Is daar al een hele versie van? Heb ik weer iets gemist?quote:The Prophet & Deepack - Stampuhh! (Enforcer & Beholder Remix) (CDR)
Hij zit in de set van Da Speedfreak @ Fear FM (30-05-2007)quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:01 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Is daar al een hele versie van? Heb ik weer iets gemist?
Presentquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:56 schreef renz0r het volgende:
Here we go again! Kiss the sound that pounds your senses!!!
bijna Zany en Pavo birthday party in Outland Rotterdam. Wie gaan er? Thema is carnaval dus we willen wel iets leuks en vooral luchtes aandoen vanwege de hitte daar
Done. Tevens 2 spelfouten eruit gehaald die er al 10 topics in staan ofzo.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:05 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Doe deze nog even in de OP
Zany & Tatanka - Wise Guys = Be cool
Technoboy - Guns 'n Noses = The Ladykillers
ben er misschien wel, twijfel nog met een ander feest.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:56 schreef renz0r het volgende:
bijna Zany en Pavo birthday party in Outland Rotterdam. Wie gaan er? Thema is carnaval dus we willen wel iets leuks en vooral luchtes aandoen vanwege de hitte daar
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:01 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Is daar al een hele versie van? Heb ik weer iets gemist?
Hebben in principe afgesproken maar ben nog in afwachting of ik nou ergens moet draaien. Omdat er misschien ene zou uitvallen. Hou er in ieder geval geen rekening meer mee, dus denk wel present @ Outland!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:56 schreef renz0r het volgende:
Da Bootleggers - Fresh Beatsquote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Beatz 4 U - Davide Sonar
Zag dat nummer staan op de defqon cd die uit gaat komen.
Daar opende Tatanka toch mee bij dj 's united? Das echt een heeeeeerlijk nummer. Volgens mij komt die vocal ook uit dat jump nummertje die samen op de vinyl staat van bitches & ho's ....
Die jaquote:
ik las yes-rquote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:34 schreef Sethje het volgende:
Vanavond Dark-E, Yves,Coone en SHOWTEK
Vet hoor. Onder welke naam draaide je ook alweer?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:11 schreef LeonH het volgende:
Wordt ik net gebeld dat ik vanavond ook nog in de Peppermill mag komen afsluiten![]()
Dus eerst van 11 tot 1 in de kelder in heerlen half openen zeg maar (jump opbouwen naar HS) en dan nog eens afsluiten met alleen maar volle patat HS.
Krijg ff een adrenaline shot van heb ik jou daar. Gauw nog wat dikke promo's zoeken![]()
Dat Gizmo feequote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:36 schreef -Blutonium- het volgende:
Ik weet niet of ik nog naar Pavo en Zany ga...
Ik wil heel graag, alleen gaan twee vrienden van m'n opeens niet meer, zij willen de dag ervoor naar Gizmo's Birthday party hier in Zoetermeer.
http://partyflock.nl/party/90497:DJ_Gizmo_s_birthday_party.html
Ziet er goed uit moet ik zeggen, veel van m'n favorieten komen draaien:
Symastic
The Viper
Toxic
Norman
Partyraiser
Paul Elstak
Genius
Gizmo
Isaac
Luna
Dr. Rude
Deepack
Balistic
Bass-D
Buzz Fuzz
Dat is warezguy05quote:
Ik gok DJ Corleone =]quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:41 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Vet hoor. Onder welke naam draaide je ook alweer?
-edit-
Ernestow toch?
Pavo en Zany is een tikkeltje meer Hardstyle, denk dat gizmo meer early en oldskool is.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:43 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Dat Gizmo feest lijkt mij ook veel vetter
Goed gegokt mijn jongquote:
quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:05 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Doe deze nog even in de OP
Zany & Tatanka - Wise Guys = Be cool
Technoboy - Guns 'n Noses = The Ladykillers
Daarom juistquote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:21 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Pavo en Zany is een tikkeltje meer Hardstyle, denk dat gizmo meer early en oldskool is.
Lekker gejumpt?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:34 schreef Sethje het volgende:
Vanavond Dark-E, Yves,Coone en SHOWTEK
hehe was wel een dolle avond. Vrijdag FearFM party was wel beter. Daar draaiden Josh en WEsz echt meesterlijk en The Vision weer veel nieuwe platen echt dol. Vincent had ook E-con DJ weer meegenomen dat is ook echt een heerlijke gast.quote:
quote:Op zondag 3 juni 2007 21:45 schreef LeonH het volgende:
En en en [pimpmodus] complimenten gekregen van dj Mystery die voor mij draaide [/pimpmodus]![]()
![]()
Deze week ff een kostuum scoren. Maar heb er zeker zin inquote:Op maandag 4 juni 2007 12:11 schreef Tha_Bartman het volgende:
nog 5.5 dag tot Pavo & Zany:D
het kan neit anders dan gezellig worden..
tevens: tvp
ik ga niet gokken, ik laat me verrassenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:22 schreef Tha_Bartman het volgende:
http://partyflock.nl/news/8949:Thrillogy.html
dit lijtk me ook wel wat, het nieuwe concept van B2s..![]()
durven we al te gokken aan de hand van de silhouetten.?![]()
ik denk Ruthless , Tatanka, Neophyte![]()
Hij draaide ook super lekker op Emporiumquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:22 schreef Tha_Bartman het volgende:
http://partyflock.nl/news/8949:Thrillogy.html
dit lijtk me ook wel wat, het nieuwe concept van B2s..![]()
durven we al te gokken aan de hand van de silhouetten.?![]()
ik denk Ruthless , Tatanka, Neophyte![]()
The prophet @ Emporium
1. Outsiders - Maneater
2. Headhunterz - Rock Civilization
3. Brennan Heart vs JDX - Get Wasted (Defqon 2007 anthem)
4. JDX - Nize & Cloze
5. Wildstylez - Life's a Bitch
6. Dj Isaac - Waiting For...
7. Southstylers - Pounding Senses (Rmx)
8. Equal Mindz - Together As One
9. Donkey Rollers - Fusion Of Sound
10. Davide Sonar - Beatz For U
11. Brennan Heart - Speakercheck (Toppie Tribe Rmx)
12. JDX - In Da Baze
13. Cherrymoon Traxx - Acid Dream (Prophet Rmx)
14. Showtek - Raver
15. Brennan Heart - One Blade
16. The Pitcher - Sleepin'
17. Davide Sonar - Reactor
18. The Prophet vs Deepack - Stampuhh!! (Beholder & Max E Rmx)
Tracklist ziet er goed uitnu nog de liveset vinden die ook na na 13 verder gaat
![]()
quote:The 16th of June i have to play on Defqon 1, i am the first who break the tradition from the main stage; my good friend Technoboy who always have the honour to finish the party on Main will give me his time, so now it's my turn to show what i have!
I really look forward to this and i'm already busy with some new shizzle!
See you all there the 16th!
ik wil misschien Leep & Jones ook wel eens horen, en A-Lusion bij de Freestyle ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:53 schreef -Blutonium- het volgende:
Argh nee, ik had nog zo'n zin in TBY. Hopelijk maakt Dov er wat moois van. Als hij Schall my Energizer gaat draaien is m'n dag compleet
*zet Elektrochemie LK - Schall (Thomas Schumacher Remix) op*![]()
't Wordt trouwens nog kijken hoe de timetable in elkaar zit, 't liefst wijk ik niet van de mainstage af, maar acts van bijvoorbeeld D-Block & S-Te-Fan wil ik voor geen goud missen. Dat heb ik nooit gedaan als ze draaiden en zal ik ook nooit doen. Waarom ze eigenlijk bij de "Dutch upcoming artists" sectie draaien snap ik niet, die gasten hebben 't allang gemaakt.
wat dacht je van DIT feestje?!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:46 schreef Sethje het volgende:
Summerfestival 2007 lijkt me ook wel lekker. Bij gebrek aan defqon kaarten bij iedereen in mijn omgevingDarkraver,Deepack,headhunterz,Coone,Ruthless,Ronald V,Showtek,Prophet en dat voor maar 15 eurotjes
Was toch al langer bekend dat tby in blue zou draaien? Denk dat iedereen de Alpha2 als afsluiter hadden verwacht (en gehooptquote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:53 schreef -Blutonium- het volgende:
Argh nee, ik had nog zo'n zin in TBY. Hopelijk maakt Dov er wat moois van. Als hij Schall my Energizer gaat draaien is m'n dag compleet
Dat is mij echt ontgaan dan.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:05 schreef LeonH het volgende:
[..]
Was toch al langer bekend dat tby in blue zou draaien? Denk dat iedereen de Alpha2 als afsluiter hadden verwacht (en gehoopt) Maar ben ook wel blij met the Prophet, hopelijk nog wat lekkere early rave op het eind.
Ik gok trouwens dat Mark Sherry zal openen op Defqon, de man produceert techtrance, daar openen ze vaak mee.quote:Waarvoor ik nou wel graag van rood zou willen afwijken zijn D-Block & S-te-fan, Dr. Rude en evt nog voor Leep & Jones. Dus hopen dat die tegenover Mark Sherry, The Beholder of Showtek staan
Stond al in de planningquote:
Vorig jaar sloot The Prophet ook al af... maar dan in de blauwe tent.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:46 schreef ReMcOrE het volgende:
The Prophet gaat afsluiten op de Main tijdens DefQon.1, Technoboy heeft zijn tijd afgestaan aan Dov
van de site van The Prophet:
[..]
Helaas een stuk slechter dan Sidney Samson - Get Hyped On This.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:38 schreef -Blutonium- het volgende:
The_Nasty_Trio_-_Hype_My_Dick-(DWX004)-Vinyl-2007-HB
quote:
dit jaar is het dan TBY die afsluit in de Bluequote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:23 schreef mstx het volgende:
[..]
Vorig jaar sloot The Prophet ook al af... maar dan in de blauwe tent.Was wel vet.
Justice had ik al tijdje als rip, erg lekkere plaatquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:38 schreef -Blutonium- het volgende:
Brainkicker_And_Friends_-_Black_Justice_E.P._(DJU019)-Vinyl-2007-NBD
Oh happy days, die A-kant van Black Justice...wat een plaat
B-kant kende ik al, erg lekker natuurlijk.
Nou stuur maar. Evt. ook nog wat leuke nummers van Kevin Kaos, pleasequote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:05 schreef -Blutonium- het volgende:
Heren, ik heb een kort livesetje gemaakt met Virtual DJ. Laat dat je niet afschrikken...hij zit prima in elkaar (als ik eerlijk mag wezen). Het is m'n eerste setje, en mixen met 1 hand (of eigenlijk muis) loopt niet echt soepel (en 1 geluids-output is al helemaal kut), maar 't is me toch gelukt.
tracklist:
Luna & Thilo - Existence
Kevin Kaos - Ritalin
Hardstyle Mafia - Go Insane (Original mix)
D-Block & S-te-Fan - Guilty
Blademasterz - One Blade
D-Block & S-te-Fan - We Be Kickin' Bass
*kuch*PM*hoest*
helaas gaat hij maar tot #13 van de tracklistquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:21 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Wat een mega vette track: Outsiders - Maneater
Echt die set van Dov op emporium is heer-lijk
Ja de rest mocht niet uitgezonden worden ofzo..promo shit enzo...de defqon anthem is er ook uitgeknipt..erg jammer.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
helaas gaat hij maar tot #13 van de tracklist![]()
en Maneater is idd erg nice
typisch The Prophetquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:35 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ja de rest mocht niet uitgezonden worden ofzo..promo shit enzo...de defqon anthem is er ook uitgeknipt..erg jammer.
PM me ff over de brainkicker vinyl aub![]()
Ben zelf ook bekend met VDJ, het is natuurlijk verre van ideaal, vind ik persoonlijk. Jammer dat je niet de D-Block-S-Te-FaN RMX van existence pakt, deze versie vind ik eigenlijk niet heel boeiend. Hij komt lekker los bij Go Insane, lekker melody gewoon goede plaat. Ja op Guilty na liggen ze er wel lekker opquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:05 schreef -Blutonium- het volgende:
Heren, ik heb een kort livesetje gemaakt met Virtual DJ.
tracklist:
Luna & Thilo - Existence
Kevin Kaos - Ritalin
Hardstyle Mafia - Go Insane (Original mix)
D-Block & S-te-Fan - Guilty
Blademasterz - One Blade
D-Block & S-te-Fan - We Be Kickin' Bass
ik snap die man ook af en toe niet... doet volgens mij vaker moeilijk over sommige dingen. Is toch alleen maar promotie van die platen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
typisch The ProphetReaktor zit er dus niet in, Stampuhh!! Remix niet, One Blade niet
![]()
ik ken een resident-DJ van een best wel bekende discotheek die gewoon rips draait hoor (af en toe, als hij een dikke/nieuwe plaat wil draaien voor het publiek, maar de promo niet heeft) en dan hoor je gewoon OF de MC er doorheen blaffen OF de kwaliteit is slechtquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:47 schreef LeonH het volgende:
De thuis-dj's komen er toch wel achter dat die liveset-rips gewoon niet klinkend te mixen zijn.
sneu :Squote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:31 schreef mstx het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/16607/b1d5549d/index.html
lekker stampen aaauwe houseparty aaaaaaauwwee![]()
leipe-shitttoooouwequote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:31 schreef mstx het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/16607/b1d5549d/index.html
lekker stampen aaauwe houseparty aaaaaaauwwee![]()
quote:Some of you listeners may already have heard the Hard Mix of FTS, we can tell you it will be released the 18 th of June. We know it took some time, but this is the definite release date. Make sure you get you're copy soon.
Was ook te verwachtenquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:38 schreef Tha_Bartman het volgende:
zit ik me daar Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest te kijken
hoor ik bij de eerste keer dat je de kraken een boot ziet aanvallen toch een bekend orgel melodietje![]()
nu weet ik waar Phillipe Rochard - Pirates zijn inspiratie vandaan heeft gehaald
nou en nu weten jullie het ook
wist je dat nog niet??!!quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:38 schreef Tha_Bartman het volgende:
zit ik me daar Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest te kijken
hoor ik bij de eerste keer dat je de kraken een boot ziet aanvallen toch een bekend orgel melodietje![]()
nu weet ik waar Phillipe Rochard - Pirates zijn inspiratie vandaan heeft gehaald
nou en nu weten jullie het ook
geeft ook niet hoorquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:43 schreef Tha_Bartman het volgende:
ja op zich was het wel te verwachtenmaar het was mij gewoon nog niet opgevallen de vorige keer dat ik hem keek, mede omdat Phillipe toen zijn plaatje nog niet had gemaakt
Wist je dat het nummer " ben je bitch niet" dat het van die reclame is met dat omaatjequote:Op donderdag 7 juni 2007 09:43 schreef Tha_Bartman het volgende:
ja op zich was het wel te verwachtenmaar het was mij gewoon nog niet opgevallen de vorige keer dat ik hem keek, mede omdat Phillipe toen zijn plaatje nog niet had gemaakt
dat wist ik nietquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:51 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Wist je dat het nummer " ben je bitch niet" dat het van die reclame is met dat omaatje![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:26 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik heb gehoord in de wandelgangen dat de volgende plaatjes en filmquotes ook bij elkaar horen..
{opsomming...}
maar niet verder vertellen he
toppertjequote:Op donderdag 7 juni 2007 12:40 schreef Tha_Bartman het volgende:
de tekst uit Guilty is btw uit Scarfacedie staat er nog niet bij
en revival X de tekst is van een toespraak van Malcolm X, ik weet niet of het ook in de film zit
i can only agree on thatquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:49 schreef Boy_Snakeye het volgende:
OW en Cherrymoon Traxx - Acid Dream (Prophet Rmx) is ook een heerlijke remix.
Waarom zou je dat willen als het album zelf al te krijgen isquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:52 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Waarom is de Showtek sampler 2 nog niet online te 'beluisteren'
Ken die hele vocal niet, welk nummer is het ?quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
i can only agree on that![]()
trouwens, toen ik het woordje 'beat' zag staan in jouw vocals, moest ik spontaan denken aan:
"Beat, Beat, Looking For Someone To Be-Be-Beat The Crap Out..."
Ik sluit me hier ook bij aan en ook bij je Beatz for you statementquote:OW en Cherrymoon Traxx - Acid Dream (Prophet Rmx) is ook een heerlijke remix.
op Freaky en Recess is hij gewoon te beluisteren hoor, als je Realplayer hebtquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:52 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Waarom is de Showtek sampler 2 nog niet online te 'beluisteren'
Acti - Crap Out, a-kant van Crap Out / I'm A Natural Born DJ Vinylquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:53 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ken die hele vocal niet, welk nummer is het ?
Beluisteren staat niet voor niets tussen ' en ' hoorquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
op Freaky en Recess is hij gewoon te beluisteren hoor, als je Realplayer hebt
ik zag trouwens ook dat hij ook nog niet op Discogs vermeld staat
had ik overheen gelezenquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:01 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Beluisteren staat niet voor niets tussen ' en ' hoor![]()
![]()
Acti - Crap Out *edit* Oja ik keek nog op pagina 2quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:53 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen als het album zelf al te krijgen is
[..]
Ken die hele vocal niet, welk nummer is het ?
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 05:07 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Als je wat meer hints hebt over die break, (een deel van) de tekst ofzo, of waar de melodie op leek ofzo
ik heb werkelijk geen flauw ideequote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:48 schreef Snatsie het volgende:
Een vraagje! Misschien weten jullie dat hier wel.
Wat kost het eigenlijk om een artiest zoals Promo in te huren voor een uur?
Leuk nummertje, maar er is inderdaad weinig bijzonders aanquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:18 schreef -Blutonium- het volgende:
np: Showtek - FTS (Hard mix)
't Is een geinige plaat, alleen jammer dat alles van Showtek de laatste tijd op elkaar lijkt. M'n interesse in hun producties begint langzamerhand te verdwijnen.
Ga maar uit van een kleine 1500 euries. Ex btw uiteraard.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:48 schreef Snatsie het volgende:
Een vraagje! Misschien weten jullie dat hier wel.
Wat kost het eigenlijk om een artiest zoals Promo in te huren voor een uur?
als je rijke ouders hebt, kun je zo een heel leuk verjaardagsfeestje houdenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:35 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Ga maar uit van een kleine 1500 euries. Ex btw uiteraard.
Het zal wel hardcore zijn geweest aan de lineup te zienquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:43 schreef Houzer het volgende:
Hoi was er toevallig iemand op Ghost town zaterdag 2 juni?
Daar draaide Dj Delirium zo'n plaat die vaker heb gehoord.
Het is hardstyle/hardcore en dr zit een onwijs lekkere break in met een vrolijk melodietje en een stemmetje dat zingt, de hele zaal zong mee, behalve ik. Ik wil die plaat hebben.
Kan iemand mij helpen?
Het komt bij mij over als iets van Big boys don't cry of Hardcore vibesquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:43 schreef Houzer het volgende:
Hoi was er toevallig iemand op Ghost town zaterdag 2 juni?
Daar draaide Dj Delirium zo'n plaat die vaker heb gehoord.
Het is hardstyle/hardcore en dr zit een onwijs lekkere break in met een vrolijk melodietje en een stemmetje dat zingt, de hele zaal zong mee, behalve ik. Ik wil die plaat hebben.
Kan iemand mij helpen?
Bad Dreams kan ookquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:37 schreef LeonH het volgende:
[..]
Het komt bij mij over als iets van Big boys don't cry of Hardcore vibes
Het is geen gouwe ouwe, maar een redelijk nieuwe plaat.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:37 schreef LeonH het volgende:
[..]
Het komt bij mij over als iets van Big boys don't cry of Hardcore vibes
Volgens mij bedoel je Raise Cain van the Stunned Guys, 't Masters of Hardcore anthem van dit jaar. Een van de beste hardcore platen van de afgelopen tijdquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:04 schreef Houzer het volgende:
Je hoort eerst zo'n vrouwtje zingen la la lala la la laaa(weet de tekst niet)
En dan van van gasten Schreeuwen iets Nobody care's Nobody care's
En dan dat vrouwtje weer met die zang.
Sorry veel duidelijker weet ik het ff niet te vertalen.
En nu staat errrrrrrrrrr:quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:04 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Some of you listeners may already have heard the Hard Mix of FTS, we can tell you it will be released the 18 th of June. We know it took some time, but this is the definite release date. Make sure you get you're copy soon.
Hmm wij hadden vorig jaar met een schoolfeest ( zoveel jaar bestaan ofzo) DJ Zanyquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:35 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Ga maar uit van een kleine 1500 euries. Ex btw uiteraard.
Hardbass 7, mixed by D-Block & S-Te-Fan is een prima cd-tje hiervoor!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:55 schreef Jurrio het volgende:
Ik ben op zoek naar een goede hardstyl cd (downloadbaar) die alle topnummers van de afgelopen tijd (jaar/halfjaar of recenter) bij elkaar heeft!
Heeft iemand een tip?
Kun je beter gaan voor livesetjes, daar zitten ook vaak nieuwere nummers opquote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:55 schreef Jurrio het volgende:
Zó! Lang niet meer geweest hier!
Ik ben op zoek naar een goede hardstyl cd (downloadbaar) die alle topnummers van de afgelopen tijd (jaar/halfjaar of recenter) bij elkaar heeft!
Heeft iemand een tip?
Soundbase.ru ligt er namelijk af, toch?
van Zany zelf dus veel succesquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:44 schreef Pelgrim het volgende:
Oh jah en van wie is de Duitse tegenhanger van Pure (Zany). Titel en artiest zoek ik namelijk.
Zany - Pure (German Edit)quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:44 schreef Pelgrim het volgende:
Oh jah en van wie is de Duitse tegenhanger van Pure (Zany). Titel en artiest zoek ik namelijk.
Misschien bijt de rest welquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:22 schreef LeonH het volgende:
oooh ja mensen nog maar een paar uurtjes voordat we vanuit het zuiden richting Rotterdam rijden!
Ben waarschijnlijk te herkennen aan een pavo vs zany shirt, met de tekst van SEX voorop, en heel waarschijnlijk komt hier een dun carnavalsjasje overheen.
Spreek me gerust aan, ik bijt niet!
Ik heb een clownskostuum aan met daaronder of mijn zany (nr 1 eronder) of mijn zany met heel veel tekst t-shirt :pquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:22 schreef LeonH het volgende:
oooh ja mensen nog maar een paar uurtjes voordat we vanuit het zuiden richting Rotterdam rijden!
Ben waarschijnlijk te herkennen aan een pavo vs zany shirt, met de tekst van SEX voorop, en heel waarschijnlijk komt hier een dun carnavalsjasje overheen.
Spreek me gerust aan, ik bijt niet!
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:03 schreef mstx het volgende:
http://www.radio538.nl/web/show/id=44962/bundleid=73241
omfg
Dat zeiden ze 2 jaar geleden ook over jumpstyle.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:13 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Komt toch niet in de Top 40, want geen enkele commerciele zender draait hardstyle
ik moet m'n kameraad nog ff lastigvallen voor de echt goede downloadquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:27 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
En nu staat errrrrrrrrrr:
Some of you listeners may already have heard the Hard Mix of FTS, we can tell you it will be released the 25 th of June. We know it took some time, but this is the definite release date. Make sure you get you're copy soon.
wtfquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:03 schreef mstx het volgende:
http://www.radio538.nl/web/show/id=44962/bundleid=73241
omfg
dat komt toch nooit in de Top 40 (hoop ik)quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:40 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Rest van Zany's platen staan er ook op hoor
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Als dit commercieel gaat worden (lees: dit komt in de top40) dan verbrand ik al mijn Zany shirts!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nope die is het nietquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:08 schreef -Blutonium- het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel je Raise Cain van the Stunned Guys, 't Masters of Hardcore anthem van dit jaar. Een van de beste hardcore platen van de afgelopen tijd![]()
quote:Op zondag 10 juni 2007 06:36 schreef renz0r het volgende:
Net terug van Zany en Pavo's birthday bash. Was suuuuper vet
Sta nog op de foto met Zany
vonden jullie het ook zo geniaalquote:Op zondag 10 juni 2007 06:36 schreef renz0r het volgende:
Net terug van Zany en Pavo's birthday bash. Was suuuuper vet
Sta nog op de foto met Zany
Mind Hunterz!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:03 schreef mstx het volgende:
Morgen Noisecontrollers op FearFM
12:00 – 20:30 - Hardstyle Top 100
20:30 – 21:00 - Noisecontrollers
21:00 – 22:00 - Mindhunterz
22:00 – 23:00 - Devillien
Dan heb ik je wel gezien, heb Boy-Snakeye ook even gesproken. Vond het alleen jammer dat ze zo snel hardcore gingen draaien, maarja dat zie je vaak bij dit soort feestjes.quote:Op zondag 10 juni 2007 11:52 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
vonden jullie het ook zo geniaalik was in traditioneel Bergs vastenavend kostuum.. boerenkiel met gordijntje en een rode zakdoek
![]()
Gisteren voor de eerste keer live gezien maar vond het eigenlijk wat tegenvallen. Superveel vette nummers draaiden ze niet... Maar wel Kasparov's Magicquote:Op zondag 10 juni 2007 13:26 schreef -Blutonium- het volgende:
De Noisecontrollers set zal ongetwijfeld goed zijn.
remix van Revival Xquote:Op zondag 10 juni 2007 15:33 schreef Boy_Snakeye het volgende:
het vetste nummer dat ik gehoord heb was dat nummer van "the ballet or the bullet" (weet ff de naam niet) en dan de remix daarvan, wat was dat een geniale remix![]()
Was jij die pinguin?!quote:Op zondag 10 juni 2007 14:08 schreef Sethje het volgende:
[..]
Dan heb ik je wel gezien, heb Boy-Snakeye ook even gesproken. Vond het alleen jammer dat ze zo snel hardcore gingen draaien, maarja dat zie je vaak bij dit soort feestjes.
[..]
Gisteren voor de eerste keer live gezien maar vond het eigenlijk wat tegenvallen. Superveel vette nummers draaiden ze niet... Maar wel Kasparov's Magicmaar al met al een dolle avond gehad.
Gewoon de sfeer ansich is gewoon heerlijk daar alleen maar relaxte mensen![]()
Nog even op de foto met Zany
Haha ja ik was best goed op dreef dus ik weet je zo 123 niet te herrineren hahaquote:Op zondag 10 juni 2007 21:30 schreef renz0r het volgende:
[..]
Was jij die pinguin?!![]()
Wij hebben vaak naast elkaar gestaan en had je nog een complimentje gegeven op t pak
Ik was één van die gasten die als griekse god was, ingewikkeld in lakens
quote:Op zondag 10 juni 2007 21:02 schreef Boy_Snakeye het volgende:
ZANY KAN ZIJN BIER NIET OP, ZZAAAANNY KAN ZIJN BIER NIET OP
Was jij er gisteren ook remco?quote:
Noisecontrollers zijn nog bezig volgens mij hoor, staat wel op de stream in elk gevalquote:Op zondag 10 juni 2007 22:21 schreef Teteteterek het volgende:
waren noisecontrollers en mindhunterz net nog lekker op fear fm? ik heb het allemaal gemist![]()
De setjes staan al op de bekende sitesquote:Op zondag 10 juni 2007 22:21 schreef Teteteterek het volgende:
waren noisecontrollers en mindhunterz net nog lekker op fear fm? ik heb het allemaal gemist![]()
Dat zongen ze ook al op DV8's birthdayquote:Op zondag 10 juni 2007 21:02 schreef Boy_Snakeye het volgende:
ZANY KAN ZIJN BIER NIET OP, ZZAAAANNY KAN ZIJN BIER NIET OP
Geniaal. Zany kan zijn bier niet opquote:Op zondag 10 juni 2007 22:59 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat zongen ze ook al op DV8's birthday
http://www.youtube.com/watch?v=jc7gJH39dzg
Jammer dat ik het gemist heb![]()
![]()
Ging je ook zo naar Q-base? Als griekse god? Dan heb ik je gezienquote:Op zondag 10 juni 2007 21:30 schreef renz0r het volgende:
[..]
Was jij die pinguin?!![]()
Wij hebben vaak naast elkaar gestaan en had je nog een complimentje gegeven op t pak
Ik was één van die gasten die als griekse god was, ingewikkeld in lakens
Was jij toevallig iemand met een fototoestel in de hand. Want er was een gast constant foto's aan het maken met zijn eigen toestel en heeft ook een foto gemaakt van mijn shirtquote:Op maandag 11 juni 2007 09:07 schreef Tha_Bartman het volgende:
Sethje was jij de pinguin?? dan heb ik nog foto's van jouik zal de foto's en filmpjes snel wel ergens online gooien
er zitten juweeltjes bij namelijk
![]()
En de heren van de Toga party heb ik naast op het podium staan springen![]()
zoveel fokkers en ik ken zo weinig gezichten
![]()
![]()
Neequote:Op maandag 11 juni 2007 07:21 schreef Wisheh het volgende:
[..]
Ging je ook zo naar Q-base? Als griekse god? Dan heb ik je gezien![]()
Wtf, Hotel California...prachtnummer hoor, maar echt 't laatste wat ik had verwacht daar te horen. Hopelijk maakt Zany daar ook nog ooit een remix vanquote:Op zondag 10 juni 2007 22:59 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat zongen ze ook al op DV8's birthday
http://www.youtube.com/watch?v=jc7gJH39dzg
Jammer dat ik het gemist heb![]()
![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 12:53 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik heb wel veel foto's gemaakt maar neit van jou shirt..dus ik denk dat dat iemadn anders is
je was toch ook als clown.. ?
nopequote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 14:39 schreef Tha_Bartman het volgende:
http://www.megaupload.com/?d=OCTVIJIE
dat zijn de filmpjesgeluid si goede kwaliteit.. beeld vaak minder maar dat heeft met mijn filmkunsten te maken en met het feit dat ik niet stil kan staan ( ADHD OLE OLE, ADHD OLE OLE
)
behalve bij showtek remix van revival X daar heb ik de camera laten lopen om het geluid te capturen![]()
Ik heb daar ook altijd last van. Je hoort zooooveel en je probeert het allemaal te onthouden en na te leven thuis dat je het gewoon vergeet...quote:Op maandag 11 juni 2007 16:39 schreef LeonH het volgende:
Damn... Wat draaide Super Marco May ook alweer voor plaatje?
Hij opende met Mess Up, daarna kwam Hasta La Pasta, daarna kwam een nummer wat ik niet meer weet en daarna Duco - In your head...
Maar nu ben op zoek naar de titel van dat plaatje... Kan me vaag herinneren dat ik het hier op vinyl heb maar schijnbaar begint er een lichte dementie ofzo te komen bij me...
Nee draaide er 4 voordat the viper kwam. Maar volgens mij was het Floor Massacre van Tatankaquote:Op maandag 11 juni 2007 16:45 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik heb daar ook altijd last van. Je hoort zooooveel en je probeert het allemaal te onthouden en na te leven thuis dat je het gewoon vergeet...
Maar ik weet het ook niet. Ik dacht dat ie juist 2 plaatjes draaide....
hele vette fimpjesquote:Op maandag 11 juni 2007 16:51 schreef Tha_Bartman het volgende:
ben blij dat de filmpjes en foto's bevallen, dan heb ik ze niet voor niets gemaakt![]()
Waar kan je dat invullen? .... kan ik er zo, inclusief ik, 3 extra bijvoegenquote:Op maandag 11 juni 2007 17:53 schreef Sethje het volgende:
heerlijk, herkomst bezoekers van zaterdag
Rotterdam 39 (4%)
Den Haag 34 (3%)
Roosendaal 31 (3%)
Breda 31 (3%)
Zwijndrecht 21 (2%)
Haaren 11 (1%)
gekke brabo's![]()
die gegevens staan altijd op Partyflockquote:Op maandag 11 juni 2007 18:17 schreef renz0r het volgende:
[..]
Waar kan je dat invullen? .... kan ik er zo, inclusief ik, 3 extra bijvoegen
Zozo Bartje, idd dadelijk nog een bekende fokker zeg. Zolang ik nog anoniem naast je kan staan, vind ik het allemaal primaquote:Op maandag 11 juni 2007 19:05 schreef Sethje het volgende:
De filmpjes van Bartman even samengevoegd en op stream
http://video.google.com/videoplay?docid=-4107742179807447375&hl=nl
Wat voor een camera is het, want hij kraakt in ieder geval niet zo bij die bassquote:Op maandag 11 juni 2007 21:24 schreef Tha_Bartman het volgende:
jeweettoch
ik zal volgende week ook mijn camera wel weer meenemenkijken of ik weer van die artistieke hoogtepunten kan maken
Haha bedankt, maar ik had hem alquote:Op maandag 11 juni 2007 21:34 schreef Tha_Bartman het volgende:
btw ik heb die partyraiser set welje hebt een PM
Partyraiser sloot af bij Gizmo's Birthday Party afgelopen vrijdag. Ik ging echt he-le-maal los op Doomday van Tieum, wat een plaat! De Solid Rocket Booster remix van Highway 666 kwam ook nog langsquote:Op maandag 11 juni 2007 21:23 schreef renz0r het volgende:
Wat vinden mensen van de set: Partyraiser vs Unexist live @ 5 years B2S Day 1 2006
Staat of stond op de site van Partyraiser
Oud maar blijft echt uber
Maneater is een heerlijk nummer ja, ben ook wel benieuwd wanneer die gereleased wordt.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:30 schreef LeonH het volgende:
Weet trouwens iemand wanneer Maneater uitkomt? Hoorde 'm in de set van Prophet @ Emporium, werkelijk waar heerrrrrrlijk!
En weet niet of er nog producers hier op het forum rondlopen, maar weet iemand een goeie vst voor een hardstyle kick te maken?
hoe bedoel je??quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:42 schreef Boy_Snakeye het volgende:
En volgens mij dwaalt Scope hier rond......
[Hardstyle #18] We control the voicequote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoezo denk je dat SDJ voor Scope DJ staat??
"De inbox "sdj" is niet beschikbaar"quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:42 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
En volgens mij dwaalt Scope hier rond......
als die melding komt, heeft die persoon zijn/haar PM nog niet geactiveerd...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:09 schreef LeonH het volgende:
[..]
"De inbox "sdj" is niet beschikbaar"
dus dat betekent dat ik niet naar 'm kan PM-en?
Die van Mindhunterz is ook vet.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:26 schreef Silaz het volgende:
Damn, de liveset van Noisecontrollers @ FearFm de 10e is idd zeeeer nice.._O__O__O__O__O_
Heb hem al wel ff gedownload maar nog niet de tijd gehad om echt helemaal te luisteren. in deze dagen maar ff doenquote:
Komen muziek en juiste doelgroep dan toch eindelijk bij elkaar...quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:31 schreef mstx het volgende:
http://www.popgirlz.nl/agenda.asp?AID=16
Popgirlz-Do_The_Jumpstyle-(CDS)-2007-gnvr
http://www.youtube.com/watch?v=HaZVDcvGw40
Oh my fucking god
eensch is!!quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:10 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Komen muziek en juiste doelgroep dan toch eindelijk bij elkaar...
Goddank!
Ken je ook een site waar ze dat soort cd's als mirror hebben ofzo? Via bittorent heb je bijna geen kans dat je hem volledig binnen krijgt...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:01 schreef LeonH het volgende:
[..]
Hardbass 7, mixed by D-Block & S-Te-Fan is een prima cd-tje hiervoor!
bestaat die nog wel?? had voor paar weken terug telkens een foutmelding namelijk...quote:
en dat vraag je aan mij??quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:45 schreef LeonH het volgende:
@Remcore: Hoe heet trouwens dat plaatje van de NoiceControllers @ minuut 1 van dat filmpje in de studio? Begint al bij 34 sec. dacht ik
Do The Jumpstylequote:
Heerlijke plaat ook!quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:27 schreef -Blutonium- het volgende:
O ja, het volgende viel me net op: Junior van Speedwave staat nog niet tussen de nummers met filmquotes.
Speedwave - Junior = Young Frankenstein
Vertel mij wat!quote:
Mooie dingen!!quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:35 schreef -Blutonium- het volgende:
[..]
Vertel mij wat!
Bij de TBY solo (9 December 2006) stond ik op de Hardstyle Masterz remix te stampen met Tatanka
Ik heb Lockdown nog gehoord bij D-Block & S-Te-Fanquote:
Laat je zus maar een keer bij mij langskomen, regelen we wel watquote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:21 schreef RemcoW85 het volgende:
Even een vraag tussendoor.. Spaart hier iemand MP3 vinyls? Dus iemand die een leuk archiefje op zijn PC heeft staan..
Had er 1000 van 2002 - 2007 maar ben ze door een lullig akkefietje kwijtgeraakt en ook recovery programmas helpen nu niet meer.. Had teveel lopen kloten met de PC voordat ik het programma vond wat eigenlijk de oplossing zou bieden als ik dat als eerst gebruikt had na het formatteren..
Weet niet of ik het hier mag vragen, maar anders stuur ff PM.. Gebruik die Mp3s namelijk altijd om te mixen enzo, echt zonde dat het nu weg is.. Heb nu een externe HD dus overzetten zou misschien wel handig zijn?
Ja tis idd stom dat ik daar in 5 jaar geen backup van heb gemaakt
Vernieuwend draaide sommige dj's niet.quote:Op zondag 17 juni 2007 01:08 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik heb Lockdown nog gehoord bij D-Block & S-Te-Fan![]()
. Evenals Pila & The Scientist - My Bitch (Josh & Wesz Remix)
![]()
![]()
(En nog een aantal supervette nummers
)
Tis natuurlijk heerlijk om je eigen nummer te horen, maar toch.....vernieuwd gedraaid werd er niet door veel dj's.quote:Op zondag 17 juni 2007 05:49 schreef SDJ het volgende:
Lockdown gewoon 3x gedraaid daar
Ook door Dov op de mainstage, dat was echt kippevel daar
quote:Op zondag 17 juni 2007 13:40 schreef Silaz het volgende:
Moooi feestje
Builder - Her Voice heb ik ook 3x gehoordquote:Op zondag 17 juni 2007 02:33 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Vernieuwend draaide sommige dj's niet.
4 keer mess up gehoord
4 keer nothing else matters.
2 keer stampuh remix
2 keer revival - x (showtek remix) gemist
Vond het toch qua muziekkeus erg slecht bij de dj's , niks verrassends
Nee.quote:Op zondag 17 juni 2007 13:44 schreef renz0r het volgende:
Dus defqon1 viel beetje tegen?
Gewoon een goed feestje, meer ook niet voor mijquote:Op zondag 17 juni 2007 13:40 schreef Silaz het volgende:
Maar wat is jullie algemene conclusie??????Moooi feestje of viel het tegen? :p
nee.quote:Op zondag 17 juni 2007 13:44 schreef renz0r het volgende:
Dus defqon1 viel beetje tegen?
idd al die pillekoppequote:Main en blue vond ik gewoon kut ikhoudt niet van die druktes met allemaal anabole mongolen
Ja ik was ook wel lekker aan t space maar sommige mensen worden er a-relaxed van.Maja ik maak me eigen feestje welquote:Op zondag 17 juni 2007 14:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
idd al die pillekoppedie kan je er zo tussenuit pikken
al heb ik nooit last van die gasten
![]()
en dan hebben ze zo'n magere chick naast zichquote:
Met ontblootte bovenlichamen terwijl het niet warm isquote:
Inclusief opgeschoren kop met mat tot over de schoudersquote:Op zondag 17 juni 2007 14:18 schreef mstx het volgende:
[..]
Met ontblootte bovenlichamen terwijl het niet warm is
Klopt, maar dingen die eromheen draaien (publiek, opzet enz) kunnen ookquote:Op zondag 17 juni 2007 14:45 schreef hardromacore het volgende:
[..]
Totaal niet.. maar neem aan dat dit topic om muziek draait..![]()
Ik heb Her Voice wel vaker gehoord denk. Zoizo bij Technoboy, Dana en zatox en the prophey (das al 4x) ik twijfel of ik hem vaker heb gehoord.quote:Op zondag 17 juni 2007 13:48 schreef mstx het volgende:
[..]
Builder - Her Voice heb ik ook 3x gehoord
quote:Bende die handelde in valse tickets opgerold
Daarbij zijn meer dan honderd valse tickets en speciale printapparatuur in beslag genomen. Dat heeft de politie Amsterdam-Amstelland donderdag meegedeeld.
Om hoeveel geld het gaat en hoeveel mensen zijn gedupeerd is niet bekend. Mogelijk zijn dat er enkele honderden. Inmiddels zijn vijftien aangiftes binnen. De politie spreekt van professioneel opererende valsemunters.
Medio vorig jaar kreeg de politie informatie dat bij enkele grote evenementen op flinke schaal valse tickets opdoken, ook buiten Amsterdam. Vooral kaartjes voor Sensation White en Black, Awakenings, Tiësto en Defqon waren populair bij de vervalsers. De meeste kaarten werden aangeboden via marktplaats.nl.
De recherche had de hoofdverdachte snel in beeld. De verdachten zijn vijf mannen en een vrouw, allen tussen de 25 en 35 jaar.
(bron ANP)
ID&T is blij met deze arrestaties. De bezoekers die deze kaarten kopen (vaak tegen een te hoge prijs) en vervolgens de toegang wordt geweigerd zijn de dupe van deze praktijken. Als organisatie doet ID&T er alles aan om valsmunterij tegen te gaan. De enige zekerheid die een bezoeker heeft is de kaarten bij een officieel verkoopadres te kopen zoals Ticketonline.nl en Ticketbox.
Blauw is denk ik The Prophet. Rood zou Neophyte kunnen zijn.quote:Op zondag 17 juni 2007 17:49 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Weet iemand al de 3 dj's van thrilogy van b2s?
Sowieso Ruthless, maar die andere 2....
Of een ander tasje om? :pquote:
Haha is goedquote:Op zondag 17 juni 2007 02:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Laat je zus maar een keer bij mij langskomen, regelen we wel wat
Ja ik hoorde hem via de livestream. Ik dacht dat ze expres hadden vervormd voor de radio zodat je hem niet kon rippen of zo. Maar daar hoorde je hem dus ook met die fucking overdreven bass? Echt te lelijkquote:Op zondag 17 juni 2007 23:43 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Of een ander tasje om? :p
maar iemand de nieuwe remix gehoord van Front 2 back....die zuigt zo. Die bass was of defqon zo overdreven hard, dat de melodie gewoon wegviel. Echt niet mooi
idd, dat hoor je weer terug als je naar de livesets luistert. Kan echt niet volle gas want dan trilt je hier alles eruit.quote:Op zondag 17 juni 2007 23:43 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
maar iemand de nieuwe remix gehoord van Front 2 back....die zuigt zo. Die bass was of defqon zo overdreven hard, dat de melodie gewoon wegviel. Echt niet mooi
Waar precies?(link) Q-dance.nl is op dit moment te sloom en dus te frustrerend om door te zoekenquote:Op maandag 18 juni 2007 12:22 schreef Sethje het volgende:
In het filmpje op q-dance.nl bij zany in de studio klinkt het supervet
http://www.q-dance.nl/main.php?pid=145947&page=2&PHPSESSID=80896983f6ff12d2e7ae90686f0862cequote:Op maandag 18 juni 2007 14:32 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Waar precies?(link) Q-dance.nl is op dit moment te sloom en dus te frustrerend om door te zoeken![]()
thxquote:Op maandag 18 juni 2007 15:25 schreef Sethje het volgende:
[..]
http://www.q-dance.nl/main.php?pid=145947&page=2&PHPSESSID=80896983f6ff12d2e7ae90686f0862ce
ZHmm iemand oook een link van youtube ofzo? want Bij mij doet hij het niet.. *plugins, doet het niet, grr.*quote:Op maandag 18 juni 2007 15:25 schreef Sethje het volgende:
[..]
http://www.q-dance.nl/main.php?pid=145947&page=2&PHPSESSID=80896983f6ff12d2e7ae90686f0862ce
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |