''check deze g star truitje, mooi kraagje, ketting..quote:Op maandag 28 mei 2007 20:25 schreef Maikuuul het volgende:
Inderdaad, mijn Sergio Tacchini is veel vetter dan die gare nike jasjes.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb hem destijds ook voor 190 gekocht.... dus heb geen idee waar ie voor 170 zou liggen....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:44 schreef 455H07E het volgende:
Ik heb gister mijn blue blood broek verpest! Er zit een gat in
Het gaat om deze:
[afbeelding]
Nu wil ik vanmiddag de stad in om dezelfde nog een keer te kopen (woon in Rotterdam en heb ook tijd om naar A'dam/Den Haag te gaan). Vond deze echt superlekker zitten. Ik heb er toen 190 voor betaald. Ik kan mij herinneren dat hier ooit gepost was dat hij ergens voor 170 te koop was. Nu vind ik het merk relaxed,maar ik blijf een cheapo, dus als ik hem goedkoper kan krijg dan graag.
Dus weet iemand nog waar hij te koop was/is voor 170?
Sold!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:09 schreef The_Mich het volgende:
[..]
Ik heb hem destijds ook voor 190 gekocht.... dus heb geen idee waar ie voor 170 zou liggen....
Weet niet welke maat je hebt, maar anders mag je hem wel voor 185 overnemen
Ziet er goed uitquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:52 schreef Proximo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Alleen dan in het groen.
Ben er blij mee
Waar zit precies het gat erin, en wat is je maat?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:44 schreef 455H07E het volgende:
Ik heb gister mijn blue blood broek verpest! Er zit een gat in
Het gaat om deze:
[afbeelding]
Nu wil ik vanmiddag de stad in om dezelfde nog een keer te kopen (woon in Rotterdam en heb ook tijd om naar A'dam/Den Haag te gaan). Vond deze echt superlekker zitten. Ik heb er toen 190 voor betaald. Ik kan mij herinneren dat hier ooit gepost was dat hij ergens voor 170 te koop was. Nu vind ik het merk relaxed,maar ik blijf een cheapo, dus als ik hem goedkoper kan krijg dan graag.
Dus weet iemand nog waar hij te koop was/is voor 170?
Als ik twee zonen zou krijgen, dan zouden ze er zo uit zien!quote:Op maandag 28 mei 2007 21:46 schreef Luie-princes het volgende:
[afbeelding]
11 & 12 jaar, schattige jochies.![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:55 schreef Ewelina het volgende:
Ik ben dat zelf niet hoorOverigens gaat de groene terug, omvang 75 was toch te groot.
Krakers... Straatschoffies...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:43 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Als ik twee zonen zou krijgen, dan zouden ze er zo uit zien!
Ik had hem 1 maat groter gekocht omdat hij ander niet lekker zat, daar heb ik nu wel spijt van..kan hem alleen nog aan met een riem aangespannenquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:17 schreef Pie.cr het volgende:
nice, maar levi's stretched als een motherfucker.
verder is het wel een hele mooie broekquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:20 schreef RT85 het volgende:
[..]
Ik had hem 1 maat groter gekocht omdat hij ander niet lekker zat, daar heb ik nu wel spijt van..kan hem alleen nog aan met een riem aangespannen![]()
Klopt, Ik heb een levi's 511 slim in dezelfde washing al hierboven. In het begin zat die echt mega strak nu zit hij steeds beter. Totdat hij echt perfect zit over een tijdje.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:17 schreef Pie.cr het volgende:
nice, maar levi's stretched als een motherfucker.
Dit soort broeken doen me denken aan Suskequote:Op maandag 28 mei 2007 19:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nou ik heb geen dikke bovenbenen hoor![]()
[afbeelding] met mn allstars ^^
verklaar je naderquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:49 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dit soort broeken doen me denken aan Suske
quote:
Maar je moet er wel de benen voor hebben, dunne beentjesquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:55 schreef Aventura het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik vind het trouwens niet lelijk hoor. En ik hou ook wel van mannen die met de mode durven mee te gaan. Beter dan al die aardappelzakken die ik elke dag op kantoor zie.
hahaquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:49 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dit soort broeken doen me denken aan Suske
Maar hoe bedoel je dan, dat noel gallagher die niet heeft of..?quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:35 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Maar je moet er wel de benen voor hebben, dunne beentjes![]()
het staat mij gewoon vet geilquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:04 schreef Aventura het volgende:
[..]
Maar hoe bedoel je dan, dat noel gallagher die niet heeft of..?
Mij valt het niet op verder.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:30 schreef GSbrder het volgende:
maar ze zitten fijn, en daar gaat het om
quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:50 schreef don-diablo het volgende:
Ik vind die polo zeker slecht, alleen ik heb helemaal niets met chasin behalvre de boxershorts'
ehh.. nee, 30 euro, hoezo ??quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:48 schreef revolutionx het volgende:
ze zitten fijn, daarom betaal je er 50 eu per stuk voor![]()
???quote:
kep dezelfde broek alleen is die van mij een 506 model, dat is straight.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:55 schreef RT85 het volgende:
jay, nieuwe broek
[afbeelding]
[afbeelding]
Levi's 501 slim
chasin' kopieert alles van andere merken, best triestquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:50 schreef don-diablo het volgende:
Ik vind die polo zeker niet slecht, alleen ik heb helemaal niets met chasin'
Je moet een wit hempje bij de H&M kopen en die eronder doenquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:14 schreef Maikuuul het volgende:
[afbeelding]
Niet nieuw, heb hem al een tijdje mijn mooie hugo boss slim fit blouse maarja gek had nog geen foto dervan
Kank ook me armani pakken gek, me armani underwear wat ik ook gewoon in de zomer zonder blouse ga dragen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:15 schreef Grimm het volgende:
[..]
Je moet een wit hempje bij de H&M kopen en die eronder doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |