abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50458337
mooi
"Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover."
pi_50467081
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 17:02 schreef junie het volgende:

[..]

wij zijn geen swingers of mensen die uberhaupt met andere delen van stellen sex beleven, dus als er geen mannen alleen binnen mogen is het niets voor ons. wij zijn daar denk ik toch te exclusief voor in gesteld of zo.
Toch gaan er aardig wat dames naar parenclups om zogezegd eens goed te pakken genomen te worden en dan niet door andere vrouwen.

Om heel eerlijk te zijn, een trio met 2 mannen is zo geregeld, als je daar echt op gericht bent heb je het zo voor elkaar, ook in een parenclub waar alleen stellen mogen komen.

Clups als showboat bv hebben avonden waar er ook mannen alleen mogen komen, eerlijk gezegd zijn dat mijn avonden niet, teveel mannen denken nog, ik betaal om erin te mogen en nemen dat wat te letterlijk
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_50475662
Heb gisteravond een hele discussie gehad over alleengaande mannen in de Fun. Vriendlief was het er niet mee eens. Op de trionights mogen stellen nl. een man meenemen. Hij vind dat alleengaande mannen, ik dus niet. De mannen die met stellen meekomen gedragen zich anders dan echte alleengaande mannen.
Maar om hem een plezier te doen dus even deze correctie: Als je als man zijnde met een stel meekomt kom je dus wel de Fun binnen.
pi_50476048
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 22:12 schreef erodome het volgende:

[..]

Om heel eerlijk te zijn, een trio met 2 mannen is zo geregeld, als je daar echt op gericht bent heb je het zo voor elkaar, ook in een parenclub waar alleen stellen mogen komen.
dat geloof ik graag, ware het niet dat wij juist het contact dat je hebt voor de sex (en daar versta ik niet twee drankjes in je ondergoed onder) erg leuk/opwindend vinden. ook heb wij een sterke voorkeur voor single mannen, en dus niet mannen waarvan de vrouw in het bubbelbad op de verdieping hoger zit. kwestie van smaak en fantasie.
"Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover."
pi_50486022
acanthus is indedaad erg goed
don't dream it, do it!
pi_50569405
Waar ik altijd schrik voor heb is dat wij de jongste koppel gaan zijn die daar binnen stappen!
ben nog ni veel geweest en was telkens met mensen die ouder waaren dan wij!
ok niet veel ouder een jaar of 3 - 4 maar toch
pi_50620959
quote:
Op maandag 18 juni 2007 10:26 schreef lord_sylus het volgende:
Waar ik altijd schrik voor heb is dat wij de jongste koppel gaan zijn die daar binnen stappen!
ben nog ni veel geweest en was telkens met mensen die ouder waaren dan wij!
ok niet veel ouder een jaar of 3 - 4 maar toch
hoe oud schat je de gemiddelde leeftijd dan?
pi_50652794
Ligt beetje aan de avond Junie. Tenminste in de Fun bijvorbeeld zie je op zaterdag gemiddeld vrij jong publiek. Denk zo begin 20 tot en met begin 30. Zijn altijd uitzonderingen natuurlijk. Op zondag juist wat ouder publiek. Op de vrijdag vaak beetje van beide.

Is mijn ervaring dan... misschien denken anderen er weer anders over
"Toluca Lake. It's thirty minutes away. I'll be there in ten." <Winston Wolfe>
pi_50659948
Starter deeltje 1 meld zich....

Helaas zal het er voor ons nog een paar maanden niet inzitten om naar een club te gaan. Loop op het moment met een 34wk-toeter rond en ik kan me niet voorstellen dat uberhaupt iemand daar op me zit te wachten nu !

Heb nog steeds wel heel veel zin om het uit te gaan proberen!
pi_50681768
Ik wil het een keer met een vriendin doen, maar niet met MIJN vriendin
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_50682055
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 17:25 schreef junie het volgende:

[..]

hoe oud schat je de gemiddelde leeftijd dan?
Das moeilijk ik denk vanaf 30 tot 35 ongeveer maar er zijn dan ook uitschieters he van 50 en ouder...
pi_50701164
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 09:27 schreef lord_sylus het volgende:

[..]

Das moeilijk ik denk vanaf 30 tot 35 ongeveer maar er zijn dan ook uitschieters he van 50 en ouder...
ja, dat dacht ik al wel... of die laatsten er nou op zitten te wachten om twintigers te zien en andersom..
pi_50701399
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 19:26 schreef junie het volgende:

[..]

ja, dat dacht ik al wel... of die laatsten er nou op zitten te wachten om twintigers te zien en andersom..
Idd, mensen van in de 50 zijn blegh... , in de sauna is het vaak ook geen porem.

Maar goed, het lijkt me dat er nog veel meer keuze over is
PWBF
pi_50705991
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 09:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik wil het een keer met een vriendin doen, maar niet met MIJN vriendin
Omdat je vriendin dat niet wil of omdat jij niet wilt dat zij wilt?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_50707441
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 21:36 schreef erodome het volgende:

[..]

Omdat je vriendin dat niet wil of omdat jij niet wilt dat zij wilt?
wie wilt wat wilt wilt wilt .... dam kluts keit
pi_50763071
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 07:31 schreef tasri het volgende:
Heb gisteravond een hele discussie gehad over alleengaande mannen in de Fun. Vriendlief was het er niet mee eens. Op de trionights mogen stellen nl. een man meenemen. Hij vind dat alleengaande mannen, ik dus niet. De mannen die met stellen meekomen gedragen zich anders dan echte alleengaande mannen.
Maar om hem een plezier te doen dus even deze correctie: Als je als man zijnde met een stel meekomt kom je dus wel de Fun binnen.
Bullsh*t!

Op 1 avond ja,niet op de rest van de avonden,dan komen er alleen maar stellen.Een extra vrouw meenemen mag wel,en op elke avond.Waarom ze dit hebben gedaan is dat vrouwen minder (veel minder) opdringerig zijn dan mannen.
In clubs waar alleenstaande mannen komen is het vaak dat alle mannen moeten scoren,ze willen letterlijk hun ei(oh nee,zaad) kwijt :p .
Vrouwen hebben dat toch minder en vaak stoeien ze met het stel waarmee ze zijn gekomen.
pi_50781197
eeeeeens !
"Toluca Lake. It's thirty minutes away. I'll be there in ten." <Winston Wolfe>
pi_50810069
Ik heb zaterdag de meest zalige bezoek naar een club gehad ooit

"2 of haerts" in bracht net over de grens met belgie (zalige club)

ik mijn vriendin haar beste vriendin en haar vriendje ..... van 22.00u tot 3.00u daar gezeten en alles gedaan dat we maar konden indenken trio MVM VVM VV (en wij toekijken) en in't algemeen goede stevige sex gehad

En nadien thuis met mijn vriendin nog Zalig afgesloten met stevige harde sex

Moet wel zeggen dat mijn .... nu wel zwaar vermoeid is
  donderdag 28 juni 2007 @ 12:05:34 #69
184325 DarqueRogue
Da's moeilijk te zeggen
pi_50932888
De fun4two is een van de beste parenclubs. Op zaterdagavond is het publiek ook meer richting de 25 / 30..is wat aantrekkelijker voor het jongere publiek. Op zondag moet je niet gaan, dan ligt het leeftijdsniveau aanzienlijk hoger.

Ik heb niks tegen ouderen die sex (willen) hebben, maar een aantrekkelijk gezicht is het niet
"Life is a Bitch, then you marry one someday"
pi_50939225
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 12:05 schreef DarqueRogue het volgende:
De fun4two is een van de beste parenclubs. Op zaterdagavond is het publiek ook meer richting de 25 / 30..is wat aantrekkelijker voor het jongere publiek. Op zondag moet je niet gaan, dan ligt het leeftijdsniveau aanzienlijk hoger.

Ik heb niks tegen ouderen die sex (willen) hebben, maar een aantrekkelijk gezicht is het niet
nee, precies. en op vrijdag, hoe is het dan gesteld met de gemiddelde leeftijd/aantrekkelijkheid?

ben ook wel benieuwd wat de mannen met die dresscode lingerie doen. voor vrouwen is dat niet zo moeilijk, maar vraag me wel af wat een man dan aandoet.
pi_50939551
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 15:05 schreef junie het volgende:

[..]

nee, precies. en op vrijdag, hoe is het dan gesteld met de gemiddelde leeftijd/aantrekkelijkheid?

ben ook wel benieuwd wat de mannen met die dresscode lingerie doen. voor vrouwen is dat niet zo moeilijk, maar vraag me wel af wat een man dan aandoet.
Ik heb een sexy boxershort, zo met horizontale strepen zwart en dunne strepen waar je net ni kunt doorzien en waar de naad vanachter mijn poepje lekker laat zien voor de dames.

Maar sommige mannen dagen op in tanga of string, alle alles mag voor de mannen ook, wil je in een volledig doorzichtig onderbroek komen dan doe je maar, niemand zal raar opkijken
pi_50939853
Mijn voorkeur, doe gewoon een mooie strakke boxer aan en aub geen sexy mannenlingerie, ik wil geen poepertjes zien, ik wil geen gay hempjes zien, sorry maar dat staat gay echt, is niet erg, maar ik vind het niet mooi.

Maar dit is mijn mening en die van mij alleen, weet niet hoe andere vrouwen erover denken, wat mij betrefd mag het dus vrij simpel, zonder opsmuk, zonder pogingen sexy te zijn, want meestal is dat vooral overdone naar mijn mening.
pi_50940328
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 15:23 schreef erodome het volgende:
Mijn voorkeur, doe gewoon een mooie strakke boxer aan en aub geen sexy mannenlingerie, ik wil geen poepertjes zien, ik wil geen gay hempjes zien, sorry maar dat staat gay echt, is niet erg, maar ik vind het niet mooi.

Maar dit is mijn mening en die van mij alleen, weet niet hoe andere vrouwen erover denken, wat mij betrefd mag het dus vrij simpel, zonder opsmuk, zonder pogingen sexy te zijn, want meestal is dat vooral overdone naar mijn mening.
ik heb mijn vrouke laten kopen voor mij
pi_50974010
poepje?

nou ja, in elk geval, denk dat mijn vriend ook gewoon een mooie boxer aantrekt en geen opzichtige dingen, is hij het type ook niet voor gelukkig. ik heb vanmiddag, lang leve hunkemoller 70% sale een mooi setje gekocht. nu het plan nog uitvoeren.
pi_50974258
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 16:14 schreef junie het volgende:
poepje?

nou ja, in elk geval, denk dat mijn vriend ook gewoon een mooie boxer aantrekt en geen opzichtige dingen, is hij het type ook niet voor gelukkig. ik heb vanmiddag, lang leve hunkemoller 70% sale een mooi setje gekocht. nu het plan nog uitvoeren.
De jongeman is een Belg, gok ik, en hij bedoeld daar zijn billen mee
En met "poepen" bedoelen ze daar ook weer iets anders dan wij En dat is meer ontopic dan je zou verwachten

en omg, wat doe ik in dit topic
“The truth is that parents are not really interested in justice. They just want quiet.”
Amsterdam ... zo slecht nog niet
TACT: The ability to tell a man to go to hell and make him feel happy that he is on his way
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')