we waren nichtjes aan het posten, maar goedquote:Op donderdag 31 mei 2007 23:24 schreef Grulez het volgende:
Als we toch neefjes aan het posten zijn.
[afbeelding]
wel van een tijdje terug
Ja, maar ik sliep laterquote:Op vrijdag 1 juni 2007 07:03 schreef Viking84 het volgende:
*jeej*, ik ben de eerste!!.
@ Renesite
.
*eenschquote:Op vrijdag 1 juni 2007 07:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niet wanneer ik ben gaan slapen.
Heb je gelijk alweer een goede daad verricht.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo schattig, ik heb m'n mannelijke huisgenoot uitgelegd hoe de wasmachine werkt.
quote:
En dat nog voor 9 uur 's ochtends. Ik ben ook veel te goed voor deze wereld.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Heb je gelijk alweer een goede daad verricht.
Jaaaaaa!quote:
* DevilsAndDust hoopt mee!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:56 schreef maok het volgende:
[..]
![]()
* maok hoopt dat ze eindelijk een keer gaat ballonvaren vandaag
Ik zag dat het om 8 uur vanmorgen al 20 graden was, rokje kan prima.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Jaaaaaa!Wil rokje aan, wil rokje aan! En ik moet naar de kapper.
.
Meen je dat nou?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:00 schreef maok het volgende:
[..]
Ik zag dat het om 8 uur vanmorgen al 20 graden was, rokje kan prima.
Goeie.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:01 schreef Peterselieman het volgende:
Natuurlijk moet je je sleutels niet vergeten, DaD.![]()
Ik zat zelf in de auto dus ik heb het zelf niet gevoeld. maar die thermometer heeft het normaal wel redelijk goed.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Meen je dat nou?Ik stond al klaar met m'n jas aan om naar de ub te gaan, maar dan kan die wel uit!
Eigenlijk durf ik m'n rokje helemaal niet aan naar de ub. Veel te kort..
Ik dacht dat mensen altijd in de UB gingen studeren om gezien te worden enzo.... dus dan kan het prima, toch?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Meen je dat nou?Ik stond al klaar met m'n jas aan om naar de ub te gaan, maar dan kan die wel uit!
Eigenlijk durf ik m'n rokje helemaal niet aan naar de ub. Veel te kort..
Dat kun je wel stellen. In de kroeg waar ik weekends wel kom, is een optreden van een leuke groep gepland.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat wordt dit een tof weekend.
Ik denk dat die thermometer het nog niet bij het juiste eind heeft. Wel wordt het 22 graden vandaag en blijft het de gehele dag droog hier.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:00 schreef maok het volgende:
[..]
Ik zag dat het om 8 uur vanmorgen al 20 graden was, rokje kan prima.
Heb je wel een goed punt.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:06 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Ik dacht dat mensen altijd in de UB gingen studeren om gezien te worden enzo.... dus dan kan het prima, toch?
Je bent wakker maar wilt slapen?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:17 schreef MaxMark het volgende:
Bioritmes zijn kut.
Het bioritme is juist goed. Het helpt mij in ieder geval om op tijd wakker te worden, nog voor de wekker afgaat.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:17 schreef MaxMark het volgende:
Bioritmes zijn kut.
Zien en gezien worden. Het is een broedplaats van hormonen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:06 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Ik dacht dat mensen altijd in de UB gingen studeren om gezien te worden enzo.... dus dan kan het prima, toch?
Tof. Ik hoef me alleen maar door tien hele lange uren op m'n werk heen te slepen, en dan wordt het leuk.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat kun je wel stellen. In de kroeg waar ik weekends wel kom, is een optreden van een leuke groep gepland.![]()
Ja, maar dus ook op dagen dat je er niet op tijd uit hoeft.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het bioritme is juist goed. Het helpt mij in ieder geval om op tijd wakker te worden, nog voor de wekker afgaat.![]()
In de nieuwe ebbingestraat zit er eentje die goed schijnt te zijn. Ik weet even niet hoe hij heet. Hij zit aan de rechterkant vanaf het centrum gezien naast een cafe met een groen zonnescherm (die de hele tijd van naam wisselt dus hoe die heet ook geen idee) Hier hebben ze niet eens pizza's. Hij is mij te duur dus ben ik er nog nooit geweest.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:39 schreef travelman het volgende:
vanavond gaat het feest beginnen; maar voor zaterdagavond zoek ik nog een leuk restaurant (in het centrum): het liefst een italiaan (geen pizzeria) of iets dergelijks. Het hoeft ook niet heel goedkoop te zijn. Wat kunnen jullie mij advieseren?!?
Hier ben ik vorige keer geweest, maar daar viel het eten een beetje tegen:[ www.viavecchia.nl/hemingway/index.html ]
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Help me even herinneren dat ik ga studeren.
Je wilt weer een naamtopic he?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Help me even herinneren dat ik ga studeren.
Hemmingway's moet je ok heen gaan op vrijdag, dan zijn er altijd salsa feestjes.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:39 schreef travelman het volgende:
vanavond gaat het feest beginnen; maar voor zaterdagavond zoek ik nog een leuk restaurant (in het centrum): het liefst een italiaan (geen pizzeria) of iets dergelijks. Het hoeft ook niet heel goedkoop te zijn. Wat kunnen jullie mij advieseren?!?
Hier ben ik vorige keer geweest, maar daar viel het eten een beetje tegen:[ www.viavecchia.nl/hemingway/index.html ]
quote:
Dat heb ik laatst ook gedaan, hier zijn het een soort deuren die naar binnen opengaan dus kon de buitenkant ook.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ramen gelapt, maar ik kan niet bij de buitenkant, dus het heeft geen moer geholpen..
Voor het lappen van ramen?!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hallo. Heb jij een stok van 4 meter, G?
Das wel een intieme vraag op de vroege morgen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hallo. Heb jij een stok van 4 meter, G?
Ik heb al hoogtevrees als ik op een krant sta, dus ik hou het liever bij een stok.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:50 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Voor het lappen van ramen?!
Is het halen van een hoge ladder dan niet makkelijker?
Ik dacht dat ik 'm aan jou wel kon stellen zonder deze opmerking te krijgen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:05 schreef Grulez het volgende:
[..]
Das wel een intieme vraag op de vroege morgen.
Ook dat nog niet eens! Zie mij eens zielig zijn!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:29 schreef maok het volgende:
Heb je alweer een huis?
AH, vandaar. Maar lijkt me ook niet makkelijk, ramenlappen met een stokquote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb al hoogtevrees als ik op een krant sta, dus ik hou het liever bij een stok.
je verheugd je erop hèquote:
Zou er iets aan de hand zijn wat die chinezen wel weten en wij nietquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:29 schreef teigan het volgende:
Hé, er zijn weer chinezen (of wat het ook zijn) aan het verhuizen...
Op een Ikeakarretje zo te zien
je kunt ze ook gewoon Aziaten noemenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:29 schreef teigan het volgende:
Hé, er zijn weer chinezen (of wat het ook zijn) aan het verhuizen...
Op een Ikeakarretje zo te zien
hoeiquote:
Nee, vanaf Ermelo en dan richting Leusden (waar mijn ouders wonen) als we de goede kant op waaienquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
hoei.
Is het in Groningen? En hoe ziet dat ding eruit? (kleur, vorm etc). Misschien zie ik je dan nog wel. Ik zal wel even zwaaien, hoor.
Zwaai even als je onderweg een blauwe zx met bloemetjes tegen komt, ik ga zo richting het zuiden (amersfoort, maar vanaf hier is dat zuiden)quote:
woon je toevallig in vinkhuizen?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:07 schreef maok het volgende:
[..]
Zwaai even als je onderweg een blauwe zx met bloemetjes tegen komt, ik ga zo richting het zuiden (amersfoort, maar vanaf hier is dat zuiden)
auto types zeggen me niksquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:12 schreef maok het volgende:
[..]
zie OP: Beijum.
Is er nog een zx met bloemetjes![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |