quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:17 schreef SHOOOTO het volgende:
sup
Zoo York + Levi's Tee
backside
Levi's 512
quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:41 schreef Ace1 het volgende:
Niet echt heel nieuw, maar wel laatste shirtjes en overhemden die ik heb gekocht:
quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:54 schreef ijsmeis het volgende:
Bij 80stees wat dingen besteld om te kijken of het me ook past, zodat ik wat vaker dingen kan bestellen. En bij de H&M nog een hempje gekocht, want ik had kleingeld nodig
en ik kan het toch altijd gebruiken (die zitten ook zo lekker!)
quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:15 schreef De Wouzeraar het volgende:
Mijn buit van vorig weekend:
Een paar shirts:
Broeken:
Overhemden + slippers:
En een longsleeve:
quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:54 schreef Clausewitz het volgende:
Shirt van J.C. Rags. Heb 'm ook in het vaalblauw gekocht.
quote:
Ik ook , koop voorlopig niks , heb afgelopen November/December genoeg gekocht in de statesquote:
die schoenen er onderquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:24 schreef Erotica_ het volgende:
Na maandenlang gezworen te hebben dat ik nooit een Nudie broek zou kopen..![]()
Slim Jim: straight tubeleg ofzo
[afbeelding]
Hmmm ik twijfel nog steedsquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
En de lange manier is het leukste.
Erg fris tshirtje. Je vans met al die kleurtjes eronder en je hebt een hele frisse outfit.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:32 schreef Luie-princes het volgende:
[afbeelding]
Van Frshcotton, ik vond hem wel geinig.
Het zijn zeker vette adidas sneakers alleen onder een wat strakker model draag ik altijd een wat "slankere" schoen. Vans of adidas forest hills ofzo.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:24 schreef Erotica_ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Diesel broek in de uitverkoopBest oud model volgens mij.
[afbeelding]
En een riem van de H&M
[afbeelding]
sorry, maar dat ziet er echt niet uitquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:02 schreef freecell het volgende:
Eindelijk! Ik heb sinds een zeer lange tijd (lees: anderhalf à twee jaar) weer eens iets nieuws gekocht!
*knip*
Fokking vetquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:48 schreef TwyLight het volgende:
Mijn nieuwe kleren (en schoenen):
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vans in 1 zin met een woord slankquote:Op zaterdag 2 juni 2007 10:29 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Erg fris tshirtje. Je vans met al die kleurtjes eronder en je hebt een hele frisse outfit.
[..]
Het zijn zeker vette adidas sneakers alleen onder een wat strakker model draag ik altijd een wat "slankere" schoen. Vans of adidas forest hills ofzo.
Jij bedoelt natuurlijk: "sorry, maar dat is niet echt mijn smaak"quote:
Heavens Playground (gsus store) Apeldoorn. hij was ¤104,99.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Fokking vet![]()
goede keuze![]()
waar heb je die broek gekocht... ( gsus, dus 100 - 130 euro?)
ja sorry dat bedoel ik.. vraag me af waar ze zulke lappen stof verkopen ^^ (maar ieder ze smaak natuurlijk)quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:27 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Jij bedoelt natuurlijk: "sorry, maar dat is niet echt mijn smaak"
Dat Kultivate shirt/trui is vetquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:48 schreef TwyLight het volgende:
Mijn nieuwe kleren (en schoenen):
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Toch sympathiek dat je je verontschuldigt.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:30 schreef fr0x het volgende:
[..]
ja sorry dat bedoel ik.. vraag me af waar ze zulke lappen stof verkopen ^^ (maar ieder ze smaak natuurlijk)
Dit dus.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:50 schreef Molluck het volgende:
maar hoe meer van die skinny jeans ik zie, hoe beter ik ze eigenlijk vind staan...
Nee niet van die lelijke vans skate schoenen. Maar gewoon era's ofzo.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:26 schreef Empathologica het volgende:
[..]
Vans in 1 zin met een woord slanktrek je ze ook nog is strak aan?
(of bedoel je stiekem die instappers?
)
Waar heb je die schoenen vandaan?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:24 schreef Erotica_ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En een riem van de H&M
[afbeelding]
De schoenen op zich nog niet eens zo erg, maar onder zo'n slim fit broek vind ik het niet echt mooi staanquote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:57 schreef Erotica_ het volgende:
WTF.. Zijn de Adidas sneakers zo erg?![]()
Ik vind ze wel mooi staan onder slim jeans. Maar ik wissel ze wel af met mijn Vans schoenen dan
Mooie broek én toffe schoenenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:24 schreef Erotica_ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En een riem van de H&M
[afbeelding]
Waar voor hoeveel die diesel broek als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:24 schreef Erotica_ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En een riem van de H&M
[afbeelding]
In Helmond. Ik zou eerlijk gezegd niet weten hoe de winkel heet. Hij koste 80 euroquote:Op zondag 3 juni 2007 12:26 schreef vanpersie93 het volgende:
[..]
Waar voor hoeveel die diesel broek als ik vragen mag?
Nee, dat ben ik ook niet, dat is een model wat die bikini showt. Kijk maar op Freya swimwear en zoek de Gin Fizz *klik*quote:
Hij is omgeruild omdat de cup iets te groot was en de omvang ook. Je kunt de bikini kopen bij Palazzina in de paleisstraat in Amsterdam, en eventueel nog bij andere zaken, voor verkooppunten moet je op die Freya site kijken. Kan het merk erg aanraden, richt zich op de smalle omvang met grote cup en zit perfect mits je de juiste maat kooptquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:29 schreef Sabinee het volgende:
Oohh die onderste vind ik geweldig, mag ik vragen waarom hij niet goed zat en waarom hij terug gaat? Alleen vanwege de omvang?
Volgens mij heb ik qua bovenkant wel een beetje dezelfde maat als jij namelijk..
Ik heb geen digitale camera. Maar mocht ik er 1 krijgen of foto's beschikbaar hebben, post ik ze wel.quote:Op zondag 3 juni 2007 14:19 schreef revolutionx het volgende:
ja op zon foto ziet het er altijd goed uit natuurlijkpost ff foto's als je em aanhebt. geld ook voor dat roze overhemd op andere pagina btw.
Leukquote:Op zondag 3 juni 2007 14:14 schreef Ewelina het volgende:
Nieuw overhemdjurkje:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ga hem alleen wel anders dragen dan dat model op de foto, denk dat ik er een gekleurde riem doorheen doe. Anders wordt het allemaal zo zwart.
Nieuw, bouwjaar 2007quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
my thoughts exacly... waar verkopen ze die broeken?
2e hands, bouwjaar midjaren 90?
of de betere goth-shop?
Die broek is idd vetquote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Fokking vet![]()
goede keuze![]()
waar heb je die broek gekocht... ( gsus, dus 100 - 130 euro?)
Wat een mooie nagellak.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:32 schreef Luie-princes het volgende:
[afbeelding]
Van Frshcotton, ik vond hem wel geinig.
Waar heb je dat shirt vandaan? Ook zelfde toko? Prijs?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:30 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Heavens Playground (gsus store) Apeldoorn. hij was ¤104,99.
shirt komt uit The Hangar ook in Apeldoorn shirt was volgens mij 40 euro maar weet niet 100% zekerquote:Op maandag 4 juni 2007 20:48 schreef saban het volgende:
[..]
Waar heb je dat shirt vandaan? Ook zelfde toko? Prijs?
Kan je dan nu een foto maken van je broek?quote:Op maandag 4 juni 2007 20:49 schreef TwyLight het volgende:
[..]
shirt komt uit The Hangar ook in Apeldoorn shirt was volgens mij 40 euro maar weet niet 100% zeker
Uit nudie topicquote:[[url=http://xs116.xs.to/xs116/07234/Photo-0086.jpg.xs.jpg]afbeelding
[[url=http://xs116.xs.to/xs116/07234/Photo-0088.jpg.xs.jpg]afbeelding
sorry voor kutkwaliteit D600
Nieuwe Nudie Regular Ralph Black Blue Damaged
game on
![]()
Mooie kleuren ookquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:51 schreef Sylvana het volgende:
Zijn er 8, maar bij sommigen zijn plaatjes van voorkant en achterkant
Vorig jaar in een stomme bui besloten dat ik "volwassen' wilde worden, al mn bandshirts en truien weggegoid. Ontzettend spijt van gekregen, en nu dus weer allemaal nieuwe shirts besteld, en ze zijn net op tijd binnen voor Fields of Rock van volgende week![]()
![]()
Duurt dat 8 dagen?quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:27 schreef Sylvana het volgende:
Daarvoor heb ik ze wel gekocht ja, voor concerten en festivals zoals Fields of Rock
Lol, telkens hetzelfde t-shirt naar een concert/festival is ook niet echt watquote:
Ok. Maar het blijft een ongeschreven regel dat leden van het vrouwelijke geslacht absoluut nooit Manowar shirts kopen of dragen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:46 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Lol, telkens hetzelfde t-shirt naar een concert/festival is ook niet echt wat
Beetje afwisseling hebben is wel zo leuk
Nou, zie ze anders genoeg hoorquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:58 schreef Pie.cr het volgende:
[..]
Ok. Maar het blijft een ongeschreven regel dat leden van het vrouwelijke geslacht absoluut nooit Manowar shirts kopen of dragen.
Je bent toch een vrouw? Waarom heb je geen girlies gekocht van die shirts? Vind dit soort t-shirts altijd zo flodderig staan bij vrouwenquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:51 schreef Sylvana het volgende:
Zijn er 8, maar bij sommigen zijn plaatjes van voorkant en achterkant
Vorig jaar in een stomme bui besloten dat ik "volwassen' wilde worden, al mn bandshirts en truien weggegoid. Ontzettend spijt van gekregen, en nu dus weer allemaal nieuwe shirts besteld, en ze zijn net op tijd binnen voor Fields of Rock van volgende week![]()
![]()
er zitten 2 girlies tussen, maar die andere hadden ze niet als girlie, anders had ik ze idd wel als girlie gekochtquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:03 schreef ivetje het volgende:
[..]
Je bent toch een vrouw? Waarom heb je geen girlies gekocht van die shirts? Vind dit soort t-shirts altijd zo flodderig staan bij vrouwenEn bij de large hebben ze best veel girlies van bands hoor
Ow okequote:Op donderdag 7 juni 2007 18:05 schreef Sylvana het volgende:
[..]
er zitten 2 girlies tussen, maar die andere hadden ze niet als girlie, anders had ik ze idd wel als girlie gekocht
Junk de Luxe, van de zomer maar weer inslaan. Denmarkquote:Op maandag 11 juni 2007 20:31 schreef don-diablo het volgende:
vandaag ff 2 polo's gekocht. Eentje van de H&M en de ander van Junk De Luxe (50% korting gheheh). Maak morgen wel ff foto's
Meisjes met hoodies zijnquote:Op maandag 11 juni 2007 21:17 schreef Luie-princes het volgende:
[afbeelding]
Ondanks dat het zomer word kon ik hem niet laten liggen.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:27 schreef stijn_ het volgende:
Twylight, kan je een foto maken van je broek?![]()
Erg tof, vooral die bovenstequote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:38 schreef Erotica_ het volgende:
Ze lijken wel op elkaar maarja, boeie![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat Nirvana shirtje vind ik tof!quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:47 schreef Sylvana het volgende:
-knip-
The eighties called, they want their jeans backquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:02 schreef freecell het volgende:
Eindelijk! Ik heb sinds een zeer lange tijd (lees: anderhalf à twee jaar) weer eens iets nieuws gekocht!
Namelijk:
Een broek (spijker, wijd van onderen, iets strakker boven)
[afbeelding]
En het totaalplaatje:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat dus allemaal
En ik ben er best vrolijk over
Waar heb je die van?quote:Op maandag 11 juni 2007 21:17 schreef Luie-princes het volgende:
[afbeelding]
Vooral die made in China gevallen, ja.quote:
die onderste? welk merk is dat? ik weet wel dat het van 2 nl jongens zijn, k heb het een keer zien hangen in hwijkquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:38 schreef Erotica_ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Mischien bedoel je Ontour Lab?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
die onderste? welk merk is dat? ik weet wel dat het van 2 nl jongens zijn, k heb het een keer zien hangen in hwijk
freshcotton heeft wel wat, kheb het nog niet in winkels zien liggen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:02 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Die hebben leuke dingen in de collectie, waar kun je dat onderandere kopen?
Juist de kleuren die ik wel mooi vind hebben ze niet bij freshcotton. Ik zag op de site ookal dat ze in Eindhoven wat zouden moeten hebben Dus daar ga ik binnenkort maar eens kijkenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:06 schreef stijn_ het volgende:
[..]
freshcotton heeft wel wat, kheb het nog niet in winkels zien liggen.
Revolutionquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
die onderste? welk merk is dat? ik weet wel dat het van 2 nl jongens zijn, k heb het een keer zien hangen in hwijk
quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:33 schreef Elwood1802 het volgende:
Ja mooi, alleen jammer dat er summer 2006 opstaat
Rofl111!!
Waar zit die ergens?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:14 schreef Erotica_ het volgende:
T-Shu Eindhoven
Van een winkeltje uit m'n dorp.quote:
Ja, oude collectiequote:Op woensdag 13 juni 2007 00:33 schreef Elwood1802 het volgende:
Ja mooi, alleen jammer dat er summer 2006 opstaat
Rofl111!!
De nieuwprijs was 90 dollar, maar ik heb hem via Ebay weten te bemachtigen voor 32 euro incl.quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:08 schreef Erotica_ het volgende:
[..]
Leuk.. Was ie wel afgeprijsd?Maaja, geen mens weet dat ie uit '06 is als je 'm aan hebt
![]()
H&M Bikini heb ik maat 36/38 en van de split maat L.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:20 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
leuk!! welke maat heb je van h&m bikini en welke van split?
http://www.asos.com/quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:50 schreef Benait het volgende:
yo snowpatrl waar bestel je dat laatste shirt?:P die is keihard!
die bovenste is echt lelijkquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:59 schreef Luka1 het volgende:
Mn eerste post op deze forum, dus ik weet niet of ik ze goed plaats maar euhm.. Ik heb hier 2 van gekocht
[afbeelding]
1 in deze kleur en ander beetje paarse kleur.
en deze polo
[afbeelding].
Ben er zelf wel tevreden over, ook de prijs viel me erg mee. Enige wat enigsinds jammer is dat men niet geloofd dat het echt is
![]()
Ik vindt het zelf wel mooi, maar prijs is 80 euro.quote:die bovenste is echt lelijk![]()
kost dat nou?![]()
Je hebt de large-catalogus binnengehad en daar maar lukraak uit besteld?quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:47 schreef Sylvana het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er goed uit.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:38 schreef Erotica_ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Die polo is wel mooi. En je moet schijt aan anderen hebben.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:59 schreef Luka1 het volgende:
Mn eerste post op deze forum, dus ik weet niet of ik ze goed plaats maar euhm.. Ik heb hier 2 van gekocht
[afbeelding]
en deze polo
[afbeelding].
Ben er zelf wel tevreden over, ook de prijs viel me erg mee. Enige wat enigsinds jammer is dat men niet geloofd dat het echt is
![]()
Tuurlijk koop je een shirt, polo in dit geval omdat je het zelf mooi vind..quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:50 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die polo is wel mooi. En je moet schijt aan anderen hebben.
Ik zie gelijk dat het een echte is. Doordat je goed aansluitende mouwen hebt, de ruitjes niet goor zijn uitgevoerd en doordat de kwaliteit van de polo niet slecht is. Een vriend van me heeft ook wat echte BB polo's á 80 euri en die zien er gewoon veel beter uit dan de average Turkenpolo die grotendeels is bedrukt met ruitenquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:57 schreef Luka1 het volgende:
[..]
Tuurlijk koop je een shirt, polo in dit geval omdat je het zelf mooi vind..
Maar het is wel apart dat je op straat wordt aangesproken door mensen die je niet kent met de vraag of je het stoer vind om namaak te dragen![]()
Inderdaad, maar het grappige is.. de reden dat het nep zou zijn was dat er teweinig ruiten warenquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik zie gelijk dat het een echte is. Doordat je goed aansluitende mouwen hebt, de ruitjes niet goor zijn uitgevoerd en doordat de kwaliteit van de polo niet slecht is. Een vriend van me heeft ook wat echte BB polo's á 80 euri en die zien er gewoon veel beter uit dan de average Turkenpolo die grotendeels is bedrukt met ruiten.
Dat je dat allemaal op een foto ziet joh. En het feit dat het op het eerste gezicht geen dikke nep is wil nog niet zeggen dat het dus echt is.quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik zie gelijk dat het een echte is. Doordat je goed aansluitende mouwen hebt, de ruitjes niet goor zijn uitgevoerd en doordat de kwaliteit van de polo niet slecht is. Een vriend van me heeft ook wat echte BB polo's á 80 euri en die zien er gewoon veel beter uit dan de average Turkenpolo die grotendeels is bedrukt met ruiten.
True.quote:
Dit vraagt om een real life modeshow natuurlijk.quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
True.
[afbeelding]
1. Een shirtje van pall mallWel tof
![]()
2. Shit van Esprit, past mooi boven:
3. Een 3/4broek van Esprit - ik vind 3/4 broeken wel tof. Het is voornamelijk voor de zomervakantie.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:56 schreef Sapstengel het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nike SB C-mon & Kypski
Hoe trek je zo een broek aan?quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:59 schreef revolutionx het volgende:
pie, die shit is duidelijk boring haha! jeziet ook dat het zo bij de sting vandaan komt.
wat van mijn vorige aankopen:
hoody
[afbeelding]
slim jim dry japan
[afbeelding]
riem
[afbeelding]
Nogal saai :/quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
True.
[afbeelding]
1. Een shirtje van pall mallWel tof
![]()
2. Shit van Esprit, past mooi boven:
3. Een 3/4broek van Esprit - ik vind 3/4 broeken wel tof. Het is voornamelijk voor de zomervakantie.
Waar heb je deze hoodie vandaan?quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:59 schreef revolutionx het volgende:
pie, die shit is duidelijk boring haha! jeziet ook dat het zo bij de sting vandaan komt.
wat van mijn vorige aankopen:
hoody
[afbeelding]
knip
bij hem zit ie idd niet zo mooi. ik draag em baggy.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:24 schreef saban het volgende:Hoe trek je zo een broek aan?
Moet ik dan je benen voorstellen als lantaarnpalen
Leuk!quote:Op maandag 11 juni 2007 21:17 schreef Luie-princes het volgende:
[afbeelding]
Meestal kun je aan het type persoon wel zien of het echt is. Ben jij het Burberry-type?quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:59 schreef Luka1 het volgende:
[afbeelding]
en deze polo
[afbeelding].
![]()
leuk!quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:50 schreef Pie.cr het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
T-shirt van manonthemoon
Schoenen van Spring court
En mijn Underground Resistance tas![]()
![]()
Excuse my jeans, ze zien er echt shit uit de laatste tijd. Tijd voor een heet water krimp sessie
vette schoenen, en broek! maar die had je alquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:50 schreef Pie.cr het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
T-shirt van manonthemoon
![]()
Excuse my jeans, ze zien er echt shit uit de laatste tijd. Tijd voor een heet water krimp sessie
Waar heb je die kuyichie vandaan? En wat is prijs?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:28 schreef jakkop het volgende:
[afbeelding]
G-star Core custom black blue chelsea baker wash
[afbeelding]
h&m slim fit
[afbeelding]
kuyichi/dance4life tee (in het zwart)
En een nog een kuyichi tee die ik niet kan vinden.
Turkije en EU ok, maar Turkijke en Nederlandsquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:56 schreef saban het volgende:
[..]
Waar heb je die kuyichie vandaan? En wat is prijs?
Ben je anders bang dat teveel mensen het gaan dragen en het niet meer underground genoeg isquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:13 schreef revolutionx het volgende:
uit utrecht. zoek zelf maar uit waar vandaasn.
Spijker - kopquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:20 schreef Viper88 het volgende:
[..]
Ben je anders bang dat teveel mensen het gaan dragen en het niet meer underground genoeg is![]()
Nice kleren, ik ga van de week ook nog maar eens wat kopen als ik wat leuks ziequote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:28 schreef jakkop het volgende:
[afbeelding]
G-star Core custom black blue chelsea baker wash
[afbeelding]
h&m slim fit
[afbeelding]
kuyichi/dance4life tee (in het zwart)
En een nog een kuyichi tee die ik niet kan vinden.
G5 in putten (quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:56 schreef saban het volgende:
[..]
Waar heb je die kuyichie vandaan? En wat is prijs?
Nog altijd beter dan als je jeans uit Japan door de douane zijn gekidnapped.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:08 schreef TwyLight het volgende:
omfg, kut netalsindefilm.nlkrijg ik vandaag EINDELIJK een pakketje van hun (6 juni al wat besteld)
is de inhoud van dat pakketje van heel iemand andersjezus ik bestel daar nooit meer wat
.
p.s. heb al een boze mail gestuurd
quote:Jun 13 14:20 | Awaiting presentation to customs commissioner | AMSTERDAM EXP | NETHERLANDS
Skull 5010XX 6x6quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:33 schreef berent het volgende:
Welke broek, en waar besteld?
Je ziet hier veel meelopers, en die dragen over het algemeen urban en whigger kleding. Weinig mensen met een eigen stijl op Fok.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:47 schreef w00h00 het volgende:
Wat een lelijke dingen kopen jullie allemaal zeg:D
Helemaal waar.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:24 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Je ziet hier veel meelopers, en die dragen over het algemeen urban en whigger kleding. Weinig mensen met een eigen stijl op Fok.
Ik denk dat kledingstukken als dit jou niet onbekend voor moeten komen, helaas zijn er behoorlijk wat Fok!kers die dit durven te dragenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:29 schreef Maikuuul het volgende:
Wtf is urban stijl eigenlijk ?
Mag ik vragen waar je die schoenen vandaan hebt? erg mooi!quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:50 schreef Pie.cr het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
T-shirt van manonthemoon
![]()
Springcourt online shop had ie ze dacht ik.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:22 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar je die schoenen vandaan hebt? erg mooi!
PUTTEN, daar woon ikquote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:50 schreef jakkop het volgende:
[..]
G5 in putten () voor 35 euro.
Maar je kan em ook op de site van dance4life bestellen.
Je cardigan is echt lovelyquote:
Uiteraard. Gekocht bij de webshop van Spring Court.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:22 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar je die schoenen vandaan hebt? erg mooi!
American Apparel, voor ik geloof, net 30 euro. Ze zitten in Amsterdam of Rotterdam of Online.quote:Op zondag 17 juni 2007 01:03 schreef mercurial3 het volgende:
[..]
damn dat vest is erg vet,
waar te koop?
God ja, nu je het zegt. Snel terug naar de winkel!!!!!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:31 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Dat vestje op die foto van pie.cr, dat is toch voor een meisje i.p.v. een jongen?![]()
Wat een goed onderbouwde constructieve post. Helemaal mooi dat het van iemand is die door het posten van zijn unieke en originele kledingkeuzes onmisbare positieve input aan dit topic geeft.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:24 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Je ziet hier veel meelopers, en die dragen over het algemeen urban en whigger kleding. Weinig mensen met een eigen stijl op Fok.
Sweety vooral de bovenste foto!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:00 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Je cardigan is echt lovely!!
Mijn laatste thingies:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou ja, heb eigenlijk nog wel meer gekocht deze maand, natuurlijk. Maar geen camera meer tot beschikking.
Ziet er goed uit. Dat blauwe ding, waar haal je dat eigenlijk? Ik zag laatst een leuke bij M@W maar ze hadden niet mijn maat. Maar verder zie ik zulke dingen nergens.quote:
Gelukkig weet je er weer veel vanaf. Ze waren goedkoper als All-stars. All-stars heb ik ook trouwensquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:49 schreef Bolter het volgende:
[..]
Geniaal toch; je maakt iets na, máár maakt ze twee keer zo duur! En iedere kneus koopt ze.
Die paarse en 2 gestreepte zien er goed uit.quote:Op zondag 17 juni 2007 12:16 schreef emo.gif het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooie overhemden.quote:Op zondag 17 juni 2007 12:16 schreef emo.gif het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
omdat de fit altijd regular ralf heeft geheten.. vanwege een aanklacht over de naam heet de fit nu regular alf (sinds 6 maanden).. daaromquote:Op zondag 17 juni 2007 16:02 schreef Xaverius1337 het volgende:
Wrm zegt iedereen regular Ralf.. op de nudie site staat toch echt Regular Alf
als dat zo is ban ik zijn ip van mynudies!quote:Op maandag 18 juni 2007 22:23 schreef revolutionx het volgende:
en op die foto is je "nieuwe" regular alf? of heb je dat fototje stiekum van iemand van mynudies afgejat. En hoop je stiekum dat jouwe ook zo wordt?
Als ie nieuw is, slijt ie wel erg hard bij de kontzakken he?quote:Op zondag 17 juni 2007 14:07 schreef Xaverius1337 het volgende:
Mijn nieuwe Nudie
[afbeelding]
Regular Alf dray greycast
9 straatjes zitten een hoop leuke winkels ala traders pop (moet je wel kennen). Blijf in ieder geval uit de kalverstraatquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:56 schreef Maikuuul het volgende:
Vette broek.
Ik ga vrijdag shoppen in Amstedam, waar vind je ergens winkels met mooie broeken / kleding ?
Die skull jeans is wel vet, waar gekocht ?
De PC hoofdstraat wel ff checken @ de armani stylz, jeweet.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:57 schreef Pie.cr het volgende:
[..]
9 straatjes zitten een hoop leuke winkels ala traders pop (moet je wel kennen). Blijf in ieder geval uit de kalverstraat
Heul ver wegJapan
quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:07 schreef La_Vita het volgende:
Jurkje voor diploma uitreiking![]()
[afbeelding]
Leuke jurk! Maar wil je als de bliksem die lelijke legging eronder weg doen?? Je verknalt je hele jurk ermeequote:
Leuk, maar iets meer spek eten kan geen kwaad.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:07 schreef La_Vita het volgende:
[afbeelding]
Wat een rotopmerking, je zegt toch ook niet tegen iemand dat ie te dik isquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:05 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Leuk, maar iets meer spek eten kan geen kwaad.![]()
Dankje, maar doe ik mooi nietquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:57 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Leuke jurk! Maar wil je als de bliksem die lelijke legging eronder weg doen?? Je verknalt je hele jurk ermee.
bij mij valt et ook wel eens op dat ik grote poten heb als ik een smallere broek aan heb, so whatquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:42 schreef Gilberto_da_Silva het volgende:
maar echt he. lange benen, smalle broek + lange pijpen. en dan maatje 44 als schoenen. liever dan broek op half7 met wat van je broek over je schoenen zodat je geen fucking boten eronder hebt
Mooi!quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:07 schreef La_Vita het volgende:
[afbeelding]
Ik vind hem echt leuk!!quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:07 schreef La_Vita het volgende:
[afbeelding]
Spoiledquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:56 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ga vrijdag shoppen in Amstedam, waar vind je ergens winkels met mooie broeken / kleding ?
Bedanktquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:28 schreef schatje het volgende:
[..]
Spoiled
Velvet Uomo
2PR
Blue Blood
Didato
Tip de Bruin
Bendorff
Metz&Co
Maison de Bonneterie
Shoebaloo
te gruwelijk.quote:
dankjequote:
Leuk shirt, alleen die achterkant vind ik niet echt mooi eigenlijk.quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:50 schreef Lienzz het volgende:
[afbeelding]
voorkant
[afbeelding]
achterkant
[afbeelding]
opdruk![]()
Die had ik ook bijna gekocht.quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:05 schreef mash_ het volgende:
[..]
dankjevond hem zelf ook leuk.. had ook nog een leuke witte gezien
alleen dat ding scheen door.. en dan was die noggeneens nat
Vanaf waar gezien?quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:59 schreef Gilberto_da_Silva het volgende:
9 straatjes ligt rechts van kalverstraat.
Als je met het OV gaat kun je het beste uitstappen bij het Koningsplein en Scheltema, de boekhandel, als vertrekpunt nemen. Daar vandaan ga je rechts, de Prinsengracht, aflopen en dan de eerste brug links over waarna je de Huidenstraat in loopt waar de Zipper is gevestigd. Een straat verder is de Wolvenstraat waar Spoiled tegenwoordig zit.quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Vanaf waar gezien?.
Ligt het achter de magna plaza en die AH food court enzo? Of aan de andere kant, daar langs de Bijenkorf bij de Golden Chopsticks enz?
lekker de bij de sting gehaald jongen?quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:59 schreef Ronalld het volgende:
[afbeelding]
Gister inkopen gedaan in Groningen. :cheer:
Beetje onduidelijk, maar goed.
Nee sorry.quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:48 schreef revolutionx het volgende:
[..]
lekker de bij de sting gehaald jongen?
![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:07 schreef La_Vita het volgende:
[afbeelding]
Da's wat duidelijker ja: tegen die Groningse toeristen zeg ik altijd; 'langs hotel ibrainhinhajnavic en dan alsmaar rechtdoor richting gracht.'quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:44 schreef schatje het volgende:
[..]
Als je met het OV gaat kun je het beste uitstappen bij het Koningsplein en Scheltema, de boekhandel, als vertrekpunt nemen. Daar vandaan ga je rechts, de Prinsengracht, aflopen en dan de eerste brug links over waarna je de Huidenstraat in loopt waar de Zipper is gevestigd. Een straat verder is de Wolvenstraat waar Spoiled tegenwoordig zit.
Geef het goede voorbeeld zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:27 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Het wordt tijd dat er een user is die weer kleden in het dure segment koopt, want dit topic gaat echt HELEMAAL nergens over.![]()
![]()
![]()
eenschquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:28 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Geef het goede voorbeeld zou ik zeggen.
Waar haal je die toffe shirtjesquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:26 schreef saaw het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
etnies sample-sale
ook nog een paar schoenen met wit/bruin/tweed
alles samen voor 70 euro
Liever orginele en goedkopere kleding, dan dat spul van Ralph waar heel hockey holland mee looptquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:27 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Het wordt tijd dat er een user is die weer kleden in het dure segment koopt, want dit topic gaat echt HELEMAAL nergens over.![]()
![]()
![]()
Dan komt hij weer met zo'n kenkerlelijk Armani shirtje aankakkenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:28 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Geef het goede voorbeeld zou ik zeggen.
maar wel van armani jewaaaaiasd!!!!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:52 schreef seto het volgende:
[..]
Dan komt hij weer met zo'n kenkerlelijk Armani shirtje aankakken
Je hebt ook gewoon goede merken die er niet belachelijk uit zien als de armani die marokkanen dragen hoor.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:52 schreef seto het volgende:
[..]
Dan komt hij weer met zo'n kenkerlelijk Armani shirtje aankakken
Nudies blijven tof.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:20 schreef don-diablo het volgende:
[afbeelding]
Een nieuwe broek, Nudie Slim Jim Dry Japan. Ja ja klotefoto ik weet het
Idd Gordonquote:
Allemaal dry? Heb 2 Nudies, maar nog steeds geen dryquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:05 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Idd Gordon
Heb nu 4 verschillende modellen en alle 4 zitten ze compleet anders en draag ik ze compleet anders![]()
leuk shirtquote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:25 schreef S-Two het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Neppe Vans voor de fun en een relaxed shirtje.
Die hebk ook jong vuillak !quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:20 schreef don-diablo het volgende:
[afbeelding]
Een nieuwe broek, Nudie Slim Jim Dry Japan. Ja ja klotefoto ik weet het
Ligt eraan, je kunt hem skinny, normaal of zelfs baggy dragenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:40 schreef stijn_ het volgende:
zo slim is die slim jim helemaal niet ja... of ben ik te slim bezig?
Wat een cool shirtquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:52 schreef mash_ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en dan ook nog slippers van 5 euro :p
[afbeelding]
Zo aan het kaartje te zien Jack&Jones ofzoquote:
maar jij hebt geen smaak,quote:
shenkie hij heeft een dry japan, jij hebt een regular dryquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:19 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Die hebk ook jong vuillak !
Wat ik wel jammer vind is dat je dat leren ding achterop met die N erop, de riem er niet onder kunt schuiven ( zoals ik wel bij mijn Versace kan ) is toch iets mooier vind ik persoonlijk als je riem eronder kan
Niks gevonden in Amsterdam helaas
En de Bjorkvin winkel niet gevonden
2 dry's en 2 pre washed.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:15 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Allemaal dry? Heb 2 Nudies, maar nog steeds geen dry![]()
Omdat het lijkt of je broek halverwege je reet hangt. Iedereen kotst op de halfopen bilspleet van bouwvakkers, maar met zo'n broek is het ineens hip.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:23 schreef mercurial3 het volgende:
[..]
maar jij hebt geen smaak,
wat de fak kan je nou lelijk vinden aan zon fokking nudie?!
De kontzakken zijn lager geplaatst.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:01 schreef Modus het volgende:
[..]
Omdat het lijkt of je broek halverwege je reet hangt. Iedereen kotst op de halfopen bilspleet van bouwvakkers, maar met zo'n broek is het ineens hip..
Dat zeg ik. En waarom: zodat het lijkt of je broek laag hangt. Heel gaaf.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:21 schreef Pie.cr het volgende:
De kontzakken zijn lager geplaatst.
jazeker, maar ik zal wel weer een nieuw fotootje maken waar ze alle 4 op staanquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:54 schreef mercurial3 het volgende:
ik heb alleen nog maar
regular ralf dry greycast
average joe slightly used
beide fokking mooi natuurlijk
er komt binnekort nog een lichte en een sjdj bij:P(H)
heb je nog foto's van j andere nudies don?
shit ik heb er BB onderquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:21 schreef parselmouth het volgende:
Ach, als er een leuke boxershort (geen garfield, geen bjorn bjorg, geen 'zijden' gevalletjes) onder zit vind ik een broek op half 7 best geil.
Nee ?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:26 schreef mercurial3 het volgende:
[..]
shenkie hij heeft een dry japan, jij hebt een regular dry![]()
![]()
![]()
Volgens mij had je een dry greycast hoor. Moet je maar in het labeltje kijken. Niks moois gevonden in de armani winkel in de PC?quote:
doe niet zo triest over bjorn bjorg man, die dingen zitten gewoon mooi.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:21 schreef parselmouth het volgende:
Ach, als er een leuke boxershort (geen garfield, geen bjorn bjorg, geen 'zijden' gevalletjes) onder zit vind ik een broek op half 7 best geil.
Als je ze koopt zitten de H&M boxers best ok, maar als je ze een paar keer gewassen hebt zit er geen model meer in. Een BB boxer houdt goed zijn model, en het is relaxt dat ze lange pijpjes heben die niet opkrullen. Als je hem normaal draagt en niet loopt te showen zoals je veel pubertjes wel ziet doen, zijn ze best ok.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:51 schreef De_Brandweer het volgende:
BB's zitten gewoon heul lekker. Gestreepte boxers van de H&M zijn wel mooier en goedkoper. Maar die zitten niet lekker.
niks mis mt die van de H&M, zeker niet omdat ze nu in de sale zijn voor 5equote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:51 schreef De_Brandweer het volgende:
BB's zitten gewoon heul lekker. Gestreepte boxers van de H&M zijn wel mooier en goedkoper. Maar die zitten niet lekker.
Mwah voor datzelfde geld heb je een dikke stapel H&M boxers, en niks zit lekkerder dan een nieuwe Boxerquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:01 schreef men_in_red het volgende:
[..]
Als je ze koopt zitten de H&M boxers best ok, maar als je ze een paar keer gewassen hebt zit er geen model meer in. Een BB boxer houdt goed zijn model, en het is relaxt dat ze lange pijpjes heben die niet opkrullen. Als je hem normaal draagt en niet loopt te showen zoals je veel pubertjes wel ziet doen, zijn ze best ok.
ik doe zeker vier keer langer met ene BB dan een H&M boxer, die van de H&M zitten na 3 keer dragen al zwaar irritant, een BB gaat zeker vaker dan 12 keer dragen mee.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:08 schreef Grimm het volgende:
[..]
Mwah voor datzelfde geld heb je een dikke stapel H&M boxers, en niks zit lekkerder dan een nieuwe Boxer
Nopez is een dry japan staat erinquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:36 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Volgens mij had je een dry greycast hoor. Moet je maar in het labeltje kijken. Niks moois gevonden in de armani winkel in de PC?
iddquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:01 schreef men_in_red het volgende:
[..]
Als je ze koopt zitten de H&M boxers best ok, maar als je ze een paar keer gewassen hebt zit er geen model meer in. Een BB boxer houdt goed zijn model, en het is relaxt dat ze lange pijpjes heben die niet opkrullen. Als je hem normaal draagt en niet loopt te showen zoals je veel pubertjes wel ziet doen, zijn ze best ok.
Is wel fakking stoer dat jij echte hebt, man.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:46 schreef don-diablo het volgende:
[..]
en die pubertjes hebben doorgaands ook nog neppe boxers aan die ze in turkije tijdens vakantie hebben gekocht.
nou nee, is niets stoers aan. Maar ik draag sowieso graag alleen originele dingenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:48 schreef Gilberto_da_Silva het volgende:
[..]
Is wel fakking stoer dat jij echte hebt, man.
Het is niet stoerdoen met de echtheid. Echtheid is de norm. Het is juist zielig als je stoer wilt doen met je neppe BB.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:56 schreef Gilberto_da_Silva het volgende:
Waarom post je dan van die onzinnige shit als je niet stoer wil doen met je echtheid?
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:04 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Het is niet stoerdoen met de echtheid. Echtheid is de norm. Het is juist zielig als je stoer wilt doen met je neppe BB.
BB![]()
Cleasen's![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |