abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 juli 2007 @ 20:49:27 #101
184829 waxlash
c'est moi
pi_51107185
Mijn vriendin en ik hebben vorig jaar een aantal maal de Gogonuts bezocht, en het erg naar ons zin gehad.

Nu is deze tent natuurlijk dicht, hebben jullie enig idee welke club ongeveer dezelfde sfeer heeft?

We zijn beiden nogal fors (niet extreem dik, maar wel wat overgewicht), en hebben gehoord dat je bij sommige clubs daardoor niet binnengelaten wordt.
  woensdag 4 juli 2007 @ 08:15:18 #102
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_51119185
zo zie je maar weer, men zeurt altijd over dat je als neger of maroc word gediscrimineerd......maar als je lelijk, dik of klein bent word je ook altijd gediscrimineerd bij clubs etc. Zelfs door je 'eigen' ras!
  woensdag 4 juli 2007 @ 09:23:14 #103
183302 light_and_dark
The sun and the moon
pi_51120137
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 08:15 schreef EdPowers het volgende:
zo zie je maar weer, men zeurt altijd over dat je als neger of maroc word gediscrimineerd......maar als je lelijk, dik of klein bent word je ook altijd gediscrimineerd bij clubs etc. Zelfs door je 'eigen' ras!
Ze hebben gehoord dat ze geweigerd kunnen worden bij een parenclub. Jij maakt er van dat alle lelijke, dikke of kleine mensen worden gediscrimineerd bij alle clubs en meer
Het lijkt mij dat als dat zo zou zijn, er weinig klanten over blijven voor die clubs.
De nummer twee is de eerste verliezer.
pi_51120381
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 09:23 schreef light_and_dark het volgende:

[..]

Ze hebben gehoord dat ze geweigerd kunnen worden bij een parenclub. Jij maakt er van dat alle lelijke, dikke of kleine mensen worden gediscrimineerd bij alle clubs en meer
Het lijkt mij dat als dat zo zou zijn, er weinig klanten over blijven voor die clubs.
inderdaad, je vind daar niet alleen supper modellen met perfecte lichamen en mannen met de perfecte borstkasen een lul van 25cm... want perfectie hangt af van de persoon die het aanschouwd en dat begrijpen ze maar al te goed in z'n club.

en negers en marocanen mogen binnen in de meeste maar ze moeten zich zoals de rest daar dan ook deftig gedragen en dat is vaker het probleem
  woensdag 4 juli 2007 @ 09:36:23 #105
181239 Uitzondering
op de regel...
pi_51120410
in mystique kan je gewoon binnen zonder vlees keuring hoor. je moet daar soms wel even je handen voor je ogen houden. Maar ik vindt het een super tent. gezellig stappen, goed eten, goede voorzieningen, aardig personeel. mooie locatie ook...

Heb dat zelf ook vaker gehoord. dat je na je eerste bezoek aan een club, een paar dagen later een brier in de bus krijgt dat je bezoek niet gewenst is. ronduit schandalig!
Als twee echtparen echt paren, hebben vier echtgenoten echt genoten
  woensdag 4 juli 2007 @ 10:05:55 #106
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_51121097
hoe zit dat eigenlijk met marokanen? Die schijnen ook frequent te bezoeken, maar die gaan dan meestal als single man er naartoe dan? En dan? Zijn ze heel erg pushy ofzo?
pi_51121187
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 09:36 schreef Uitzondering het volgende:
in mystique kan je gewoon binnen zonder vlees keuring hoor. je moet daar soms wel even je handen voor je ogen houden. Maar ik vindt het een super tent. gezellig stappen, goed eten, goede voorzieningen, aardig personeel. mooie locatie ook...

Heb dat zelf ook vaker gehoord. dat je na je eerste bezoek aan een club, een paar dagen later een brier in de bus krijgt dat je bezoek niet gewenst is. ronduit schandalig!
Zeker gezellig daar,tis net een bruin cafe.Eten is ook goed,personeel is aardig,locatie is ook mooi,incl. een mooi zwembad,maar de inrichting is helemaal niks in vergelijking met de fun4two.
pi_51121413
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 10:05 schreef EdPowers het volgende:
hoe zit dat eigenlijk met marokanen? Die schijnen ook frequent te bezoeken, maar die gaan dan meestal als single man er naartoe dan? En dan? Zijn ze heel erg pushy ofzo?
Tja meestal wel een beetje, ze betalen en willen daarvoor sex, en als koppel betaal je om fun te hebben en dat moet niet met iemand anders erbij maar mag...

zij snappen niet dat NEE NEE is alhoewel je soms z'n blanke mensen heb ook
  woensdag 4 juli 2007 @ 10:18:57 #109
184829 waxlash
c'est moi
pi_51121423
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 09:36 schreef Uitzondering het volgende:

Misschien de Mystique eens uitproberen dan (website ziet er wel ok uit). Wat is de gemiddelde leeftijd daar?
pi_51122828
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 10:18 schreef waxlash het volgende:

[..]

Misschien de Mystique eens uitproberen dan (website ziet er wel ok uit). Wat is de gemiddelde leeftijd daar?
Of de Fata als dat dichterbij is .. wij gaan er al jaren heen echt een top club zonder vleeskeuring ..
Maar Mystique is zeker ook een topclub ook al een paar keer geweest alleen de faciliteiten zijn iets minder maar de prijs is ook iets minder ..

Leeftijd denk ik hetzelfde als de fata zaterdags rond de 30 gemiddeld en vrijdag en zondags rond de 40 gemiddeld
ACWW : 2191-9227-8630 / Fun4Two / McReal
  woensdag 4 juli 2007 @ 11:17:45 #111
184829 waxlash
c'est moi
pi_51123237
Bedankt voor jullie advies, wij gaan zeker een van de twee (misschien wel beiden) uitproberen!
pi_51126089
Komen er eigenlijk veel van jullie naar belgische clubs? bijvoorbeeld net over de grens in brecht de '2 of hearts'
  woensdag 4 juli 2007 @ 13:08:29 #113
37769 erodome
Zweefteef
pi_51127289
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 20:49 schreef waxlash het volgende:
Mijn vriendin en ik hebben vorig jaar een aantal maal de Gogonuts bezocht, en het erg naar ons zin gehad.

Nu is deze tent natuurlijk dicht, hebben jullie enig idee welke club ongeveer dezelfde sfeer heeft?

We zijn beiden nogal fors (niet extreem dik, maar wel wat overgewicht), en hebben gehoord dat je bij sommige clubs daardoor niet binnengelaten wordt.
Is niet waar, het wordt van fun gezegd, maar ik ken wel wat luitjes die daar komen en daar zitten ook wat stevigere mensen tussen.
Ze accepteren daar vooral geen onverzorgdheid...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 4 juli 2007 @ 13:09:49 #114
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_51127348
Definieer onverzorgheid? Scheren? Vieze onderbroeken?
  woensdag 4 juli 2007 @ 13:10:00 #115
37769 erodome
Zweefteef
pi_51127359
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 10:05 schreef EdPowers het volgende:
Geen idee, ben ze nog nooit tegengekomen, moet wel zeggen dat ik op een enkele keer na alleen op paren avonden ben geweest.

Maar als ze er zijn hebben ze zich gewoon aan de regels te houden, doen ze dat niet dan staan ze erg snel weer buiten.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 4 juli 2007 @ 13:13:44 #116
37769 erodome
Zweefteef
pi_51127518
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 13:09 schreef EdPowers het volgende:
Definieer onverzorgheid? Scheren? Vieze onderbroeken?
Dat soort dingen, maar ook geen moeite doen je leuk aan te kleden enz.

Overdreven overgewicht zijn ze niet zo blij mee bij fun, dat is waar, maar dat gaat voorbij een buikje, voorbij stevig zijn.
Ik ken wat mensen die daar komen die best een buikje hebben, ken ook een vrouw die er weleens is geweest die echt best dik is(maar oh zo verzorgd, ziet er altijd puik uit), die laatste voelde zich daar minder op haar gemak, maar werd niet geweigerd.
  woensdag 4 juli 2007 @ 13:24:36 #117
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_51127935
Misschien een gat in de markt, een parenclub voor mensen met overgewicht only
  woensdag 4 juli 2007 @ 13:59:10 #118
183302 light_and_dark
The sun and the moon
pi_51129464
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 13:24 schreef EdPowers het volgende:
Steeds meer mensen zijn te dik in Nederland en ik neem aan dat sommige van hun ook wel eens naar een parenclubje willen
Gat in de markt dus.
De nummer twee is de eerste verliezer.
pi_51129907
ja of een markt in de gat!

hangt af hoe ver de billen kunnen sprijden voor oppervlakte
  woensdag 4 juli 2007 @ 16:46:04 #120
184829 waxlash
c'est moi
pi_51136007
Het is juist de combinatie van verschillende soorten mensen die een parenclub interessant maakt, lijkt me. Dus een club openen voor alleen een bepaald soort personen lijkt me een verkeerd idee.
pi_51136704
ja, iemand die zelf overgewicht heeft hoeft niet perse te geilen op iemand die zelf ook dikker is. en andersom, er zijn genoeg slanke mensen die weer heet zijn van molligere types.

denk dat wij zelf ergens deze zomer nog wel eens gaan kijken in de fun, zoals het het er nu uitziet.
"Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover."
  donderdag 5 juli 2007 @ 13:01:54 #122
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_51164195
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 17:18 schreef BillyOcean het volgende:

[..]

Ik heb dit topicje even doorgelezen. Just for 4 (en nee daar bedoel ik geen Pc mee )
Maar wat is er mis met een mooie blauw/wit geruitte wat minder strak zittende boxershort?
Zoiets als dit hieronder... Val ik dan heel erg uit de toon??

[afbeelding]

Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
pi_51217974
quote:
Lijkt me goed. Doe er dan ook een waar alleen lekkere wijfen mogen komen .

Lijkt me niet dat dat gaat werken .
  zaterdag 7 juli 2007 @ 08:19:50 #124
185237 maszter
¿Que pasa?
pi_51224380
quote:
Met een weegschaal en een meetlat bij de ingang>? Wat is de limiet?
  zaterdag 7 juli 2007 @ 10:42:02 #125
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_51225542
Tja het klinkt misschien hard, maar het is denk ik voor andere (slankere) mensen niet echt heel opwindend om (heel) dikke mensen te zien seksen of het er zelf mee te doen. Als je heel eerlijk bent, dan weet je ook wel wel type mens qua seksuele aantrekkingskracht goed in de smaak alt en welk type mens iets minder. Dan kun je je ook wel voorstellen dat een clubeigenaar liever iets minder mensen van die laatste categorie binnen wil hebben. Immers, goed voorbeeld doet goed volgen.
Je kan dat discriminatie noemen, maar selectie op uiterlijk gebeurt overal. Als ik een hippe nachtclub zou hebben zou ik niet het vrijgezellenfeest van Hermien uit Klazienaveen binnen willen hebben. Omdat de bezoekers die ik in mijn club zou willen zien, zich daarmee niet kunnen en willen identificeren. Tja nogmaals het klinkt hard, maar een parenclub is een commercieel bedrijf waar centen moeten worden verdiend.
pi_51228608
quote:
En dan een bom erop.
Verbaal terrorist
  zaterdag 7 juli 2007 @ 16:34:44 #127
184829 waxlash
c'est moi
pi_51234036
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 13:01 schreef Verloren_onschuld het volgende:

[..]

En dan een bom erop.
Tja, dat werkt ongetwijfeld een stuk beter dan Sonja Bakker
pi_51240104
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 16:34 schreef waxlash het volgende:

[..]

Tja, dat werkt ongetwijfeld een stuk beter dan Sonja Bakker
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
Verbaal terrorist
  zondag 8 juli 2007 @ 11:26:41 #129
185237 maszter
¿Que pasa?
pi_51255443
Zeker bij bovenmatig zweten door bovenmatig gewicht
pi_51281663
zaterdag wordt het bij mij thuis ff parenclub

een andere koppel komt langs voor wat Fun 4 4
wordt zalig, de vrouwen hebben afgesproken een lesbische showke te willen geven aan de 2 mannen
  maandag 9 juli 2007 @ 10:22:42 #131
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_51283029
webcammetje aanzetten?
pi_51283129
quote:
Op maandag 9 juli 2007 10:22 schreef EdPowers het volgende:
webcammetje aanzetten?
Sorry heb geen webcam anders wel wa geld mee kunnen verdienen!
pi_51283436
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 17:07 schreef junie het volgende:

denk dat wij zelf ergens deze zomer nog wel eens gaan kijken in de fun, zoals het het er nu uitziet.
Wat heeft jullie van gedachten doen veranderen?
PWBF
pi_51284151
we twijfelen nog steeds, maar hebben besloten toch te proberen of het wat is. anders blijven we maar denken hoe het er zou zijn. en als het echt niet bevalt zijn we snel genoeg weer weg.

dus als het een van de komende weekends wat beter weer is gaan we eens een kijkje nemen.
"Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover."
pi_51284217
quote:
Op maandag 9 juli 2007 11:04 schreef junie het volgende:
we twijfelen nog steeds, maar hebben besloten toch te proberen of het wat is. anders blijven we maar denken hoe het er zou zijn. en als het echt niet bevalt zijn we snel genoeg weer weg.

dus als het een van de komende weekends wat beter weer is gaan we eens een kijkje nemen.
gewoon beseffen dat je geduld moet hebben en geluk (zoals wij in de tijd) dat een koppel je aanspreekt die goede bedoelingen heeft, en dan gaat alles lekker vlotjes
pi_51285532
komt vast wel goed.
pi_51285721
quote:
Op maandag 9 juli 2007 11:45 schreef junie het volgende:
komt vast wel goed.
Dat is de mentaliteit die je nodig hebt
pi_51334614
wij gaan ook regelmatig ernaartoe "fun4two"

wij zijn 24+ 22

We gingen er al 2 jaar geleden voor het eerst naartoe

Wil je wat weten laat maar weten

Wij vinden het erg leuk daar
Wil je iets weten ask me :D
pi_51340447
welke avond gaan jullie meestal?
pi_51350720
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 21:55 schreef junie het volgende:
Junie,als je op de zaterdagavond gaat heb je de meeste kans mensen van je eigen leeftijd te ontmoeten.
Ook is het zo dat op de zaterdagavond er meer een "dans" publiek is,iig geen die hard swingers.

Maar dan nog kan het zo zijn dat het publiek een hogere gem. leeftijd heeft,het scheelt echt van dag tot dag.
Kortom,de zaterdag is perfect voor de beginner,maar het publiek verschilt heel erg.
De zondag is de leeftijd hoger,maar wat wel een voordeel van de zondag is is dat het bij goed weer eerder open gaat en dat je lekker in de tuin kan.
Lekker in de buitenlucht sex,zwembad open.
Vrijdag is ook leuk,ik persoonlijk bv had van de sexpertnight meer verwacht,lees veel heftiger.

Oh ja,je weet dat je de 1e keer wat duurder uit bent he?
pi_51352790
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 21:55 schreef junie het volgende:
altijd op zaterdag

en jullie? hoe oud waren jullie trouwens?

Zondag komen veel oudere mensen..... Vrijdag avond kan ook op zich leuk zijn... Sexexpertnight hoeft voor mij niet wil ook nog ergens rust en niet overal SEX! Vind beneden lekker chillen en praten ook fijn
pi_51352928
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 13:08 schreef erodome het volgende:

[..]

Is niet waar, het wordt van fun gezegd, maar ik ken wel wat luitjes die daar komen en daar zitten ook wat stevigere mensen tussen.
Ze accepteren daar vooral geen onverzorgdheid...
Ik heb wel meegemaakt dat ze in de fun regelmatig mensen niet binnenlaten. Ze worden pas kieskeurig als het goed druk is! dat is mijn ervaring ermee.
pi_51353727
wij zijn 28 en gaan voor de gigolo of de beetje bi-vrijdagavond, denken we.
pi_51353982
beetje bi avond is op zich ook wel leuk, maar voorkeur gaat voor mij op zaterdag

en gigalo no thanks
pi_51354562
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 17:51 schreef Dainese het volgende:
Starter deeltje 1 meld zich....

Helaas zal het er voor ons nog een paar maanden niet inzitten om naar een club te gaan. Loop op het moment met een 34wk-toeter rond en ik kan me niet voorstellen dat uberhaupt iemand daar op me zit te wachten nu !

Heb nog steeds wel heel veel zin om het uit te gaan proberen!
je moet eens weten hoeveel mannen een zwangere vrouw wel geil vinden hahaha.

mijn vrouw is drie keer zwanger geweest en heb het alle drie keren bloedje geil gevonden hoor
meet me myself and my wife ghegheghe
pi_51359649
wat is er zo leuk aan de zaterdag dan?

en gigolo met strikje, daar zeg ik dan ook weer geen nee tegen hoor
pi_51359696
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 11:24 schreef runfokkerrun het volgende:

[..]

je moet eens weten hoeveel mannen een zwangere vrouw wel geil vinden hahaha.

mijn vrouw is drie keer zwanger geweest en heb het alle drie keren bloedje geil gevonden hoor
WTF verkeerde topic denk ik hoor
  woensdag 11 juli 2007 @ 21:15:25 #148
58560 Oksel
Gezellig.
pi_51374714
Hm. Fun4Two is leuk.
pi_51379779
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 14:07 schreef junie het volgende:
wat is er zo leuk aan de zaterdag dan?

en gigolo met strikje, daar zeg ik dan ook weer geen nee tegen hoor
Tja voor mij hoeft dat gigalo niet zo (ben zelf man hé en mijn vriendin ook niet heeft liever een meid erbij! )

Op zaterdag meer jeudige personen, wij zijn zelf ook nog vrij jong
pi_51385219
nee, een gigalo hoeft voor mij ook niet, een gigolo daarentegen..
meen eerder hier gelezen te hebben dat het juist de vrijdag was waar de leeftijd gemiddeld gezien het laagst was..
pi_51402280
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 08:55 schreef junie het volgende:
nee, een gigalo hoeft voor mij ook niet, een gigolo daarentegen..
meen eerder hier gelezen te hebben dat het juist de vrijdag was waar de leeftijd gemiddeld gezien het laagst was..
typfoutje
pi_51410848
Vind dat toch vreemd....

Er zijn wel parenclubs geweest(en die zijn er vast nogsteeds) waar betaalde dames zitten.
Men spreekt daar vaak schande over, dat doe je toch niet hoeren in een parenclub.

Maar als het dan ineens over gigolo's gaat, mannen die betaald worden om in dit geval vrouwen te plezieren is het ineens helemaal te gek, joepie, gaan we doen

Ik durf te wedden dat de meeste vrouwen die wel naar die gigolo avond zouden gaan het niet zo ok zouden vinden als het om een club ging met vrouwelijke hoeren ertussen.
pi_51418834
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 22:29 schreef erodome het volgende:
Vind dat toch vreemd....

Er zijn wel parenclubs geweest(en die zijn er vast nogsteeds) waar betaalde dames zitten.
Men spreekt daar vaak schande over, dat doe je toch niet hoeren in een parenclub.

Maar als het dan ineens over gigolo's gaat, mannen die betaald worden om in dit geval vrouwen te plezieren is het ineens helemaal te gek, joepie, gaan we doen

Ik durf te wedden dat de meeste vrouwen die wel naar die gigolo avond zouden gaan het niet zo ok zouden vinden als het om een club ging met vrouwelijke hoeren ertussen.
Is het niet zo dat zo'n gigolo avond meer de naam is dan feitelijk gigolo's inhuren?
Ik dacht namelijk dat zo'n "gigolo" een door de uitbater gevraagde bekende is die zich op andere momenten (single avonden in dezelfde of een bevriende club) als een goede gast weet te gedragen, en de vrouwen weet te plezieren (dus meer aandacht aan de vrouw dan aan zichzelf, en niet na een uur na opening al naar huis willen omdat het zaakje leeggespoten is).
Niet het betaal aspect van de gigolo, maar wel de aandacht als een gigolo zeg maar (gratis naar binnen als man zou je aan de andere kant al een vorm van betaling kunnen noemen, maar hoeveel alleenstaande dames zijn dan prostiituees of halve prostituees, die krijgen in veel gelegenheden ook korting als alleenstaande).

Kan zijn dat ik ernaast zit hoor (ben alleenstaande, en ben ook nog nooit gevraagd als gigolo), maar waarom zou er een gigolo betaald worden wanneer er genoeg potente heren zijn die maar wat graag die ene loslopende heer willen zijn tussen al die koppels (koppels die juist voor die ene avond gekozen hebben)
pi_51419621
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 22:29 schreef erodome het volgende:
Vind dat toch vreemd....

Mijn bescheide mening:

Hoeren worden altijd in een slecht daglicht gebracht omdat ze zo 'goedkoop' zijn en alom bekend
Gigolo's klinkt dan weer shishi (chikker), misschien moeten ze die dames in parenclubs Callgirls noemen klinkt dan ook even chic ni?
pi_51428162
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 05:01 schreef frederik het volgende:

[..]

Iswaarom zou er een gigolo betaald worden wanneer er genoeg potente heren zijn die maar wat graag die ene loslopende heer willen zijn tussen al die koppels (koppels die juist voor die ene avond gekozen hebben)
omdat de club die mannen inderdaad kent, ze er waarschijnlijk, lijkt mij zo, goed uitzien en omdat ze dan weten dat het geen wanhopige frusties zijn die geen 'nee' willen horen - denk ik?
precies redenen voor ons om naar die avond toe te gaan. ingehuurd, betaald, wat dan ook, waarschijnlijk beleven we wel een erg lekkere avond/nacht..

(hoewel de plannen nu toch verschuiven naar een zaterdag )
pi_51448473
hoe dat zo dan verschuiven naar een zaterdag?
  zaterdag 14 juli 2007 @ 10:33:19 #157
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_51455702
Even een TerugVindParenclub plaatsen

Wil ook nog steeds eens met mijn vriendin naar een club, maar ze vindt 't nog wat te eng denk ik
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
pi_51455797
zaterdag is voor ons qua werk etc relaxter, dus dan maar geen thema
pi_51461191
waarschijnlijk gaan we 2night.... of volgende week even kijken
pi_51465350
ok, wij hebben ook wel gedacht vanavond te gaan maar de vrouwelijke moeder natuur vond dat een minder geslaagd plan
pi_51465419
Vanavond
pi_51485976
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 17:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
Vanavond
Nog geweest?

Wij wel was lekker rustig! maar wel erg leuk en lekker
pi_51486491
quote:
Op zondag 15 juli 2007 12:46 schreef icqnummer het volgende:

[..]

Nog geweest?

Wij wel was lekker rustig! maar wel erg leuk en lekker
Zijn niet naar de club gegaan, zijn blijven hangen bij een stel
Volgende keer weer club-bezoek
pi_51490710
quote:
Op zondag 15 juli 2007 13:03 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Zijn niet naar de club gegaan, zijn blijven hangen bij een stel
Volgende keer weer club-bezoek
nah een thuis bezoekje vind ik niet zo liever naar een club
pi_51509013
quote:
Op zondag 15 juli 2007 15:35 schreef icqnummer het volgende:

[..]

nah een thuis bezoekje vind ik niet zo liever naar een club
Mee eens! Moet nu echt alles saai en gemakkelijk? Hoort drugs er trouwens bij op die thuis avondjes? Mijn god zeg, ik ben er een paar keer van geschrokken ja.
Assumption is the mother of all fuck-ups.....
pi_51511579
drugs? voor mij niet geen drugs en geen alcohol nodig
pi_51511977
heb zaterdag een eigen privé parenclubje gehad.... bij een koppel thuis geweest en van 22.00 tot 2.00 lekker stevig geëxperimenteerd en aan partnerruil gedaan
  maandag 16 juli 2007 @ 21:46:35 #168
37769 erodome
Zweefteef
pi_51536986
quote:
Op maandag 16 juli 2007 00:59 schreef boixe het volgende:

[..]

Mee eens! Moet nu echt alles saai en gemakkelijk? Hoort drugs er trouwens bij op die thuis avondjes? Mijn god zeg, ik ben er een paar keer van geschrokken ja.
Bij sommigen wel, bij anderen niet.
Ik mag graag op dat soort avondjes een beetje doorzakken, maar dat zou ik dan weer niet doen als ik niet weet of de mensen die komen het op prijs stellen, sterker nog, moet je wel kennen en weten dat je ook van doorzakken houdt wil ik het doen(met z'n allen doorzakken is leuk, nuchtere mensen en mensen onder invloed samen is minder).

Avondjes thuis zijn anders dan parenclubs, heeft bar weinig met saai en makkelijk te maken, soms is het gewoon leuk om lekker te ouwehoeren met z'n allen, lekker hangen, beetje seksen, beetje doen, maar alles lekker in de luxe van je eigen huisje.
Soms is naar een parenclub gaan leuker.

Thuis vind ik het alleen leuk met mensen waarbij ik weet dat het gezellig gaat worden, ik het ook uit ga houden dat ze de hele tijd op mijn lip zitten
  maandag 16 juli 2007 @ 21:47:23 #169
37769 erodome
Zweefteef
pi_51537027
quote:
Op maandag 16 juli 2007 06:43 schreef icqnummer het volgende:
drugs? voor mij niet geen drugs en geen alcohol nodig
Het is ook geen nodig hebben he
pi_51540479
Wij daten ook alleen thuis met stellen of dames die we kennen en drugs doet daar niet aan mee, af en toe een club bezoeken hoort soms ook tot de mogelijkheden
pi_51548076
iemand het programma'way of life' gezien gisteravond? ik weet niet wat ze ermee wilden bereiken, maar ons angstige beeld van de gemiddelde pc-bezoeker is weer visueel bevestigd...
we houden ons maar voor dat alleen de die-hard swinger zich zo in de kijker zet op tv, en dat er heus ook wel leuke mensen naar toe gaan, die je niet in allerlei docu's ziet...
pi_51548087
nope, gemist
pi_51549765
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 08:11 schreef junie het volgende:
iemand het programma'way of life' gezien gisteravond? ik weet niet wat ze ermee wilden bereiken, maar ons angstige beeld van de gemiddelde pc-bezoeker is weer visueel bevestigd...
we houden ons maar voor dat alleen de die-hard swinger zich zo in de kijker zet op tv, en dat er heus ook wel leuke mensen naar toe gaan, die je niet in allerlei docu's ziet...
Wat vind je van de mensen in het Sexcetera filmpje op de Fun4Two website? Op een enorme Dries Roelvink wannabe na moet ik toch zeggen dat het wel mooie mensen zijn.
PWBF
pi_51551105
Ik heb het ook gezien en de mensen die geinterviewd werden is ook niet "ons slag" zeg maar. Het probleem met dit soort programma's is dat velen net als ons denken: Zal wel weer een ranzig programma ala Jambers e.d. worden, dus daar werken we niet aan mee. I.v.m. ons werk zouden we niet zomaar aan zoiets mee kunnen werken. Aan de andere kant hou je zo juist het taboe in stand.
Nu ik de uitzending gezien heb ben ik toch wel positief. Het had niet het Jambers gehalte dat we verwacht hadden en ze hebben de goede clubs benaderd en het prima in beeld gebracht.
pi_51552008
met name die beelden van die club in beek en donk of zo, temptations?.... dat was niet wat we wilden zien. fun4two zag er opzichzelf wel leuk uit, (maar goed, dat wisten we al door die filmpjes op hun site) maar vond de mensen die zo vaak in beeld kwamen echt drie keer niks. die feestjes, little sins of zo, daar leek het publiek wel erg goodlooking.
pi_51552229
Er waren wat beelden van de fun en de mystique,maar wat ons betreft kan er niets tippen aan de fun.
Toevallig spraken wij iemand in de mystique en die zei ook :"je hebt parenclubs,en je hebt de fun".
Fun4two is erg netjes ingericht,speels,maar ook classy.
Je kan pas eenmening hebben als je het in het echt gezien hebt.
De mystique valt echt tegen als je in de fun bent geweest.
Wat wel beter(groter) is in de mystique is het bubbelbad,alleen jammer dat ze zoveel chloor gebruiken,had echt heel erg last van mijn ogen toen.
In belgie heb je ook genoeg clubs,maar daar weet ik niet wat ik er nou vanmoet vinden.Er schijnt in het oosten van ons landje ook een nwe club te zijn,wie weet waar.
pi_51715878
IN Belgie zit nog CLub Z in de buurt van Gent. Nooit geweest naar moet erg relaxt zijn met veel jonge mensen. Beetje de Fun van Belgie.

Zit een nieuwe club inderdaad volgens mij in noord limburg... kom ff niet meer op de naam
"Toluca Lake. It's thirty minutes away. I'll be there in ten." <Winston Wolfe>
  zondag 22 juli 2007 @ 17:51:01 #178
71614 BillyOcean
Get out of my dreams you woman
pi_51724163
Ik heb de filmpjes bekeken op de fun4two site. Het kan toch niet waar zijn dat daar alleen maar "mooie" (lees hele gespierde gasten en blonde rondborstige dames) rondlopen? Dat zijn toch gewoon ingehuurde mensen...
Doch vlakbij zwerft 'n exquise gympje
pi_51731439
quote:
Op zondag 22 juli 2007 13:33 schreef franky99 het volgende:
IN Belgie zit nog CLub Z in de buurt van Gent. Nooit geweest naar moet erg relaxt zijn met veel jonge mensen. Beetje de Fun van Belgie.
Beter nog: Acanthus
ClubZ is leuk maar kan echt niet aan bovenstaande tippen.
pi_51745195
quote:
Op zondag 22 juli 2007 17:51 schreef BillyOcean het volgende:
Ik heb de filmpjes bekeken op de fun4two site. Het kan toch niet waar zijn dat daar alleen maar "mooie" (lees hele gespierde gasten en blonde rondborstige dames) rondlopen? Dat zijn toch gewoon ingehuurde mensen...
Dat zijn inderdaad modellen. De Fun schijnt wel een deurbeleid te hebben. Ik zeg schijnt, want ik ben er nog steds niet van overtuigd. Wel is het zo dat je er geen overdreven dikke mensen tegenkomt.
  woensdag 15 augustus 2007 @ 18:40:10 #181
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_52397520
*Schop*

Ik ga ws. het 2e weekend van september met mijn vriendin naar de fata (allebei eerste keer, als ik m'n bezoek aan de clubmeet van begin vorig jaar even negeer). Zijn er nog mensen met tips, of die misschien ook dat weekend naar de fata gaan / willen?
pi_52418587
Wij hebben in het verleden regelmatig parenclubs bezocht, Fata, Fun4two, Mystique, Go Go nuts,en nog veel kleinere varianten.

Als ik jullie een tip mag geven ( hangt natuurlijk van je voorkeur af ) ga naar een parenclub waar géén vrijgezelle mannen alleen komen. In de regel zijn deze erg opdringerig, kunnen hun handjes niet thuis houden. ( altans veel van hun ) Meestal kom je ze tegen in de kleinere clubs.
In de grotere clubs van nederland heb je daar weinig last van en kan je menig uurtje je goed vermaken met andere stelletjes.

Het is voor ons een leuke afwisseling.
Having fun together !!
pi_52420907
lijkt ons opzich wel leuk om eens heen te gaan, alleen jammer dat het voornamelijk onaantrekelijke mensen zijn of mensen die te oud zijn wie daar rondlopen? wil niet zeggen dat wij moedermooisten zijn maar als ik nou een vrouw met een hangbuikje die zich in een el cheapo pabo pakje heeft gewurmt zie rondlopen hoeft het voor mij allemaal niet zo meer.
do you have the guts to smell my nuts?
pi_52421369
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 13:32 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
lijkt ons opzich wel leuk om eens heen te gaan, alleen jammer dat het voornamelijk onaantrekelijke mensen zijn of mensen die te oud zijn wie daar rondlopen? wil niet zeggen dat wij moedermooisten zijn maar als ik nou een vrouw met een hangbuikje die zich in een el cheapo pabo pakje heeft gewurmt zie rondlopen hoeft het voor mij allemaal niet zo meer.
Hoe kom je daar nou bij??Als je nog nooit geweest ben dan kan je ook niet oordelen.Kijk eerst,ga erheen,en zeg dan of de mensen lelijk zijn.Ik heb iig genoeg fotomodellen gezien waar ik wel een weekje ruzie voor over heb (oh nee,ze wil dan ook meedoen hier :p)
pi_52433081
schaamteloze tvp, we denken er ook over om het eens te doen, eerst informatie vergaren dus......
pi_52446433
ikzelf heb jaren met mijn ex clubs bezocht, voornamelijk Gogonuts en Fata, ook thuisdates gehad. Heerlijke tijd en prima vermaakt :-)
Helaas kan ik Fata niet meer in als alleenstaande, heb nog wel het pasje :-)
GoGo is dicht geweest en nu heropend als Le Baron A6 en totaal verbouwd. Ziet er mooi uit!
Ben er afgelopen week als alleenstaande geweest, had vantevoren kort gesproken met een stel via de chat op de website van Le Baron en heb ze daar ontmoet. Heb ze een top avondje kunnen bezorgen, waren beginners en nog nooit een trio gedaan, nog nooit iets met anderen gedaan zelfs. Heb ze alles uitgelegd en op hun gemak gesteld, lekker rustig aan gedaan. Erg belangrijk, er zijn genoeg single mannen die alleen hun kwakkie willen lozen.
De dag erna nog eens over gedaan bij hun thuis
Voor hetzelfde geld hadden ze zo'n verkeerde man getroffen en een rot ervaring gehad en nooit meer terug gekomen.
Helaas door die frustie single mannen hebben de single mannen die wel met goede bedoelingen naar een club willen een groot nadeel, vele clubs staan alleen stellen toe. Erg jammer want je wordt snel als uitschot gezien....
Ik hoop nog eens iemand tegen te komen die ook van club bezoek houdt zodat ik weer tesaam bij Fata bijvoorbeeld naar binnen kan. Is erg mooie club.
Ik heb mazzel gehad, en een stel getroffen die ik als ervarene kon helpen, en hun mij
pi_52449513
Kun je als single niet mee met een koppel? Misschien ben je wel hun vaste huisvriend of zoiets. Dat zou toch gewoon moeten kunnen?
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 14:02:05 #188
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_52449750
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 13:54 schreef LaTiNo het volgende:
Kun je als single niet mee met een koppel? Misschien ben je wel hun vaste huisvriend of zoiets. Dat zou toch gewoon moeten kunnen?
Nee, tenzij de club single mannen toelaat. Het probleem van MMV stellen is dat de man dan vaak alsnog gaat "cruisen", naar ik heb begrepen
pi_52457281
Ik wil ook weer..
pi_52496991
Is toch leuk naar de club, niets mis mee en je kunt zelf bepalen wat en met wie je wat ook doet;-)
Niets moet alles mag, we gaan al 5 jaar naar clubs en nog nooit geen leuke avond gehad..ook daar waar veel mannen alleen komen is geen probleem hoor nee is nee klaar over, duidelijk zijn.
Alleen gingen we altijd naar Monique maar daar komen alleen dikke mensen en gaan ook wel eens naar le-baron ook leuk alleen weer niet zo druk maar voor af en toe een avondje uit best leuk.
En we hoeven achter elkaars rug om niet vreemd te gaan we hebben genoeg aan clubs lekker met elkaar en bij elkaar vreemd gaan zalig gewoon, en vooral een voldaan gevoel na een avondje rollebollen ;-)
pi_52509039
Gisteren nog geweest
Heb me enorm geamuseerd
Volgend weekend (en het weekend daarna) werken achter de bar
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
pi_52511600
Lijkt me stug dat het voor ons de Fata niet wordt.... Maar heb nog een vraagje: welk schoeisel de dames aantrekken kan ik me nog voorstellen, maar heeft iemand een idee welk schoeisel de heren zouden moeten aandoen? Ik bedoel, een stel klompen onder een boxer is natuurlijk geen gezicht!! Wie heeft suggesties? Ik neem niet aan dat op blote voeten lopen aangeraden wordt...

[ Bericht 4% gewijzigd door Broertie op 20-08-2007 16:33:58 ]
pi_52513953
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 21:40 schreef Broertie het volgende:
Lijkt me stug dat het voor ons de Fata niet wordt.... Maar heb nog een vraagje: welk schoeisel de dames aantrekken kan ik me nog voorstellen, maar heeft iemand een idee welk schoeisel de heren zouden moeten aandoen? Ik bedoel, een stel klompen onder een boxer is natuurlijk geen gezicht!! Wie heeft suggesties? Ik neem niet aan dat op blote voeten lopen aageraden wordt...
Een paar puike slippers.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_52514212
Stringetjes of leuk ondergoed en blote voeten of slippers.
Gaan volgende week weer eens ergens genieten van hevy sex
Het blijft spannend en goedkoper dan een avond stappen in de kroeg of uit eten hahaha nu alles in één prijs en nog lekkere sex ook...heerlijk toch..ik en mun vriendin hebben er in de afgelopen jaren 60 gehad waar wij wat lekkers mee beleeft hebben.
Bubbeltjes stomen sauna eten drinken relaxt en heerlijke sex voor 25 tot 100 euro voor een avond met ons 2tjes, leuke mensen die elkaar in hun waarde laten NA uurtje op een taras ben ik het zelfde kwijt Zijn wij gek of iedereen om ons heen..geniet van het leven ;-) clubpen en lol hebben
pi_52591795
welke club Koolstofje? Le Baron A6? (voormalige GoGo) , Amourette?
pi_52593949
Hoe is dat eigenlijk de vernieuwde gogo, le baron?

Want er is een andere le baron en om nu te zeggen dat die zo heel goed bekend staat.....
pi_52598971
ik vind het een mooie club geworden, moet alleen nog wat drukker worden door mond op mond reclame.
Ook prima voor een avondje uit, een stel betaald 25 euro en daar krijgen ze 10 drankjes voor.
Moet je wel rekening houden met single mannen die er mogen komen, omdat er genoeg stellen zijn die dat niet willen is het minder druk als bij andere clubs, dat wel.
Maar net zoals bij clubs die uitsluitend voor stellen zijn: nee is nee.
En er zijn afgesloten kamers, dus je hoeft niet bang te zijn dat als je met een stel bezig bent er mannen om heen gaan staan.
pi_52600994
Dus geen gewone stellen avonden meer zonder alleenstaande mannen???
pi_52607585
Niet in A6 nee, maar was in GoGo ook niet
pi_52643781
Iemand ervaring bij Mystique?? Of Kasteel Waterloo??
Mistah Tungtwistah
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')