Net terug van de eerste keer Fun4Two
Eerste indrukken: erg verzorgde zaak, alles is echt àf, oog voor detail, alleen wel erg veel chloor in het bubbelbad... Zal natuurlijk best nodig zijn, dat chloor, maar we zijn uiteindelijk echt er uit gevlùcht omdat ik 'n paar keer teveel 'n druppel water in m'n oog had gekregen en dus gewoon echt niks meer zag. En dan denk ik dat er toch 'n pietsie te veel chloor in zat... Aan schone, zachte handdoeken geen gebrek. Vond het erg attent dat bij de omkleedplaats voor het bubbelbad / sauna er deo's stonden voor dames en heren en haarlak.
Eten was ook goed verzorgd, maar wel erg weinig ruimte om te gaan zitten met je bordje. Ook dat is natuurlijk bewust gedaan, eters kosten geld en weinig zitruimte = weinig eters.
Barpersoneel erg ongeinteresseerd, maar wel vlot qua bediening.
Na dresscode-tijd kon je de sleutel van je locker bij de bar in bewaring geven, maar omdat het daar continue zó druk was hebben we dat maar niet gedaan. Sta je eerst in de rij voor iets te drinken, moet je daarna weer in de rij voor de sleutel van je locker als je bijv. sigaretten wil gaan halen, dan weer in de rij om je sleutel weer in te leveren. Het stel waar wij mee waren zijn dan ook hun sleutel kwijt geraakt, die was gelukkig gevonden en bij de portier ingeleverd. Bandjes aan de sleutel zoals bijvoorbeeld bij 'n zwembad gedaan wordt, daar valt wat mij betreft veel voor te zeggen.
Misschien waren ze er wel, maar wij hebben geen dronken of stonede mensen gezien.
En er waren véél mensen! Het was afgeladen vol. Maar na dresscode-tijd verdeelden de mensen zich meer en leek het al een heel stuk minder druk.
Wat me heel sterk op viel was de gemiddelde leeftijd. Op hun site zeggen ze zelf dat op zaterdagavond de gemiddelde leeftijd ergens tussen de 20 en de 30 ligt (op een andere pagina noemen ze wel een ander gemiddelde geloof ik, maar niet veel hoger) maar naar mijn mening lag de gemiddelde leeftijd toch echt een heel stuk hoger. Wel veel jonge mensen (mannen èn vrouwen die volgens mij nog maar net de leeftijdsgrens gepasseerd waren) tot een voor mij verrassende hoeveelheid pensionado's. Maar de totale mix qua leeftijd was mooi vond ik, echt van alles wat.
Idem voor lichaamsbouw. De wat slankere mensen waren in de meerderheid, maar er waren ook zeker wat meer gezette c.q. dikke mensen. De mythe dat je superslank moet zijn om daar binnen te mogen lijkt mij dan ook absoluut niet te kloppen. Wel was de overgrote meerderheid héél verzorgd, denk dat dat het grote criterium is daar.
De outfits varieerden van "gewoon leuke" lingerie tot echte topstukken waar je aan kon zien dat 't honderden euro's had gekost.
De muziek vond ik ook erg gevarieerd en over het algemeen lekker dansbaar.
En last but not least: wel af en toe een verdwaalde hand gevoeld in de erotische ruimtes, die overigens ook uit de kunst verzorgd en aangekleed waren, maar geen enkele keer ervaren als (te) opdringerig. Heel veel plezier gehad

en zeker voor herhaling vatbaar!