus ook prima
"All the ills of mankind, all the tragic misfortunes that fill the history books, all the political blunders, all the failures of the great leaders, have arisen merely from a lack of skill at dancing - Moliere"
pi_54133375
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 18:33 schreef Oksel het volgende:
Hm. We moeten dan toch maar lid worden van bimeiden.net ofzo. Een leuke thuisdate zien we wel zitten. Nog iemand in de buurt van Drenthe vanavond? Hebben leuk huisje in het bos, met openhaard enzo..

bimeiden.net niet, dat is niet écht voor stelletjes. Je kan dan beter lid worden van www.bitweenus.nl zitten veel leuke vrouwen en stellen, en is FAKERS (+mannen alleen)-vrij! ideaal
Love is in the air!
pi_54135175
Weet toevallig iemand een parenclub in limburg, in de buurt van Roermond of zo??? Al iemand ervaring daar mee?? Zou graag eens gaan, maar nog ff geen adresje gevonden..
pi_54136228
De Saar of De Zaar , is een club in Limburg
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 00:01:09 #258
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_54193534
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 00:17 schreef Sony het volgende:

[..]

Is gemakkelijk te voorkomen door naar ene site te gan waar een check is.
Wij hebben erg goeie ervaringen met www.sdc.com. Erg groot en met de 'betere' swingers.

Overigens, de Fata is een mooie club ja en tot voor kort kwamen wij ook alleen daar en zagen geen noodzaak om elders te kijken.
We zijn toch overgehaald door vrienden om toch eens bij de Fun te gaan kijken en ook ondanks de verhalen die de ronde doen, zijn we geweest.

En wat blijkt nu? Deze club is ECHT veel mooier dan de Fata!!
En ook vrijwel geen van de verhalen die de ronde doen hebben enig basis en lijken te zijn verspreid door paren die iets tegen de club hebben,

Het is waar dat er een beleid is dat men alleen paren die 'voldoen' aan de 'gewenste standaarden' lid laten worden, maar dat betekend nog niet dat je niet meer de club inkomt; je kunt rustig elke week komen, maar dan betaal je gewoon wat meer dan een lid, dat is het enige verschil.

Wij hebben gemerkt dat het contact leggen bij de Fun toch gemakkelijker is dan bij de Fata (waar veelal groepjes zijn) en we vermaken ons er zo nu en dan dus ook prima
Als je dan ooit nog eens naar Belgie gaat om daar eens de parenclubs te bekijken,
Acanthus <---- zeer mooie club alleen het nattegedeelte is wat minder
Club Z<--- overgens nog niet geweest, maar van vrienden lovende verhalen gehoord.

Wat dat gefake betrefd, wij leerden al snel mensen kennen die zeer actief waren of zijn met Chatgirl toendertijd (is alweer een aantal jaren geleden) en werden toen al snel op de niet fake lijst geplaatst., opzich hadden wij ook niet zoveel last van het gefake omdat je al snel een groepje vormt met andere koppels waarmee het goed klikte en geregeld elkaar tegenkwamen of in de toen nog gog genaamde club en of in de Fata-morgana.

Hier een hele tijd gechat via Lipstick een vlaamsche site, en nog een tijdje swingersfunclub en hele lange tijd de irc chat van acanthus.

De fun ik heb er alleen maar dingen overgehoord maar nog nooit geweest
de gogo zijn we meerdere malen geweest (chatmeeting van chatgirl, en paar keer met vrienden)
de fata morgana meerdere keren geweest en was toen beetje onze vaste club waar we geregeld waren
mistyque ook aantal keren geweest (meetings en met vrienden)
Acanthus heel veel geweest en nog geregeld als het zo uitkomt
Villa baccara een vlaamsche club maar al snel faiillet (chatmeeting swinglink)
de de toen nog new country club, en vonden we weinig aan, en bleef bij 1 enkele keer
ow en we begonnen onze eerste clubbezoek bij breukelen... hoe heet die ook alweer..... veel herrie en ook maar 1 keer geweest.
Organza

Naar de Z wil ik nog steeds een keertje graag heen, gewoon om eens gezien te hebben, kun je vergelijken met de fun horen we van de verhalen, van mensen die veel naar de Z gaan, maar ook geregeld naar de Fun gaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door _Bar_ op 27-10-2007 21:29:20 (ik weet de naam van de club ondertussen) ]
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  zaterdag 27 oktober 2007 @ 14:01:59 #259
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_54200927
Wij gaan de 9e weer naar de Fata . Nog mensen zin om mee te gaan (ca. 18 tot 28 jaar)?
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
pi_54201951
wat zijn nou chatsites om andere stellen te ontmoeten

wij kennen: chatgirl.nl (altijd vol) en chatbabe.be, maar meer niet, iemand nog tips (dus waar ook stelletjes zitten ipv alleen mannen)
Love is in the air!
pi_54203651
Landgeld, dit topic gaat over parenclubs. Zou je een nieuw topic willen openen voor jouw vraag?

Of gebruik de search even (zoeken.fok.nl), misschien dat je daar een topic tegenkomt waar je vraag al beantwoord wordt.
Ja, ik mag weer :6
*O* 9-12-2009 @ Paul McCartney *O*
pi_54291379
Op een of andere manier klinlt parenclub en beetje ouderwets?

Vooral bij een vriendschap of voor singels ben ik er helemaal voor ,ja ook of beter gezegd vooral vooor vrouwen,die mogen best wat meer met hun seksualiteit doen.

Maar binnen een huwelijk of liefdes relatie gelof ik er niet zo in.
Er zijn maar twee soorten mannetjes en vrouwtjes?
Leef en laat leven?
Denk niet in hokjes?
  donderdag 1 november 2007 @ 07:32:38 #263
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_54295643
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 22:21 schreef ferrysplekje het volgende:

Vooral bij een vriendschap of voor singels ben ik er helemaal voor ,ja ook of beter gezegd vooral vooor vrouwen,die mogen best wat meer met hun seksualiteit doen.

Je zou er binnen eens de getrouwde stellen moeten tellen
Kan best zijn dat jij er niet zo in gelooft, maar een aanzienlijk deel van NL blijkbaar wel
pi_54314648
Ik veroordeel dat niet,als je daar beide achter staat.
Er zijn maar twee soorten mannetjes en vrouwtjes?
Leef en laat leven?
Denk niet in hokjes?
pi_54432921
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 13:08 schreef ferrysplekje het volgende:
Ik veroordeel dat niet,als je daar beide achter staat.
Dat is natuurlijk wel heel belangrijk. Wij (getrouwd) gaan af en toe naar een parenclub, en vinden het geweldig. Maar je ziet daar soms ook wel van die schrijnende gevallen waar de vrouw sneu aan de bar hangt en die kerel de bloemetjes buiten zet. Het is een randverschijnsel, maar komt wel degelijk voor.
  woensdag 7 november 2007 @ 21:36:17 #266
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_54440349
Mijn vriendin koos destijds een parenclub boven een sauna, ws. omdat je in een sauna niet (openlijk) mag vozen . We zijn trouwens nog niet aan 't swingen gegaan, betwijfel ook of we dat gaan doen want voorlopig hebben we meer dan genoeg aan elkaar

Mits voor de gezelligheid kunnen er nog steeds mensen mee komende vrijdagavond
pi_54442752
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 22:21 schreef ferrysplekje het volgende:

Ik heb dat ook wel een beetje.. Ik zou best met 'een' vriend willen gaan een keer, of met een fuckbuddy. Maar ik zou denk ik niet durven met iemand waar ik van hou.

Ik weet, dat ligt aan mezelf
  zaterdag 10 november 2007 @ 10:32:57 #268
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_54500495
Zoals gezegd gisteravond weer geweest. Was wel redelijk rustig, maar vonden we niet erg. Lekker lang in 't bubbelbad gehangen en ook wat gekletst (nee, niet geketst) met wat andere bezoekers. Verder natuurlijk nog veel meer gedaan ...
  dinsdag 20 november 2007 @ 11:10:32 #269
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_54734371
En B_G nog Fokkers tegengekomen ?

Wij gaan eigenlijk nooit op vrijdag naar de Fata maar altijd op zaterdag...moeten we maar eens een keer veranderen misschien, wie weet wat ik mis anders haha!

Volgende maand ergens gaan we hopelijk weer een keer die kant op, helaas zijn het zulke drukke weken dat het ook zomaar pas ergens in januari kan worden...
  dinsdag 20 november 2007 @ 11:16:23 #270
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_54734503
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 11:10 schreef Fruppel het volgende:
En B_G nog Fokkers tegengekomen ?
Nee, helaas (of gelukkig ). Op vrijdag is het rustiger, maar ik had wel het idee dat de gemiddelde leeftijd iets lager lag. Misschien door de lagere toegangsprijs .

Waarschijnlijk gaan wij over een maandje of 2 weer (ruime pauze per bezoek om het 'bijzonder' te houden).
  dinsdag 20 november 2007 @ 11:29:38 #271
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_54734782
Haha ja het is maar hoe je het bekijkt he!
Op zaterdag is de gemiddelde leeftijd ook niet hoor eigenlijk.

Wij gaan ongeveer 3 a 4 keer per jaar, inderdaad omdat het dan bijzonder blijft en je er echt weer mega veel zin in hebt!
pi_54735258
Hey Newbies hier. Wij wonen in het Zuiden van het land en gaan graag naar Mystique en Temptation, een kleine club in Beek en Donk. Dit is voor ons echt ideaal, 10 minuutjes in de auto !
  dinsdag 20 november 2007 @ 11:57:35 #273
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_54737191
Thx, krijg gelijk een warm gevoel hihi
pi_54868629
Vraagje; is er nou ook iets voor homo's? en niet van die darkrooms natuurlijk...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')