In de nieuwe ebbingestraat zit er eentje die goed schijnt te zijn. Ik weet even niet hoe hij heet. Hij zit aan de rechterkant vanaf het centrum gezien naast een cafe met een groen zonnescherm (die de hele tijd van naam wisselt dus hoe die heet ook geen idee) Hier hebben ze niet eens pizza's. Hij is mij te duur dus ben ik er nog nooit geweest.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:39 schreef travelman het volgende:
vanavond gaat het feest beginnen; maar voor zaterdagavond zoek ik nog een leuk restaurant (in het centrum): het liefst een italiaan (geen pizzeria) of iets dergelijks. Het hoeft ook niet heel goedkoop te zijn. Wat kunnen jullie mij advieseren?!?
Hier ben ik vorige keer geweest, maar daar viel het eten een beetje tegen:[ www.viavecchia.nl/hemingway/index.html ]
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Help me even herinneren dat ik ga studeren.
Je wilt weer een naamtopic he?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Help me even herinneren dat ik ga studeren.
Hemmingway's moet je ok heen gaan op vrijdag, dan zijn er altijd salsa feestjes.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:39 schreef travelman het volgende:
vanavond gaat het feest beginnen; maar voor zaterdagavond zoek ik nog een leuk restaurant (in het centrum): het liefst een italiaan (geen pizzeria) of iets dergelijks. Het hoeft ook niet heel goedkoop te zijn. Wat kunnen jullie mij advieseren?!?
Hier ben ik vorige keer geweest, maar daar viel het eten een beetje tegen:[ www.viavecchia.nl/hemingway/index.html ]
quote:
Dat heb ik laatst ook gedaan, hier zijn het een soort deuren die naar binnen opengaan dus kon de buitenkant ook.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ramen gelapt, maar ik kan niet bij de buitenkant, dus het heeft geen moer geholpen..
Voor het lappen van ramen?!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hallo. Heb jij een stok van 4 meter, G?
Das wel een intieme vraag op de vroege morgen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hallo. Heb jij een stok van 4 meter, G?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |