Toch gaan er aardig wat dames naar parenclups om zogezegd eens goed te pakken genomen te worden en dan niet door andere vrouwen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:02 schreef junie het volgende:
[..]
wij zijn geen swingers of mensen die uberhaupt met andere delen van stellen sex beleven, dus als er geen mannen alleen binnen mogen is het niets voor ons. wij zijn daar denk ik toch te exclusief voor in gesteld of zo.![]()
dat geloof ik graag, ware het niet dat wij juist het contact dat je hebt voor de sex (en daar versta ik niet twee drankjes in je ondergoed onder) erg leuk/opwindend vinden. ook heb wij een sterke voorkeur voor single mannen, en dus niet mannen waarvan de vrouw in het bubbelbad op de verdieping hoger zit. kwestie van smaak en fantasie.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:12 schreef erodome het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn, een trio met 2 mannen is zo geregeld, als je daar echt op gericht bent heb je het zo voor elkaar, ook in een parenclub waar alleen stellen mogen komen.
hoe oud schat je de gemiddelde leeftijd dan?quote:Op maandag 18 juni 2007 10:26 schreef lord_sylus het volgende:
Waar ik altijd schrik voor heb is dat wij de jongste koppel gaan zijn die daar binnen stappen!
ben nog ni veel geweest en was telkens met mensen die ouder waaren dan wij!
![]()
ok niet veel ouder een jaar of 3 - 4 maar toch![]()
Das moeilijk ik denk vanaf 30 tot 35 ongeveer maar er zijn dan ook uitschieters he van 50 en ouder...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:25 schreef junie het volgende:
[..]
hoe oud schat je de gemiddelde leeftijd dan?
ja, dat dacht ik al wel... of die laatsten er nou op zitten te wachten om twintigers te zien en andersom..quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:27 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
Das moeilijk ik denk vanaf 30 tot 35 ongeveer maar er zijn dan ook uitschieters he van 50 en ouder...
Idd, mensen van in de 50 zijn blegh...quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:26 schreef junie het volgende:
[..]
ja, dat dacht ik al wel... of die laatsten er nou op zitten te wachten om twintigers te zien en andersom..![]()
Omdat je vriendin dat niet wil of omdat jij niet wilt dat zij wilt?quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik wil het een keer met een vriendin doen, maar niet met MIJN vriendin
wie wilt wat wilt wilt wilt .... dam kluts keitquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:36 schreef erodome het volgende:
[..]
Omdat je vriendin dat niet wil of omdat jij niet wilt dat zij wilt?
Bullsh*t!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 07:31 schreef tasri het volgende:
Heb gisteravond een hele discussie gehad over alleengaande mannen in de Fun. Vriendlief was het er niet mee eens. Op de trionights mogen stellen nl. een man meenemen. Hij vind dat alleengaande mannen, ik dus niet. De mannen die met stellen meekomen gedragen zich anders dan echte alleengaande mannen.
Maar om hem een plezier te doen dus even deze correctie: Als je als man zijnde met een stel meekomt kom je dus wel de Fun binnen.
nee, precies. en op vrijdag, hoe is het dan gesteld met de gemiddelde leeftijd/aantrekkelijkheid?quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:05 schreef DarqueRogue het volgende:
De fun4two is een van de beste parenclubs. Op zaterdagavond is het publiek ook meer richting de 25 / 30..is wat aantrekkelijker voor het jongere publiek. Op zondag moet je niet gaan, dan ligt het leeftijdsniveau aanzienlijk hoger.
Ik heb niks tegen ouderen die sex (willen) hebben, maar een aantrekkelijk gezicht is het niet![]()
Ik heb een sexy boxershort, zo met horizontale strepen zwart en dunne strepen waar je net ni kunt doorzien en waar de naad vanachter mijn poepje lekker laat zien voor de dames.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:05 schreef junie het volgende:
[..]
nee, precies. en op vrijdag, hoe is het dan gesteld met de gemiddelde leeftijd/aantrekkelijkheid?
ben ook wel benieuwd wat de mannen met die dresscode lingerie doen. voor vrouwen is dat niet zo moeilijk, maar vraag me wel af wat een man dan aandoet.
ik heb mijn vrouke laten kopen voor mijquote:Op donderdag 28 juni 2007 15:23 schreef erodome het volgende:
Mijn voorkeur, doe gewoon een mooie strakke boxer aan en aub geen sexy mannenlingerie, ik wil geen poepertjes zien, ik wil geen gay hempjes zien, sorry maar dat staat gay echt, is niet erg, maar ik vind het niet mooi.
Maar dit is mijn mening en die van mij alleen, weet niet hoe andere vrouwen erover denken, wat mij betrefd mag het dus vrij simpel, zonder opsmuk, zonder pogingen sexy te zijn, want meestal is dat vooral overdone naar mijn mening.
De jongeman is een Belg, gok ik, en hij bedoeld daar zijn billen meequote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:14 schreef junie het volgende:
poepje?
nou ja, in elk geval, denk dat mijn vriend ook gewoon een mooie boxer aantrekt en geen opzichtige dingen, is hij het type ook niet voor gelukkig. ik heb vanmiddag, lang leve hunkemoller 70% sale een mooi setje gekocht.nu het plan nog uitvoeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |