abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50458337
mooi
"Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover."
pi_50467081
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 17:02 schreef junie het volgende:

[..]

wij zijn geen swingers of mensen die uberhaupt met andere delen van stellen sex beleven, dus als er geen mannen alleen binnen mogen is het niets voor ons. wij zijn daar denk ik toch te exclusief voor in gesteld of zo.
Toch gaan er aardig wat dames naar parenclups om zogezegd eens goed te pakken genomen te worden en dan niet door andere vrouwen.

Om heel eerlijk te zijn, een trio met 2 mannen is zo geregeld, als je daar echt op gericht bent heb je het zo voor elkaar, ook in een parenclub waar alleen stellen mogen komen.

Clups als showboat bv hebben avonden waar er ook mannen alleen mogen komen, eerlijk gezegd zijn dat mijn avonden niet, teveel mannen denken nog, ik betaal om erin te mogen en nemen dat wat te letterlijk
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_50475662
Heb gisteravond een hele discussie gehad over alleengaande mannen in de Fun. Vriendlief was het er niet mee eens. Op de trionights mogen stellen nl. een man meenemen. Hij vind dat alleengaande mannen, ik dus niet. De mannen die met stellen meekomen gedragen zich anders dan echte alleengaande mannen.
Maar om hem een plezier te doen dus even deze correctie: Als je als man zijnde met een stel meekomt kom je dus wel de Fun binnen.
pi_50476048
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 22:12 schreef erodome het volgende:

[..]

Om heel eerlijk te zijn, een trio met 2 mannen is zo geregeld, als je daar echt op gericht bent heb je het zo voor elkaar, ook in een parenclub waar alleen stellen mogen komen.
dat geloof ik graag, ware het niet dat wij juist het contact dat je hebt voor de sex (en daar versta ik niet twee drankjes in je ondergoed onder) erg leuk/opwindend vinden. ook heb wij een sterke voorkeur voor single mannen, en dus niet mannen waarvan de vrouw in het bubbelbad op de verdieping hoger zit. kwestie van smaak en fantasie.
"Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover."
pi_50486022
acanthus is indedaad erg goed
don't dream it, do it!
pi_50569405
Waar ik altijd schrik voor heb is dat wij de jongste koppel gaan zijn die daar binnen stappen!
ben nog ni veel geweest en was telkens met mensen die ouder waaren dan wij!
ok niet veel ouder een jaar of 3 - 4 maar toch
pi_50620959
quote:
Op maandag 18 juni 2007 10:26 schreef lord_sylus het volgende:
Waar ik altijd schrik voor heb is dat wij de jongste koppel gaan zijn die daar binnen stappen!
ben nog ni veel geweest en was telkens met mensen die ouder waaren dan wij!
ok niet veel ouder een jaar of 3 - 4 maar toch
hoe oud schat je de gemiddelde leeftijd dan?
pi_50652794
Ligt beetje aan de avond Junie. Tenminste in de Fun bijvorbeeld zie je op zaterdag gemiddeld vrij jong publiek. Denk zo begin 20 tot en met begin 30. Zijn altijd uitzonderingen natuurlijk. Op zondag juist wat ouder publiek. Op de vrijdag vaak beetje van beide.

Is mijn ervaring dan... misschien denken anderen er weer anders over
"Toluca Lake. It's thirty minutes away. I'll be there in ten." <Winston Wolfe>
pi_50659948
Starter deeltje 1 meld zich....

Helaas zal het er voor ons nog een paar maanden niet inzitten om naar een club te gaan. Loop op het moment met een 34wk-toeter rond en ik kan me niet voorstellen dat uberhaupt iemand daar op me zit te wachten nu !

Heb nog steeds wel heel veel zin om het uit te gaan proberen!
pi_50681768
Ik wil het een keer met een vriendin doen, maar niet met MIJN vriendin
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_50682055
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 17:25 schreef junie het volgende:

[..]

hoe oud schat je de gemiddelde leeftijd dan?
Das moeilijk ik denk vanaf 30 tot 35 ongeveer maar er zijn dan ook uitschieters he van 50 en ouder...
pi_50701164
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 09:27 schreef lord_sylus het volgende:

[..]

Das moeilijk ik denk vanaf 30 tot 35 ongeveer maar er zijn dan ook uitschieters he van 50 en ouder...
ja, dat dacht ik al wel... of die laatsten er nou op zitten te wachten om twintigers te zien en andersom..
pi_50701399
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 19:26 schreef junie het volgende:

[..]

ja, dat dacht ik al wel... of die laatsten er nou op zitten te wachten om twintigers te zien en andersom..
Idd, mensen van in de 50 zijn blegh... , in de sauna is het vaak ook geen porem.

Maar goed, het lijkt me dat er nog veel meer keuze over is
PWBF
pi_50705991
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 09:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik wil het een keer met een vriendin doen, maar niet met MIJN vriendin
Omdat je vriendin dat niet wil of omdat jij niet wilt dat zij wilt?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_50707441
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 21:36 schreef erodome het volgende:

[..]

Omdat je vriendin dat niet wil of omdat jij niet wilt dat zij wilt?
wie wilt wat wilt wilt wilt .... dam kluts keit
pi_50763071
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 07:31 schreef tasri het volgende:
Heb gisteravond een hele discussie gehad over alleengaande mannen in de Fun. Vriendlief was het er niet mee eens. Op de trionights mogen stellen nl. een man meenemen. Hij vind dat alleengaande mannen, ik dus niet. De mannen die met stellen meekomen gedragen zich anders dan echte alleengaande mannen.
Maar om hem een plezier te doen dus even deze correctie: Als je als man zijnde met een stel meekomt kom je dus wel de Fun binnen.
Bullsh*t!

Op 1 avond ja,niet op de rest van de avonden,dan komen er alleen maar stellen.Een extra vrouw meenemen mag wel,en op elke avond.Waarom ze dit hebben gedaan is dat vrouwen minder (veel minder) opdringerig zijn dan mannen.
In clubs waar alleenstaande mannen komen is het vaak dat alle mannen moeten scoren,ze willen letterlijk hun ei(oh nee,zaad) kwijt :p .
Vrouwen hebben dat toch minder en vaak stoeien ze met het stel waarmee ze zijn gekomen.
pi_50781197
eeeeeens !
"Toluca Lake. It's thirty minutes away. I'll be there in ten." <Winston Wolfe>
pi_50810069
Ik heb zaterdag de meest zalige bezoek naar een club gehad ooit

"2 of haerts" in bracht net over de grens met belgie (zalige club)

ik mijn vriendin haar beste vriendin en haar vriendje ..... van 22.00u tot 3.00u daar gezeten en alles gedaan dat we maar konden indenken trio MVM VVM VV (en wij toekijken) en in't algemeen goede stevige sex gehad

En nadien thuis met mijn vriendin nog Zalig afgesloten met stevige harde sex

Moet wel zeggen dat mijn .... nu wel zwaar vermoeid is
  donderdag 28 juni 2007 @ 12:05:34 #69
184325 DarqueRogue
Da's moeilijk te zeggen
pi_50932888
De fun4two is een van de beste parenclubs. Op zaterdagavond is het publiek ook meer richting de 25 / 30..is wat aantrekkelijker voor het jongere publiek. Op zondag moet je niet gaan, dan ligt het leeftijdsniveau aanzienlijk hoger.

Ik heb niks tegen ouderen die sex (willen) hebben, maar een aantrekkelijk gezicht is het niet
"Life is a Bitch, then you marry one someday"
pi_50939225
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 12:05 schreef DarqueRogue het volgende:
De fun4two is een van de beste parenclubs. Op zaterdagavond is het publiek ook meer richting de 25 / 30..is wat aantrekkelijker voor het jongere publiek. Op zondag moet je niet gaan, dan ligt het leeftijdsniveau aanzienlijk hoger.

Ik heb niks tegen ouderen die sex (willen) hebben, maar een aantrekkelijk gezicht is het niet
nee, precies. en op vrijdag, hoe is het dan gesteld met de gemiddelde leeftijd/aantrekkelijkheid?

ben ook wel benieuwd wat de mannen met die dresscode lingerie doen. voor vrouwen is dat niet zo moeilijk, maar vraag me wel af wat een man dan aandoet.
pi_50939551
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 15:05 schreef junie het volgende:

[..]

nee, precies. en op vrijdag, hoe is het dan gesteld met de gemiddelde leeftijd/aantrekkelijkheid?

ben ook wel benieuwd wat de mannen met die dresscode lingerie doen. voor vrouwen is dat niet zo moeilijk, maar vraag me wel af wat een man dan aandoet.
Ik heb een sexy boxershort, zo met horizontale strepen zwart en dunne strepen waar je net ni kunt doorzien en waar de naad vanachter mijn poepje lekker laat zien voor de dames.

Maar sommige mannen dagen op in tanga of string, alle alles mag voor de mannen ook, wil je in een volledig doorzichtig onderbroek komen dan doe je maar, niemand zal raar opkijken
pi_50939853
Mijn voorkeur, doe gewoon een mooie strakke boxer aan en aub geen sexy mannenlingerie, ik wil geen poepertjes zien, ik wil geen gay hempjes zien, sorry maar dat staat gay echt, is niet erg, maar ik vind het niet mooi.

Maar dit is mijn mening en die van mij alleen, weet niet hoe andere vrouwen erover denken, wat mij betrefd mag het dus vrij simpel, zonder opsmuk, zonder pogingen sexy te zijn, want meestal is dat vooral overdone naar mijn mening.
pi_50940328
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 15:23 schreef erodome het volgende:
Mijn voorkeur, doe gewoon een mooie strakke boxer aan en aub geen sexy mannenlingerie, ik wil geen poepertjes zien, ik wil geen gay hempjes zien, sorry maar dat staat gay echt, is niet erg, maar ik vind het niet mooi.

Maar dit is mijn mening en die van mij alleen, weet niet hoe andere vrouwen erover denken, wat mij betrefd mag het dus vrij simpel, zonder opsmuk, zonder pogingen sexy te zijn, want meestal is dat vooral overdone naar mijn mening.
ik heb mijn vrouke laten kopen voor mij
pi_50974010
poepje?

nou ja, in elk geval, denk dat mijn vriend ook gewoon een mooie boxer aantrekt en geen opzichtige dingen, is hij het type ook niet voor gelukkig. ik heb vanmiddag, lang leve hunkemoller 70% sale een mooi setje gekocht. nu het plan nog uitvoeren.
pi_50974258
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 16:14 schreef junie het volgende:
poepje?

nou ja, in elk geval, denk dat mijn vriend ook gewoon een mooie boxer aantrekt en geen opzichtige dingen, is hij het type ook niet voor gelukkig. ik heb vanmiddag, lang leve hunkemoller 70% sale een mooi setje gekocht. nu het plan nog uitvoeren.
De jongeman is een Belg, gok ik, en hij bedoeld daar zijn billen mee
En met "poepen" bedoelen ze daar ook weer iets anders dan wij En dat is meer ontopic dan je zou verwachten

en omg, wat doe ik in dit topic
“The truth is that parents are not really interested in justice. They just want quiet.”
Amsterdam ... zo slecht nog niet
TACT: The ability to tell a man to go to hell and make him feel happy that he is on his way
pi_50974814
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 16:19 schreef Angelcakes het volgende:
en omg, wat doe ik in dit topic
Nou...met die Heidi outfit in je fb zou je redelijk populair zijn in de plaatselijke pc...
Cos I got too much life
Running through my veins
Going to waste
  vrijdag 29 juni 2007 @ 17:23:23 #77
27929 piere
doe mij maar bier
pi_50976322
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 16:36 schreef Facilitator het volgende:

[..]

Nou...met die Heidi outfit in je fb zou je redelijk populair zijn in de plaatselijke pc...
En zonder ook
fok you ja!
pi_50977976
Ik heb het er ook weleens over met mn vriendin, ik wilde namelijk open relatie (ze is de ware, maar ik ben/voel me jong.. ) en het leek haar dan weleens leuk om naar een parenclub te gaan! Ben ook wel benieuwd hoe ik reageer als ik haar zie wippen met een ander, en andersom natuurlijk..
Overigens heb ik wel 1 eis: genoeg dames tussen de 18 en 22..... anders wacht ik nog een paar jaar . (zelf 22 )
pi_50993717
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 18:21 schreef Beroepsgokker het volgende:
Ik heb het er ook weleens over met mn vriendin, ik wilde namelijk open relatie (ze is de ware, maar ik ben/voel me jong.. ) en het leek haar dan weleens leuk om naar een parenclub te gaan! Ben ook wel benieuwd hoe ik reageer als ik haar zie wippen met een ander, en andersom natuurlijk..
Overigens heb ik wel 1 eis: genoeg dames tussen de 18 en 22..... anders wacht ik nog een paar jaar . (zelf 22 )
Wacht dan nog maar een paar jaar,
ik ben 27 en ik ben vaak een van de jongste!
  zaterdag 30 juni 2007 @ 17:21:37 #80
58560 Oksel
Gezellig.
pi_51004839
We gaan vanavond naar Fun4Two.

Mijn vriendin vind het om een paar redenen nog niet echt een geweldig idee;
- Ze voelt zich niet op haar gemak in lingerie (1m70, 68kg);
- Ze heeft het idee dat er mensen aan haar gaan zitten;
- Ze denkt dat iedereen daar puur komt om andere mensen te neuken (waaronder haar, waar ze niet direct op uit is..);
- Dat er vieze dikke ouwe mensen komen.

(ze komt nu net lachend aanlopen dat ze best in een skipak wil.. )
pi_51004933
Dat er vieze dikke ouwe mensen komen en dat ze zich niet op haar gemak voelt in lingerie (1m70/68 kg) is een beetje met elkaar in tegenspraak niet?
  zaterdag 30 juni 2007 @ 17:34:26 #82
58560 Oksel
Gezellig.
pi_51005213
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 17:25 schreef KonnieKipke het volgende:
Dat er vieze dikke ouwe mensen komen en dat ze zich niet op haar gemak voelt in lingerie (1m70/68 kg) is een beetje met elkaar in tegenspraak niet?
Hoe bedoel je..?
  zaterdag 30 juni 2007 @ 18:07:31 #83
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_51006141
Dat je vriendin (volgens KK) zelf ook (vies en) dik is, denk ik? Wat overigens niet zo hoeft te zijn met die maten maar da's een andere discussie.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 19:51:35 #84
58560 Oksel
Gezellig.
pi_51009288
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 18:07 schreef Aventura het volgende:
Dat je vriendin (volgens KK) zelf ook (vies en) dik is, denk ik? Wat overigens niet zo hoeft te zijn met die maten maar da's een andere discussie.
Of het tegenovergestelde, waar ik maar vanuit ga.
pi_51012703
1.70 en 68 is niet dik en al helemaal niet vies, en met d'r bovenlijf is al evenmin wat mis.

de andere reden klinken overigens wel zo'n beetje als de ultieme reden waarom iemand NIET naar een pc zou gaan, maar goed. hoop voor jullie dat het een leuke avond wordt, ben benieuwd (en zou ook wel willen vanavond, maar ja)
  zondag 1 juli 2007 @ 10:03:46 #86
58560 Oksel
Gezellig.
pi_51021400
't was top Later meer.
pi_51023094
quote:
Op zondag 1 juli 2007 10:03 schreef Oksel het volgende:
't was top Later meer.
Graag met foto's omkleed.
  zondag 1 juli 2007 @ 22:12:05 #88
58560 Oksel
Gezellig.
pi_51040859
Zo.

Nou, Fun4Two ziet er van buitenaf érg decadent uit, wel tof. Allemaal dikke bakken voor de deur, mooie locatie..

Toen we binnen kwamen, prima, best knus, niet ordinair. Alleen de gemiddelde leeftijd viel ons als eerste tegen. Gemiddeld 35 - 40. En dan wat jongeren, 10% < 30 jaar. Veel goed geklede mensen. Veel slanke, normaal gebouwde mensen.

Eerst lekker gegeten, top geregeld. Toen 11 uur ging iedereen in lingerie, binnen no-time waren alle oudjes verdwenen naar de kamertjes.. en bleven de jongere, knappere mensen achter.. die zijn blijkbaar niet van het ruige werk.. prima, naar onze mening.

Eerst rondje gelopen, best ranzig, vond mijn vriendin. Gelukkig hadden we al snel aanspraak met een leuk jong stel, meisje 24, hij 30. En hun hadden wederom aanspraak met een leuk stel, dus we zaten lekker onbezorgt aan de bar, in ondergoed, een beetje te ouwehoeren en te drinken met een leuk groepje jonge mensen.

Nouja, toen nog maar een rondje, met dat groepje. Kamertje in, de anderen waarmee we dus rondliepen gingen met hun eigen vriendin "bezig" op een bed.. nouja, van het een kwam het ander.. maar geen partnerruil of gekkigheid.. gewoon een geile omgeving, waarin iedereen het leuk heeft. En mijn vriendin vond het meteen allemaal een stuk leuker. Lekker ontspannen, niets moet, iedereen doet, en gewoon genieten..

Toen even gedouched, en weer aan de bar, beetje ouwehoeren, drinken.. toen nog even wat gegeten.. en toen bovenstaand nog maar een keer herhaald.. Toen nog even ontspannen in een lekker vol bubbelbad.. met veel naakte geile jonge knappe mensen.

Jonge mensen trekken automatisch naar elkaar toe, en gaan niet naar bepaalde gedeeltes.. en dat maakt het leuk.

Prima ervaring, lekker ontspannen..
  dinsdag 3 juli 2007 @ 09:41:30 #89
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_51084674
POLL!

Ik vraag me idd af wat de vrouwen vinden van die strakke, zwarte, al dan niet mouwloze 'gay'-hempjes die mannen vaak aantrekken bij dit soort gelegenheden. Hot or Not?
pi_51084935
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 09:41 schreef EdPowers het volgende:
POLL!

Ik vraag me idd af wat de vrouwen vinden van die strakke, zwarte, al dan niet mouwloze 'gay'-hempjes die mannen vaak aantrekken bij dit soort gelegenheden. Hot or Not?
Inderdaad een POLL waardt
pi_51085787
beetje een retorische pol zou dat worden..
pi_51090075
Bwa ik weet ni als ik mijn vriendin vraag weke sexy kleding zie je graag op mij krijg ik toch nooit een antwoord!
dus de mening van een ander zou leuk zijn
pi_51090282
hot!
pi_51093008
quote:
Op zondag 1 juli 2007 22:12 schreef Oksel het volgende:
Zo.

Nou, Fun4Two ziet er van buitenaf érg decadent uit, wel tof. Allemaal dikke bakken voor de deur, mooie locatie..

Toen we binnen kwamen, prima, best knus, niet ordinair. Alleen de gemiddelde leeftijd viel ons als eerste tegen. Gemiddeld 35 - 40. En dan wat jongeren, 10% < 30 jaar. Veel goed geklede mensen. Veel slanke, normaal gebouwde mensen.

Eerst lekker gegeten, top geregeld. Toen 11 uur ging iedereen in lingerie, binnen no-time waren alle oudjes verdwenen naar de kamertjes.. en bleven de jongere, knappere mensen achter.. die zijn blijkbaar niet van het ruige werk.. prima, naar onze mening.

Eerst rondje gelopen, best ranzig, vond mijn vriendin. Gelukkig hadden we al snel aanspraak met een leuk jong stel, meisje 24, hij 30. En hun hadden wederom aanspraak met een leuk stel, dus we zaten lekker onbezorgt aan de bar, in ondergoed, een beetje te ouwehoeren en te drinken met een leuk groepje jonge mensen.

Nouja, toen nog maar een rondje, met dat groepje. Kamertje in, de anderen waarmee we dus rondliepen gingen met hun eigen vriendin "bezig" op een bed.. nouja, van het een kwam het ander.. maar geen partnerruil of gekkigheid.. gewoon een geile omgeving, waarin iedereen het leuk heeft. En mijn vriendin vond het meteen allemaal een stuk leuker. Lekker ontspannen, niets moet, iedereen doet, en gewoon genieten..

Toen even gedouched, en weer aan de bar, beetje ouwehoeren, drinken.. toen nog even wat gegeten.. en toen bovenstaand nog maar een keer herhaald.. Toen nog even ontspannen in een lekker vol bubbelbad.. met veel naakte geile jonge knappe mensen.

Jonge mensen trekken automatisch naar elkaar toe, en gaan niet naar bepaalde gedeeltes.. en dat maakt het leuk.

Prima ervaring, lekker ontspannen..
Decadent??????Tis een boerderij die op de monumentenlijst staat!
Hoe kan dat nou decadent zijn :s
Als je nou zou zeggen dat het van binnen decadent is dan kan ik het nog een beetje begrijpen,maar zelfs dat is niet zo,tis meer een huiselijk sfeertje,met roodtinten.
En wat is er nou ranzig in de fun?de kamertjes?de orgiezolder?bubbelbad?

Het enige dat je ziet zijn stellen die lol hebben met elkaar.
Tevens is het zo dat je nu jong bent,misschien ben je als je 50 bent ook wel uitgezakt,ben je dan ranzig??nee,tis alleen niet je smaak.Je hebt liever fun in de fun met een wat jonger stel.
Enne,zelfs dat hoeft niet,je kan ook samen lol hebben,en dat mensen naar julie kijken.
Het enige is,je moet een beetje doof zijn,want soms moet je echtspontaan lachen om het commentaar van mensen :d

Het valt mij zowieso op dat elke zaterdag toch weer anders is,de ene keer veel 20 ers,dan weer een stuk ouder,en dan weer 30 ers,verschilt echt per week.
En wij proberen 1x per maand er naar toe te gaan.

Laatst zijn we naar de Mystique geweest,das een heel stuk minder dan de fun,maar 1 ding is wel vele malen beter,das het bubbelbad.
pi_51094932
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 12:44 schreef lord_sylus het volgende:
Bwa ik weet ni als ik mijn vriendin vraag weke sexy kleding zie je graag op mij krijg ik toch nooit een antwoord!
dus de mening van een ander zou leuk zijn
mannen zijn het sexiest als ze coca cola drinkende liftmannen zijn.
of gewoon naakt met een lekker kontje, of dat kontje in een mooie strakke boxer.
alles wat daaroverheen aangetrokken wordt met sexy als oogpunt is nutteloos.

en wow, een keer per maand naar een pc. waarom zou je dat zo vaak willen? (en da's een serieuze vraag)
pi_51095005
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 15:05 schreef junie het volgende:

[..]

mannen zijn het sexiest als ze coca cola drinkende liftmannen zijn.
of gewoon naakt met een lekker kontje, of dat kontje in een mooie strakke boxer.
alles wat daaroverheen aangetrokken wordt met sexy als oogpunt is nutteloos.

en wow, een keer per maand naar een pc. waarom zou je dat zo vaak willen? (en da's een serieuze vraag)
Dank u net wat ik echt nodig had
Nu voel ik mij al stukker sexyer
pi_51096641
ja maar geen doorzichtige boxer hoor, gewoon een mooie bjorn borg oid
pi_51097612
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 15:05 schreef junie het volgende:

[..]

knip

Er zijn mensen die elk weekend gaan stappen,housefeesten bezoeken,wij dit

Nee,f serieus.
Omdat we het beide heel druk hebben,tis ook meer ontspanning enzo.Je kan het vergelijken met een avondje uit eten,daarna party @ vul zelf maar in.
De club heeft alles wat je maar wil,en soms een hele leuke bijkomstigheid.Maar dat wil niet zeggen dat we iedere maand gaan,ook wij hebben andere verplichtingen,geen zin om iets te doen,en weet ik veel wat nog meer.

en nu een niet serieus antwoord,wil je s mee :p
  dinsdag 3 juli 2007 @ 17:18:08 #99
71614 BillyOcean
Get out of my dreams you woman
pi_51099537
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 15:55 schreef junie het volgende:
ja maar geen doorzichtige boxer hoor, gewoon een mooie bjorn borg oid
Ik heb dit topicje even doorgelezen. Just for 4 (en nee daar bedoel ik geen Pc mee )
Maar wat is er mis met een mooie blauw/wit geruitte wat minder strak zittende boxershort?
Zoiets als dit hieronder... Val ik dan heel erg uit de toon??

Doch vlakbij zwerft 'n exquise gympje
  dinsdag 3 juli 2007 @ 19:50:09 #100
58560 Oksel
Gezellig.
pi_51104865
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 17:18 schreef BillyOcean het volgende:

[..]

Ik heb dit topicje even doorgelezen. Just for 4 (en nee daar bedoel ik geen Pc mee )
Maar wat is er mis met een mooie blauw/wit geruitte wat minder strak zittende boxershort?
Zoiets als dit hieronder... Val ik dan heel erg uit de toon??

[afbeelding]
Ja Maar dat boeit niet.

Iedereen draagt strakke boxers.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')