abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 juli 2007 @ 20:49:27 #101
184829 waxlash
c'est moi
pi_51107185
Mijn vriendin en ik hebben vorig jaar een aantal maal de Gogonuts bezocht, en het erg naar ons zin gehad.

Nu is deze tent natuurlijk dicht, hebben jullie enig idee welke club ongeveer dezelfde sfeer heeft?

We zijn beiden nogal fors (niet extreem dik, maar wel wat overgewicht), en hebben gehoord dat je bij sommige clubs daardoor niet binnengelaten wordt.
  woensdag 4 juli 2007 @ 08:15:18 #102
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_51119185
zo zie je maar weer, men zeurt altijd over dat je als neger of maroc word gediscrimineerd......maar als je lelijk, dik of klein bent word je ook altijd gediscrimineerd bij clubs etc. Zelfs door je 'eigen' ras!
  woensdag 4 juli 2007 @ 09:23:14 #103
183302 light_and_dark
The sun and the moon
pi_51120137
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 08:15 schreef EdPowers het volgende:
zo zie je maar weer, men zeurt altijd over dat je als neger of maroc word gediscrimineerd......maar als je lelijk, dik of klein bent word je ook altijd gediscrimineerd bij clubs etc. Zelfs door je 'eigen' ras!
Ze hebben gehoord dat ze geweigerd kunnen worden bij een parenclub. Jij maakt er van dat alle lelijke, dikke of kleine mensen worden gediscrimineerd bij alle clubs en meer
Het lijkt mij dat als dat zo zou zijn, er weinig klanten over blijven voor die clubs.
De nummer twee is de eerste verliezer.
pi_51120381
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 09:23 schreef light_and_dark het volgende:

[..]

Ze hebben gehoord dat ze geweigerd kunnen worden bij een parenclub. Jij maakt er van dat alle lelijke, dikke of kleine mensen worden gediscrimineerd bij alle clubs en meer
Het lijkt mij dat als dat zo zou zijn, er weinig klanten over blijven voor die clubs.
inderdaad, je vind daar niet alleen supper modellen met perfecte lichamen en mannen met de perfecte borstkasen een lul van 25cm... want perfectie hangt af van de persoon die het aanschouwd en dat begrijpen ze maar al te goed in z'n club.

en negers en marocanen mogen binnen in de meeste maar ze moeten zich zoals de rest daar dan ook deftig gedragen en dat is vaker het probleem
  woensdag 4 juli 2007 @ 09:36:23 #105
181239 Uitzondering
op de regel...
pi_51120410
in mystique kan je gewoon binnen zonder vlees keuring hoor. je moet daar soms wel even je handen voor je ogen houden. Maar ik vindt het een super tent. gezellig stappen, goed eten, goede voorzieningen, aardig personeel. mooie locatie ook...

Heb dat zelf ook vaker gehoord. dat je na je eerste bezoek aan een club, een paar dagen later een brier in de bus krijgt dat je bezoek niet gewenst is. ronduit schandalig!
Als twee echtparen echt paren, hebben vier echtgenoten echt genoten
  woensdag 4 juli 2007 @ 10:05:55 #106
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_51121097
hoe zit dat eigenlijk met marokanen? Die schijnen ook frequent te bezoeken, maar die gaan dan meestal als single man er naartoe dan? En dan? Zijn ze heel erg pushy ofzo?
pi_51121187
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 09:36 schreef Uitzondering het volgende:
in mystique kan je gewoon binnen zonder vlees keuring hoor. je moet daar soms wel even je handen voor je ogen houden. Maar ik vindt het een super tent. gezellig stappen, goed eten, goede voorzieningen, aardig personeel. mooie locatie ook...

Heb dat zelf ook vaker gehoord. dat je na je eerste bezoek aan een club, een paar dagen later een brier in de bus krijgt dat je bezoek niet gewenst is. ronduit schandalig!
Zeker gezellig daar,tis net een bruin cafe.Eten is ook goed,personeel is aardig,locatie is ook mooi,incl. een mooi zwembad,maar de inrichting is helemaal niks in vergelijking met de fun4two.
pi_51121413
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 10:05 schreef EdPowers het volgende:
hoe zit dat eigenlijk met marokanen? Die schijnen ook frequent te bezoeken, maar die gaan dan meestal als single man er naartoe dan? En dan? Zijn ze heel erg pushy ofzo?
Tja meestal wel een beetje, ze betalen en willen daarvoor sex, en als koppel betaal je om fun te hebben en dat moet niet met iemand anders erbij maar mag...

zij snappen niet dat NEE NEE is alhoewel je soms z'n blanke mensen heb ook
  woensdag 4 juli 2007 @ 10:18:57 #109
184829 waxlash
c'est moi
pi_51121423
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 09:36 schreef Uitzondering het volgende:

Misschien de Mystique eens uitproberen dan (website ziet er wel ok uit). Wat is de gemiddelde leeftijd daar?
pi_51122828
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 10:18 schreef waxlash het volgende:

[..]

Misschien de Mystique eens uitproberen dan (website ziet er wel ok uit). Wat is de gemiddelde leeftijd daar?
Of de Fata als dat dichterbij is .. wij gaan er al jaren heen echt een top club zonder vleeskeuring ..
Maar Mystique is zeker ook een topclub ook al een paar keer geweest alleen de faciliteiten zijn iets minder maar de prijs is ook iets minder ..

Leeftijd denk ik hetzelfde als de fata zaterdags rond de 30 gemiddeld en vrijdag en zondags rond de 40 gemiddeld
ACWW : 2191-9227-8630 / Fun4Two / McReal
  woensdag 4 juli 2007 @ 11:17:45 #111
184829 waxlash
c'est moi
pi_51123237
Bedankt voor jullie advies, wij gaan zeker een van de twee (misschien wel beiden) uitproberen!
pi_51126089
Komen er eigenlijk veel van jullie naar belgische clubs? bijvoorbeeld net over de grens in brecht de '2 of hearts'
  woensdag 4 juli 2007 @ 13:08:29 #113
37769 erodome
Zweefteef
pi_51127289
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 20:49 schreef waxlash het volgende:
Mijn vriendin en ik hebben vorig jaar een aantal maal de Gogonuts bezocht, en het erg naar ons zin gehad.

Nu is deze tent natuurlijk dicht, hebben jullie enig idee welke club ongeveer dezelfde sfeer heeft?

We zijn beiden nogal fors (niet extreem dik, maar wel wat overgewicht), en hebben gehoord dat je bij sommige clubs daardoor niet binnengelaten wordt.
Is niet waar, het wordt van fun gezegd, maar ik ken wel wat luitjes die daar komen en daar zitten ook wat stevigere mensen tussen.
Ze accepteren daar vooral geen onverzorgdheid...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 4 juli 2007 @ 13:09:49 #114
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_51127348
Definieer onverzorgheid? Scheren? Vieze onderbroeken?
  woensdag 4 juli 2007 @ 13:10:00 #115
37769 erodome
Zweefteef
pi_51127359
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 10:05 schreef EdPowers het volgende:
Geen idee, ben ze nog nooit tegengekomen, moet wel zeggen dat ik op een enkele keer na alleen op paren avonden ben geweest.

Maar als ze er zijn hebben ze zich gewoon aan de regels te houden, doen ze dat niet dan staan ze erg snel weer buiten.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 4 juli 2007 @ 13:13:44 #116
37769 erodome
Zweefteef
pi_51127518
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 13:09 schreef EdPowers het volgende:
Definieer onverzorgheid? Scheren? Vieze onderbroeken?
Dat soort dingen, maar ook geen moeite doen je leuk aan te kleden enz.

Overdreven overgewicht zijn ze niet zo blij mee bij fun, dat is waar, maar dat gaat voorbij een buikje, voorbij stevig zijn.
Ik ken wat mensen die daar komen die best een buikje hebben, ken ook een vrouw die er weleens is geweest die echt best dik is(maar oh zo verzorgd, ziet er altijd puik uit), die laatste voelde zich daar minder op haar gemak, maar werd niet geweigerd.
  woensdag 4 juli 2007 @ 13:24:36 #117
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_51127935
Misschien een gat in de markt, een parenclub voor mensen met overgewicht only
  woensdag 4 juli 2007 @ 13:59:10 #118
183302 light_and_dark
The sun and the moon
pi_51129464
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 13:24 schreef EdPowers het volgende:
Steeds meer mensen zijn te dik in Nederland en ik neem aan dat sommige van hun ook wel eens naar een parenclubje willen
Gat in de markt dus.
De nummer twee is de eerste verliezer.
pi_51129907
ja of een markt in de gat!

hangt af hoe ver de billen kunnen sprijden voor oppervlakte
  woensdag 4 juli 2007 @ 16:46:04 #120
184829 waxlash
c'est moi
pi_51136007
Het is juist de combinatie van verschillende soorten mensen die een parenclub interessant maakt, lijkt me. Dus een club openen voor alleen een bepaald soort personen lijkt me een verkeerd idee.
pi_51136704
ja, iemand die zelf overgewicht heeft hoeft niet perse te geilen op iemand die zelf ook dikker is. en andersom, er zijn genoeg slanke mensen die weer heet zijn van molligere types.

denk dat wij zelf ergens deze zomer nog wel eens gaan kijken in de fun, zoals het het er nu uitziet.
"Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover."
  donderdag 5 juli 2007 @ 13:01:54 #122
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_51164195
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 17:18 schreef BillyOcean het volgende:

[..]

Ik heb dit topicje even doorgelezen. Just for 4 (en nee daar bedoel ik geen Pc mee )
Maar wat is er mis met een mooie blauw/wit geruitte wat minder strak zittende boxershort?
Zoiets als dit hieronder... Val ik dan heel erg uit de toon??

[afbeelding]

Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
pi_51217974
quote:
Lijkt me goed. Doe er dan ook een waar alleen lekkere wijfen mogen komen .

Lijkt me niet dat dat gaat werken .
  zaterdag 7 juli 2007 @ 08:19:50 #124
185237 maszter
¿Que pasa?
pi_51224380
quote:
Met een weegschaal en een meetlat bij de ingang>? Wat is de limiet?
  zaterdag 7 juli 2007 @ 10:42:02 #125
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_51225542
Tja het klinkt misschien hard, maar het is denk ik voor andere (slankere) mensen niet echt heel opwindend om (heel) dikke mensen te zien seksen of het er zelf mee te doen. Als je heel eerlijk bent, dan weet je ook wel wel type mens qua seksuele aantrekkingskracht goed in de smaak alt en welk type mens iets minder. Dan kun je je ook wel voorstellen dat een clubeigenaar liever iets minder mensen van die laatste categorie binnen wil hebben. Immers, goed voorbeeld doet goed volgen.
Je kan dat discriminatie noemen, maar selectie op uiterlijk gebeurt overal. Als ik een hippe nachtclub zou hebben zou ik niet het vrijgezellenfeest van Hermien uit Klazienaveen binnen willen hebben. Omdat de bezoekers die ik in mijn club zou willen zien, zich daarmee niet kunnen en willen identificeren. Tja nogmaals het klinkt hard, maar een parenclub is een commercieel bedrijf waar centen moeten worden verdiend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')