Ze hebben gehoord dat ze geweigerd kunnen worden bij een parenclub. Jij maakt er van dat alle lelijke, dikke of kleine mensen worden gediscrimineerd bij alle clubs en meerquote:Op woensdag 4 juli 2007 08:15 schreef EdPowers het volgende:
zo zie je maar weer, men zeurt altijd over dat je als neger of maroc word gediscrimineerd......maar als je lelijk, dik of klein bent word je ook altijd gediscrimineerd bij clubs etc. Zelfs door je 'eigen' ras!![]()
inderdaad, je vind daar niet alleen supper modellen met perfecte lichamen en mannen met de perfecte borstkasen een lul van 25cm... want perfectie hangt af van de persoon die het aanschouwd en dat begrijpen ze maar al te goed in z'n club.quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:23 schreef light_and_dark het volgende:
[..]
Ze hebben gehoord dat ze geweigerd kunnen worden bij een parenclub. Jij maakt er van dat alle lelijke, dikke of kleine mensen worden gediscrimineerd bij alle clubs en meer![]()
Het lijkt mij dat als dat zo zou zijn, er weinig klanten over blijven voor die clubs.
Zeker gezellig daar,tis net een bruin cafe.Eten is ook goed,personeel is aardig,locatie is ook mooi,incl. een mooi zwembad,maar de inrichting is helemaal niks in vergelijking met de fun4two.quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:36 schreef Uitzondering het volgende:
in mystique kan je gewoon binnen zonder vlees keuring hoor. je moet daar soms wel even je handen voor je ogen houden. Maar ik vindt het een super tent. gezellig stappen, goed eten, goede voorzieningen, aardig personeel. mooie locatie ook...
Heb dat zelf ook vaker gehoord. dat je na je eerste bezoek aan een club, een paar dagen later een brier in de bus krijgt dat je bezoek niet gewenst is. ronduit schandalig!
Tja meestal wel een beetje, ze betalen en willen daarvoor sex, en als koppel betaal je om fun te hebben en dat moet niet met iemand anders erbij maar mag...quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:05 schreef EdPowers het volgende:
hoe zit dat eigenlijk met marokanen? Die schijnen ook frequent te bezoeken, maar die gaan dan meestal als single man er naartoe dan? En dan? Zijn ze heel erg pushy ofzo?
Misschien de Mystique eens uitproberen dan (website ziet er wel ok uit). Wat is de gemiddelde leeftijd daar?quote:Op woensdag 4 juli 2007 09:36 schreef Uitzondering het volgende:
in mystique kan je gewoon binnen zonder vlees keuring hoor. je moet daar soms wel even je handen voor je ogen houden. Maar ik vindt het een super tent. gezellig stappen, goed eten, goede voorzieningen, aardig personeel. mooie locatie ook...
Heb dat zelf ook vaker gehoord. dat je na je eerste bezoek aan een club, een paar dagen later een brier in de bus krijgt dat je bezoek niet gewenst is. ronduit schandalig!
Of de Fata als dat dichterbij is .. wij gaan er al jaren heen echt een top club zonder vleeskeuring ..quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:18 schreef waxlash het volgende:
[..]
Misschien de Mystique eens uitproberen dan (website ziet er wel ok uit). Wat is de gemiddelde leeftijd daar?
Is niet waar, het wordt van fun gezegd, maar ik ken wel wat luitjes die daar komen en daar zitten ook wat stevigere mensen tussen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:49 schreef waxlash het volgende:
Mijn vriendin en ik hebben vorig jaar een aantal maal de Gogonuts bezocht, en het erg naar ons zin gehad.
Nu is deze tent natuurlijk dicht, hebben jullie enig idee welke club ongeveer dezelfde sfeer heeft?
We zijn beiden nogal fors (niet extreem dik, maar wel wat overgewicht), en hebben gehoord dat je bij sommige clubs daardoor niet binnengelaten wordt.
Geen idee, ben ze nog nooit tegengekomen, moet wel zeggen dat ik op een enkele keer na alleen op paren avonden ben geweest.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:05 schreef EdPowers het volgende:
hoe zit dat eigenlijk met marokanen? Die schijnen ook frequent te bezoeken, maar die gaan dan meestal als single man er naartoe dan? En dan? Zijn ze heel erg pushy ofzo?
Dat soort dingen, maar ook geen moeite doen je leuk aan te kleden enz.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:09 schreef EdPowers het volgende:
Definieer onverzorgheid? Scheren? Vieze onderbroeken?
Steeds meer mensen zijn te dik in Nederland en ik neem aan dat sommige van hun ook wel eens naar een parenclubje willenquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:24 schreef EdPowers het volgende:
Misschien een gat in de markt, een parenclub voor mensen met overgewicht only
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:18 schreef BillyOcean het volgende:
[..]
Ik heb dit topicje even doorgelezen. Just for 4 (en nee daar bedoel ik geen Pc mee)
Maar wat is er mis met een mooie blauw/wit geruitte wat minder strak zittende boxershort?
Zoiets als dit hieronder... Val ik dan heel erg uit de toon??
[afbeelding]
Lijkt me goed. Doe er dan ook een waar alleen lekkere wijfen mogen komenquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:24 schreef EdPowers het volgende:
Met een weegschaal en een meetlat bij de ingang>? Wat is de limiet?quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:24 schreef EdPowers het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |