pfff. Elke "sophisticated" (quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:00 schreef grasmat het volgende:
waar kan je cheap monday voor heren online kopen?
Dokkum, Fries stadje. We hebben wel een paar sport-zaken, maar niet grote ketens. Time-out is de grootste qua naam denk ik. Heeft niet zoveel soeps. Wel leuke schoenen, maar niet veel van die merken als All-star...quote:Op maandag 21 mei 2007 18:13 schreef Xennia het volgende:
[..]
En daar hebben jullie geen sportzaken? Waar woon je dan?
Heel mooi.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:23 schreef Roellio het volgende:
Net gekocht: Trainingsjack van Gio-Goi
Front:
[afbeelding]
Back:
[afbeelding]
Sick.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:23 schreef Roellio het volgende:
Net gekocht: Trainingsjack van Gio-Goi
Front:
[afbeelding]
Back:
[afbeelding]
Denk van niet, gio-goi is vrij underground hier in Nederland.. anders doe je een weekendje Engelandquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:44 schreef revolutionx het volgende:
iemand een normale winkel waar ze em hebben hangen?
leuk shirtje, ik heb dezelfde alleen dan andere print, (is namelijk het zelfde model)quote:
45 euro, vond het best meevallen aangezien de meeste Replay-shirtjes tegenwoordig 60 euro kosten (en dat is me dan weer net te gortig).quote:Op maandag 21 mei 2007 20:17 schreef Pie.cr het volgende:
[..]
Hoeveel betaal je voor zo'n shirt nu eigenlijk?
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:04 schreef mercurial3 het volgende:
[..]
leuk shirtje, ik heb dezelfde alleen dan andere print, (is namelijk het zelfde model)
ze vallen goed!
45 euro hiervoor? Is net een Metallica shirtje man. Wat vind je er zo mooi aan?quote:
waar heb je die gehaald?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:45 schreef geefomditkind het volgende:
[afbeelding]
deze jas heb ik laatst gekocht, heb er alleen spijt van nu ik die van gio gio heb gezien hierboven
Volgens mij hebben ze 55DSL zomerjacks bij Funkie House.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |