En dan een bom erop.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:24 schreef EdPowers het volgende:
Misschien een gat in de markt, een parenclub voor mensen met overgewicht only
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:34 schreef waxlash het volgende:
[..]
Tja, dat werkt ongetwijfeld een stuk beter dan Sonja Bakker![]()
Wat heeft jullie van gedachten doen veranderen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:07 schreef junie het volgende:
denk dat wij zelf ergens deze zomer nog wel eens gaan kijken in de fun, zoals het het er nu uitziet.
gewoon beseffen dat je geduld moet hebben en geluk (zoals wij in de tijd) dat een koppel je aanspreekt die goede bedoelingen heeft, en dan gaat alles lekker vlotjesquote:Op maandag 9 juli 2007 11:04 schreef junie het volgende:
we twijfelen nog steeds, maar hebben besloten toch te proberen of het wat is. anders blijven we maar denken hoe het er zou zijn. en als het echt niet bevalt zijn we snel genoeg weer weg.
dus als het een van de komende weekends wat beter weer is gaan we eens een kijkje nemen.
Junie,als je op de zaterdagavond gaat heb je de meeste kans mensen van je eigen leeftijd te ontmoeten.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:55 schreef junie het volgende:
welke avond gaan jullie meestal?
altijd op zaterdagquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:55 schreef junie het volgende:
welke avond gaan jullie meestal?
Ik heb wel meegemaakt dat ze in de fun regelmatig mensen niet binnenlaten. Ze worden pas kieskeurig als het goed druk is! dat is mijn ervaring ermee.quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:08 schreef erodome het volgende:
[..]
Is niet waar, het wordt van fun gezegd, maar ik ken wel wat luitjes die daar komen en daar zitten ook wat stevigere mensen tussen.
Ze accepteren daar vooral geen onverzorgdheid...
je moet eens weten hoeveel mannen een zwangere vrouw wel geil vinden hahaha.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:51 schreef Dainese het volgende:
Starter deeltje 1 meld zich....
Helaas zal het er voor ons nog een paar maanden niet inzitten om naar een club te gaan. Loop op het moment met een 34wk-toeter rond en ik kan me niet voorstellen dat uberhaupt iemand daar op me zit te wachten nu!
Heb nog steeds wel heel veel zin om het uit te gaan proberen!
WTF verkeerde topic denk ik hoorquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:24 schreef runfokkerrun het volgende:
[..]
je moet eens weten hoeveel mannen een zwangere vrouw wel geil vinden hahaha.
mijn vrouw is drie keer zwanger geweest en heb het alle drie keren bloedje geil gevonden hoor
Tja voor mij hoeft dat gigalo niet zo (ben zelf man hé en mijn vriendin ook nietquote:Op woensdag 11 juli 2007 14:07 schreef junie het volgende:
wat is er zo leuk aan de zaterdag dan?
en gigolo met strikje, daar zeg ik dan ook weer geen nee tegen hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |