we komen in de fata al bijna 3 jaar ongeveer 1 keer per maand ofzo we kennen daar best veel stellen ...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:57 schreef klotezooi het volgende:
Je kan beter naar de Mystique gaan in Ruchpen
Altijd leuke sfeer en goed eten
maar daar doen ze het wel met de overbuurman en de mama van je klasgenootjequote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:18 schreef Viswijfje het volgende:
me ouders hebben het welles gedaan maar toen noemde ze het anders (kom even niet op t woord) maar liever dat ze t daar doen dan hier eigelijk
Same herequote:Op maandag 4 juni 2007 16:09 schreef junie het volgende:
[..]
en over dat filmpje van de fun4two, ziet er idd best leuk uit. denk dat als wij ooit naar een pc gaan het wel de fun zal worden.
Jammer dat jullie dan juist een andere ervaring hebben als die ik heb meegemaakt...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:09 schreef klotezooi het volgende:
Moet wel zeggen dat parenclubs in Belgie echt irri zijn, komen ook veel alleenstaande mannen binnen
En die kennen geen nee (soms veel marokkanen)
En de hygiene laat er ook veel te wensen over
En, vond je het wat?quote:Op maandag 4 juni 2007 15:46 schreef vroutje het volgende:
[quote]Op maandag 4 juni 2007 15:21 schreef Nielsch het volgende:
Mijn vriendin heeft het Sexcetera filmpje op de website van Fun4Two gezien en ze is erg enthousiast (ik ook trouwens).
Dan ga ik die vanavond ook eens even opzoeken!![]()
Leuk filmpje dus![]()
[offtopic]quote:Op maandag 4 juni 2007 15:21 schreef Nielsch het volgende:
Mijn vriendin heeft het Sexcetera filmpje op de website van Fun4Two gezien en ze is erg enthousiast (ik ook trouwens).
Je kan als vrijgezel ook binnen op somige dagen he !quote:Op zondag 10 juni 2007 10:38 schreef KonnieKipke het volgende:
Leuk filmpje van de fun 4 two. Jammer dat ik geen vriendin heb.
Dat kan in de Fun dus NIET! De enige avond dat er mannen zonder partner rondlopen is de gigeloavond en die mannen zijn ingehuurd door de Fun.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:20 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
Je kan als vrijgezel ook binnen op somige dagen he !
Tja gigelo worden hequote:Op donderdag 14 juni 2007 07:40 schreef tasri het volgende:
[..]
Dat kan in de Fun dus NIET! De enige avond dat er mannen zonder partner rondlopen is de gigeloavond en die mannen zijn ingehuurd door de Fun.
Ik zie niet zo in waarom jouw vriend van jou wel met een andere vrouw mag, maar jij van hem niet met een andere man.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:15 schreef covie het volgende:
Hoe gaat dat in parenclubs dan.
Ik weet bijv zeker dat mijn vriend er niet tegen kan als ik met een andere man ga.
Waar hij wel voor in zou zijn is een trio met een andere vrouw erbij, of dat we allebei apart met een vrouw gaan.
Lijkt mij een beetje moeilijk want stel dat mijn vriend en ik een trio doen met een vrouw staat haar man mooi te kijken.Ik heb altijd het gevoel dat daar namenlijk vooral partnerruils worden gedaan, wat bij ons dus niet de bedoeling is. Want ik moet niet met een andere man.
Of zijn er juist veel stellen waarvan de vrouw net als mij, niet echt bisexueel zijn, maar wel af en toe met een andere vrouw sex willen.
Ik zie het wel in moet ik zeggen, ik zou dat ook niet moeten. Dat is hetzelfde als dat je vriendin nooit vreemd mag gaan, maar jijzelf ....quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:40 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik zie niet zo in waarom jouw vriend van jou wel met een andere vrouw mag, maar jij van hem niet met een andere man.
I'm with this guyquote:Op donderdag 14 juni 2007 08:40 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik zie niet zo in waarom jouw vriend van jou wel met een andere vrouw mag, maar jij van hem niet met een andere man.
Dat je een trio hebt met 2 andere mannen betekend nog niet dat er alleenstaande mannen naar binnen mogen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:20 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
Je kan als vrijgezel ook binnen op somige dagen he !
heb een vriendin die onlangs met haar viend naartoe is gegaan en is daar een trio gaan doen met 2 ANDERE singel mannen tewijl haar vriendje toekeek (alle ieder zijn ding) maar wil maar illustreren dat singels daar ook binnen mogen.
Als ik met een andere vrouw mag dan mag mijn vriendin zeker met een andere man, wat is daar nu de dilema in!
Hmm ik begrijp het eigenlijk wel.quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:40 schreef Nielsch het volgende:
[..]
het is niet zo zeer betere sex maar andere sexquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:03 schreef covie het volgende:
[..]
.....
Maargoed, daarnaast heb ik zelf geen behoefte aan sex met een andere man, ik zou het dan liever met een vrouw doen, als afwisseling. Mijn vriend is een zeer goede sexpartner, ik heb niet het gevoel dat een andere man het beter zou kunnen. Met een vrouw vind ik weer een hele andere soort sex.
oh? geen fun (ja, wel fun, maar geen fun4two) voor ons dan.quote:Op donderdag 14 juni 2007 07:40 schreef tasri het volgende:
[..]
Dat kan in de Fun dus NIET! De enige avond dat er mannen zonder partner rondlopen is de gigeloavond en die mannen zijn ingehuurd door de Fun.
Parenclubs is volgens mij toch iets dat je met je eigen partner naartoe moet gaan, wie je daar treft en ..... maakt ni uit maar is toch iets dat je moet delen met je eigen partner.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:49 schreef tasri het volgende:
Waarom niet Junie? Zoals Erodome al aangaf zijn er ook mannen die los van hun partner mee gaan met een ander stel.
Zelf vind ik het wel een fijne gedachte dat hun partner weet waar ze mee bezig zijn (tenminste... als je geen gelegenheidsstel treft die dan weer beide een partner thuis hebben zitten die van niks weet).
Maar goed, dat is mijn persoonlijke gevoel.
Nou ja ingehuurd zijn ze niet echt hoor Junie. Zijn mannen die al wel s in de fun zijn geweest of zelf contact hebben gezocht met de fun. Worden niet betaald maar mogen gratis avondje naar binnen en lekker los gaan.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:39 schreef junie het volgende:
[..]
oh? geen fun (ja, wel fun, maar geen fun4two) voor ons dan.![]()
wij zijn geen swingers of mensen die uberhaupt met andere delen van stellen sex beleven, dus als er geen mannen alleen binnen mogen is het niets voor ons. wij zijn daar denk ik toch te exclusief voor in gesteld of zo.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:49 schreef tasri het volgende:
Waarom niet Junie? Zoals Erodome al aangaf zijn er ook mannen die los van hun partner mee gaan met een ander stel.
Zelf vind ik het wel een fijne gedachte dat hun partner weet waar ze mee bezig zijn (tenminste... als je geen gelegenheidsstel treft die dan weer beide een partner thuis hebben zitten die van niks weet).
Maar goed, dat is mijn persoonlijke gevoel.
Toch gaan er aardig wat dames naar parenclups om zogezegd eens goed te pakken genomen te worden en dan niet door andere vrouwen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:02 schreef junie het volgende:
[..]
wij zijn geen swingers of mensen die uberhaupt met andere delen van stellen sex beleven, dus als er geen mannen alleen binnen mogen is het niets voor ons. wij zijn daar denk ik toch te exclusief voor in gesteld of zo.![]()
dat geloof ik graag, ware het niet dat wij juist het contact dat je hebt voor de sex (en daar versta ik niet twee drankjes in je ondergoed onder) erg leuk/opwindend vinden. ook heb wij een sterke voorkeur voor single mannen, en dus niet mannen waarvan de vrouw in het bubbelbad op de verdieping hoger zit. kwestie van smaak en fantasie.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:12 schreef erodome het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn, een trio met 2 mannen is zo geregeld, als je daar echt op gericht bent heb je het zo voor elkaar, ook in een parenclub waar alleen stellen mogen komen.
hoe oud schat je de gemiddelde leeftijd dan?quote:Op maandag 18 juni 2007 10:26 schreef lord_sylus het volgende:
Waar ik altijd schrik voor heb is dat wij de jongste koppel gaan zijn die daar binnen stappen!
ben nog ni veel geweest en was telkens met mensen die ouder waaren dan wij!
![]()
ok niet veel ouder een jaar of 3 - 4 maar toch![]()
Das moeilijk ik denk vanaf 30 tot 35 ongeveer maar er zijn dan ook uitschieters he van 50 en ouder...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:25 schreef junie het volgende:
[..]
hoe oud schat je de gemiddelde leeftijd dan?
ja, dat dacht ik al wel... of die laatsten er nou op zitten te wachten om twintigers te zien en andersom..quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:27 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
Das moeilijk ik denk vanaf 30 tot 35 ongeveer maar er zijn dan ook uitschieters he van 50 en ouder...
Idd, mensen van in de 50 zijn blegh...quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:26 schreef junie het volgende:
[..]
ja, dat dacht ik al wel... of die laatsten er nou op zitten te wachten om twintigers te zien en andersom..![]()
Omdat je vriendin dat niet wil of omdat jij niet wilt dat zij wilt?quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik wil het een keer met een vriendin doen, maar niet met MIJN vriendin
wie wilt wat wilt wilt wilt .... dam kluts keitquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:36 schreef erodome het volgende:
[..]
Omdat je vriendin dat niet wil of omdat jij niet wilt dat zij wilt?
Bullsh*t!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 07:31 schreef tasri het volgende:
Heb gisteravond een hele discussie gehad over alleengaande mannen in de Fun. Vriendlief was het er niet mee eens. Op de trionights mogen stellen nl. een man meenemen. Hij vind dat alleengaande mannen, ik dus niet. De mannen die met stellen meekomen gedragen zich anders dan echte alleengaande mannen.
Maar om hem een plezier te doen dus even deze correctie: Als je als man zijnde met een stel meekomt kom je dus wel de Fun binnen.
nee, precies. en op vrijdag, hoe is het dan gesteld met de gemiddelde leeftijd/aantrekkelijkheid?quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:05 schreef DarqueRogue het volgende:
De fun4two is een van de beste parenclubs. Op zaterdagavond is het publiek ook meer richting de 25 / 30..is wat aantrekkelijker voor het jongere publiek. Op zondag moet je niet gaan, dan ligt het leeftijdsniveau aanzienlijk hoger.
Ik heb niks tegen ouderen die sex (willen) hebben, maar een aantrekkelijk gezicht is het niet![]()
Ik heb een sexy boxershort, zo met horizontale strepen zwart en dunne strepen waar je net ni kunt doorzien en waar de naad vanachter mijn poepje lekker laat zien voor de dames.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:05 schreef junie het volgende:
[..]
nee, precies. en op vrijdag, hoe is het dan gesteld met de gemiddelde leeftijd/aantrekkelijkheid?
ben ook wel benieuwd wat de mannen met die dresscode lingerie doen. voor vrouwen is dat niet zo moeilijk, maar vraag me wel af wat een man dan aandoet.
ik heb mijn vrouke laten kopen voor mijquote:Op donderdag 28 juni 2007 15:23 schreef erodome het volgende:
Mijn voorkeur, doe gewoon een mooie strakke boxer aan en aub geen sexy mannenlingerie, ik wil geen poepertjes zien, ik wil geen gay hempjes zien, sorry maar dat staat gay echt, is niet erg, maar ik vind het niet mooi.
Maar dit is mijn mening en die van mij alleen, weet niet hoe andere vrouwen erover denken, wat mij betrefd mag het dus vrij simpel, zonder opsmuk, zonder pogingen sexy te zijn, want meestal is dat vooral overdone naar mijn mening.
De jongeman is een Belg, gok ik, en hij bedoeld daar zijn billen meequote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:14 schreef junie het volgende:
poepje?
nou ja, in elk geval, denk dat mijn vriend ook gewoon een mooie boxer aantrekt en geen opzichtige dingen, is hij het type ook niet voor gelukkig. ik heb vanmiddag, lang leve hunkemoller 70% sale een mooi setje gekocht.nu het plan nog uitvoeren.
Nou...met die Heidi outfit in je fb zou je redelijk populair zijn in de plaatselijke pc...quote:
En zonder ookquote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:36 schreef Facilitator het volgende:
[..]
Nou...met die Heidi outfit in je fb zou je redelijk populair zijn in de plaatselijke pc...![]()
Wacht dan nog maar een paar jaar,quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:21 schreef Beroepsgokker het volgende:
Ik heb het er ook weleens over met mn vriendin, ik wilde namelijk open relatie (ze is de ware, maar ik ben/voel me jong.. ) en het leek haar dan weleens leuk om naar een parenclub te gaan! Ben ook wel benieuwd hoe ik reageer als ik haar zie wippen met een ander, en andersom natuurlijk..
Overigens heb ik wel 1 eis: genoeg dames tussen de 18 en 22..... anders wacht ik nog een paar jaar. (zelf 22 )
Hoe bedoel je..?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:25 schreef KonnieKipke het volgende:
Dat er vieze dikke ouwe mensen komen en dat ze zich niet op haar gemak voelt in lingerie (1m70/68 kg) is een beetje met elkaar in tegenspraak niet?
Of het tegenovergestelde, waar ik maar vanuit ga.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:07 schreef Aventura het volgende:
Dat je vriendin (volgens KK) zelf ook (vies en) dik is, denk ik? Wat overigens niet zo hoeft te zijn met die maten maar da's een andere discussie.
Inderdaad een POLL waardtquote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:41 schreef EdPowers het volgende:
POLL!
Ik vraag me idd af wat de vrouwen vinden van die strakke, zwarte, al dan niet mouwloze 'gay'-hempjes die mannen vaak aantrekken bij dit soort gelegenheden. Hot or Not?
Decadent??????Tis een boerderij die op de monumentenlijst staat!quote:Op zondag 1 juli 2007 22:12 schreef Oksel het volgende:
Zo.
Nou, Fun4Two ziet er van buitenaf érg decadent uit, wel tof. Allemaal dikke bakken voor de deur, mooie locatie..
Toen we binnen kwamen, prima, best knus, niet ordinair. Alleen de gemiddelde leeftijd viel ons als eerste tegen. Gemiddeld 35 - 40. En dan wat jongeren, 10% < 30 jaar. Veel goed geklede mensen. Veel slanke, normaal gebouwde mensen.
Eerst lekker gegeten, top geregeld. Toen 11 uur ging iedereen in lingerie, binnen no-time waren alle oudjes verdwenen naar de kamertjes.. en bleven de jongere, knappere mensen achter.. die zijn blijkbaar niet van het ruige werk.. prima, naar onze mening.
Eerst rondje gelopen, best ranzig, vond mijn vriendin. Gelukkig hadden we al snel aanspraak met een leuk jong stel, meisje 24, hij 30. En hun hadden wederom aanspraak met een leuk stel, dus we zaten lekker onbezorgt aan de bar, in ondergoed, een beetje te ouwehoeren en te drinken met een leuk groepje jonge mensen.
Nouja, toen nog maar een rondje, met dat groepje. Kamertje in, de anderen waarmee we dus rondliepen gingen met hun eigen vriendin "bezig" op een bed.. nouja, van het een kwam het ander.. maar geen partnerruil of gekkigheid.. gewoon een geile omgeving, waarin iedereen het leuk heeft. En mijn vriendin vond het meteen allemaal een stuk leuker. Lekker ontspannen, niets moet, iedereen doet, en gewoon genieten..
Toen even gedouched, en weer aan de bar, beetje ouwehoeren, drinken.. toen nog even wat gegeten.. en toen bovenstaand nog maar een keer herhaald..Toen nog even ontspannen in een lekker vol bubbelbad.. met veel naakte geile jonge knappe mensen.
Jonge mensen trekken automatisch naar elkaar toe, en gaan niet naar bepaalde gedeeltes.. en dat maakt het leuk.
Prima ervaring, lekker ontspannen..
mannen zijn het sexiest als ze coca cola drinkende liftmannen zijn.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:44 schreef lord_sylus het volgende:
Bwa ik weet ni als ik mijn vriendin vraag weke sexy kleding zie je graag op mij krijg ik toch nooit een antwoord!
dus de mening van een ander zou leuk zijn
Dank uquote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:05 schreef junie het volgende:
[..]
mannen zijn het sexiest als ze coca cola drinkende liftmannen zijn.![]()
of gewoon naakt met een lekker kontje, of dat kontje in een mooie strakke boxer.
alles wat daaroverheen aangetrokken wordt met sexy als oogpunt is nutteloos.
en wow, een keer per maand naar een pc. waarom zou je dat zo vaak willen? (en da's een serieuze vraag)
Er zijn mensen die elk weekend gaan stappen,housefeesten bezoeken,wij ditquote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:05 schreef junie het volgende:
[..]
knip
en wow, een keer per maand naar een pc. waarom zou je dat zo vaak willen? (en da's een serieuze vraag)
Ik heb dit topicje even doorgelezen. Just for 4 (en nee daar bedoel ik geen Pc meequote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:55 schreef junie het volgende:
ja maar geen doorzichtige boxer hoor, gewoon een mooie bjorn borg oid
Jaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:18 schreef BillyOcean het volgende:
[..]
Ik heb dit topicje even doorgelezen. Just for 4 (en nee daar bedoel ik geen Pc mee)
Maar wat is er mis met een mooie blauw/wit geruitte wat minder strak zittende boxershort?
Zoiets als dit hieronder... Val ik dan heel erg uit de toon??
[afbeelding]
Ze hebben gehoord dat ze geweigerd kunnen worden bij een parenclub. Jij maakt er van dat alle lelijke, dikke of kleine mensen worden gediscrimineerd bij alle clubs en meerquote:Op woensdag 4 juli 2007 08:15 schreef EdPowers het volgende:
zo zie je maar weer, men zeurt altijd over dat je als neger of maroc word gediscrimineerd......maar als je lelijk, dik of klein bent word je ook altijd gediscrimineerd bij clubs etc. Zelfs door je 'eigen' ras!![]()
inderdaad, je vind daar niet alleen supper modellen met perfecte lichamen en mannen met de perfecte borstkasen een lul van 25cm... want perfectie hangt af van de persoon die het aanschouwd en dat begrijpen ze maar al te goed in z'n club.quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:23 schreef light_and_dark het volgende:
[..]
Ze hebben gehoord dat ze geweigerd kunnen worden bij een parenclub. Jij maakt er van dat alle lelijke, dikke of kleine mensen worden gediscrimineerd bij alle clubs en meer![]()
Het lijkt mij dat als dat zo zou zijn, er weinig klanten over blijven voor die clubs.
Zeker gezellig daar,tis net een bruin cafe.Eten is ook goed,personeel is aardig,locatie is ook mooi,incl. een mooi zwembad,maar de inrichting is helemaal niks in vergelijking met de fun4two.quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:36 schreef Uitzondering het volgende:
in mystique kan je gewoon binnen zonder vlees keuring hoor. je moet daar soms wel even je handen voor je ogen houden. Maar ik vindt het een super tent. gezellig stappen, goed eten, goede voorzieningen, aardig personeel. mooie locatie ook...
Heb dat zelf ook vaker gehoord. dat je na je eerste bezoek aan een club, een paar dagen later een brier in de bus krijgt dat je bezoek niet gewenst is. ronduit schandalig!
Tja meestal wel een beetje, ze betalen en willen daarvoor sex, en als koppel betaal je om fun te hebben en dat moet niet met iemand anders erbij maar mag...quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:05 schreef EdPowers het volgende:
hoe zit dat eigenlijk met marokanen? Die schijnen ook frequent te bezoeken, maar die gaan dan meestal als single man er naartoe dan? En dan? Zijn ze heel erg pushy ofzo?
Misschien de Mystique eens uitproberen dan (website ziet er wel ok uit). Wat is de gemiddelde leeftijd daar?quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:36 schreef Uitzondering het volgende:
in mystique kan je gewoon binnen zonder vlees keuring hoor. je moet daar soms wel even je handen voor je ogen houden. Maar ik vindt het een super tent. gezellig stappen, goed eten, goede voorzieningen, aardig personeel. mooie locatie ook...
Heb dat zelf ook vaker gehoord. dat je na je eerste bezoek aan een club, een paar dagen later een brier in de bus krijgt dat je bezoek niet gewenst is. ronduit schandalig!
Of de Fata als dat dichterbij is .. wij gaan er al jaren heen echt een top club zonder vleeskeuring ..quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:18 schreef waxlash het volgende:
[..]
Misschien de Mystique eens uitproberen dan (website ziet er wel ok uit). Wat is de gemiddelde leeftijd daar?
Is niet waar, het wordt van fun gezegd, maar ik ken wel wat luitjes die daar komen en daar zitten ook wat stevigere mensen tussen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:49 schreef waxlash het volgende:
Mijn vriendin en ik hebben vorig jaar een aantal maal de Gogonuts bezocht, en het erg naar ons zin gehad.
Nu is deze tent natuurlijk dicht, hebben jullie enig idee welke club ongeveer dezelfde sfeer heeft?
We zijn beiden nogal fors (niet extreem dik, maar wel wat overgewicht), en hebben gehoord dat je bij sommige clubs daardoor niet binnengelaten wordt.
Geen idee, ben ze nog nooit tegengekomen, moet wel zeggen dat ik op een enkele keer na alleen op paren avonden ben geweest.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:05 schreef EdPowers het volgende:
hoe zit dat eigenlijk met marokanen? Die schijnen ook frequent te bezoeken, maar die gaan dan meestal als single man er naartoe dan? En dan? Zijn ze heel erg pushy ofzo?
Dat soort dingen, maar ook geen moeite doen je leuk aan te kleden enz.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:09 schreef EdPowers het volgende:
Definieer onverzorgheid? Scheren? Vieze onderbroeken?
Steeds meer mensen zijn te dik in Nederland en ik neem aan dat sommige van hun ook wel eens naar een parenclubje willenquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:24 schreef EdPowers het volgende:
Misschien een gat in de markt, een parenclub voor mensen met overgewicht only
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:18 schreef BillyOcean het volgende:
[..]
Ik heb dit topicje even doorgelezen. Just for 4 (en nee daar bedoel ik geen Pc mee)
Maar wat is er mis met een mooie blauw/wit geruitte wat minder strak zittende boxershort?
Zoiets als dit hieronder... Val ik dan heel erg uit de toon??
[afbeelding]
Lijkt me goed. Doe er dan ook een waar alleen lekkere wijfen mogen komenquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:24 schreef EdPowers het volgende:
Met een weegschaal en een meetlat bij de ingang>? Wat is de limiet?quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:24 schreef EdPowers het volgende:
En dan een bom erop.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:24 schreef EdPowers het volgende:
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:34 schreef waxlash het volgende:
[..]
Tja, dat werkt ongetwijfeld een stuk beter dan Sonja Bakker![]()
Wat heeft jullie van gedachten doen veranderen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:07 schreef junie het volgende:
denk dat wij zelf ergens deze zomer nog wel eens gaan kijken in de fun, zoals het het er nu uitziet.
gewoon beseffen dat je geduld moet hebben en geluk (zoals wij in de tijd) dat een koppel je aanspreekt die goede bedoelingen heeft, en dan gaat alles lekker vlotjesquote:Op maandag 9 juli 2007 11:04 schreef junie het volgende:
we twijfelen nog steeds, maar hebben besloten toch te proberen of het wat is. anders blijven we maar denken hoe het er zou zijn. en als het echt niet bevalt zijn we snel genoeg weer weg.
dus als het een van de komende weekends wat beter weer is gaan we eens een kijkje nemen.
Junie,als je op de zaterdagavond gaat heb je de meeste kans mensen van je eigen leeftijd te ontmoeten.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:55 schreef junie het volgende:
welke avond gaan jullie meestal?
altijd op zaterdagquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:55 schreef junie het volgende:
welke avond gaan jullie meestal?
Ik heb wel meegemaakt dat ze in de fun regelmatig mensen niet binnenlaten. Ze worden pas kieskeurig als het goed druk is! dat is mijn ervaring ermee.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:08 schreef erodome het volgende:
[..]
Is niet waar, het wordt van fun gezegd, maar ik ken wel wat luitjes die daar komen en daar zitten ook wat stevigere mensen tussen.
Ze accepteren daar vooral geen onverzorgdheid...
je moet eens weten hoeveel mannen een zwangere vrouw wel geil vinden hahaha.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:51 schreef Dainese het volgende:
Starter deeltje 1 meld zich....
Helaas zal het er voor ons nog een paar maanden niet inzitten om naar een club te gaan. Loop op het moment met een 34wk-toeter rond en ik kan me niet voorstellen dat uberhaupt iemand daar op me zit te wachten nu!
Heb nog steeds wel heel veel zin om het uit te gaan proberen!
WTF verkeerde topic denk ik hoorquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:24 schreef runfokkerrun het volgende:
[..]
je moet eens weten hoeveel mannen een zwangere vrouw wel geil vinden hahaha.
mijn vrouw is drie keer zwanger geweest en heb het alle drie keren bloedje geil gevonden hoor
Tja voor mij hoeft dat gigalo niet zo (ben zelf man hé en mijn vriendin ook nietquote:Op woensdag 11 juli 2007 14:07 schreef junie het volgende:
wat is er zo leuk aan de zaterdag dan?
en gigolo met strikje, daar zeg ik dan ook weer geen nee tegen hoor![]()
typfoutjequote:Op donderdag 12 juli 2007 08:55 schreef junie het volgende:
nee, een gigalo hoeft voor mij ook niet, een gigolo daarentegen..
meen eerder hier gelezen te hebben dat het juist de vrijdag was waar de leeftijd gemiddeld gezien het laagst was..
Is het niet zo dat zo'n gigolo avond meer de naam is dan feitelijk gigolo's inhuren?quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:29 schreef erodome het volgende:
Vind dat toch vreemd....
Er zijn wel parenclubs geweest(en die zijn er vast nogsteeds) waar betaalde dames zitten.
Men spreekt daar vaak schande over, dat doe je toch niet hoeren in een parenclub.
Maar als het dan ineens over gigolo's gaat, mannen die betaald worden om in dit geval vrouwen te plezieren is het ineens helemaal te gek, joepie, gaan we doen
Ik durf te wedden dat de meeste vrouwen die wel naar die gigolo avond zouden gaan het niet zo ok zouden vinden als het om een club ging met vrouwelijke hoeren ertussen.
Mijn bescheide mening:quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:29 schreef erodome het volgende:
Vind dat toch vreemd....
Er zijn wel parenclubs geweest(en die zijn er vast nogsteeds) waar betaalde dames zitten.
Men spreekt daar vaak schande over, dat doe je toch niet hoeren in een parenclub.
Maar als het dan ineens over gigolo's gaat, mannen die betaald worden om in dit geval vrouwen te plezieren is het ineens helemaal te gek, joepie, gaan we doen
Ik durf te wedden dat de meeste vrouwen die wel naar die gigolo avond zouden gaan het niet zo ok zouden vinden als het om een club ging met vrouwelijke hoeren ertussen.
omdat de club die mannen inderdaad kent, ze er waarschijnlijk, lijkt mij zo, goed uitzien en omdat ze dan weten dat het geen wanhopige frusties zijn die geen 'nee' willen horen - denk ik?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 05:01 schreef frederik het volgende:
[..]
Iswaarom zou er een gigolo betaald worden wanneer er genoeg potente heren zijn die maar wat graag die ene loslopende heer willen zijn tussen al die koppels (koppels die juist voor die ene avond gekozen hebben)
Nog geweest?quote:
Zijn niet naar de club gegaan, zijn blijven hangen bij een stelquote:Op zondag 15 juli 2007 12:46 schreef icqnummer het volgende:
[..]
Nog geweest?
Wij wel was lekker rustig! maar wel erg leuken lekker
![]()
nah een thuis bezoekje vind ik niet zoquote:Op zondag 15 juli 2007 13:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Zijn niet naar de club gegaan, zijn blijven hangen bij een stel![]()
Volgende keer weer club-bezoek
Mee eens! Moet nu echt alles saai en gemakkelijk? Hoort drugs er trouwens bij op die thuis avondjes? Mijn god zeg, ik ben er een paar keer van geschrokken ja.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:35 schreef icqnummer het volgende:
[..]
nah een thuis bezoekje vind ik niet zoliever naar een club
Bij sommigen wel, bij anderen niet.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:59 schreef boixe het volgende:
[..]
Mee eens! Moet nu echt alles saai en gemakkelijk? Hoort drugs er trouwens bij op die thuis avondjes? Mijn god zeg, ik ben er een paar keer van geschrokken ja.
Het is ook geen nodig hebben hequote:Op maandag 16 juli 2007 06:43 schreef icqnummer het volgende:
drugs? voor mij niet geen drugs en geen alcohol nodig
Wat vind je van de mensen in het Sexcetera filmpje op de Fun4Two website? Op een enorme Dries Roelvink wannabe na moet ik toch zeggen dat het wel mooie mensen zijn.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:11 schreef junie het volgende:
iemand het programma'way of life' gezien gisteravond? ik weet niet wat ze ermee wilden bereiken, maar ons angstige beeld van de gemiddelde pc-bezoeker is weer visueel bevestigd...
we houden ons maar voor dat alleen de die-hard swinger zich zo in de kijker zet op tv, en dat er heus ook wel leuke mensen naar toe gaan, die je niet in allerlei docu's ziet...
Beter nog: Acanthusquote:Op zondag 22 juli 2007 13:33 schreef franky99 het volgende:
IN Belgie zit nog CLub Z in de buurt van Gent. Nooit geweest naar moet erg relaxt zijn met veel jonge mensen. Beetje de Fun van Belgie.
Dat zijn inderdaad modellen. De Fun schijnt wel een deurbeleid te hebben. Ik zeg schijnt, want ik ben er nog steds niet van overtuigd. Wel is het zo dat je er geen overdreven dikke mensen tegenkomt.quote:Op zondag 22 juli 2007 17:51 schreef BillyOcean het volgende:
Ik heb de filmpjes bekeken op de fun4two site. Het kan toch niet waar zijn dat daar alleen maar "mooie" (lees hele gespierde gasten en blonde rondborstige dames) rondlopen? Dat zijn toch gewoon ingehuurde mensen...
Hoe kom je daar nou bij??Als je nog nooit geweest ben dan kan je ook niet oordelen.Kijk eerst,ga erheen,en zeg dan of de mensen lelijk zijn.Ik heb iig genoeg fotomodellen gezien waar ik wel een weekje ruzie voor over heb (oh nee,ze wil dan ook meedoen hier :p)quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:32 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
lijkt ons opzich wel leuk om eens heen te gaan, alleen jammer dat het voornamelijk onaantrekelijke mensen zijn of mensen die te oud zijn wie daar rondlopen? wil niet zeggen dat wij moedermooisten zijn maar als ik nou een vrouw met een hangbuikje die zich in een el cheapo pabo pakje heeft gewurmt zie rondlopen hoeft het voor mij allemaal niet zo meer.
Nee, tenzij de club single mannen toelaat. Het probleem van MMV stellen is dat de man dan vaak alsnog gaat "cruisen", naar ik heb begrepenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:54 schreef LaTiNo het volgende:
Kun je als single niet mee met een koppel? Misschien ben je wel hun vaste huisvriend of zoiets. Dat zou toch gewoon moeten kunnen?
Een paar puike slippers.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:40 schreef Broertie het volgende:
Lijkt me stug dat het voor ons de Fata niet wordt.... Maar heb nog een vraagje: welk schoeisel de dames aantrekken kan ik me nog voorstellen, maar heeft iemand een idee welk schoeisel de heren zouden moeten aandoen? Ik bedoel, een stel klompen onder een boxer is natuurlijk geen gezicht!! Wie heeft suggesties? Ik neem niet aan dat op blote voeten lopen aageraden wordt...
Staat er tussen hoor,lees f anders het hele topic.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:47 schreef Dr.Dre het volgende:
Iemand ervaring bij Mystique?? Of Kasteel Waterloo??
Nou wij vinden A6 best wel goed, alleen zo jammer dat het zo laat op gang komt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:47 schreef Dr.Dre het volgende:
Iemand ervaring bij Mystique?? Of Kasteel Waterloo??
21&26. en zoeken zelf ook een beetje jonger spulquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:08 schreef Oksel het volgende:
ExtremePain; hoe oud zijn jullie?
Op de Veluwe..Daar zou ik vanaf gaan als je zoiets zoekt..
De Fun is NL's beste club. Denk ik. Ben alleen daar geweest..
Ik denk niet dat je in parenclubs echt veel mensen tegenkomt die jonger dan 21 zijn, al is het niet onmogelijk natuurlijk. 26 zit al meer in de richting, maar ook zijn ook genoeg mensen in de 30 op zo'n avond.quote:Op maandag 27 augustus 2007 07:57 schreef ExtremePain het volgende:
[..]
21&26. en zoeken zelf ook een beetje jonger spul.En ben best bereid een stukje te rijden hoor
![]()
snap ik, maar met jonger spul doel ik zon beetje tot de 30quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:07 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je in parenclubs echt veel mensen tegenkomt die jonger dan 21 zijn, al is het niet onmogelijk natuurlijk. 26 zit al meer in de richting, maar ook zijn ook genoeg mensen in de 30 op zo'n avond.
Okee, dan begreep ik je berichtje verkeerd.quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:13 schreef ExtremePain het volgende:
[..]
snap ik, maar met jonger spul doel ik zon beetje tot de 30..30, das toch nog wel jong toch?
![]()
Ik leg het even voor...ik kom erop terug!quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:35 schreef Broertie het volgende:
Bijdeweg een vraagje aan de crew...... Is het misschien geen optie om er een dating/contact variant aan dit topic toe te voegen? Volgens mij/ons is er wel vraag naar....
Ik wou je PM'en omdat we nog een stel zoeken voor het 2e weekend van september. Wij zin 26 en 20 btw...quote:Op maandag 27 augustus 2007 07:57 schreef ExtremePain het volgende:
[..]
21&26. en zoeken zelf ook een beetje jonger spul.En ben best bereid een stukje te rijden hoor
![]()
wij zijn 22 en 24quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:07 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je in parenclubs echt veel mensen tegenkomt die jonger dan 21 zijn, al is het niet onmogelijk natuurlijk. 26 zit al meer in de richting, maar ook zijn ook genoeg mensen in de 30 op zo'n avond.
nou als je t niet erg vind om jou meisje aan de mijne uit te lenenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 07:10 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Ik wou je PM'en omdat we nog een stel zoeken voor het 2e weekend van september. Wij zin 26 en 20 btw...
Helaas, mijn vriendin is niet bi. Voor mezelf ben ik er nog niet helemaal uit of ik volledig straight ben, maar daar heb jij weinig aan denk ikquote:Op zondag 2 september 2007 03:55 schreef ExtremePain het volgende:
nou als je t niet erg vind om jou meisje aan de mijne uit te lenenen wij dan een beetje hangen aan de bar...(afspraken enzo
)
Jammer. Jullie willen dus graag naar een PC, maar kunnen de eerste 3 maanden nietquote:2de weekend kunnen we trouwens niet. we zitten tot eind dec. vol![]()
Thuisdate......... Lijkt me ook wel leuk, maar vraag me af wie er genoeg lef heeft om te reageren?quote:Op maandag 3 september 2007 16:28 schreef freddievtb het volgende:
@koolstofje: ben niet geweest in A6 zaterdag, onverwachts een thuisdate gehad
dank voor de goede tip,gaan daar van de week op ons gemak eens naar kijken,ik ben 35 en mijn vrouwtje 30 dus voldoen we aan die eerste eisen hahaquote:Op zondag 9 september 2007 02:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
www.swingers4real.nl is er op gericht, meer 30+ stellen, je moet cam check hebben ondergaan om toegang te krijgen, je kan daar chatten met cam (cam is verplicht in de chat) dus die kan ik je zeker aanraden
Is 1 van jullie onder de 35 dan kunnen jullie ook inschrijven bij www.bi4real.nl waar de leeftijdsgrens 35 is voor minimaal 1 persoon van het stel. Enkel vrouwen of stellen worden toegelaten, meer dan 1200 profielen, zeker de moeite waard om uit te proberen, tevens kom je hier niet binnen zonder camcheck
Wow, je werkt in een parenclub (wat doe je daar precies) EN je bent een Alfa-freak. Wat een gouden combinatiequote:Op maandag 10 september 2007 19:43 schreef Ladylike het volgende:
vrijdag en zaterdag nog gewekt in club4love
Ga daar zelf ook naar toe om te ontspannen
Het is een superrelaxte parenclub
Ik sta af en toe achter de bar, maar vermaak me in mijn vrije tijd voor de barquote:Op dinsdag 11 september 2007 09:36 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Wow, je werkt in een parenclub (wat doe je daar precies) EN je bent een Alfa-freak. Wat een gouden combinatie![]()
Sorry hoor, maar dit is nou niet echt een parenclub! Dit is gewoon een tent met verkapte prostitutie en niet meer of minder!quote:Op maandag 24 september 2007 10:13 schreef freddievtb het volgende:
:-)
Dit weeken weer in de Le Baron A6 geweest, prima vermaakt :-)
maar het wordt vooral op thuisfeestjes veel gebruiktquote:Op maandag 16 juli 2007 06:43 schreef icqnummer het volgende:
drugs? voor mij niet geen drugs en geen alcohol nodig
quote:Op maandag 10 september 2007 02:44 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
-edit-
dank voor de goede tip,gaan daar van de week op ons gemak eens naar kijken,ik ben 35 en mijn vrouwtje 30 dus voldoen we aan die eerste eisen haha.nog 1 vraag:staan op die sites ook profielen van single mannen of alleen van stellen ?
Het is inderdaad een tientje duurder geworden maar daar in tegen zijn ze nog nooit eerder omhoog gegaan.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:16 schreef freddievtb het volgende:
Wel duur, hoorde dat het nu inmiddels 110 euro is op zaterdagavond... pffff... toch wel hoop geld hoor.
Maar is wel een hele mooie club, dat wel.
ahum als je dan niet teveel last van het vele gefake krijgt...quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:58 schreef freddievtb het volgende:
PS voor thuisdates kun je ook www.chatgirl.nl proberen
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:33 schreef Oksel het volgende:
Hm. We moeten dan toch maar lid worden van bimeiden.net ofzo. Een leuke thuisdate zien we wel zitten. Nog iemand in de buurt van Drenthe vanavond? [afbeelding] Hebben leuk huisje in het bos, met openhaard enzo.. [afbeelding]
Is gemakkelijk te voorkomen door naar ene site te gan waar een check is.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:35 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
ahum als je dan niet teveel last van het vele gefake krijgt...
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:33 schreef Oksel het volgende:
Hm. We moeten dan toch maar lid worden van bimeiden.net ofzo. Een leuke thuisdate zien we wel zitten. Nog iemand in de buurt van Drenthe vanavond?Hebben leuk huisje in het bos, met openhaard enzo..
![]()
Als je dan ooit nog eens naar Belgie gaat om daar eens de parenclubs te bekijken,quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:17 schreef Sony het volgende:
[..]
Is gemakkelijk te voorkomen door naar ene site te gan waar een check is.
Wij hebben erg goeie ervaringen met www.sdc.com. Erg groot en met de 'betere' swingers.
Overigens, de Fata is een mooie club ja en tot voor kort kwamen wij ook alleen daar en zagen geen noodzaak om elders te kijken.
We zijn toch overgehaald door vrienden om toch eens bij de Fun te gaan kijken en ook ondanks de verhalen die de ronde doen, zijn we geweest.
En wat blijkt nu? Deze club is ECHT veel mooier dan de Fata!!![]()
En ook vrijwel geen van de verhalen die de ronde doen hebben enig basis en lijken te zijn verspreid door paren die iets tegen de club hebben,
Het is waar dat er een beleid is dat men alleen paren die 'voldoen' aan de 'gewenste standaarden' lid laten worden, maar dat betekend nog niet dat je niet meer de club inkomt; je kunt rustig elke week komen, maar dan betaal je gewoon wat meer dan een lid, dat is het enige verschil.
Wij hebben gemerkt dat het contact leggen bij de Fun toch gemakkelijker is dan bij de Fata (waar veelal groepjes zijn) en we vermaken ons er zo nu en dan dus ook prima![]()
Je zou er binnen eens de getrouwde stellen moeten tellenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:21 schreef ferrysplekje het volgende:
Op een of andere manier klinlt parenclub en beetje ouderwets?
Vooral bij een vriendschap of voor singels ben ik er helemaal voor ,ja ook of beter gezegd vooral vooor vrouwen,die mogen best wat meer met hun seksualiteit doen.
Maar binnen een huwelijk of liefdes relatie gelof ik er niet zo in.
Dat is natuurlijk wel heel belangrijk. Wij (getrouwd) gaan af en toe naar een parenclub, en vinden het geweldig. Maar je ziet daar soms ook wel van die schrijnende gevallen waar de vrouw sneu aan de bar hangt en die kerel de bloemetjes buiten zet. Het is een randverschijnsel, maar komt wel degelijk voor.quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:08 schreef ferrysplekje het volgende:
Ik veroordeel dat niet,als je daar beide achter staat.
Ik heb dat ook wel een beetje.. Ik zou best met 'een' vriend willen gaan een keer, of met een fuckbuddy. Maar ik zou denk ik niet durven met iemand waar ik van hou.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:21 schreef ferrysplekje het volgende:
Op een of andere manier klinlt parenclub en beetje ouderwets?
Vooral bij een vriendschap of voor singels ben ik er helemaal voor ,ja ook of beter gezegd vooral vooor vrouwen,die mogen best wat meer met hun seksualiteit doen.
Maar binnen een huwelijk of liefdes relatie gelof ik er niet zo in.
Nee, helaas (of gelukkigquote:
Aangezien we (nog) niet swingen doen wij het zonder. Maar mochten we ooit de behoefte krijgen om met anderen te gaan seksen dan is met een vereiste.quote:Op donderdag 29 november 2007 19:49 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik zie dat er hier parenclub gangers zijn ook, hoe wordt er gedacht over condoomgebruik?
wordt dat altijd gebruikt, bij iedereen, bij alle handelingen?
of juist bij orale sex niet, en neuken wel?
of helemaal niet?
hoe zit dat, hoe denken jullie daarover?
Als je nou half januari had gezegd zou ik vragen of wij mee zouden kunnen, maar we willen niet vaker dan 1x per 2 maanden om het bijzonder te houdenquote:Op donderdag 29 november 2007 19:47 schreef Oksel het volgende:
8 december FunAndere jonge stellen mogen reageren.
Ik pijp bijna altijd zonder condoom, niet slim, ik weet het. Vriendlief beft ook zonder beflapje. Neuken doen we in en club alleen met elkaar. Bij thuisdates ligt dat anders. In clubs zijn de andere stellen totale vreemden, bij thuisdates kennen we de andere stellen beter en heeft vriendlief er geen probleem mee dat ik met anderen neuk, maar dan altijd met condoom.quote:Op donderdag 29 november 2007 19:49 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik zie dat er hier parenclub gangers zijn ook, hoe wordt er gedacht over condoomgebruik?
wordt dat altijd gebruikt, bij iedereen, bij alle handelingen?
of juist bij orale sex niet, en neuken wel?
of helemaal niet?
hoe zit dat, hoe denken jullie daarover?
nouja, ik weet niet, de kans op HIV besmetting is inderdaad dan erg klein, maar volgens mij zijn andere soa's (chlamydia enz.) wel prima overdraagbaar via oralse sex..?quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:47 schreef LaTiNo het volgende:
De kans op besmetting bij orale seks is wel heeeel erg klein hoor. Tuurlijk kun je elk miniem risico uitsluiten, maar dan kun je ook beter nooit meer gaan skieen om een dwarslaesie uit te sluiten en nooit meer de straat oversteken om uit te sluiten dat je word aangereden door een oetlul die niet voor een zebrapad stopt!
Zolang je niet slikt valt dat reuze mee, de mond heeft niet zo'n aardig klimaat voor het meeste omdat onze vertering al in de mond begint.quote:Op vrijdag 30 november 2007 14:22 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
nouja, ik weet niet, de kans op HIV besmetting is inderdaad dan erg klein, maar volgens mij zijn andere soa's (chlamydia enz.) wel prima overdraagbaar via oralse sex..?
Ik denk dat een aantal GGD en SOA specialisten net een beroerte hebben gekregenquote:Op maandag 3 december 2007 11:09 schreef erodome het volgende:
[..]
Zolang je niet slikt valt dat reuze mee, de mond heeft niet zo'n aardig klimaat voor het meeste omdat onze vertering al in de mond begint.
Je moet geen wondjes in je mond hebben, bloedend tandvlees en andere ellende, maar als je dat niet hebt valt dat risiko zowat in het niet als je maar niet slikt waardoor zaad en evt nare toevoegingen bij die slijmvliezen komen.
Bij mij gaat neuken altijd met, pijpen/beffen zonder en als we in dat half jaar met anderen het bed hebben gedeeld elk half jaar een volledige test, dus op alle soa's(behalve herpes, dat heeft geen zin, alleen bij symptomen, zo goed als iedereen heeft afweer tegen 1 van de herpes stammen in zijn lijf namelijk, onderscheid kan niet gemaakt worden), ook vanuit de mond e.d., dus niet alleen vaginaal...
Denk dat dat wel meevalt die beroerte, dit heb ik oa gehoort bij de gg&gd omdat ik liep te stuiteren over mijn mond, heb aardig mijn best moeten doen toen om dat getest te krijgen omdat ze het onzinnig vonden.quote:Op maandag 3 december 2007 20:53 schreef BaaiBaai het volgende:
[..]
Ik denk dat een aantal GGD en SOA specialisten net een beroerte hebben gekregenOnbeschermde sex blijft altijd gevaarlijk lijkt me..??
Heel verkeerd beeld. Lees de post van mij boven die van jouw maar eens..quote:Op zondag 9 december 2007 13:32 schreef tho_Omas het volgende:
Walgelijk! Ik zie het al voor me, van die zwetende grijze 50 jarige truckers met snorren met hun zonnebrank bruine verschrompelde leren jas look a like vrouwen. Getver, ga de kroeg in. Hetzelfde principe, alleen dan kleren aan en mooie mensen.
Dat ben ik ook wel met je eens hoor, alleen stond op de site tussen de 20 en de 30 jaar, en dan krijg ik een aanmerkelijk jonger publiek voor ogen als wat er gisteren was. En qua postuur ben ik het ook met je eens, er waren echter wel degelijk uitschieters, dat bedoelde ik aan te geven. Plus dat de verhalen dat je met wat overgewicht de fun niet in komt niet per definitie kloppen zoals ik 't gezien heb.quote:Op zondag 9 december 2007 13:03 schreef Oksel het volgende:
Maargoed, ik was er gisteravond ook. En ik ben het niet helemaal eens met je verhaal. Ik denk dat 75% van de aanwezige mensen tussen de 30 en 40 was. En ik denk dat 80% van de mensen slank was.
Hahaha, zo zie je maar hoe iedereen zo'n avond anders beleefd hèquote:Voor de rest waren er ECHT veel mooie vrouwen gisteravond. Ook mooie meisjes.. 19 jarige MBO - Verpleegkundige studente ontmoet.
Ook viel het mij (wederom) op hoe weinig er daadwerkelijk "geswinged" wordt. Ik denk dat 95% (ben gek op getallen) van de stellen alleen met elkaar neuken. Natuurlijk wat handjes hier en daar, af en toe wat oraal.. maar veel stellen bemoeien zich met elkaar, terwijl ze naar anderen kijken.
Maar wederom; wat heb ik prachtige vrouwen gezien gisteravond. Waarvan er natuurlijk een enkeling van "lichte zeden" was.
*grijnz* mompel jij Duits als je lekker op dreef bent? Zo nee, dan was 't vast niet jouw handquote:
Mij trekt 't ook totaal niet, niet eens om de oude leren jassen (quote:Op zondag 9 december 2007 13:32 schreef tho_Omas het volgende:
Walgelijk! Ik zie het al voor me, van die zwetende grijze 50 jarige truckers met snorren met hun zonnebrank bruine verschrompelde leren jas look a like vrouwen. Getver, ga de kroeg in. Hetzelfde principe, alleen dan kleren aan en mooie mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |