Dat is je eerste gedachte?quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:01 schreef Viking84 het volgende:
is DaD dood dan?. Damn, voor niks al die fonologische shit voor haar opgezocht gisteren
.
oh, zijn eerste echte post.... (de rest was ooit van mij, als ik weer eens niet oplette...)quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:16 schreef Mik_infra het volgende:
hoi
Is dat jouwquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:17 schreef teigan het volgende:
[..]
oh, zijn eerste echte post.... (de rest was ooit van mij, als ik weer eens niet oplette...)
't Is al weg, morgen eet ik hier niet en een vriezer heb ik niet.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:24 schreef Viking84 het volgende:
Mijnis er nu even niet.
En nu vragen jullie je af wie mijndan is hè.
En @ DaD: morgen weer eten of invriezen (al vind ik dat laatste niks). Klinkt wel lekker trouwens en ik heb nog niet (echt) gegeten)
.
Halloquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:16 schreef Mik_infra het volgende:
hoi
je hebt net voor 4 personen pasta gegeten? Of je hebt je hongerige prullenbak gevoerd?quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
't Is al weg, morgen eet ik hier niet en een vriezer heb ik niet.
had me dan geSMSt! SMS goed! Ik heb graag SMS!quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dank je.. Ik zat bij college, en wilde m'n sleutels pakken aan het einde, en weg waren ze! Ik in paniek natuurlijk, meteen naar de UB gerend, en daar lagen ze nog.
.
En ik was wan-ho-pig tijdens college. Ik wilde nog bijna Alex smsen om hier een oproep te plaatsen of iedereen me wilde smsen, want ik moest alle kansen aangrijpen om wakker te blijven.
Dat doet me dan weer denken aan Pe en Rinusquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:34 schreef Viking84 het volgende:
Hmm, boterhammen met saksische leverworst.
Euh, wat?quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik dacht zlef met veel bombarie en boos weg gegaan toenik de titel zag
Ik?quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nou, je snapt toch! Stampvoetend boos op iedereen en hel en verdoemenis en zo !
Een koelkast lijkt op een vriezer toch?quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:55 schreef Peterselieman het volgende:
Aangezien het het DaD herinneringstopic is, ga ik DaD er aan herinneren dat ze eigenlijk toch iets in huis moet hebben dat op een vriezer lijkt, of waar een vriezer ingebouwd zit![]()
Ja. En helemaal als er ook nog een kleine vriezer ingebouwd zit.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Een koelkast lijkt op een vriezer toch?
Om vervolgens binnen een kwartier nadat je hebt bezowren hier nooit meer terug te komen poslief jzelf weer te zijn?quote:
Gehehe. Ik heb er geen in de aanbieding. Was je er een week eerder mee geweest, dan had ik er misschien nog een gehad.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als je er eentje kwijt wilt, hou ik me warm aanbevolen.
Ha, check mijn woordgrap.
Aldiquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als je er eentje kwijt wilt, hou ik me warm aanbevolen.
Ha, check mijn woordgrap.
Ja, dat klinkt wel als mij.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Om vervolgens binnen een kwartier nadat je hebt bezowren hier nooit meer terug te komen poslief jzelf weer te zijn?
Ik had er een week eerder mee moeten komen? JIJ komt er een week te laat mee aanzetten.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gehehe. Ik heb er geen in de aanbieding. Was je er een week eerder mee geweest, dan had ik er misschien nog een gehad.
Geef je mij er nu de schuld vanquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik had er een week eerder mee moeten komen? JIJ komt er een week te laat mee aanzetten.
Dat geloof ik wel, ja.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Geef je mij er nu de schuld van![]()
ben je dronken ofzo?quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Om vervolgens binnen een kwartier nadat je hebt bezowren hier nooit meer terug te komen poslief jzelf weer te zijn?
Oh, tof. Ik kom net van de boerderij.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:18 schreef MaxMark het volgende:
Hey Alexxxxx... ik ben dellen aan het bakken
Dan haal ik wel die van jou op en breng m naar DaDquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Jou schuld peterselieman! Het minste wat je nu kunt doen is DaD een gratis koelkast regelen.
Ik wildequote:Op donderdag 31 mei 2007 20:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh, tof. Ik kom net van de boerderij.
Sleep je 'm ook even voor me de trap op?quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan haal ik wel die van jou op en breng m naar DaD![]()
Ik denk dat dat nog het gemakkelijkste deel is.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Sleep je 'm ook even voor me de trap op?
Dat was aan kadootje van de familie van ijsmeis!quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan haal ik wel die van jou op en breng m naar DaD![]()
Ja! Schop hem!quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Alleen, wat moet ik met een koelkast. Die heb ik wel.
Neee, ik heb een slaperig hoofd, en nu jeuk in mijn ogenquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:47 schreef Peterselieman het volgende:
Jij hebt zo te lezen niet zo'n goede dag, Rene![]()
Heb niets gevoeld. Zit op een goede stoel en die merkt er niets van. Een beetje meer vertrouwen in jezelf mag je wel hebben hoor.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:51 schreef teigan het volgende:
* teigan geeft Renesite een knuffel..
Rustig blijven hoor..
Ik heb net heel sportief gedaan, ik heb weer hardgelopen.... (dus Peterselieman, als je een aardbeving voelde, dat was ik...)
Moeten we jou opvrolijken?quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Neee, ik heb een slaperig hoofd, en nu jeuk in mijn ogen!!! Nat doekje op leggen. Bah.
Ik ben een echte vrouw op dat gebied, heel onzeker, en de weegschaal viel vanmorgen wat tegen, dus ik was vandaag niet echt blij met mezelf, en ik was ook niet lief tegen mijn leerlingen...quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Heb niets gevoeld. Zit op een goede stoel en die merkt er niets van. Een beetje meer vertrouwen in jezelf mag je wel hebben hoor.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:56 schreef teigan het volgende:
[..]
Ik ben een echte vrouw op dat gebied, heel onzeker, en de weegschaal viel vanmorgen wat tegen, dus ik was vandaag niet echt blij met mezelf, en ik was ook niet lief tegen mijn leerlingen...
(en dat krijg je gelijk te horen...)
quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind jou hartstikke mooi, teigan.
Dat dus.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind jou hartstikke mooi, teigan.
Ik ben het eens met de anderen hier, je ziet er echt niet verkeerd uit ofzo hoorquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:56 schreef teigan het volgende:
[..]
Ik ben een echte vrouw op dat gebied, heel onzeker, en de weegschaal viel vanmorgen wat tegen, dus ik was vandaag niet echt blij met mezelf, en ik was ook niet lief tegen mijn leerlingen...
(en dat krijg je gelijk te horen...)
Jij hield het lopend niet bij hoor....quote:
gefeliciflap!quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:09 schreef Noca het volgende:
Hoi hallo!
* Noca heeft er een nichtje bijgekregen vandaag, liefffff
gefeliciteerd..quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:09 schreef Noca het volgende:
Hoi hallo!
Haha, wie weet over een paar jaartjesquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:11 schreef teigan het volgende:
[..]
gefeliciteerd..
kunnen we haar koppelen aan ons neefje? die is 10 dagen oud nu...
Gefeliciteerd. Kleine kinderen zijn liev.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:09 schreef Noca het volgende:
Hoi hallo!
Nichtjes FTW.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:09 schreef Noca het volgende:
Hoi hallo!
Aaaaawquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:09 schreef Noca het volgende:
Hoi hallo!
quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Gefeliciteerd!
Neefjes zijn ook tof hoor! Zelfs als ze homo zijn, ADHD hebben, of er hoorntjes op hun voorhoofd groeien!
Ik vind het geweldig om tante te zijn.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Tsja, ik ben al oom en ik moet zeggen het is best wel leuk hoor.
Heb ook nog een neefje en die is ookquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Gefeliciteerd!
Neefjes zijn ook tof hoor! Zelfs als ze homo zijn, ADHD hebben, of er hoorntjes op hun voorhoofd groeien!
Pfoe, inderdaad zeg..dat had alles even wat complexer gemaakt dan dat het vaak al is. Moet er niet aan denken dat ik al een kind had met mn ex en dat je dan uit elkaar gaat...quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Mn ex en ik hebben heel veel moeite gedaan om kinderen te krijgen, maar achteraf ben ik blij dat het niet gelukt is
Ook nog als het 3 jongens van 4, 7 en 8 zouden zijn, die af en toe eigenwijs zijn?quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik vind het geweldig om tante te zijn..
Dat weet ik niet, ik heb nu een nichtje van 1 jaar en 8 maanden, en een neefje van 8 maanden. M'n nichtje is dol op me, kan ik wel zeggen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ook nog als het 3 jongens van 4, 7 en 8 zouden zijn, die af en toe eigenwijs zijn?![]()
Ik heb 't altijd over d'r.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:31 schreef Peterselieman het volgende:
Dat zei je toen al ja.
Mijn vader heeft mijn broertje twee keer verteld dat hij oom werd (toen mijn tante zwanger was, en toen een nicht van mij zwanger was), en mijn broertje is zich twee keer helemaal doodgeschrokken omdat hij dacht dat ik zwanger was...quote:
Euh..quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:41 schreef teigan het volgende:
[..]
Mijn vader heeft mijn broertje twee keer verteld dat hij oom werd (toen mijn tante zwanger was, en toen een nicht van mij zwanger was), en mijn broertje is zich twee keer helemaal doodgeschrokken omdat hij dacht dat ik zwanger was...
roflquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:41 schreef teigan het volgende:
[..]
Mijn vader heeft mijn broertje twee keer verteld dat hij oom werd (toen mijn tante zwanger was, en toen een nicht van mij zwanger was), en mijn broertje is zich twee keer helemaal doodgeschrokken omdat hij dacht dat ik zwanger was...
Vertel, waar heb je ze gekocht, en wat voor skates?quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:43 schreef maok het volgende:
Hoei, ik heb net veel te veel geld uit gegeven aan skates![]()
![]()
![]()
Ja. En als Teigan wel zwanger was geweest, dan was hij opa geworden. Maar goed kleine kinderen snappen gelukkig nog niet alles. Daardoor kun je soms heel erg om ze lachen.quote:
zie Sebasquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ja. En als Teigan wel zwanger was geweest, dan was hij opa geworden. Maar goed kleine kinderen snappen gelukkig nog niet alles. Daardoor kun je soms heel erg om ze lachen.![]()
ehm, mijn broertje is 24 hoor, zo klein is hij niet meer.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ja. En als Teigan wel zwanger was geweest, dan was hij opa geworden. Maar goed kleine kinderen snappen gelukkig nog niet alles. Daardoor kun je soms heel erg om ze lachen.![]()
Niemand die je stopt.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Somebody stop me. Anders kom ik straks ook nog met foto's.
In die winkel bij de hereweg. Skates van K2 met halfhoge schoenen en 4 wieltjes van 100mmquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:44 schreef teigan het volgende:
[..]
Vertel, waar heb je ze gekocht, en wat voor skates?
ja moi!quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:52 schreef Tangarine het volgende:
goed gedaan moakhopen dat het morgen moi weer is zodat je ze kunt testen!
Doe maar wel, ik gooi ze liever niet op fok.quote:
Ja, die dus,quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
We gaan nog wel een keer lachen om die met oranje toet..
Hij's briljant!quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zie 'm nu weer en moet gewoon weer keihard lachen..
klinkt als inline sport... En hoe rijden ze nu? Ik neem aan dat je al even een proefrondje hebt gemaakt? Staat het niet heel instabiel?quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:51 schreef maok het volgende:
[..]
In die winkel bij de hereweg. Skates van K2 met halfhoge schoenen en 4 wieltjes van 100mm
Ik kreeg er ook nog een busje met wd40 bij maar toen ik zei dat ik dat wel had zei ie dat ik 50% korting kreeg op een helm. Maar toen ik daar even over na dacht kreeg ik hem er gratis bij (Ojee, dat mocht ik eigenlijk helemaal vertellen) Zei ik dat hardop?
Dat is niet een kwestie van vinden, dat is een feitquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:54 schreef Viking84 het volgende:
He Tangarine, vind jij Verdonk ook zo'n slecht mens?![]()
![]()
![]()
.
Als het morgen mooi weer is ga ik al ballonvarenquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:52 schreef Tangarine het volgende:
goed gedaan moakhopen dat het morgen moi weer is zodat je ze kunt testen!
Het is nog steeds maar een mening. Er zijn mensen die er anders over denken.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:58 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Dat is niet een kwestie van vinden, dat is een feit
je lijkt mij welquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:58 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Dat is niet een kwestie van vinden, dat is een feit
ja doei, we zijn niet in POL belandquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is nog steeds maar een mening. Er zijn mensen die er anders over denken.
Wat? Is dat nieuw?quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:57 schreef Viking84 het volgende:
He, Do2 en Dad: er is tegenwoordig een programmaatje dat je kunt downloaden van de site van Microsoft. Dan kun je het e-mailadres van iemand anders toevoegen en met elkaar praten![]()
.
We don't care.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:57 schreef Viking84 het volgende:
He, Do2 en Dad: er is tegenwoordig een programmaatje dat je kunt downloaden van de site van Microsoft. Dan kun je het e-mailadres van iemand anders toevoegen en met elkaar praten![]()
.
Uiteraard overdrijf ikquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is nog steeds maar een mening. Er zijn mensen die er anders over denken.
Die winkel inderdaad. Ik heb er ook een stukje mee over de staat gereden. Ze zijn wel iets minder stabiel dan mijn oude maar de schoen is maar een klein stukje lager. Vooral de grote van de wieltjes maken ze iets minder stabiel, als ik daar niet aan kan wennen kunnen er altijd nog kleinere wieltjes onder. De schoenen zit echt zo veel beter dan mijn oudenquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:57 schreef teigan het volgende:
[..]
klinkt als inline sport... En hoe rijden ze nu? Ik neem aan dat je al even een proefrondje hebt gemaakt? Staat het niet heel instabiel?
Oooo Wat tof! Laat even weten hoe het vliegen was enzo natuurlijk!quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:58 schreef maok het volgende:
[..]
Als het morgen mooi weer is ga ik al ballonvaren![]()
En als het morgen geen mooi weer is ga ik zaterdag verven
En 's middags en 's avond moet ik naar een 12,5 jarige bruiloft.
Ik hoop dus dat het zondag (en morgen natuurlijk) mooi weer wordt, dan kan ik ze eindelijk testen.
LIEFquote:
Ik ben echt benieuwd, het lijkt mij ook best wat instabieler, maar nu vlieg je ons dus straks misschien wel voorbij...quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:02 schreef maok het volgende:
[..]
Die winkel inderdaad. Ik heb er ook een stukje mee over de staat gereden. Ze zijn wel iets minder stabiel dan mijn oude maar de schoen is maar een klein stukje lager. Vooral de grote van de wieltjes maken ze iets minder stabiel, als ik daar niet aan kan wennen kunnen er altijd nog kleinere wieltjes onder. De schoenen zit echt zo veel beter dan mijn ouden![]()
Als het tenminste een keer door gaat.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:02 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Oooo Wat tof! Laat even weten hoe het vliegen varen was enzo natuurlijk!
Nu moet ik gaan leren remmenquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:03 schreef teigan het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd, het lijkt mij ook best wat instabieler, maar nu vlieg je ons dus straks misschien wel voorbij...
Dat kunnen wij je wel leren, komt wel goed...quote:
Dat heeft ze van d'r tante.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:07 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zie je wel; fotogeniek.
Ja.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is dat het dochtertje van je zus, ofwat?
Tenzij je van me af wilt, natuurlijk.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:09 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Het is heel verstandig dit volledig te beamen, he?
30, en ik 21.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dus jij hebt ook een 'grote zus'? Hoe oud is ze?.
De mijne zijn 40 en 37 en ik heb nog een broer van 41 ook.quote:
Ik wist niet dat het een wedstrijdje was.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
De mijne zijn 40 en 37 en ik heb nog een broer van 41 ook.
Zelf ben ik 23.
Du bis gepwnd.
.
Ja zeg, 30.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Dan heb je wel een héél oude zus, ja.
Als het een wedstrijd is wil freecell vast ook wel mee doenquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het een wedstrijdje was.. Ik vind het leuk zo.
. Ik ben jong genoeg om het kleine zusje te zijn, maar oud genoeg om op te kunnen passen op die lytse leave poppedijn.
Dat zou je niet zeggen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:17 schreef Peterselieman het volgende:
Tsja, mijn zus en ik schelen ook 12 jaar in leeftijd.
ik plaag maar wat hèquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het een wedstrijdje was.. Ik vind het leuk zo.
. Ik ben jong genoeg om het kleine zusje te zijn, maar oud genoeg om op te kunnen passen op die lytse leave poppedijn.
Jij hebt mij nog niet ontmoet, dus dan kun je dat ook niet zeggen, grapjas.quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Jij hebt mij nog niet ontmoet, dus dan kun je dat ook niet zeggen, grapjas.
en Alicey, maar die telt niet mee, want dat zijn niet allemaal kinderen uit één gezin.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:18 schreef maok het volgende:
[..]
Als het een wedstrijd is wil freecell vast ook wel mee doen
weltrustenquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:23 schreef maok het volgende:
Mensen ik ga maar weer eens slapen
Schattigquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:25 schreef Tangarine het volgende:
Nou, al dat familiegepraat, hier ben ik met mijn achternichtje een paar jaar geleden
[afbeelding]
en met je veel te lange haarquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:25 schreef Tangarine het volgende:
Nou, al dat familiegepraat, hier ben ik met mijn achternichtje een paar jaar geleden
[afbeelding]
heb het wel langer gehadquote:
Frieslandquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:34 schreef Viking84 het volgende:
Bleh, ik moet morgen om 8:35 al in de bus naar Drachten zitten. Heb meelij met mij
.
Als ik op tijd wil zijn 7 uur jaquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik om 7 uur ofzo, dus wat zeik je nou.
ik niet, denk ikquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als ik op tijd wil zijn 7 uur ja!
Zullen we even kijken wie als eerste hier post
En ik hoef er gelukkig niet vroeg uit morgenquote:
we waren nichtjes aan het posten, maar goedquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:24 schreef Grulez het volgende:
Als we toch neefjes aan het posten zijn.
[afbeelding]
wel van een tijdje terug
Ja, maar ik sliep laterquote:Op vrijdag 1 juni 2007 07:03 schreef Viking84 het volgende:
*jeej*, ik ben de eerste!!.
@ Renesite
.
*eenschquote:Op vrijdag 1 juni 2007 07:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niet wanneer ik ben gaan slapen.
Heb je gelijk alweer een goede daad verricht.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo schattig, ik heb m'n mannelijke huisgenoot uitgelegd hoe de wasmachine werkt.
quote:
En dat nog voor 9 uur 's ochtends. Ik ben ook veel te goed voor deze wereld.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Heb je gelijk alweer een goede daad verricht.
Jaaaaaa!quote:
* DevilsAndDust hoopt mee!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:56 schreef maok het volgende:
[..]
![]()
* maok hoopt dat ze eindelijk een keer gaat ballonvaren vandaag
Ik zag dat het om 8 uur vanmorgen al 20 graden was, rokje kan prima.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Jaaaaaa!Wil rokje aan, wil rokje aan! En ik moet naar de kapper.
.
Meen je dat nou?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:00 schreef maok het volgende:
[..]
Ik zag dat het om 8 uur vanmorgen al 20 graden was, rokje kan prima.
Goeie.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:01 schreef Peterselieman het volgende:
Natuurlijk moet je je sleutels niet vergeten, DaD.![]()
Ik zat zelf in de auto dus ik heb het zelf niet gevoeld. maar die thermometer heeft het normaal wel redelijk goed.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Meen je dat nou?Ik stond al klaar met m'n jas aan om naar de ub te gaan, maar dan kan die wel uit!
Eigenlijk durf ik m'n rokje helemaal niet aan naar de ub. Veel te kort..
Ik dacht dat mensen altijd in de UB gingen studeren om gezien te worden enzo.... dus dan kan het prima, toch?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Meen je dat nou?Ik stond al klaar met m'n jas aan om naar de ub te gaan, maar dan kan die wel uit!
Eigenlijk durf ik m'n rokje helemaal niet aan naar de ub. Veel te kort..
Dat kun je wel stellen. In de kroeg waar ik weekends wel kom, is een optreden van een leuke groep gepland.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat wordt dit een tof weekend.
Ik denk dat die thermometer het nog niet bij het juiste eind heeft. Wel wordt het 22 graden vandaag en blijft het de gehele dag droog hier.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:00 schreef maok het volgende:
[..]
Ik zag dat het om 8 uur vanmorgen al 20 graden was, rokje kan prima.
Heb je wel een goed punt.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:06 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Ik dacht dat mensen altijd in de UB gingen studeren om gezien te worden enzo.... dus dan kan het prima, toch?
Je bent wakker maar wilt slapen?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:17 schreef MaxMark het volgende:
Bioritmes zijn kut.
Het bioritme is juist goed. Het helpt mij in ieder geval om op tijd wakker te worden, nog voor de wekker afgaat.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:17 schreef MaxMark het volgende:
Bioritmes zijn kut.
Zien en gezien worden. Het is een broedplaats van hormonen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:06 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Ik dacht dat mensen altijd in de UB gingen studeren om gezien te worden enzo.... dus dan kan het prima, toch?
Tof. Ik hoef me alleen maar door tien hele lange uren op m'n werk heen te slepen, en dan wordt het leuk.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat kun je wel stellen. In de kroeg waar ik weekends wel kom, is een optreden van een leuke groep gepland.![]()
Ja, maar dus ook op dagen dat je er niet op tijd uit hoeft.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het bioritme is juist goed. Het helpt mij in ieder geval om op tijd wakker te worden, nog voor de wekker afgaat.![]()
In de nieuwe ebbingestraat zit er eentje die goed schijnt te zijn. Ik weet even niet hoe hij heet. Hij zit aan de rechterkant vanaf het centrum gezien naast een cafe met een groen zonnescherm (die de hele tijd van naam wisselt dus hoe die heet ook geen idee) Hier hebben ze niet eens pizza's. Hij is mij te duur dus ben ik er nog nooit geweest.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:39 schreef travelman het volgende:
vanavond gaat het feest beginnen; maar voor zaterdagavond zoek ik nog een leuk restaurant (in het centrum): het liefst een italiaan (geen pizzeria) of iets dergelijks. Het hoeft ook niet heel goedkoop te zijn. Wat kunnen jullie mij advieseren?!?
Hier ben ik vorige keer geweest, maar daar viel het eten een beetje tegen:[ www.viavecchia.nl/hemingway/index.html ]
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Help me even herinneren dat ik ga studeren.
Je wilt weer een naamtopic he?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Help me even herinneren dat ik ga studeren.
Hemmingway's moet je ok heen gaan op vrijdag, dan zijn er altijd salsa feestjes.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:39 schreef travelman het volgende:
vanavond gaat het feest beginnen; maar voor zaterdagavond zoek ik nog een leuk restaurant (in het centrum): het liefst een italiaan (geen pizzeria) of iets dergelijks. Het hoeft ook niet heel goedkoop te zijn. Wat kunnen jullie mij advieseren?!?
Hier ben ik vorige keer geweest, maar daar viel het eten een beetje tegen:[ www.viavecchia.nl/hemingway/index.html ]
quote:
Dat heb ik laatst ook gedaan, hier zijn het een soort deuren die naar binnen opengaan dus kon de buitenkant ook.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ramen gelapt, maar ik kan niet bij de buitenkant, dus het heeft geen moer geholpen..
Voor het lappen van ramen?!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hallo. Heb jij een stok van 4 meter, G?
Das wel een intieme vraag op de vroege morgen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hallo. Heb jij een stok van 4 meter, G?
Ik heb al hoogtevrees als ik op een krant sta, dus ik hou het liever bij een stok.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:50 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Voor het lappen van ramen?!
Is het halen van een hoge ladder dan niet makkelijker?
Ik dacht dat ik 'm aan jou wel kon stellen zonder deze opmerking te krijgen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:05 schreef Grulez het volgende:
[..]
Das wel een intieme vraag op de vroege morgen.
Ook dat nog niet eens! Zie mij eens zielig zijn!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:29 schreef maok het volgende:
Heb je alweer een huis?
AH, vandaar. Maar lijkt me ook niet makkelijk, ramenlappen met een stokquote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb al hoogtevrees als ik op een krant sta, dus ik hou het liever bij een stok.
je verheugd je erop hèquote:
Zou er iets aan de hand zijn wat die chinezen wel weten en wij nietquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:29 schreef teigan het volgende:
Hé, er zijn weer chinezen (of wat het ook zijn) aan het verhuizen...
Op een Ikeakarretje zo te zien
je kunt ze ook gewoon Aziaten noemenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:29 schreef teigan het volgende:
Hé, er zijn weer chinezen (of wat het ook zijn) aan het verhuizen...
Op een Ikeakarretje zo te zien
hoeiquote:
Nee, vanaf Ermelo en dan richting Leusden (waar mijn ouders wonen) als we de goede kant op waaienquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
hoei.
Is het in Groningen? En hoe ziet dat ding eruit? (kleur, vorm etc). Misschien zie ik je dan nog wel. Ik zal wel even zwaaien, hoor.
Zwaai even als je onderweg een blauwe zx met bloemetjes tegen komt, ik ga zo richting het zuiden (amersfoort, maar vanaf hier is dat zuiden)quote:
woon je toevallig in vinkhuizen?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:07 schreef maok het volgende:
[..]
Zwaai even als je onderweg een blauwe zx met bloemetjes tegen komt, ik ga zo richting het zuiden (amersfoort, maar vanaf hier is dat zuiden)
auto types zeggen me niksquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:12 schreef maok het volgende:
[..]
zie OP: Beijum.
Is er nog een zx met bloemetjes![]()
![]()
Dat komt omdat niemand die lelijke alto troep wilquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:38 schreef freecell het volgende:
Ik heb chipszak gespot
in de simsalabim... waar ik heen was uitgeweken, omdat de McFiber weg is...
De McFiber, de enige winkel in deze hele stad waar ze eht alleen maar toffe kleren hadden.... zomaar weg...
Ben maar ff naar de Londen gegaan voor een broek, maar het is toch niet hetzelfde...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |