Ik vond ze alleen niet zo goed op pinkpop....zij heeft een zeikstem eigenlijk. Mgoed...mijn mening dusquote:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:46 schreef Broekpaling het volgende:
Fipeau.
Props voor BeeDee voor eindenlijk weer snel een nieuw deel.![]()
Pinkpop was niet te best nee.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:47 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik vond ze alleen niet zo goed op pinkpop....zij heeft een zeikstem eigenlijk. Mgoed...mijn mening dus![]()
Ligt aan 't festival concept denk ik...bands hebben niet de volledige kans om te soundchecken ed.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Pinkpop was niet te best nee.![]()
Maar verdomme, op andere concerten en albums heeft ze toch een lekkere stem.![]()
Lekkere meid ook, mooie lach heeft ze in Everybody's Fool.
Maar je zag toch wel m'n woordgrapje?quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:47 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik vond ze alleen niet zo goed op pinkpop....zij heeft een zeikstem eigenlijk. Mgoed...mijn mening dus![]()
Of course....maar waar is E...dus..quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar je zag toch wel m'n woordgrapje?![]()
Tja, PinkPop is niets voor mij, Rock Am Ring en Fields of Rock lijkt we wel tof.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:50 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ligt aan 't festival concept denk ik...bands hebben niet de volledige kans om te soundchecken ed.![]()
Damn, PeZu...FOK! is toch traag..quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:46 schreef PeZu het volgende:
en centraal
Nou, ik heb toch ook wel puike pinkpop optredens gezien...(op T.Vquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Tja, PinkPop is niets voor mij, Rock Am Ring en Fields of Rock lijkt we wel tof.
Vooral de lineup van Fields of Rock.Verdomme, wou dat ik een paar kaartjes had zodat ik met wat vrienden heen kon.
Is het geluid bij zulke festivals wel goed en lekker hard eigenlijk? Bij Metallica was 't geweldig voor mij, schreeuwend verstond je elkaar amper maar het geluid was super.![]()
Gast uit m'n klas ook, jalours is*quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:55 schreef PeZu het volgende:
ik ga naar fields of rock btw
quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:54 schreef oranjekoek het volgende:
Wat een superleukelieve eigenaardige TT!
Dat had ik niet bij Metallica, alleen bij de 3 bands aan 't begin, zelf mensen die vaker naar concerten geweest zijn klaagden dat 't belachelijk hard was.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:55 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Nou, ik heb toch ook wel puike pinkpop optredens gezien...(op T.V)
![]()
Geluid moet goed hard en voelbaar zijn, maar niet zeer aan je trommelvliezen doen..![]()
Dat ookquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:56 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Het gaat hier al een paar dagen erg traag
Nooit van gehoord!quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:55 schreef PeZu het volgende:
ik ga naar fields of rock btw
haha ja ik had ook al even gezocht, in Biddinghuizen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:59 schreef BeeDee het volgende:
Wat is de line up van Fields of rock eigenlijk ?![]()
* Ik weet 't...google![]()
Als je eigen oren vervormen is 't gewoon niet leuk meer. Komop, harde muziek OK, maar niet overdrijven idd.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat had ik niet bij Metallica, alleen bij de 3 bands aan 't begin, zelf mensen die vaker naar concerten geweest zijn klaagden dat 't belachelijk hard was.
Metallica was wel netjes getuned overigens.
Hoe dan ook een geweldige 1e ervaring.![]()
Verdomme, waarom heb ik niet een vriend/vriendin die 1 kaartje over heeft!!!!!!!!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:01 schreef BeeDee het volgende:
Op zaterdag 16 juni staan op het programma Iron Maiden, Slayer, Heaven & Hell, Machine Head, Papa Roach, Mastodon, Kamelot, Fastway, Pain of Salvation, After Forever, Dragonforce, In This Moment, Dublin Death Patrol, Aiden, Panic Cell, Lauren Harris, Bloodsimple en The Spyderz.
Zondag 17 juni is het de beurt aan Ozzy Osbourne, Velvet Revolver, Korn, Dream Theater, Motörhead, Megadeth, Type O Negative, Black Label Society, Suicidal Tendencies, Hatebreed, Life of Agony, Ill Nino, Amon Amarth, Hinder, Devildriver, Walls of Jericho, Delain en Volbeat.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:01 schreef BeeDee het volgende:
Op zaterdag 16 juni staan op het programma Iron Maiden, Slayer, Heaven & Hell, Machine Head, Papa Roach, Mastodon, Kamelot, Fastway, Pain of Salvation, After Forever, Dragonforce, In This Moment, Dublin Death Patrol, Aiden, Panic Cell, Lauren Harris, Bloodsimple en The Spyderz.
Zondag 17 juni is het de beurt aan Ozzy Osbourne, Velvet Revolver, Korn, Dream Theater, Motörhead, Megadeth, Type O Negative, Black Label Society, Suicidal Tendencies, Hatebreed, Life of Agony, Ill Nino, Amon Amarth, Hinder, Devildriver, Walls of Jericho, Delain en Volbeat.
![]()
![]()
Hoi en bijna tot ziens.quote:
De scheurende gitaar rulez !!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:03 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
vast heel indrukwekkend.
headbangsmiley.gif
Klopt, die gasten van fabchannel nemen het allemaal zelf op en beschikken over top apparatuur. Dat gaat echt de nieuwe hit worden, gisteren een presentatie van die gasten bijgewoond en ze hebben nog heel veel in petto.quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Klopt, die gasten van fabchannel nemen het allemaal zelf op en beschikken over top apparatuur. Dat gaat echt de nieuwe hit worden, gisteren een presentatie van die gasten bijgewoond en ze hebben nog heel veel in petto.
Ik tot gisteren ook niet. Maar het is gewoon een Nederlands bedrijf en nemen op in Paradiso etc.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:10 schreef oranjekoek het volgende:
Nou, daar had ik ook nog nooit van gehoord.
Zeker voor ons...ouwetjes...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:11 schreef oranjekoek het volgende:
Wat hebben we toch veel leerzame momenten in het rokershoekske.
Jouw mop deed het goed hier!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:12 schreef BeeDee het volgende:
ff roken
Gebruik ik niet....dan liever creditcard.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:14 schreef oranjekoek het volgende:
Paypal is overgenomen van PayPal (Europe) aan PayPal Luxemburg wisten jullie dat al?
Welterusten Ludo!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:16 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ga er vandoor, adieu.
Waar ?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:15 schreef oranjekoek het volgende:
We waren druk aan het waterfietsen toen ik die mop vertelde![]()
Er zijn klanten die via Paypal willen betalen. Het kost me altijd belachelijk veel.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:17 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Gebruik ik niet....dan liever creditcard.
Hydrospinning! In het zwembad dus, iedereen tolde zowat van zijn fiets!quote:
Hoezo ? Draai je als ondernemer op voor extra kosten dan ?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:20 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Er zijn klanten die via Paypal willen betalen. Het kost me altijd belachelijk veel.
Heb ik tenminste een goeie onthouden dan...zeldzaamquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:21 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Hydrospinning! In het zwembad dus, iedereen tolde zowat van zijn fiets!![]()
Ja ik moet altijd een percentage inleveren.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:21 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Hoezo ? Draai je als ondernemer op voor extra kosten dan ?![]()
Mmm...niet echt jouw pal dan hèquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:22 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja ik moet altijd een percentage inleveren.
Nee ik heb het alleen voor de service maar heb liever dat mensen via de bank betalen. Je hebt ook een creditcard nodig om je paypal saldo naar je gewone rekening te sturen, terwijl je dit andersom gewoon over kan schrijven.quote:
Het kan allemaal zo simpel met I-deal, internetbankieren tegenwoordig, ik wil helemaal geen creditcardquote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:28 schreef BeeDee het volgende:
Ik gebruik m'n creditcard eigenlijk alleen maar voor internet aankopen...en dat zijn er niet zoveel.
Welterusten BeeDee! Ik ga ook zo! Morgenvroeg om half 9 met de kindjes van school naar de kinderboerderij! En ik mag rijden.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:29 schreef BeeDee het volgende:
Maar ik ga ook afsluiten E...![]()
Tot later weer !![]()
![]()
![]()
![]()
True...mastercard hier..Postbank.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:30 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Het kan allemaal zo simpel met I-deal, internetbankieren tegenwoordig, ik wil helemaal geen creditcardEen europas kan je niet als ceditcard gebruiken, een rabopas wel? Dat heb ik me eens laten vertellen.
Da Da BeeDee!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 00:31 schreef BeeDee het volgende:
[..]
True...mastercard hier..Postbank.![]()
Maar truste dus..![]()
![]()
Al wakker ?!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:06 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ben al wakker hoor.![]()
![]()
IK ga me ook maar weer eensch aankleden, tijd voor ontbijt.![]()
whehe later opstaanquote:Op vrijdag 1 juni 2007 07:19 schreef Tezz het volgende:
![]()
![]()
![]()
oh meeeeeeeeeeeeeeeeen wat is het vroeg.......
Mijn kind is vier, nog nettttt iets te klein om zelf naar school te fietsen.quote:
En waarom zit jij dan berichtjes te posten?? Hup, vort, aan de slag!!!!!!!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:38 schreef BeeDee het volgende:
Zo...ik heb even de electrische heggeschaar bij m'n ouders geleend (ja, moet er maar eens zelf één aanschaffen), dus het echte werk kan beginnen; gras maaien, kantjes bijwerken en de heg snoeien.
Nog wat onkruid trekken..(dat vind ik dus echt kutwerk..
)
Het is heerlijk weer hier btw...20 graden en blauwe hemel.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:39 schreef BeeDee het volgende:
Schiet 't bij jou al op Tezz ?
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:39 schreef Tezz het volgende:
[..]
En waarom zit jij dan berichtjes te posten?? Hup, vort, aan de slag!!!!!!!
(hoor mij, hihihi)
Vanavond weer het rijk alleen ?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:40 schreef Tezz het volgende:
[..]
![]()
In die zin dat ik er genoeg van heb en er mee stop voor vandaag! Nog ff terug naar de supermarkt (ik vergeet altijd wat....) en dan doe ik helemaal niets meer vandaag!
nou van uitstel afstel maken is niet zo heel moeilijk. Die luie kabouters daarintegen, daar moet je wel wat aan doen hoor!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:40 schreef BeeDee het volgende:
[..]
![]()
Zit stilletjes te hopen dat van uitstel afstel komt...mja, nogal luie kaboutertjes hier![]()
Ik zal ze eens een hartig woordje toespreken, want het huishouden willen ze ook al niet doenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:41 schreef Tezz het volgende:
[..]
nou van uitstel afstel maken is niet zo heel moeilijk. Die luie kabouters daarintegen, daar moet je wel wat aan doen hoor!
Nee ! Bij mijn man op het werk hebben ze de vierde (= weekend) ploeg afgeschaft, dus dat betekent dat ie, hoewel ie vandaag een late dienst heeft (van 14.00 -22.00) al op 18.00 klaar is!!!! Maar hij krijgt visite vanavond en ze gaan de pc kapen.....quote:
nou daar weet ik iets tegen: zet je puntmutsje op, doe een nepbaard om en doe het ze een keer voor!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:43 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik zal ze eens een hartig woordje toespreken, want het huishouden willen ze ook al niet doen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |